Artikels - Pagina 127 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 125 126 127 128 129 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Artikels
en penalty.

31 Okt 2009, 18:17
Ancien

Leeftijd: 65
Heel veel keepers komen uit met een voet vooruit, het is een slechte gewoonte...
Psychologische oorlogsvoering is dat: de aanvaller zal wel eventjes nadenken eer hij vol doorgaat...
In vergelijking met Schumacher in de tijd tegen Frankrijk (halve finale WK, als ik me goed herinner) viel dat hier nog tamelijk mee...

31 Okt 2009, 20:09
nieuw in de eerste ploeg

salvador schreef:
Heel veel keepers komen uit met een voet vooruit, het is een slechte gewoonte...
Psychologische oorlogsvoering is dat: de aanvaller zal wel eventjes nadenken eer hij vol doorgaat...
In vergelijking met Schumacher in de tijd tegen Frankrijk (halve finale WK, als ik me goed herinner) viel dat hier nog tamelijk mee...

Ik kan er als ex keeper totaal niet bij, dit is doorgaan om te kwetsen!

31 Okt 2009, 20:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
salvador schreef:

als dat de norm gaat worden ... :-)

31 Okt 2009, 22:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
Citeer:
Bart van Renterghem - E. Aalst ‘Twee concepten mogelijk'
3de klasse

AALST - De Aalsterse trainerswissel wierp vruchten af. Bart Van Renterghem boekte met de Ajuinen in Ieper een tweede zege op rij met tussendoor ook nog eens een sterke bekerprestatie op Westerlo.
‘We lieten twee zeges op rij optekenen, maar kregen wel nog geen toppers voor de voeten geschoven. In Ieper pakten we het verstandig aan en in de slotfase klaarden we de klus. Onze bekermatch was een prima test om het nieuwe concept met twee spitsen vanuit een prima organisatie uit te testen. In Westerlo slaagden we erin om de organisatie te bewaren en dat moet ook lukken tegen een derdeklasser. Met Depoitre beschikken we over een beresterke spits die ik nog ken van bij Peruwelz. Depoitre is geen wervelwind op de eerste meters, maar hij is trefzeker, beschikt over een moordende knal en is een topper qua kracht en uithouding. Laurent heeft ruimte nodig en krijgt die in de aangekleefde 4-4-2 met twee schokbrekers in de rug van de twee spitsen. Dat betekent niet het einde van Thomas Troch bij Eendracht, want een Troch in topvorm hoort natuurlijk niet thuis op de bank. Ook het oude concept blijft trouwens mogelijk. Zondag switchten we zelfs van het ene naar het andere concept en zo hoort het. Na de vervanging van Lord speelden we met een 4-3-3 waarvoor Aalst ook de flankspelers telt met Podevijn en Gallucci. Via een 6 op 6 kweekten we vertrouwen, maar niemand mag overmoedig worden.'

03 Nov 2009, 16:42
Junior

Stefanie De Petter geeft uk weer goe zjang.

04 Nov 2009, 13:26
Iendracht.be - beheer

Ajoinenfan schreef:
Stefanie De Petter geeft uk weer goe zjang.

:?

04 Nov 2009, 16:23
Freak

in hln. :lol:

04 Nov 2009, 16:36
Junior

dei mannen van terreijen, das allemoal iene pot nat: ne pik op den ïendracht tot en met. allemoal voor fcv vanallesoaniengeplektenteinnogniksken. :wadde:

04 Nov 2009, 16:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Mooi bedank woordje van de Caje :worship: op de blog van Vantjen http://www.iendrachtoiljst.be

05 Nov 2009, 11:20
Ancien

Leeftijd: 56
De"caje" da blijft toch ne crème van ne mens he. (y)

05 Nov 2009, 16:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Met thomas coppens traint een gewezen beloftevolle middenvelder van lokeren mee die voorlopig nog niet speelgerechtigd is.De vits wordt overgeheveld naar de a kern, maar moet voorlopig rusten wegens vochtophoping in de knie. Lionel lord (griep) werd huiswaarts gestuurd.Brecht moreels (griep)trainde wel. Wouter moreels liep een verrekking en geen spierscheur op, maar de thuispartij tegen kapellen staat op de helling.
bron hnb.

