|
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
gweninho schreef: De_steve schreef: Gevonden op de site van ternat, pas op é want ze komen me 4 man en nen toeter!! Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! Ik las dit artikel ook net! Die mannen denken echt dat ze ons gaan overklassen , zowel op het veld als ernaast. Ze gaan verschieten hoor. Op mijn school is er een 'Ternatboy' en die denkt echt dat zij ambiance maken met hun 50man Ze zullen grote ogen trekken als Bomber 'ajoine'zingt en wij allemaal meedoen Bomber moet 9 maand rusten van de dokter,reden stemband problemen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Nov 2009, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bakkie schreef: gweninho schreef: De_steve schreef: Gevonden op de site van ternat, pas op é want ze komen me 4 man en nen toeter!! Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! Ik las dit artikel ook net! Die mannen denken echt dat ze ons gaan overklassen , zowel op het veld als ernaast. Ze gaan verschieten hoor. Op mijn school is er een 'Ternatboy' en die denkt echt dat zij ambiance maken met hun 50man Ze zullen grote ogen trekken als Bomber 'ajoine'zingt en wij allemaal meedoen Bomber moet 9 maand rusent van de dokter,reden stemband problemen. Oeje , geen goed nieuws, we zullen iemand anders moeten raadplegen |
| 29 Nov 2009, 11:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Misschien dinne kleinen van verleje week benoemen tot Bomber Jr. ?
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Nov 2009, 12:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
De_steve schreef: Misschien dinne kleinen van verleje week benoemen tot Bomber Jr. ? ![]() Diene jongen doet dat goed! Toekomst ziet er rooskleurig uit ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Nov 2009, 12:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Casual1919 schreef: De_steve schreef: Misschien dinne kleinen van verleje week benoemen tot Bomber Jr. ? ![]() Diene jongen doet dat goed! Toekomst ziet er rooskleurig uit ![]() Jaa, mokt dr nen Bomber jr af ![]() |
| 29 Nov 2009, 12:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
gweninho schreef: De_steve schreef: Gevonden op de site van ternat, pas op é want ze komen me 4 man en nen toeter!! Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! Ik las dit artikel ook net! Die mannen denken echt dat ze ons gaan overklassen , zowel op het veld als ernaast. Ze gaan verschieten hoor. Op mijn school is er een 'Ternatboy' en die denkt echt dat zij ambiance maken met hun 50man Ze zullen grote ogen trekken als Bomber 'ajoine'zingt en wij allemaal meedoen Gisteren was er in de streek rond Ternat een grote politie-aktie om de fietsen te kontroleren, dus pas maar op, die mannen zullen massaal afzakken en laten niets aan het toeval over. Is onze parking wel ruim genoeg om al die tweewielers te stallen? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Nov 2009, 12:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
gweninho schreef: Casual1919 schreef: De_steve schreef: Misschien dinne kleinen van verleje week benoemen tot Bomber Jr. ? ![]() Diene jongen doet dat goed! Toekomst ziet er rooskleurig uit ![]() Jaa, mokt dr nen Bomber jr af ![]() haha ver mij is da goe ![]() |
| 29 Nov 2009, 13:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Ajoooiiinnen!
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Nov 2009, 13:25 |
|
|
Freak
buiten troch zal iedereen erbij zijn zeker?
|
| 29 Nov 2009, 13:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Er komen een massa supporters uit Ternat afgezakt
zie mededeling op hun site Verplaatsing supporters naar Eendracht Aalst. Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Nov 2009, 14:19 |
|
|
waly 2 schreef: buiten troch zal iedereen erbij zijn zeker? Ja Troch en Spotbeen N. zijn er niet bij _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
|
|
Onderkroiper schreef: Er komen een massa supporters uit Ternat afgezakt zie mededeling op hun site Verplaatsing supporters naar Eendracht Aalst. Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! Dit staat hier al gepost Onderkroiper ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
|
|
forumlegende |
waly 2 schreef: buiten troch zal iedereen erbij zijn zeker? en niels spotbeen... staat allemaal op de officiële site al... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Nov 2009, 14:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: Onderkroiper schreef: Er komen een massa supporters uit Ternat afgezakt zie mededeling op hun site Verplaatsing supporters naar Eendracht Aalst. Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! Dit staat hier al gepost Onderkroiper ![]() Just thois van een steakfestijn, 'k zal dâ gemist emmen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Nov 2009, 14:21 |
|
|
Heb de site bezocht en voor mij zijn er weinig bekenden bij Ternat, enkel Yves Beulinckx is een bekende voor mij.
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Nov 2009, 15:09 |
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |