Artikels - Pagina 131 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 129 130 131 132 133 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Artikels
Hij dacht ook dat meerdere spelers onder de indruk waren van de omstandigheden :-)

Iendrachtsupporters (y) :worship:

02 Dec 2009, 11:41
Miniem

Het Laatste Nieuws 4.12.09:

"Met Eendracht hogerop"

Toen Predrag Filipovic vorig jaar FCV Dender voor Eendracht Aalst inruilde, fronsten velen de wenkbrauwen. De 34-jarige verdediger kon immers nog het hoogste niveau aan en trok naar een zwalpende derdeklasser. De Belgische Montenegrijn dacht toen echter al aan zijn reconversie en kwam tot een akkoord dat hij na zijn loopbaan in de technische staff wordt opgenomen.

Die belofte kwam het Aalsterse bestuur deze week na. Filipovic verlengde zijn contract tot 2014. De Aalsterse kapitein bepaalt zelf wanneer hij stopt met voetballen en als tweede trainer aan de slag gaat. Het bestuur gaat er wel vanuit dat hij nog minstens 2,5 jaar blijft voetballen.

"We zijn gelukkig dat we iemand met zo veel ervaring en voetbalkennis later als T2 in onze staff kunnen opnemen", zegt onder- en jeugdvoorzitter Frank De Roose. "Hij heeft bovendien heel veel relaties in het voetbal in binnen- en buitenland. Daarom kan hij ons in de sportieve denkcel heel wat diensten bewijzen. Hij zal ook een belangrijke functie in de jeugdwerking krijgen, maar welke zal pas bepaald worden na zijn actieve carrière. Eerst rekenen we op hem en de rest van de ploeg om de promotie af te dwingen."

Filipovic legde vorig seizoen een voorstel van Dender naast zich neer om assistent-trainer te worden en had daar een speciale reden voor.

"Ik heb Eendracht altijd in mijn hart gedragen sinds mijn eerste periode hier", aldus de 34-jarige verdediger. "Het was mijn droom mijn carrière af te sluiten waar ze in België begon. Ik wil samen met mijn maats naar tweede. De jongste weken hebben we bewezen dat we de best voetballende ploeg van derde klasse zijn. Voor mij is deze metamorfose geenszins een verrassing, want er is veel kwaliteit. We moeten nu alleen dit niveau blijven aanhouden. Door pech en blessures wilde het aanvankelijk niet lukken. Dat was vooral jammer voor het bestuur. Dirk De Bruecker, Frank De Roose, Luc Van Hauwermeiren en Marcel Van den Steen hebben bijzonder veel energie in de club gestoken en krijgen nu loon naar werken."

Filipovic wil op termijn zijn steentje bijdragen tot de verdere uitbouw.

"Alles begint met een goede jeugdwerking. Zelf heb ik al training aan de jeugd gegeven en heb vastgesteld dat er talent is. Het komt erop aan de talentvolste jongeren klaar te stomen voor het eerste elftal. Daar moet in de eerste plaats werk van gemaakt worden. Voor het overige moet er een gericht transferbeleid worden gevoerd. Spelers die in aanmerking komen voor een transfer moeten minstens vijf keer gescout worden. Hiervoor hebben we mensen. Zelf leg ik me nu nog steeds op mijn voetballoopbaan toe, maar later wil ik honderd procent energie steken in de clubwerking om Eendracht hogerop te brengen. Onze supporters verdienen immers op zijn minst een stevige tweedeklasser en op termijn een eerstklasseclub."

jan van lijsebeth

04 Dec 2009, 9:42
nieuw in de eerste ploeg

Voor een mens als Filipovic kan je alleen maar heel veel respect hebben. (y)

04 Dec 2009, 9:56
Ancien

dwarskijker schreef:
Voor een mens als Filipovic kan je alleen maar heel veel respect hebben. (y)

Ik kom hem regelmatig tegen in de Delhaize aan de Parklaan en hij is altijd bereidt om een babbelke te slaan.
Altijd beleefd en een nuchtere kijk op de zaken en inderdaad voor zo iemand :worship:

04 Dec 2009, 10:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
VOETBAL 3DE KLASSE A VW HAMME - EENDRACHT AALST Predrag Filipovic wordt na spelerscarrière sportief manager bij Eendracht
'Zo lang mogelijk voetballen'

AALST - Via een 19 op 21 staat Eendracht Aalst sportief opnieuw helemaal op de rails. Ook buiten het veld worden de lijnen verstandig uitgetekend. Zo zal Predrag Filipovic na zijn spelerscarrière ingeschakeld worden als sportief manager die de club verder moet uitbouwen. Wim Redant

Met jouw voetbalkennis, ervaring en connecties hunker je er ongetwijfeld naar om nu al aan de slag te gaan buiten het veld?

'Ik wil zo lang mogelijk blijven voetballen en wil dus zeker nog 2,5 jaar als speler actief zijn. Nadien bekijken we het jaar per jaar. Ik wil uiteraard geen seizoen te veel, maar spelen geniet nu zeker mijn prioriteit. Ik ben blij dat ik bij de club van mijn hart kan blijven en dat ik ook ingeschakeld zal worden in de jeugdwerking. Samen met ondervoorzitter Frank De Roose moeten we op de Zandberg de lijnen uitzetten zodat jeugd kan doorstromen naar de eerste ploeg. Op korte termijn moet Eendracht terug naar tweede klasse en op langere termijn zelfs naar eerste klasse. Zondag trekken opnieuw duizend fans mee naar Hamme. Eendracht is een volksclub die in eerste thuis hoort.'