Iemand die meer info heeft over dienen coppens?

06 Nov 2009, 11:25
Vaste Waarde

Laurent Depoitre - E. Aalst ‘Met opgekrikt vertrouwen'
3de klasse

AALST - Laurent Depoitre trof in Ieper twee keer raak waardoor de diepe spits beter leek te renderen in het nieuwe concept met twee spitsen. Dat zal dit weekend moeten blijken tegen Kapellen.
‘Als ik eenzaam in de spits sta, leg ik erg veel kilometers af en dan ben ik vaak niet meer zo fris voor de doelmond. Het concept met Lionel Lord in steun vond ik best geslaagd. Mijn twee treffers betekenen dat ik met opgekrikt zelfvertrouwen naar de match tegen Kapellen kan toeleven, maar ik moet nu uiteraard wel bevestigen. Op Westerlo stonden we aan de aftrap met een sterke organisatie en we trokken die lijn door in Ieper waar we eveneens als blok met veel beleving uit de hoek kwamen. Met twee spitsen kan je ook vlotter acties maken. In het oude concept zat ik na de rust soms toch wat op mijn tandvlees. Op Westerlo was ik erg ontgoocheld omdat we een bekerstunt uit handen lieten glippen. Mijn winnende treffer werd van de lijn gekeerd, maar ik onthoud toch vooral onze sterke prestatie. We legden een eersteklasser in eigen huis het vuur aan de schenen en dan heb je toch kwaliteit in huis. We horen niet thuis in de kelderverdieping van derde klasse en samen met onze supporters moeten we nu voorbij Kapellen. Onze vorige coach betaalde de prijs voor onze slechte start, maar ik weet niet of hij de schuldige was. De trainerswissel betekende vooral een ander spelconcept dat wel blijkt te werken. Ik zit aan vijf goals en hoop op een gunstig vervolg. HNB

06 Nov 2009, 11:34
Vaste Waarde

witteken schreef:
Met thomas coppens traint een gewezen beloftevolle middenvelder van lokeren mee die voorlopig nog niet speelgerechtigd is.De vits wordt overgeheveld naar de a kern, maar moet voorlopig rusten wegens vochtophoping in de knie. Lionel lord (griep) werd huiswaarts gestuurd.Brecht moreels (griep)trainde wel. Wouter moreels liep een verrekking en geen spierscheur op, maar de thuispartij tegen kapellen staat op de helling.
bron hnb.

Dit heb ik op het internet gevonden hij speelde mee als invaller met de beloften tegen KRC Genk waar tegen verloren werd met 2-1 tegen 9 KRC spelers
Beloften03 Ploegopstelling Lokeren: (1) De Loose Stefan (14-01-90), (2) Tshimanga Katuku (06-11-88), (3) Clappaert Kwinten (06-12-88), (4) Ivens Arne (29-01-88), (5) De Rudder Kobe (20-01-88), (6) De Pauw Nill (06-01-90), (7) Amieva Juan (27-09-88), (8) Dimiri Ertan (24-01-79), (9) Onwuekelu Onyeka (15-03-88), (10) Janczyk Dawid (23-09-87), (11) De Wilde Styn (03-09-88). Wisselspelers: (13) Thybaert Ruben (28-09-89), (14) Stevens Ken (31-07-90), (15) Speltdooren Olivier (24-08-90), (16) Coppens Thomas (14-02-91), (17) Rodrigue Thomas (18-03-91)

06 Nov 2009, 11:49
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
witteken schreef:
bron hnb.

Coppens is nen nr 10, heeft de oefenwedstrijd tegen denderhoutem meegespeeld, ik dacht toen dat hij uit de eigen jeugd kwam.

06 Nov 2009, 12:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 125 126 127 128 129 497