|
|
| Pagina 193 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eerste klasse
Ja oké Standard heeft R. Genk verstoten van de n°1 positie verstoten in het FC Calimero klassement, maar in het artikel dat je postte is het toch duidelijk Preud'home die zich weer eens van zijn beste kant laat zien... uiteindelijk paste die nog goed bij Standard.
Standard heeft mij 2 jaar geleden enorm verbaasd als club, en met spelers gelijk een Jovanovich en Oneywu waren ze de ploeg waardoor ik nog een beetje interesse had in de jupilerleague (ondertussen weet ik zelfs niet wie op dit moment leider is). Maar ze hebben er de 2 jaar die er op volgden echt wel alles aan gedaan om de alle klantenbinding die ze ervoor hadden opgedaan compleet te niet te doen. Het geval Wasylevski op kop natuurlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Nov 2009, 15:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajaxboy schreef: ik gok op namen Ge zetj er waarschijnlijk bosj op ? Twee matchen van UR Namen verdacht in gokschandaal De Duitse pers noemt twee wedstrijden van UR Namen in het gokschandaal dat afgelopen week de Europese voetbalwereld opschrikte. Het gaat om de wedstrijden in tweede klasse Olympic Charleroi - Union Namen (3-0) van 14 maart 2009 en Union Namen - Oud-Heverlee Leuven (0-2) van 21 maart 2009. Het eerste duel zou de fraudeurs 17.500 euro opgebracht hebben, voor een inzet van 50.000 euro, het tweede 39.000 euro, voor een inzet van 100.000 euro. Daarvoor moest UR Namen, dat momenteel in de derde klasse B uitkomt, één keer met drie doelpunten verschil en één keer met twee doelpunten verschil verliezen. De Süddeutsche Zeitung beweert inzage gehad te hebben in een deel van het dossier, dat meer dan 200 verdachte wedstrijden omvat. De krant noemt ook twee wedstrijden in de Zwitserse tweede klasse: Yverdon - Thün van 26 april 2009 (5-1) en Gossau - Locarno van 24 mei 2009 (0-4). In het grootste gokschandaal in de geschiedenis van het Europese voetbal zijn volgens het parket van Bochum clubs uit negen landen betrokken. In België zou het gaan om zeventien wedstrijden uit tweede klasse. (belga/lpb) _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Nov 2009, 17:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bram schreef: Ja oké Standard heeft R. Genk verstoten van de n°1 positie verstoten in het FC Calimero klassement, maar in het artikel dat je postte is het toch duidelijk Preud'home die zich weer eens van zijn beste kant laat zien... uiteindelijk paste die nog goed bij Standard. Standard heeft mij 2 jaar geleden enorm verbaasd als club, en met spelers gelijk een Jovanovich en Oneywu waren ze de ploeg waardoor ik nog een beetje interesse had in de jupilerleague (ondertussen weet ik zelfs niet wie op dit moment leider is). Maar ze hebben er de 2 jaar die er op volgden echt wel alles aan gedaan om de alle klantenbinding die ze ervoor hadden opgedaan compleet te niet te doen. Het geval Wasylevski op kop natuurlijk. Awel, Anderlecht is op dit moment leider met 5punten meer dan Club en al 10 (!) meer dan Standard. ze denken daze alles kunnen ophalen me de play-offs en concentreren hun duidelijk alleen maar op CL... thopen vr hun dat un ni zuur opbreekt e. wa ierboven trouwes geschreven is, moe ik mij bij aansluiten... na de zaak Witsel-Wasyl en vooral de reacties van Standard na dit incident moe ik ni te veel meer van die ploeg en dienen biejnaver weten |
| 23 Nov 2009, 18:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Standard gaat janken bij de voetbalbond ![]() Standard dient klacht in tegen tv'tje van Preud'homme Standard dient bij het Sportcomité klacht in tegen Gent-trainer Michel Preud'homme omdat hij gisteravond een klein draagbaar tv-toestelletje in zijn dug-out gesmokkeld had. "Dat mag niet", zegt scheidsrechterbaas Robert Jeurissen aan Sporza. "Niemand van de technische staf mag tijdens de match toegang krijgen tot tv-schermen. Zo willen we de refs beschermen, want anders wordt de druk op hen alleen maar groter. Als Preud'homme dat volgende week opnieuw flikt, zullen we hem zeggen dat dat niet mag en moet hij de technische zone verlaten. De scheidsrechters krijgen deze week nog een mail met instructies over deze zaak." Ze gaan nog een klacht indienen,nu ist me hunnen boekhouder, altyd iet me die mannen toch http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... d_kopstoot _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 23 Nov 2009, 19:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Tom_1919 schreef: Onderkroiper schreef: Standard gaat janken bij de voetbalbond ![]() Standard dient klacht in tegen tv'tje van Preud'homme Standard dient bij het Sportcomité klacht in tegen Gent-trainer Michel Preud'homme omdat hij gisteravond een klein draagbaar tv-toestelletje in zijn dug-out gesmokkeld had. "Dat mag niet", zegt scheidsrechterbaas Robert Jeurissen aan Sporza. "Niemand van