|
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Blijkbaar is ongeveer iedereen fit.Zelfs Thomas liep als een jonge hinde rond woensdag.
Keuzeproblemen voor BVR. Hopelijk maakt hij de goede keuzes en niet die van het bestuur. Laatst gewijzigd door dwarskijker op 23 Okt 2009, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Okt 2009, 17:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Anderzijds is een 2e & 3e periodetitel een herkansing voor ploegen die hun start misten. Ik vind het eerlijker dat ploegen beloond worden die er een gans seizoen staan. Ge moet maar zien dat ge er van bij het begin staat hé. Ja OK, wat doe je dan wanneer op het einde van de competitie door blessures en schorsingen je ploeg verzwakt is en in laatste instantie toch dat eindronde ticket mist door slechts een 5e plaats te behalen. je hebt dan een goede start gehad.Periodes zijn een belachelijk systeem, heb ik altijd gevonden, omdat het gewoon niet eerlijk is. Op het einde van het seizoen heeft elke ploeg 2 keer tegen elke andere ploeg gespeeld, en dan heb je een nette vergelijking van resultaten. In een periode kan je het geluk hebben dat je net 10 matchen na elkaar tegen de 10 zwakste ploegen speelt. Dat is gewoon onrechtvaardig! En het blijft maar eerlijk dat die ploegen beloond worden die over het hele seizoen bij de bersten behoren... Spijtig voor ons dit jaar, maar sportiviteit eerst. |
| 23 Okt 2009, 17:48 |
|
|
Freak
Zondag ontvangen we met Willebroek-Meerhof het nummer 13 uit de rangschikking. De fusieclub telt momenteel 11 punten uit tien wedstrijden en verloor vorig weekend op eigen veld met zware 0-4 cijfers van Hoogstraten.
Bij Eendracht zijn zowel Laurent Depoitre (voet), Thomas Troch (rug) als Damien Gallucci (musculatuur ribben) twijfelachtig. Verder zijn ook Michael Seminck, Steven Van Steenberghe en Niels Spotbeen nog steeds onbeschikbaar. De eerste selectie van kersvers Eendracht-coach Bart Van Renterghem bestaat bijgevolg uit: De Batselier, Van den Noortgate, De Castro, De Schutter, B. Moreels, Siereveld, Filipovic, Kestens, Van Damme, Verheyden, Troch(?), Coppens, Lord, W. Moreels, Depoitre(?), Podevijn en Gallucci(?). Eendracht traint morgenochtend een laatste maal op Denderhoutem (10u15) en hoopt zondag met een degelijke prestatie de trein opnieuw op de rails te zetten. Bron: eendracht-aalst.be |
| 23 Okt 2009, 20:13 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
waly 2 schreef: Willebroek Meerhof ‘Blessuregolf moet dringend ophouden' 3DE KLASSE Willebroek Meerhof speelde zondag zijn slechtste match van het seizoen. Het verloor kansloos van een niet eens zo denderend spelend Hoogstraten. Trainer Karl Meseure legt de vinger op de wonde. ‘De ploeg waarmee ik diende te starten, is gewoon te licht voor derde klasse. Dat is geen verwijt, gewoon een vaststelling. We moeten week na week improviseren en puzzelen en dat begint zijn tol te eisen. Als iedereen inzetbaar is, dan hebben we een degelijke ploeg. Maar de kern is klein en het zijn altijd de sterkhouders die geblesseerd uitvallen. We hebben dat enkele weken kunnen verdoezelen door met veel enthousiasme te spelen, maar dat kan je geen heel seizoen opbrengen. Tegenstanders scouten ons ook en weten intussen ook wel hoe we te pakken zijn. Dat we na twee minuten alweer achter komen na een hoekschop, zegt genoeg. We stralen te weinig présence uit in onze eigen zestien. De andere ploegen voelen die angst en twijfel. Momenteel staan er jongens in de basis die in feite het vereiste niveau niet halen. Ik kan alleen maar hopen dat mijn sterkhouders in de komende weken van blessures gespaard blijven. En tijdens de winterstop moeten we hoe dan ook eens kijken of er iemand bij kan. Volgende week trekken we naar Aalst, ook een ploeg in volle crisis. Ik hoop dat ze minstens nog één week wachten met een trainerswissel, want dat zorgt altijd voor een schokeffect. te laat ![]() 't is precies alsof VDH dit geschreven heeft ! |
| 24 Okt 2009, 16:24 |
|
|
Ancien
Men heeft mij deze morgen gezegd dat de wedstrijd van morgen door EXQI-TV opgenomen wordt, men zou dat gisterenavond op televisie gezegd hebben.
Ze hebben naar het schijnt beelden laten zien van de training van EA, weet iemand daar iets meer over,of dit verhaal wel klopt? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Okt 2009, 18:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: Men heeft mij deze morgen gezegd dat de wedstrijd van morgen door EXQI-TV opgenomen wordt, men zou dat gisterenavond op televisie gezegd hebben. Ze hebben naar het schijnt beelden laten zien van de training van EA, weet iemand daar iets meer over,of dit verhaal wel klopt? k ben ook eens benieuwd of dat dit waar zou zijn....maar waarom zou da dan zijn eigenlijk? t is natuurlijk wel DEN TOPPER VAN DERDE KLASSE ook he morgen.... ![]() langs den andere kant zou het natuurlijk kunnen da ze afkomen om den trainer eens te volgen omdat die van bij ronse komt.... |
| 24 Okt 2009, 19:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Dat is allemaal niet belangrijk nu. 3 punten dat is hetgene wat telt.
Nu is het niet meer het moment om zelf trainer te spelen en een ploeg op te stellen. Nu moeten we gewoon achter de ploeg gaan staan. Mijn onvoorwaardelijke steun hebben ze alvast morgen. De DNNM methode ![]() |
| 24 Okt 2009, 22:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: Dat is allemaal niet belangrijk nu. 3 punten dat is hetgene wat telt. Nu is het niet meer het moment om zelf trainer te spelen en een ploeg op te stellen. Nu moeten we gewoon achter de ploeg gaan staan. Mijn onvoorwaardelijke steun hebben ze alvast morgen. De DNNM methode ![]() Daar heb ik mijn hersenkronkels toch even moeten voor gebruiken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Okt 2009, 22:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Zondag ontvangen we met Willebroek-Meerhof het nummer 13 uit de rangschikking. De fusieclub telt momenteel 11 punten uit tien wedstrijden en verloor vorig weekend op eigen veld met zware 0-4 cijfers van Hoogstraten. Bij Eendracht zijn zowel Laurent Depoitre (voet), Thomas Troch (rug) als Damien Gallucci (musculatuur ribben) twijfelachtig. Verder zijn ook Michael Seminck, Steven Van Steenberghe en Niels Spotbeen nog steeds onbeschikbaar. De eerste selectie van kersvers Eendracht-coach Bart Van Renterghem bestaat bijgevolg uit: De Batselier, Van den Noortgate, De Castro, De Schutter, B. Moreels, Siereveld, Filipovic, Kestens, Van Damme, Verheyden, Troch(?), Coppens, Lord, W. Moreels, Depoitre(?), Podevijn en Gallucci(?). Eendracht traint morgenochtend een laatste maal op Denderhoutem (10u15) en hoopt zondag met een degelijke prestatie de trein opnieuw op de rails te zetten. Bron: eendracht-aalst.be Troch fit en ook Depoitre zou kunnen spelen. Troch en Verheyden dus waarschijnlijk in de basis volgens de uitlatingen va BVR in Het Nieuwsblad. Het gevolg hiervan kan je raden. Daarnaast verwacht ik nog wel wat experimentele ingrepen na het bekijken van BVR zijn trainingen. Bij sommige heb ik toch heel wat vraagtekens. |
