|
|
| Pagina 51 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Tweede Klasse
Probleem is dat zowel het PC-stadion en de Zandberg geen geschikte locaties zijn voor een voetbalstadion.
Ons huidige stadion bezit een enorme charme maar is tot op de laatste steen versleten (beetje een 'Antwerpverhaal). Op die plaats een nieuw stadion bouwen zou totale waanzin zijn gezien er geen plaats is, geen degelijke opvang voor alle supporters naar parkeerplaats toe, de veiligheid kan je niet garanderen, ... Ook de zandberg is met zijn kleine invalswegen geen sterke locatie. Hoe spijtig het ook is, je zal op termijn ooit moeten uitwijken naar de rand van de stad. Geen volkse sfeer meer, geen cafeetjes meer rondom. Maar dat kan dan ook weer een voordeel zijn voor de club. Bouw een gezellig stadion en voldoende (leuke) kantines en alle inkomsten zijn voor de club. Een supportershome dat ook in de week open is (zie Ajax) is een enorme inkomst. Het meest logische plan zou zijn dat Stad Aalst, Eendracht Aalst, Okapi Aalstar en het carnavalmilieu samen aan een degelijk complex werken met voldoende aantrekkingskracht naar de mensen toe. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Jan 2010, 16:46 |
|
|
forumlegende
Casual1919 schreef: Probleem is dat zowel het PC-stadion en de Zandberg geen geschikte locaties zijn voor een voetbalstadion. Ons huidige stadion bezit een enorme charme maar is tot op de laatste steen versleten (beetje een 'Antwerpverhaal). Op die plaats een nieuw stadion bouwen zou totale waanzin zijn gezien er geen plaats is, geen degelijke opvang voor alle supporters naar parkeerplaats toe, de veiligheid kan je niet garanderen, ... Ook de zandberg is met zijn kleine invalswegen geen sterke locatie. Hoe spijtig het ook is, je zal op termijn ooit moeten uitwijken naar de rand van de stad. Geen volkse sfeer meer, geen cafeetjes meer rondom. Maar dat kan dan ook weer een voordeel zijn voor de club. Bouw een gezellig stadion en voldoende (leuke) kantines en alle inkomsten zijn voor de club. Een supportershome dat ook in de week open is (zie Ajax) is een enorme inkomst. Het meest logische plan zou zijn dat Stad Aalst, Eendracht Aalst, Okapi Aalstar en het carnavalmilieu samen aan een degelijk complex werken met voldoende aantrekkingskracht naar de mensen toe. 3 van uw 4 partners hebt ge al, nu 't stad nog... Vergeet trouwens de investeerders niet die je nodig hebt hiervoor. 't Stad schenkt in 't beste geval een bouwplaats, met als logistieke steun de opmaak van de MER-plannen en RUPs en misschien kunnen/willen ze zelfs 10% van de kosten dragen... maar meer hoeven we vrees ik niet op te rekenen (de gezonde toestand van de stadskas te kennen). Van 't carnavalmilieu uit heb je vrees ik ook zeer weinig (grote) investeerders. Carnaval trekt onnoemelijk veel sponsors aan in de vorm van geld of materialen (chapeau aan al die sponsors trouwens!!!), maar dat zijn budgetten die smelten als sneeuw voor de zon (om in 't wintersiezoen te blijven ) in vergelijking met de benodigde budgetten voor zo 'n mega-complex waarvan hier sprake.Idee van Borre31 voor, bij renovatie/herbouw van het huidige PC-stadion uitgang/ingang te maken over oefenterrein langs Leopoldlaan is zo slecht nog niet. Tegen Racing Mechelen heeft dit goed gewerkt (in vergelijking met de vroegere oplossingen). Weet er iemand met 100% zekerheid hoeveel zitplaatsen je in 2de en/of 1ste verplicht moet hebben? Ik lees hier 5000, ook eens 7000,... Volgens mij heeft bijvoorbeeld Westerlo geen 7000 zitplaatsen. We zijn hier allemaal al vedrom aan 't droeimen van 1ste klasse, en we zitten nog niet eens in 2de. 't Chauvinisme van den Oilsjteneer, 't is toch iet speciool, en weir meigen er fier op zen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 08 Jan 2010, 17:00 |