de technische staf mag tijdens de match toegang krijgen tot tv-schermen. Zo willen we de refs beschermen, want anders wordt de druk op hen alleen maar groter. Als Preud'homme dat volgende week opnieuw flikt, zullen we hem zeggen dat dat niet mag en moet hij de technische zone verlaten. De scheidsrechters krijgen deze week nog een mail met instructies over deze zaak." Ze gaan nog een klacht indienen,nu ist me hunnen boekhouder, altyd iet me die mannen toch http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... d_kopstoot Ocharmekes, toch echt zielig ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Nov 2009, 20:30 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: Tom_1919 schreef: Onderkroiper schreef: Standard gaat janken bij de voetbalbond ![]() Standard dient klacht in tegen tv'tje van Preud'homme Standard dient bij het Sportcomité klacht in tegen Gent-trainer Michel Preud'homme omdat hij gisteravond een klein draagbaar tv-toestelletje in zijn dug-out gesmokkeld had. "Dat mag niet", zegt scheidsrechterbaas Robert Jeurissen aan Sporza. "Niemand van de technische staf mag tijdens de match toegang krijgen tot tv-schermen. Zo willen we de refs beschermen, want anders wordt de druk op hen alleen maar groter. Als Preud'homme dat volgende week opnieuw flikt, zullen we hem zeggen dat dat niet mag en moet hij de technische zone verlaten. De scheidsrechters krijgen deze week nog een mail met instructies over deze zaak." Ze gaan nog een klacht indienen,nu ist me hunnen boekhouder, altyd iet me die mannen toch http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... d_kopstoot Ocharmekes, toch echt zielig ![]() Mja, dat kan ik nog verstaan als het echt zo gegaan is. Ik herhaal, ALS het zo gegaan is. _________________
|
| 24 Nov 2009, 1:29 |
|
|
Nu doet het "Whereaboutspook" zijn intrede in de voetbal
Negen spelers AA Gent in de problemen met whereabouts Het whereaboutsspook dwaalt nu ook in de voetbalwereld rond. Bij AA Gent zijn er negen spelers met twee streepjes achter hun naam voor het niet correct doorsturen van hun gegevens. En niet van de minsten. Basisspelers als Ljubijankic en Maric staan op de lijst. "De verantwoordelijkheid ligt bij de spelers zelf", reageert manager Michel Louwagie boos in Het Laatste Nieuws. Negen spelers Yanina Wickmayer en Xavier Malisse hebben een serieuze storm ontketend. Sinds de twee een zware schorsing opliepen voor het niet correct invullen van hun whereabouts, loopt iedereen in de sportwereld op de toppen van zijn tenen. Met een ware 'streepjesangst' tot gevolg. Ook de voetbalwereld heeft er last van. Zo staat AA Gent in rep en roer. Negen spelers zijn al twee keer niet in orde geweest met hun whereabouts. "Dat klopt", bevestigt AA Gent-manager Michel Louwagie, die zelf niet echt kan lachen met de zaak. Ook Maric staat op het lijstje met twee streepjes achter zijn naam. Nonchalant Nochtans bestaat er een gemakkelijk oplossing om dergelijke problemen te vermijden. (Top)clubs als Anderecht, Genk, Germinal Beerschot, Club Brugge en Lokeren stelden al iemand aan die belast is met de taak om de gegevens van alle spelers door te sturen. Bij Gent wordt de hele A-kern verondersteld zelf zijn verantwoordelijkheid te nemen. Vooral de Belgen doen dat en sturen alles zelf door. Alleen zijn nogal wat buitenlanders blijkbaar nonchalanter. Basisspelers "Wij helpen bij het invullen als de spelers daar om vragen. Sommigen maken daar gebruik van, maar daar zijn ze dus vrij in", zegt Louwagie in Het Laatste Nieuws. Te vrij, zo blijkt, want spelers als Zlatan Ljubijankic, Milos Maric en Adekanmi Olufade zijn dus niet in orde en staan alle drie met twee overtredingen. Maric en Ljubijankic zijn basisspelers. Mocht het ooit zo ver komen, dan zou een schorsing de club wel duur komen te staan. Eigen verantwoordelijkheid Toch vindt Louwagie niet dat AA Gent het invullen voor zijn rekening moet nemen. "Dat is de verantwoordelijkheid van iedere individuele speler. Ze hebben elk hun login en paswoord. Er is bij de club iemand die hen daarbij helpt, maar zelfs al zou die persoon dat vergeten, dan nog blijft het de verantwoordelijkheid van de speler zelf. Andere individuele sporters vullen dat toch ook allemaal zelf in. Als die gaan lezen dat wij dat voor onze spelers doen, zullen ze weer eens goed lachen met de voetballers. Zo maken ze zichzelf belachelijk." Niet tegen systeem Eén ding laat Louwagie wel duidelijk verstaan. Hij is absoluut niet tegen het whereaboutssysteem. "Vroeger waren er alleen dopingcontroles. Nu komt er die administratie bij. Ik heb daar niets op tegen, maar wat die straffen betreft zouden ze dat beter gradueel benaderen." (adv) _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Nov 2009, 9:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Gisteren iemand 'Extra Time' gezien? Man man, die kerel daar achter de dug-out van Van Haezebroeck. Wat was dat seg.
