|
|
| Pagina 23 van 37 |
[ 541 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: songs
eendrachter'80 schreef: een liedje voor Thomas Troch Tomas was nen ajuin ole-ole ![]() Voor iedere echte Iendrachter is Troch nog steeds nen ajoin ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 18 Dec 2009, 12:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
eendrachter'80 schreef: een liedje voor Thomas Troch Tomas was nen ajuin ole-ole ![]() dikken beuzak ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Dec 2009, 12:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zienaa schreef: Casual1919 schreef: Zienaa schreef: Zouden de liedjes die momenteel tijdens de wedstrijden gezongen worden hier eens met tekst gepost kunnen worden? De meeste ken ik van buiten maar er zitten er toch enkele tussen waarvan ik één of meerdere woorden maar ni kan verstaan. Typ eens een begin, of een stuk dat je wel kent. Wy vullen wel aan! Wel om te beginnen da van 'Fantastico' ofzo. En dan ook nog iets van 'Supporter Iëndracht Oilsjt is everything' De meeste flarden van teksten schieten mij wel pas te binnen wanneer ik gedronken heb. Wij zijn bellissima een club fantastica black & white's army iendracht oilsjt olé lolololo lolololo lolololo lolololo wij zijn.... We're iendracht oilsjt we're wonderfull we're going crazy after every fucking goal we're gonna win we're gonna sing supporting iendracht oilsjt is everything _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Dec 2009, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Wel om te beginnen da van 'Fantastico' ofzo.
En dan ook nog iets van 'Supporter Iëndracht Oilsjt is everything' De meeste flarden van teksten schieten mij wel pas te binnen wanneer ik gedronken heb.[/quote] bedoelde da van: wij zijn belissima, een club fantastica, black and white's army, iendracht oilsjt olé, lolololoo? en da ander is iets van we're wonderful, we're going crazy after every fucking we're gonna win (klapklap) we're gonna sing (klapklap) supporting iendracht oilsjt is everything verbeter mij asek verkierd ben e:) |
| 18 Dec 2009, 12:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
eendrachter'80 schreef: een liedje voor Thomas Troch Tomas was nen ajuin ole-ole ![]() 't bericht is wel al 11 maand oud, maar dan nog ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Dec 2009, 12:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
@ Mariner & ajoin_bart
Die waren het, merci ![]() |
| 18 Dec 2009, 12:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Zienaa schreef: @ Mariner & ajoin_bart Die waren het, merci ![]() ge kunt al beginne studeren ![]() |
| 18 Dec 2009, 12:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kzal ze allemaal in een document steken en afprinten
![]() Nee mor 't waar wel handig geweest als die op de site stonden met eventueel een youtube link naar de melodie,. |
| 18 Dec 2009, 12:40 |
|
|
iendracht we still love you – queen we will rock you
Om de 14 daugen es 't hier vollenbak, as'men een oefenmatchken speilen op ons gemak Anderlecht of Standard zèn de sigaar, oon aal de ploegen, past op, here we are! Iendracht we still love you, iendracht we still love you We spelen ze vann 't kaske nor de mier, ge moetj da zing 't es een echt plezier Al zèn we mé 8, mé 9 of 10 oon ons spel een keje da ni zing Iendracht we still love you, iendracht we still love you De spionkop dientj as 12de maan, oeik op verplosjing keje op eer vertraan Zonder riezje of ambras mor in ons sas,Zingen weir, we are back in iejste klas! Iendracht we still love you, iendracht we still love you Iendracht we still love you, iendracht we still love you De zondagnoeng om halverdroi stoon'ek te wachten in een lange roi On 't hoileg hèrt spèltj wit en zwèrt, Tein roep'ek mè iejs as den iendracht weer 't ploin op tèrt! En weir roepen saumen, saumen, saumen, saumen… We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! De monjdagmeired in de gazet in koeje van letters Oilsjt eit Brugge mé 2-3 opzoi gezètj En de supporters begin van 't seizoeng, vandejoor wèrren weir op 1 biejn kampioeng En weir zingen saumen, saumen, saumen, saumen… We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! das al gralek aad en spoitig genoeg oeik gralek onbekendj, me de juste oonpassingen zou da nog bièn klinken... |
| 18 Dec 2009, 18:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Plumeau schreef: en het vervolg: Ik leg een lijntje op de trommel 1tje voor jou en 2 voor mij! In ons hoofdje is het kermis. Dat maakt ons allemaal zo blij! Ik heb de autobus genomen Voor een tochtje door het land maar we zijn niet ver gekomen want het busje vloog in brand Ik zocht al een tijdje naar de tekst! |
| 04 Jan 2010, 21:09 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
Net deze site gevonden ...
efkes gecheckt met de zoek-optie of die nog nergens gepost is en ik vind hem hier niet terug dus ... http://www.fanchants.com/ kan misschien voor inspiratie zorgen |
| 12 Jan 2010, 21:26 |
|
|
Miniem
|
| 24 Apr 2010, 11:33 |
|
|
forumlegende
den_tommen_1919 schreef: iendracht we still love you – queen we will rock you Om de 14 daugen es 't hier vollenbak, as'men een oefenmatchken speilen op ons gemak Anderlecht of Standard zèn de sigaar, oon aal de ploegen, past op, here we are! Iendracht we still love you, iendracht we still love you We spelen ze vann 't kaske nor de mier, ge moetj da zing 't es een echt plezier Al zèn we mé 8, mé 9 of 10 oon ons spel een keje da ni zing Iendracht we still love you, iendracht we still love you De spionkop dientj as 12de maan, oeik op verplosjing keje op eer vertraan Zonder riezje of ambras mor in ons sas,Zingen weir, we are back in iejste klas! Iendracht we still love you, iendracht we still love you Iendracht we still love you, iendracht we still love you De zondagnoeng om halverdroi stoon'ek te wachten in een lange roi On 't hoileg hèrt spèltj wit en zwèrt, Tein roep'ek mè iejs as den iendracht weer 't ploin op tèrt! En weir roepen saumen, saumen, saumen, saumen… We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! De monjdagmeired in de gazet in koeje van letters Oilsjt eit Brugge mé 2-3 opzoi gezètj En de supporters begin van 't seizoeng, vandejoor wèrren weir op 1 biejn kampioeng En weir zingen saumen, saumen, saumen, saumen… We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! das al gralek aad en spoitig genoeg oeik gralek onbekendj, me de juste oonpassingen zou da nog bièn klinken... Heeft er iemand tees lieke digitaal? ik em da enkel op cassette... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 24 Apr 2010, 16:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Voor als we (laten hopen van niet) volgend jaar eens ergens niet winnen ...
http://www.youtube.com/watch?v=aL4n5E1VEM8 So hoist up the john b sail See how the mainsail sets Call for the captain ashore Let me go home I Wanna go home. I wanna go home This is the worst trip Ive ever been on ![]() Ofwel So hoist up the black-white sail See how the mainsail sets Call for the exqi-league We wanna go home, We wanna go home This is the worst league we've ever played in ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Jun 2010, 15:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bomber schreef: Ik weet niet of er trouwens iemand de (heel korte) geschiedenis ken van Fc united of Manchester, maar voor die mannen heb ik groot respect. ![]() awel assek nie mis ben waren da een paar misnoegde (vraag me niet waarom ) man U supp. die zelf een ploeg hebben opgestart in de laagste regionen van engeland, spelen dacht ik elk seizoen de kop van hun reeks _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 03 Jun 2010, 17:21 |
|
| Pagina 23 van 37 |
[ 541 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 37 Volgende |