|
|
forumlegende |
Timoilsjt schreef: Casual1919 schreef: Probleem is dat zowel het PC-stadion en de Zandberg geen geschikte locaties zijn voor een voetbalstadion. Ons huidige stadion bezit een enorme charme maar is tot op de laatste steen versleten (beetje een 'Antwerpverhaal). Op die plaats een nieuw stadion bouwen zou totale waanzin zijn gezien er geen plaats is, geen degelijke opvang voor alle supporters naar parkeerplaats toe, de veiligheid kan je niet garanderen, ... Ook de zandberg is met zijn kleine invalswegen geen sterke locatie. Hoe spijtig het ook is, je zal op termijn ooit moeten uitwijken naar de rand van de stad. Geen volkse sfeer meer, geen cafeetjes meer rondom. Maar dat kan dan ook weer een voordeel zijn voor de club. Bouw een gezellig stadion en voldoende (leuke) kantines en alle inkomsten zijn voor de club. Een supportershome dat ook in de week open is (zie Ajax) is een enorme inkomst. Het meest logische plan zou zijn dat Stad Aalst, Eendracht Aalst, Okapi Aalstar en het carnavalmilieu samen aan een degelijk complex werken met voldoende aantrekkingskracht naar de mensen toe. 3 van uw 4 partners hebt ge al, nu 't stad nog... Vergeet trouwens de investeerders niet die je nodig hebt hiervoor. 't Stad schenkt in 't beste geval een bouwplaats, met als logistieke steun de opmaak van de MER-plannen en RUPs en misschien kunnen/willen ze zelfs 10% van de kosten dragen... maar meer hoeven we vrees ik niet op te rekenen (de gezonde toestand van de stadskas te kennen). Van 't carnavalmilieu uit heb je vrees ik ook zeer weinig (grote) investeerders. Carnaval trekt onnoemelijk veel sponsors aan in de vorm van geld of materialen (chapeau aan al die sponsors trouwens!!!), maar dat zijn budgetten die smelten als sneeuw voor de zon (om in 't wintersiezoen te blijven ) in vergelijking met de benodigde budgetten voor zo 'n mega-complex waarvan hier sprake.Idee van Borre31 voor, bij renovatie/herbouw van het huidige PC-stadion uitgang/ingang te maken over oefenterrein langs Leopoldlaan is zo slecht nog niet. Tegen Racing Mechelen heeft dit goed gewerkt (in vergelijking met de vroegere oplossingen). Weet er iemand met 100% zekerheid hoeveel zitplaatsen je in 2de en/of 1ste verplicht moet hebben? Ik lees hier 5000, ook eens 7000,... Volgens mij heeft bijvoorbeeld Westerlo geen 7000 zitplaatsen. We zijn hier allemaal al vedrom aan 't droeimen van 1ste klasse, en we zitten nog niet eens in 2de. 't Chauvinisme van den Oilsjteneer, 't is toch iet speciool, en weir meigen er fier op zen ![]() 5000 zitplaatsen MINIMUM voor in 1ste te spelen... totale capaciteit dacht ik rond de 7500 minimum om in 1ste te spelen... voor naar 2de te gaan zullen we geen enorme aanpassingen meer moeten doen hoor denk ik buiten dan het probleem met scheiding supporters enzo _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Jan 2010, 17:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Als ek de lotto win, zet ik direct nen tempel ver den iendracht,
een gezellig stadion vr nen man of 15 000 kzal er direct ook een vermarde grasmat opleggen dawe ook in de winter is wa voetbal zien he is er trouwens int wijngaardveld geen plek om een nieuw stadion te zetten met voldoende parking? |
| 08 Jan 2010, 17:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: Als ek de lotto win, zet ik direct nen tempel ver den iendracht, een gezellig stadion vr nen man of 15 000 kzal er direct ook een vermarde grasmat opleggen dawe ook in de winter is wa voetbal zien he is er trouwens int wijngaardveld geen plek om een nieuw stadion te zetten met voldoende parking? Ge moogt er van mij direct boenk op zijn ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 08 Jan 2010, 17:24 |
|
|
forumlegende
ajoin_bart schreef: Als ek de lotto win, zet ik direct nen tempel ver den iendracht, een gezellig stadion vr nen man of 15 000 kzal er direct ook een vermarde grasmat opleggen dawe ook in de winter is wa voetbal zien he is er trouwens int wijngaardveld geen plek om een nieuw stadion te zetten met voldoende parking? Vergeet de vloerverwarming ver de tribune ni, want 90 minuten 'springen want 't es koud' aaf ik ni vol ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 08 Jan 2010, 17:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Dries schreef: Timoilsjt schreef: Casual1919 schreef: Probleem is dat zowel het PC-stadion en de Zandberg geen geschikte locaties zijn voor een voetbalstadion. Ons huidige stadion bezit een enorme charme maar is tot op de laatste steen versleten (beetje een 'Antwerpverhaal). Op die plaats een nieuw stadion bouwen zou totale waanzin zijn gezien er geen plaats is, geen degelijke opvang voor alle supporters naar parkeerplaats toe, de veiligheid kan je niet garanderen, ... Ook de zandberg is met zijn kleine invalswegen geen sterke locatie. Hoe spijtig het ook is, je zal op termijn ooit moeten uitwijken naar de rand van de stad. Geen volkse sfeer meer, geen cafeetjes meer rondom. Maar dat kan dan ook weer een voordeel zijn voor de club. Bouw een gezellig stadion en voldoende (leuke) kantines en alle inkomsten zijn voor de club. Een supportershome dat ook in de week open is (zie Ajax) is een enorme inkomst. Het meest logische plan zou zijn dat Stad Aalst, Eendracht Aalst, Okapi Aalstar en het carnavalmilieu samen aan een degelijk complex werken met voldoende aantrekkingskracht naar de mensen toe. 3 van uw 4 partners hebt ge al, nu 't stad nog... Vergeet trouwens de investeerders niet die je nodig hebt hiervoor. 't Stad schenkt in 't beste geval een bouwplaats, met als logistieke steun de opmaak van de MER-plannen en RUPs en misschien kunnen/willen ze zelfs 10% van de kosten dragen... maar meer hoeven we vrees ik niet op te rekenen (de gezonde toestand van de stadskas te kennen). Van 't carnavalmilieu uit heb je vrees ik ook zeer weinig (grote) investeerders. Carnaval trekt onnoemelijk veel sponsors aan in de vorm van geld of materialen (chapeau aan al die sponsors trouwens!!!), maar dat zijn budgetten die smelten als sneeuw voor de zon (om in 't wintersiezoen te blijven ) in vergelijking met de benodigde budgetten voor zo 'n mega-complex waarvan hier sprake.Idee van Borre31 voor, bij renovatie/herbouw van het huidige PC-stadion uitgang/ingang te maken over oefenterrein langs Leopoldlaan is zo slecht nog niet. Tegen Racing Mechelen heeft dit goed gewerkt (in vergelijking met de vroegere oplossingen).Weet er iemand met 100% zekerheid hoeveel zitplaatsen je in 2de en/of 1ste verplicht moet hebben? Ik lees hier 5000, ook eens 7000,... Volgens mij heeft bijvoorbeeld Westerlo geen 7000 zitplaatsen. We zijn hier allemaal al vedrom aan 't droeimen van 1ste klasse, en we zitten nog niet eens in 2de. 't Chauvinisme van den Oilsjteneer, 't is toch iet speciool, en weir meigen er fier op zen ![]() 5000 zitplaatsen MINIMUM voor in 1ste te spelen... totale capaciteit dacht ik rond de 7500 minimum om in 1ste te spelen... voor naar 2de te gaan zullen we geen enorme aanpassingen meer moeten doen hoor denk ik buiten dan het probleem met scheiding supporters enzo Ik denk ook dat in de toekomst een uitbreiding van het huidige PC stadion de beste, snelste en meest realistische oplossing is die noodzakelijk zal zijn. Van de huidige staantribune kan men perfect een veel grotere maken (achteraan plaats genoeg om uit te breiden) Op die manier zullen we nog voor een lange tijd voort kunnen om zowel in tweede als in eerste klasse te spelen. Pas als we een constante ploeg kunnen worden in eerste klasse (dus op regelmatige basis strijden voor de zesde plaats of top zijn in de B groep van het huidige play off systeem.) kan er gedacht worden aan een nieuw stadion. Nu al voor een nieuw stadion gaan zou er wel eens voor kunnen zorgen dat er terug boven onze stand geleefd wordt (ook al hebt ge de steun van de stad, sponsors, enz). De club moet eerst financieel perfect gezond zijn en zowel op sportief als op budgetair vlak bewijzen dat het gezond kan blijven voor men in een avontuur a la nieuw stadion springt. Maar een aanpassing van het huidige stadion acht ik absoluut noodzakelijk. Dit neemt natuurlijk niet weg dat we niet mogen dromen en vooruit kijken, zoiets toont alleen maar onze ambitie, en ambitie is wat de club in de eerste plaats groot maakt. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 08 Jan 2010, 17:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De huidige staantribune is trouwens al meerdere keren afgekeurd en eigenlijk rijp voor de sloophamer hé, betonrot & constructiefout aan de oorzaak daarvan. Heel lang gaat ge dat toch ook niet meer kunnen houden. Binnen dit en 5 jaar zult ge daar toch sowieso een oplossing voor moeten hebben.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Jan 2010, 18:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hoeveel zitplaatsen heeft ons stadion momenteel?
|
| 08 Jan 2010, 21:01 |
|
|
forumlegende |
Smetje schreef: Hoeveel zitplaatsen heeft ons stadion momenteel? rond de 4900 ... hebben da eens me een actie van opc vernomen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Jan 2010, 22:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
De staantribune mag je , hoe spijtig het ook is, opgeven. Die is zoals Bram zegt gewoon klaar om te slopen.
De zittribune is volgens mij dan weer zeker eerste klasse-waardig. Maar veel investeren op deze grond zou ik persoonlijk nogal zinloos vinden omdat de totale opbouw/indeling van dit stadion gewoon slecht is naar veiligheid toe. En misschien kan je dat mits wat aanpassingen opvangen om in tweede te spelen. Maar als je dan toch een club wil zijn met toekomstvisie is een nieuw stadion de enige degelijke oplossing. Versta me niet verkeerd, gasten ; een potje drinken in een van de vele cafeekes, sfeer maken in een oldskool-stadion zoals het onze en achteraf 't stad induiken ... I LIKE IT. Maar als je eens nagaat hoe de stadions tegenwoordig in elkaar zitten en welke locatie ze hebben dan kan je niet anders als realistisch zijn en ons stadion vroeg of laat opgeven. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Jan 2010, 23:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dries schreef: Smetje schreef: Hoeveel zitplaatsen heeft ons stadion momenteel? rond de 4900 ... hebben da eens me een actie van opc vernomen ![]() Zo veel? Dus met 100 extra zitplaatsen hebben we er genoeg voor aan de verplichte 5000 te komen. Dat geloof ik niet... |
| 09 Jan 2010, 1:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat klopt inderdaad niet. Ik denk dat we er een dikke 3.000 hebben.
|
| 09 Jan 2010, 10:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik denk toch ook niet dat we aan dat cijfer geraken (hoofdtribune en Europatribune samen).
3000 is een realistischer getal. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 09 Jan 2010, 10:43 |
|
|
forumlegende |
weer maar eens mistypt, ik bedoelde dus 4000 ongeveer
mijn oprechte excuses, maar wa den blok al eens kan doen me ne mens e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Jan 2010, 11:09 |
|
| Pagina 51 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 185 Volgende |