![]() edit: ik lees hier net dat de wedstrijd van Anderlecht tegen Sivasspor blijkbaar ook een verdachte wedstrijd is. Het stinkende potje gaat verder open. |
| 24 Nov 2009, 9:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: Gisteren iemand 'Extra Time' gezien? Man man, die kerel daar achter de dug-out van Van Haezebroeck. Wat was dat seg. ![]() edit: ik lees hier net dat de wedstrijd van Anderlecht tegen Sivasspor blijkbaar ook een verdachte wedstrijd is. Het stinkende potje gaat verder open. Volgens de Franse krant L'Equipe zijn er sterke aanwijzingen dat Sivasspor in de bewuste wedstrijd niet voluit zou zijn gegaan. De krant heeft het onder meer over banden van Sivasspor-voorzitter Mecnun Otyakmaz met de Turkse maffia. Het onderzoek naar het grote Europese gokschandaal wordt gevoerd door het parket van de Duitse stad Bochum. Volgens het parket zijn er drie wedstrijden verdacht in de Champions League. De onderzoekers zouden naast de wedstrijd tussen Anderlecht en Sivasspor ook nog de partij tussen Fenerbahçe en Honved Boedapest aandachtig bestuderen. Auteur: Mathias Dumarey _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Nov 2009, 10:36 |
|
|
forumlegende
En wij maar denken dat we goed bezig zijn !
|
| 27 Nov 2009, 13:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De wedstrijd tegen Moeskroen was voor Vanhaezebrouck
Het trainerschap duurde voor Vanhaezebrouck slechts 6 maanden. De hoofdcoach begon zijn seizoen met een nederlaag tegen Moeskroen en eindigt daarmee ook. Wie zijn opvolger wordt is voorlopig onbekend. De afgelopen dagen werd er in de wandelgangen de naam van Emilio Ferrera genoemd. Maar zowel Ferrera als Genk ontkenden dat er contact was. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Nov 2009, 10:42 |
|
|
Freak
Genk dat is ook een serieus trainerskerkhof aan het worden. Vanhaezebrouck vraagt maanden achter een grote diepe spits, en wie kopen ze: Buffel.
Ik zie weinig visie en voetbalverstand bij Genk, jammer. Ook de dalende supportersaantallen zijn opmerkelijk in Genk. |
| 29 Nov 2009, 10:53 |
|
|
El Corredor schreef: Genk dat is ook een serieus trainerskerkhof aan het worden. Vanhaezebrouck vraagt maanden achter een grote diepe spits, en wie kopen ze: Buffel. Ik zie weinig visie en voetbalverstand bij Genk, jammer. Ook de dalende supportersaantallen zijn opmerkelijk in Genk. "Salonsupporters" zijn er wel in iedere club Maar eerlijk de prijzen van tickets in eerste klasse nu ook niet goedkoop. Het eerste wat de mensen op besparen is de luxe, en ik vermoed dat de crisis de doorslag in geeft. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Nov 2009, 10:57 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
El Corredor schreef: Genk dat is ook een serieus trainerskerkhof aan het worden. Vanhaezebrouck vraagt maanden achter een grote diepe spits, en wie kopen ze: Buffel. Ik zie weinig visie en voetbalverstand bij Genk, jammer. Ook de dalende supportersaantallen zijn opmerkelijk in Genk. just, int begin van het seizoen halen ze dan dienen Koita van virton met de grote trom maar dienen komt te kort voor een ploeg als genk , ogunjimi dat wel ne goeien spits is maar dan is diejen oeik van porselein gemokt. en met het geld dat ze aan buffel hebben betaalt konden ze toch wel een valabele spits kopen he. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 29 Nov 2009, 13:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Genk verdient niet beter, kunstmatig clubje waar de zeepbel ook gebarsten is
echt zo een hatelijke club de ziel van uw club verkopen voor het grote geld en dan nog niet mee kunnen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Nov 2009, 14:03 |
|
| Pagina 193 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 500 Volgende |