|
|
| Pagina 394 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 392 393 394 395 396 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bericht Re: de Dendertopic
Bram schreef: Langs de andere kant komen ze daar ook hun eerder gemaakte beloftes niet na hé. Alst goed gaat zullen en 't zijn ongeveer verkiezingen dan komt het op geen miljoen aan... Voila, we zijn er. Een gemeente die z'n beloftes slechts deels nakomt (enfin, ze kunne natuurlijk ook niet toveren) en een Licentiecommissie die z'n ogen dichtkneep ivm geval-Moeskroen. Al moeten we de hand deels ook in eigen boezem steken: een club die wou professionaliseren met een amateuristisch bestuur, dat moest slecht aflopen. |
| 10 Dec 2009, 18:00 |
|
|
Freak
Heel juist,Nuri.Redding van de club is prioritair.Waarom zouden ze niet eens met Jan Vijverman gaan praten,dan zouden er een paar moeten terugtreden ,maar dat moet dan maar.Hij heeft meer mogelijkheden dan gans het bestuur samen (financieel)en schijnt toch een ploeg in handen te willen nemen voor zijn sportmerk te promoten.Hier zou hij bijna alleen de macht hebben en het is toch ook zijn ploeg(ook van zijn vader)die medegefusioneerd is.fceh fd
niet vlug beschaamd zeker? ![]() |
| 10 Dec 2009, 19:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Als ik mijn groot huisvuil buitenzet ga ik toch ook ni bij de voddemarchant mijn gerief gaan weervragen als ik besef da ik da toch nog kon gebruiken?
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Dec 2009, 20:46 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
We hoeven van jullie op dat vlak zeker geen lessen te krijgen.
't Zal moeilijk worden om een pasklare oplossing te vinden. Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 10 Dec 2009, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Dec 2009, 20:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gio schreef: Als ik mijn groot huisvuil buitenzet ga ik toch ook ni bij de voddemarchant mijn gerief gaan weervragen als ik besef da ik da toch nog kon gebruiken? ![]() ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2009, 20:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bram schreef: Gio schreef: Als ik mijn groot huisvuil buitenzet ga ik toch ook ni bij de voddemarchant mijn gerief gaan weervragen als ik besef da ik da toch nog kon gebruiken? ![]() ![]() Ja op TV, den Boma buiten smijten, met zijn allen e lieke zingen en dan is alles weer koek en ei (met worst) ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Dec 2009, 20:58 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hoeveel spelers, medewerkers en gelijk wat zijn er op den eendracht de laatste 10 jaar al niet met slaande deuren vertrokken en uiteindelijk weer teruggekeerd ?
In voetbal is dat allemaal geen probleem _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2009, 21:00 |
|
|
Bram schreef: Hoeveel spelers, medewerkers en gelijk wat zijn er op den eendracht de laatste 10 jaar al niet met slaande deuren vertrokken en uiteindelijk weer teruggekeerd ? In voetbal is dat allemaal geen probleem Akkoord maar hoe da zit met grote geldschieters is toch een ander punt denk ik ze. Dan moet je al nen dikken uil zijn om dan terug te keren. Alhoewel ja, er zijn waarschijnlijk wel voorbeelden van. En ja hier op den Iendracht, tja we zijn nog altijd een speciale club e ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Dec 2009, 21:03 |
|
|
Freak
Bram schreef: Hoeveel spelers, medewerkers en gelijk wat zijn er op den eendracht de laatste 10 jaar al niet met slaande deuren vertrokken en uiteindelijk weer teruggekeerd ? In voetbal is dat allemaal geen probleem is da nie topic neverending quiz??? ![]() |
| 10 Dec 2009, 21:05 |
|
|
Dan zullen we het juiste antwoord toch bij benadering moeten goedkeuren vrees ik
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2009, 21:07 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Gio schreef: Bram schreef: Gio schreef: Als ik mijn groot huisvuil buitenzet ga ik toch ook ni bij de voddemarchant mijn gerief gaan weervragen als ik besef da ik da toch nog kon gebruiken? ![]() ![]() Ja op TV, den Boma buiten smijten, met zijn allen e lieke zingen en dan is alles weer koek en ei (met worst) ![]() zonder onzen boma kunne wij ni sjotte, zonder onzen boma kunne wij ni zijn Tgaat inderdaad zeeer slecht met ons ploeg... we zullen wel zien wat er gebeurd e |
| 10 Dec 2009, 21:13 |
|
|
Knaap
nonkel marcel schreef: We hoeven van jullie op dat vlak zeker geen lessen te krijgen. 't Zal moeilijk worden om een pasklare oplossing te vinden. Das waar,maar iendracht zal altijd zijn plaatsje hebben dankzij een grote,trouwe achterban wat in fcvdeh???? niet het geval is. Want een financiele puinhoop ruimen zonder grote achteban is zeer moeilijk want wie heeft dan nog de moed of het lef om zijn geld te stoppen in een club waar maar een paar honderd mensen heen komen? |
| 10 Dec 2009, 22:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Mijn heusden zolder-voorspelling van een paar jaar geleden zal er nog niet zo ver naast zitten.
We hebben op het vlak van goed bestuur inderdaad geen lessen te geven, verre van, maar het verschil met ons is toch wel de achterban en het sociale draagvlak van de club. |
| 11 Dec 2009, 4:40 |
|
|
Fusieken met Terjoden
![]() Er is nog een ander groot verschil zenne: jullie hadden destijds al het stadion en van licentievoorwaarden was er in de verste verten nog geen sprake. Ik vraag me af of jullie het nu nog zouden kunnen, promotie naar 1ste. |
| 11 Dec 2009, 11:19 |
|
|
nonkel marcel schreef: Fusieken met Terjoden ![]() Er is nog een ander groot verschil zenne: jullie hadden destijds al het stadion en van licentievoorwaarden was er in de verste verten nog geen sprake. Ik vraag me af of jullie het nu nog zouden kunnen, promotie naar 1ste. Daar hebt ge een punt. Is eigenlijk ook deels belachelijk die voorwaarden naar het stadion toe, ok, qua veiligheid en dergelijke zijn de normen misschien ok maar het verplicht aantal (zit)plaatsen en dergelijke is te zot voor woorden als ge de toeschouwersaantallen in de gazet ziet staan elke week. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 11 Dec 2009, 11:57 |
|
| Pagina 394 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 392 393 394 395 396 … 711 Volgende |