Twee maanden geleden flirtte Eendracht nochtans nog met het degradatiespook van vierde klasse?

'Het is voor mij geen verrassing dat we aan een felle remonte bezig zijn. We kenden enorm veel blessurepech en het is de verdienste van de nieuwe coach Bart Van Renterghem dat hij de boeg resoluut omgooide op tactisch vlak. De 4-3-3 werd verlaten voor een 4-4-2 en plots pasten de puzzelstukjes in elkaar. Niemand is zeker van zijn basisplaats en iedereen staat dan ook scherp te voetballen. De bankzitters vallen telkens sterk in en gaan goed om met hun statuut. We beschikken over veel kwaliteit, maar blijven het van match tot match bekijken. Pas na de slotspeeldag moeten we in de top-4 prijken.'

Met een korte trip naar Hamme is de ongeslagen status van zeven matchen wel in gevaar?

'Hamme beschikt over een steengoede ploeg en een streekderby zorgt sowieso voor extra pigment. Met onze trouwe aanhang in steun kan je er van op aan dat we er 120% zullen voor gaan. We gaan alvast voor de volle buit. Zelf werd ik tegen Willebroek voor het eerst als centrale verdediger uitgespeeld, al vervulde ik die positie ook bij Roda JC wel een paar keer als noodoplossing. Ik ben blij dat ik mijn steentje kan bijdragen en de ploeg is belangrijker dan mijn persoontje.'

05 Dec 2009, 17:15
Vaste Waarde

wa ik mij trouwes afvraag, kunde morgen ter plaatse nog tickete kopen? want me dat voorverkoop geweest is en "risicomatch" zou zijn begin ik te twijfelen :-)
forza iendracht! :EA:

05 Dec 2009, 17:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
ajoin_bart schreef:
wa ik mij trouwes afvraag, kunde morgen ter plaatse nog tickete kopen? want me dat voorverkoop geweest is en "risicomatch" zou zijn begin ik te twijfelen :-)

Er zijn ter plekke 2 kassa's open ;)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

05 Dec 2009, 17:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
ajoin_bart schreef:

nieje. normaal nie, tenzij da ge daar om 13u30 arriveert.

05 Dec 2009, 17:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
davy1919 schreef:
ajoin_bart schreef:

En waarom zou er geen tickets meer te koop zijn? :hmm:

De kassa's zullen ginter dus gewoon open zijn en ge zult u ticktje daar kunnen kopen hé mensen :)

05 Dec 2009, 17:24
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Gaskonijn schreef:
davy1919 schreef:
ajoin_bart schreef:

De kassa's zullen ginter dus gewoon open zijn en ge zult u ticktje daar kunnen kopen hé mensen :)

ik las ergens een artikel waarin stond dat er 2 locketten open zullen zijn morgen voor ea-fans
dus geen zorgen

05 Dec 2009, 17:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
t zou wel maar al te zot zen moest er geen enkel loket open zijn he morgen....t is wel maar derde klasse ook he....t is nu nie da real tegen barca speelt....qua volk misschien wel vergelijkbaar morgen , maar toch..... :D
ik heb zelf ook geen ticket in voorverkoop gehaald ( niet kunnen halen...) en ik ga morgen toch naar daar hoor . misschien best lokettekes open want anders zou het risico op "onregelmatigheden" echt te groot kunnen worden .... :lol:

05 Dec 2009, 17:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Gaskonijn schreef:
davy1919 schreef:
ajoin_bart schreef:

tuurlijk zijn de loketten open :santé:

05 Dec 2009, 17:31
Ancien

Leeftijd: 65
supersossis schreef:
t zou wel maar al te zot zen moest er geen enkel loket open zijn he morgen....t is wel maar derde klasse ook he....t is nu nie da real tegen barca speelt....qua volk misschien wel vergelijkbaar morgen , maar toch..... :D
ik heb zelf ook geen ticket in voorverkoop gehaald ( niet kunnen halen...) en ik ga morgen toch naar daar hoor . misschien best lokettekes open want anders zou het risico op "onregelmatigheden" echt te groot kunnen worden .... :lol:

Neen, 't is Hamme tegen een ploeg die beter is dan Real en Barca samen... ;)

05 Dec 2009, 19:09
Vaste Waarde

Gaskonijn schreef:
davy1919 schreef:
ajoin_bart schreef:

en zijn de loketten dan open voor de overdekte staanplaatsen? of ist voor achter de goal en ni overdekt? :-)

06 Dec 2009, 11:32
Freak

Leeftijd: 35
ajoin_bart schreef:
Gaskonijn schreef:
davy1919 schreef:

en zijn de loketten dan open voor de overdekte staanplaatsen? of ist voor achter de goal en ni overdekt? :-)

Alles is open,alé tenzij dat er op de overdekte geen plaats meer is.Die voorverkoop was er enkel om lange wachtrijen te vermijden.

06 Dec 2009, 11:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 129 130 131 132 133 497