|
|
| Pagina 5 van 16 |
[ 230 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.
|
| 18 Nov 2009, 15:29 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Nen dag te vroeg è Bart ![]() _________________ FC Dender |
| 18 Nov 2009, 16:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fredster schreef: Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Nen dag te vroeg è Bart ![]() Ge ziet, vijf keer na mekaar winnen, geeft meer motivatie in alle geledingen van de club hé |
| 18 Nov 2009, 16:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Fredster schreef: Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Nen dag te vroeg è Bart ![]() Ge ziet, vijf keer na mekaar winnen, geeft meer motivatie in alle geledingen van de club hé Komt me bekend voor, want de fotokes komen er ook wat vlugger op en ........jawel worden ook meer bekeken. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Nov 2009, 18:12 |
|
|
Junior
Eendracht Aalst komt naar zee !
Zondag ontvangen we voor de eerste maal in onze geschiedenis Eendracht Aalst . Aalst dat aan een indrukwekkende reeks bezig is, kan steeds massaal op zijn supporters rekenen. Naar verluidt zullen meer dan 1000 supporters de zwart-witten volgen naar de kust. Vandaar ook onze oproep aan alle voetballiefhebbers uit de Westhoek en omstreken om KVV Coxyde te komen aanmoedigen ! Voor deze wedstrijd zijn enkel nog staanplaatsen op de overdekte mobiele tribune en staanplaatsen rond de omheining beschikbaar. De ingang voor de Aalstenaars bevindt zich enkel aan de Houtsaegerlaan. Wij wensen alvast iedereen een leuke wedstrijd toe en een aangenaam verblijf aan de kust. Tot zondag ! Koninklijke Voetbalvereniging Coxyde vzw Paniek in die mannen hun kot, paniek ! Ze zijn daar gans de streek aant oproepen, ze lopen daar op elkaar onder elkaar door elkaar al sausissen aan bakken en vaten aan het aanrollen liekes aant instuderen allez precies echt want Oilsjt komt. IENDRACHT VEROIT ! ![]() |
| 18 Nov 2009, 18:15 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
" Voor deze wedstrijd zijn enkel nog staanplaatsen op de overdekte mobiele tribune"
Ben ik de enige of zijn er nog die curieus zijn hoe die tribune er gaat uitzien? _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! Laatst gewijzigd door yves11 op 18 Nov 2009, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Nov 2009, 19:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
1000 man, das ook redelijk overdreven
|
| 18 Nov 2009, 19:28 |
|
|
Freak
yves11 schreef: " Voor deze wedstrijd zijn enkel nog staanplaatsen op de overdekte mobiele tribune" Ben ik de enige of zijn er nog die curieus zijn hoe die tribune gaat uitzien? de sponser zal ne gsm-operator zijn vantiennegen? ![]() |
| 18 Nov 2009, 19:29 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
El Corredor schreef: yves11 schreef: " Voor deze wedstrijd zijn enkel nog staanplaatsen op de overdekte mobiele tribune" Ben ik de enige of zijn er nog die curieus zijn hoe die tribune gaat uitzien? de sponser zal ne gsm-operator zijn vantiennegen? ![]() ![]() _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 18 Nov 2009, 19:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
yves11 schreef: " Voor deze wedstrijd zijn enkel nog staanplaatsen op de overdekte mobiele tribune" Ben ik de enige of zijn er nog die curieus zijn hoe die tribune er gaat uitzien? Foto is te zien op pagina 4 van deze topic,zet u maar neer dat ge niet achterover valt. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Nov 2009, 19:35 |
|
|
Bakkie schreef: yves11 schreef: " Voor deze wedstrijd zijn enkel nog staanplaatsen op de overdekte mobiele tribune" Ben ik de enige of zijn er nog die curieus zijn hoe die tribune er gaat uitzien? Foto is te zien op pagina 4 van deze topic,zet u maar neer dat ge niet achterover valt. pfff mobiel noemen ze da der staan zelfs alleens geen wielen onder. _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 18 Nov 2009, 19:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
yves11 schreef: Bakkie schreef: yves11 schreef: " Voor deze wedstrijd zijn enkel nog staanplaatsen op de overdekte mobiele tribune" Ben ik de enige of zijn er nog die curieus zijn hoe die tribune er gaat uitzien? Foto is te zien op pagina 4 van deze topic,zet u maar neer dat ge niet achterover valt. pfff mobiel noemen ze da der staan zelfs alleens geen wielen onder. Er staan zelfs pinkers en stoplichten op dus staan er wielen onder ook he. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Nov 2009, 19:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
hoe zit dat voor de tickets? voorverkoop ergens (geweest) of ginder ter plaatse ook nog?...want zover ik weet zal het plooien en stapelen worden in blokskes van 10 op 10 als er effectief meer dan 1000 man meekomt voor ea...aan de enorme voorziening van tribunes te zien toch...
ik ga allesinds mijn leven niet riskeren door op da kermiskot te gaan staan hoor! goe zot! ik zal mij wel ergens in een plaatske aan de zijlijn vringen... |
| 18 Nov 2009, 20:35 |
|
|
Bakkie schreef: yves11 schreef: Bakkie schreef: Foto is te zien op pagina 4 van deze topic,zet u maar neer dat ge niet achterover valt. pfff mobiel noemen ze da der staan zelfs alleens geen wielen onder. Er staan zelfs pinkers en stoplichten op dus staan er wielen onder ook he. na verdere inspectie van de foto ben ik tot dezelfde conclusie gekomen. _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 18 Nov 2009, 20:40 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
En ze geven voorlopig ook strontweer
tzal nen 2den Ieper worden...Eerlijk gezegd, alst weer zo slecht is, ziek er tegenop... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Nov 2009, 21:03 |
|
| Pagina 5 van 16 |
[ 230 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 16 Volgende |