| 25 Okt 2009, 7:51 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Prodialoog schreef: Dat is allemaal niet belangrijk nu. 3 punten dat is hetgene wat telt. Nu is het niet meer het moment om zelf trainer te spelen en een ploeg op te stellen. Nu moeten we gewoon achter de ploeg gaan staan. Mijn onvoorwaardelijke steun hebben ze alvast morgen. De DNNM methode :whistle: Daar heb ik mijn hersenkronkels toch even moeten voor gebruiken ![]() Tjiens, daar had ik nog niet van gehoord, heb het effen moeten opzoeken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2009, 8:48 |
|
|
Freak
dwarskijker schreef: El Corredor schreef: Zondag ontvangen we met Willebroek-Meerhof het nummer 13 uit de rangschikking. De fusieclub telt momenteel 11 punten uit tien wedstrijden en verloor vorig weekend op eigen veld met zware 0-4 cijfers van Hoogstraten. Bij Eendracht zijn zowel Laurent Depoitre (voet), Thomas Troch (rug) als Damien Gallucci (musculatuur ribben) twijfelachtig. Verder zijn ook Michael Seminck, Steven Van Steenberghe en Niels Spotbeen nog steeds onbeschikbaar. De eerste selectie van kersvers Eendracht-coach Bart Van Renterghem bestaat bijgevolg uit: De Batselier, Van den Noortgate, De Castro, De Schutter, B. Moreels, Siereveld, Filipovic, Kestens, Van Damme, Verheyden, Troch(?), Coppens, Lord, W. Moreels, Depoitre(?), Podevijn en Gallucci(?). Eendracht traint morgenochtend een laatste maal op Denderhoutem (10u15) en hoopt zondag met een degelijke prestatie de trein opnieuw op de rails te zetten. Bron: eendracht-aalst.be Troch fit en ook Depoitre zou kunnen spelen. Troch en Verheyden dus waarschijnlijk in de basis volgens de uitlatingen va BVR in Het Nieuwsblad. Het gevolg hiervan kan je raden. Daarnaast verwacht ik nog wel wat experimentele ingrepen na het bekijken van BVR zijn trainingen.Bij sommige heb ik toch heel wat vraagtekens. Zoals? |
| 25 Okt 2009, 9:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Depoitre bevestigde mij gisterenavond inderdaad dat hij zo goed als zeker kan spelen.
|
| 25 Okt 2009, 10:40 |
|
|
Freak
zwawi schreef: Depoitre bevestigde mij gisterenavond inderdaad dat hij zo goed als zeker kan spelen. hopelijk was da nie in de Carré. de omstandigheden vandaag zijn ideaal, goed weer, geen wind, een natte grasmat. Ik hoop op een supergemotiveerde ploeg eerlijk gezegd. |
| 25 Okt 2009, 10:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
El Corredor schreef: zwawi schreef: Depoitre bevestigde mij gisterenavond inderdaad dat hij zo goed als zeker kan spelen. hopelijk was da nie in de Carré. de omstandigheden vandaag zijn ideaal, goed weer, geen wind, een natte grasmat. Ik hoop op een supergemotiveerde ploeg eerlijk gezegd. En waarom nie? Hij mocht toch een uur langer slapen vandaag ![]() |
| 25 Okt 2009, 11:02 |
|
|
forumlegende |
zwawi schreef: El Corredor schreef: zwawi schreef: Depoitre bevestigde mij gisterenavond inderdaad dat hij zo goed als zeker kan spelen. hopelijk was da nie in de Carré. de omstandigheden vandaag zijn ideaal, goed weer, geen wind, een natte grasmat. Ik hoop op een supergemotiveerde ploeg eerlijk gezegd. En waarom nie? Hij mocht toch een uur langer slapen vandaag ![]() weet er iemand trouwens iets over galucci? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Okt 2009, 11:03 |
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |