Artikels - Pagina 134 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 132 133 134 135 136 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
Veel respect voor OPC een duidelijk voorbeeld van clubliefde !

Mijn hart is wit en zwart !

13 Dec 2009, 11:54
Ancien

Leeftijd: 56
Heb vorige seizoenen ook een paar keer kunnen helpen met aktie's van OPC, en die èchte medewerkers hebben er inderdaad vèèl voor over. Ik kon nooit bij eindafwerking blijven (brandweerverplichtingen) maar was toch telkens blij verrast dat ze het goed èn op tijd afkregen. En wat BOMBER betreft, ik hoop van hem zo vlug mogelijk terug te zien èn horen... (y)

13 Dec 2009, 12:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Hugo schreef :

Er zijn er zo nog hoor! meerdere dagen in de week komen helpen + zaterdagmorgend voor opgeven... om dan de actie zelf tijdens de wedstrijd nieens mee te maken

Ik zou over de tribune gekropen zijn om binnen te komen :stom: ;)

13 Dec 2009, 12:11

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bomber schreef:
gweninho schreef:
Bomber schreef:
Efkes over het artikel.

Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon.
Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten...
Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is.
Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af.

Beetje teleurgesteld...

We wachten al op u en binnen zoveel maanden zullen we a weer mogen verwelkomen en tzal hartelijk zen!
Die journalisten me eire zjiever

Kga niet alles op die jorunalist steken hoor, 'k had gewoon de trend van het artikel wat anders verwacht.
Oorspronkelijk wouden ze een artikel maken over mijn "stembandproblemen" :plat: Merci Bakkie ver dat hier te posten :lol: waarop ik had voorgesteld om iets te doen rond onze actie. ik snap gewoon niet waarom dat over mij er persé bijmoest.
Soit, kgaan derover zwijgen, als morgen de actie lukt en den iendracht wint ist goe :EA:

Ge ziet,in nood kent men zijn vrienden :whistle:

13 Dec 2009, 12:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Voetbal 3de klasse Oudenaarde - Aalst Fransman Johan Amghar is klaar voor zijn debuut bij Aalst
'Ik heb niet getwijfeld'

Johan Amghar bibbert in de Belgische vrieskou: 'Ik probeer me zo snel mogelijk te integreren.

AALST - Met de komst van de Franse spits Johan Amghar krijgt Eendracht er een troef bij in de strijd voor een promotieticket. De Parijzenaar raakte op een zijspoor bij tweedeklasser Boussu-Dour en hoopt zijn carrière opnieuw op de rails te zetten. Wim Redant

Je bent 28 en dus aan je beste voetbaljaren toe, maar je daalt af van tweede naar derde klasse?

Johan Amghar: 'Als een club als Aalst aanklopt, twijfel je niet. Ik voetbalde hier nog als speler van Francs Borains en kwam onder de indruk. Het stadion straalt eerste klasse uit en de supporters zijn geweldig. Ik kijk er naar uit om de Aalsterse kleuren te verdedigen. Bij Boussu-Dour botste ik op een trainer die niet in me geloofde.'

Hoe verliep je carrière?

'Ik doorliep de jeugdrangen van FC Paris in de CF1. Nadien trok ik anderhalf jaar naar het Franse eiland La Réunion om terug te keren bij Amiens in de CF2. Bij Boussu-Dour was de situatie uitzichtloos en ik zocht dan ook een nieuwe club. Boussu-Dour leende me uit tot het einde van het seizoen. Dan moet ik samen met de twee clubs rond de tafel gaan zitten, want ik heb ook volgend seizoen nog een contract bij Boussu-Dour.'

Op Oudenaarde gaat Eendracht op zoek naar punten om de eindronde veilig te stellen, want de titelkansen liggen helaas aan flarden?

'De ambitie van de club is tweede klasse en het maakt niet uit of de promotie via de titel of de eindronde loopt. Je weet trouwens maar nooit dat de kopploegen nog een inzinking krijgen. De groep ving me alvast prima op. Zowel op als naast het veld ontdekte ik eenvoudige jongens zonder vedettenallures.'

Je maakte dinsdag alvast indruk tijdens jouw debuut?

'Leuk dat ik een goede indruk maakte, maar pas zaterdag worden de prijzen uitgedeeld. Via twee treffers in het oefenpotje tegen Terjoden-Welle krikte ik het vertrouwen wat op. Voor de automatismen was die oefenwedstrijd ook ideaal. Ik probeer me zo snel mogelijk te integreren. Ik wil het vertrouwen van de coach en de medemaats niet beschamen. Ik mis wat matchritme en daarom ben ik blij dat ik de hele wedstrijd op het veld stond. Fysiek sta ik nog niet helemaal op punt.'

'Ik wil me niet tevredenstellen met een goede prestatie in een oefenmatch. Ik beschik over een goed kopspel en ook mijn snelheid is een troef. Ik ben een afwerker en probeer mijn graantje mee te pikken. Het maakt me niet uit of ik samen met Depoitre moet spelen. Zelfs als invaller zal ik mijn beste beentje voorzetten.'

het nieuwsblad

12 Feb 2010, 9:03

Leeftijd: 68
Dat laatste zinnetje is heel belangrijk !
Zelfs als invaller zal ik mijn beste beentje voorzetten (y)

12 Feb 2010, 13:39
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Onderkroiper schreef:
Dat laatste zinnetje is heel belangrijk !
Zelfs als invaller zal ik mijn beste beentje voorzetten (y)

't is dan te hopen da hij een "beste beentje" heeft ook hé.... :D
maar k ben er nogal gerust in...

12 Feb 2010, 19:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Vandaag een artikel met Troch in Het Nieuwsblad. Daarin is hij niet mals voor onze coach. Hij zou beter op het veld antwoorden en dat heeft hij dit seizoen, op de match van zondag op Temse na, nog niet te veel gedaan..
Benieuwd wat ons bestuur hiermee zal doen.. :hmm:

02 Mar 2010, 8:10
Freak

Leeftijd: 45
SERRE schreef:
Vandaag een artikel met Troch in Het Nieuwsblad. Daarin is hij niet mals voor onze coach. Hij zou beter op het veld antwoorden en dat heeft hij dit seizoen, op de match van zondag op Temse na, nog niet te veel gedaan..

wat zegt hij , want online op het nieuwsblad valt dat allemaal wel nog mee. Daarin zegt hij gewoon dat hij wou spelen, daar is op zich niets mis mee.

Maar Galucci scoorde de derde goal en niet Troch. :cool:

Graag bevestiging van Troch in de komende weken, maar ik denk als iedereen fit is, speelt hij niet.

02 Mar 2010, 8:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
SERRE schreef:

Wat zegt Troch dan verkeerd :wadde: ? Hij zegt dat hij teleurgesteld is in de beslissing van de coach tegen Temse, maar dat mag hij toch zeggen, vind ik. Tis toch normaal dat ge teleurgesteld zijt als ge op de bank zit, ondanks dat alle spelers die op uw positie kunnen spelen geblesseerd zijn. Meer zelfs, ik zou het als coach pas erg vinden als hij niet teleurgesteld zou zijn, want dat zou toch pas een gebrek aan ambitie zijn.
En naast het feit dat hij teleurgesteld was op de bank te zitten, bewierookt hij dan nog eens enorm de supporters ook. Ik zie dus echt niet wat er mis is met dit artikel. Integendeel, ik vind de manier waarop hij reageert knap. En het zou me ook verwonderen dat onze trainer hier problemen mee zal hebben.

02 Mar 2010, 9:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Corredor schreef:
Graag bevestiging van Troch in de komende weken, maar ik denk als iedereen fit is, speelt hij niet.

Ik denk dat de meeste spelers wel nog enigszins kunen leven met een plaats op de bank, maar als iedereen fit is, gaan er een aantal naar de tribune moeten en dat zal toch wel een pak pijnlijker zijn. Bovendien loopt ge dan uw premie ook mis. Als iedereen fit is en ge stelt bijvoorbeeld de ploeg op die hier enkele weken alles aan flarden speelde, dan vallen deze veldspelers naast de ploeg: Seminck, Coppens, Lord, Troch, Kestens, Amghar. Daarvan moeten er dan drie naar de tribune hé. Da zullen geen simpele keuzes zijn. En dan lijkt het mij zeker dat er van het trio Lord, Troch en Amghar minstens 1, of zelfs 2, naar de tribune gaan, als ge in elke linie iemand op de bank wilt.

02 Mar 2010, 9:22

Leeftijd: 11
Bartos schreef:
SERRE schreef:

Wat zegt Troch dan verkeerd :wadde: ? Hij zegt dat hij teleurgesteld is in de beslissing van de coach tegen Temse, maar dat mag hij toch zeggen, vind ik. Tis toch normaal dat ge teleurgesteld zijt als ge op de bank zit, ondanks dat alle spelers die op uw positie kunnen spelen geblesseerd zijn. Meer zelfs, ik zou het als coach pas erg vinden als hij niet teleurgesteld zou zijn, want dat zou toch pas een gebrek aan ambitie zijn.
En naast het feit dat hij teleurgesteld was op de bank te zitten, bewierookt hij dan nog eens enorm de supporters ook. Ik zie dus echt niet wat er mis is met dit artikel. Integendeel, ik vind de manier waarop hij reageert knap. En het zou me ook verwonderen dat onze trainer hier problemen mee zal hebben.

ik vind niet dat Troch iets miszegd, hij mag toch ontgoocheld zijn of niet soms? Ik denk dat het bestuur eens goed zou lachen met je vraag

02 Mar 2010, 9:46
Vaste Waarde

AALST - Eendracht boog in Temse een 2-0 om in een gesmaakte 2-3-zege. De grootste verdienste kwam Thomas Troch toe, want de balvirtuoos met de fluwelen baltoets viel pas na rust in om met twee treffers de sleutelmatch in Aalsters voordeel te doen kantelen.
Je zat op een zijspoor, maar keerde terug door de grote poort?

Thomas Troch: 'Hier zat ik al een tijdje op te wachten. Dit deed enorm deugd en neigt sterk naar het ideale droomscenario. Het is plezant om zo je stempel te kunnen drukken en bovendien brachten mijn goals toch drie belangrijke punten op voor de ploeg. Als voetballer is het dubbel genieten indien je een cruciale match kan beslissen. Ik steek bovendien niet weg dat ik enorm ontgoocheld was in de keuze van de coach. Met Depoitre, Moreels en Lord lagen liefst drie spitsen in de lappenmand en toch zat ik opnieuw op de bank. Als de drie eerste spitsen in de hiërarchie niet inzetbaar zijn, verwacht je toch een kans. Anders ben je echt wel totaal onbelangrijk voor de ploeg terwijl ik op training nochtans sterk bezig was en op Oudenaarde ook voor een sterke invalbeurt zorgde. De coach vertelde me dat het om een tactische keuze ging. Hij ging vol voor een punt en koos voor drie defensieve middenvelders.'

Ondanks de defensieve aanpak raakte Eendracht 2-0 achterop?

'Je ziet dat zelfs een buffer op het middenveld geen zekerheid vormt om de nul te houden. We trainden de hele week op dat nieuwe concept, maar zondag startten we met forse tegenwind. In de laatste twintig minuten van de eerste helft nam de Wase duk toe en we slikten toen ook twee goals. Na de rust werd ik in de strijd gegooid. Het is niet altijd leuk om in te vallen in een ploeg op achterstand, maar ik zat meteen goed in de match. Gelukkig viel snel de 2-1 en toen sprongen onze fans op de kar. De supporters stonden aan de kant van het doel in welke richting we speelden en we werden naar dat doel gezogen door de aanmoedigingen. Het werd een perfect scenario met een 2-3.'

Na de match was er sprake van euforie?

'De supporters gingen door het dak en in de kleedkamers was de sfeer navenant. De opluchting was enorm groot nadat we van uit een uitzichtloze situatie toch nog terug kwamen. Door de extreme weersomstandigheden met regen en koude was het groepsgevoel nog groter dan anders. Voor mezelf betekent die hopelijk de kentering. In het voetbal ben je slechts zo goed als de jongste wedstrijd. Twee weken geleden was ik nog te traag en kon ik niet lopen, maar nu ben ik plots de matchwinnaar

02 Mar 2010, 9:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
El Corredor schreef:
SERRE schreef:

wat zegt hij , want online op het nieuwsblad valt dat allemaal wel nog mee. Daarin zegt hij gewoon dat hij wou spelen, daar is op zich niets mis mee.

Maar Galucci scoorde de derde goal en niet Troch. :cool:

in het Laatste nieuws is hij iets minder genuanceerd :D zolang beiden (BVR EN TT) hun job doen is er evenwel geen vuiltje aan de lucht. 't Kan verkeren (zei Bredero), bewijs was er zondag, al kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat de individuele trainingen van TT, blijkbaar toch vruchten afwerpen ;)

02 Mar 2010, 10:12
Ancien

Leeftijd: 46
eendrachter'80 schreef:
. Twee weken geleden was ik nog te traag en kon ik niet lopen

Ik ben wel blij dat hij het zelf aanhaalt -> ik heb Troch daadwerkelijk 45 minuten echt zien lopen (en neen ik heb het niet op het feit als zou hij lui zijn geweest, want dat was hij zeker niet - maar het was weer echt lopen en niet die andere variant die we dit seizoen al een paar keer gezien hebben).

Hopelijk kan hij nu brengen wat hij doorgaans veelal in de eerste seizoenshelft brengt! Wat laten we wel wezen, als hij elke week brengt wat hij zondagnamiddag op die 45 minuten bracht, gaan we er nog heel veel plezier aan beleven.

02 Mar 2010, 10:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 132 133 134 135 136 497