|
|
| Pagina 51 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ex-spelers
waly 2 wrote:
eeklo,nen boterham met kop, en e jeneverken. ??? hamburgers hadden ze niet,maar wel een jeneverkotje.en boterhammen met kop. |
| 02 Jan 2010, 9:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Ook Benali speelde onze verdediging op een hoopje. Het jaar nadien bij ons was het veel minder. Het was soms BENALEK Kwam van FC Eeklo De betreurde Julien Van de Keer kwam ook van daar. _________________ geer'n bè |
| 02 Jan 2010, 10:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
panoleon schreef: Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Ook Benali speelde onze verdediging op een hoopje. Het jaar nadien bij ons was het veel minder. Het was soms BENALEK Kwam van FC Eeklo De betreurde Julien Van de Keer kwam ook van daar. Was dat geen rijkswachter of politieagent? In elk geval goede voetballer. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Jan 2010, 11:01 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: panoleon schreef: Onderkroiper schreef: Het was soms BENALEK Kwam van FC Eeklo De betreurde Julien Van de Keer kwam ook van daar. Was dat geen rijkswachter of politieagent? In elk geval goede voetballer. dat was inderdaad een rijkswachter, pleegde zelfmoord. ik heb dienen zijn doodsprentje nog, spijtige zaak. |
| 02 Jan 2010, 11:04 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Arnold naar Gent Zeehaven
|
| 05 Jan 2010, 15:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
scarfie schreef: Arnold naar Gent Zeehaven Vindt daar een oude bekende terug ....Patrick De Wilde is daar trainer ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Jan 2010, 15:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
panoleon schreef: scarfie schreef: Arnold naar Gent Zeehaven Vindt daar een oude bekende terug ....Patrick De Wilde is daar trainer ![]() Ik denk dat die daar geen trainer meer is. Ik las gisteren in HLN dat hij hulptrainer wordt bij Beveren. |
| 05 Jan 2010, 15:52 |
|
|
Smetje schreef: panoleon schreef: scarfie schreef: Arnold naar Gent Zeehaven Vindt daar een oude bekende terug ....Patrick De Wilde is daar trainer ![]() Ik denk dat die daar geen trainer meer is. Ik las gisteren in HLN dat hij hulptrainer wordt bij Beveren. lap, en hij was daar amper 1 maand aan de slag ...samen met Jos Daerden kan in ieder geval niet ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Jan 2010, 16:03 |
|
|
Smetje schreef: panoleon schreef: scarfie schreef: Arnold naar Gent Zeehaven Vindt daar een oude bekende terug ....Patrick De Wilde is daar trainer ![]() Ik denk dat die daar geen trainer meer is. Ik las gisteren in HLN dat hij hulptrainer wordt bij Beveren. bevestiging Patrick De Wilde ontbindt contract met KRC Gent-ZeehavenHet jaar start in mineur voor KRC Gent-Zeehaven want het clubbestuur dient mede te delen dat hoofdtrainer Patrick De Wilde zaterdag 2 januari zijn contract heeft ontbonden. Hij gaat aan de slag als hulptrainer bij 2e klasser KSK Beveren. KRC Gent-Zeehaven moet dus op zoek naar een nieuwe hoofdcoach, een zoektocht die reeds gestart is. _________________ geer'n bè |
| 05 Jan 2010, 16:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Nog maar eens een bewijs....
Laat diene klojo dus maar voor eeuwig en altijd weg blijven uit het PC-stadion. Voor Arnold vrees ik er in ieder geval voor, hier al geruchten over een kapotte knie, bij Deinze geruchten daarover maar nog te maskeren door wat geldproblemen bij de club zelf... ben eens benieuwd wat het bij Gent gaat zijn. Ik vrees eerlijk gezegd dat hij daar nog minder krediet gaat krijgen, nog minder rust en zijn knie nog verder in de vernieling gaat knallen. Bij Hoek hebben ze er de beste zaak mee gedaan. Waar rook is is vuur ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jan 2010, 16:12 |
|
|
Bram schreef: Nog maar eens een bewijs.... Laat diene klojo dus maar voor eeuwig en altijd weg blijven uit het PC-stadion. Voor Arnold vrees ik er in ieder geval voor, hier al geruchten over een kapotte knie, bij Deinze geruchten daarover maar nog te maskeren door wat geldproblemen bij de club zelf... ben eens benieuwd wat het bij Gent gaat zijn. Ik vrees eerlijk gezegd dat hij daar nog minder krediet gaat krijgen, nog minder rust en zijn knie nog verder in de vernieling gaat knallen. Bij Hoek hebben ze er de beste zaak mee gedaan. Waar rook is is vuur ? Idd, in ieder geval jammer voor den Arnoldinho, is en blijft wat mij betreft ook een beetjen nen ajoin. Er was iemand die mij vertelde, je zal wel zien wat De Wilde zal neerzetten op Gent-Zeehaven, 2de keer in 5 jaar tijd dat hij een ploeg in de steek laat, zijn geen adelbrieven ..... _________________ geer'n bè |
| 05 Jan 2010, 16:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
't Is ne properen
|
| 05 Jan 2010, 16:38 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Bram schreef: Nog maar eens een bewijs.... Laat diene klojo dus maar voor eeuwig en altijd weg blijven uit het PC-stadion. Voor Arnold vrees ik er in ieder geval voor, hier al geruchten over een kapotte knie, bij Deinze geruchten daarover maar nog te maskeren door wat geldproblemen bij de club zelf... ben eens benieuwd wat het bij Gent gaat zijn. Ik vrees eerlijk gezegd dat hij daar nog minder krediet gaat krijgen, nog minder rust en zijn knie nog verder in de vernieling gaat knallen. Bij Hoek hebben ze er de beste zaak mee gedaan. Waar rook is is vuur ? Zijn knie is in orde denk ik maar conditioneel staat hij slecht....zo'n 10 kg ongeveer. |
| 05 Jan 2010, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Stond gisteren in het Nieuwsblad een stukje over Edwin Van Ankeren in de rubriek 'hoe zou het nog zijn met'.
|
| 08 Jan 2010, 13:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Stond gisteren in het Nieuwsblad een stukje over Edwin Van Ankeren in de rubriek 'hoe zou het nog zijn met'. Heeft iemand dit artikel ? Graag een scan ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jan 2010, 14:20 |
|
| Pagina 51 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 215 Volgende |