|
|
| Pagina 235 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 233 234 235 236 237 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Aub,Amghar speelde ook niet veel mee in derde met Bossu,zie zijn gegevens maar na en scoorde zowel dit als vorig jaar 2 keer!
Denk dat het hier om een pleziertje voor de ene of de andere zal gaan. Kpaka speelde 2 jaar geleden 15 maal als titularis bij Roeselare en doet het nu goed bij de reserven van GBA en was ook verleden jaar nog veel bij de kern. Wij hebben enkel Filipovic met zoveel eerste klasse ervaring. Trouwens Kpaka was maar een voorbeeld,alle eersteklasser hebben minstens 5 spelers op overschot. |
| 24 Jan 2010, 22:38 |
|
|
Freak
De Brandt Wim schreef: Aub,Amghar speelde ook niet veel mee in derde met Bossu,zie zijn gegevens maar na en scoorde zowel dit als vorig jaar 2 keer! Denk dat het hier om een pleziertje voor de ene of de andere zal gaan. Kpaka speelde 2 jaar geleden 15 maal als titularis bij Roeselare en doet het nu goed bij de reserven van GBA en was ook verleden jaar nog veel bij de kern. Wij hebben enkel Filipovic met zoveel eerste klasse ervaring. Trouwens Kpaka was maar een voorbeeld,alle eersteklasser hebben minstens 5 spelers op overschot. supporter van de gba? da ge naar de reserven gaat kijken? ik heb amghar in de eindronde aan het werk gezien vorig jaar, plus de matchen tegen ons. awel, die moeten ze voor mij pakken als vervanger van depoitre. |
| 24 Jan 2010, 22:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De Brandt Wim schreef: Aub,Amghar speelde ook niet veel mee in derde met Bossu,zie zijn gegevens maar na en scoorde zowel dit als vorig jaar 2 keer! Denk dat het hier om een pleziertje voor de ene of de andere zal gaan. Kpaka speelde 2 jaar geleden 15 maal als titularis bij Roeselare en doet het nu goed bij de reserven van GBA en was ook verleden jaar nog veel bij de kern. Wij hebben enkel Filipovic met zoveel eerste klasse ervaring. Trouwens Kpaka was maar een voorbeeld,alle eersteklasser hebben minstens 5 spelers op overschot. Enkele weken geleden was er ook sprake van Kpaka, ik heb het hem dan persoonlijk gevraagd via moilboek en ik kreegn een pm'eken weer da hij het nog altijd naar zijn zin heeft bij GBA en hij niet van plan was om naar Aalst te komen dat er zelfs geen contact was. Dus ik denk dat we kpaka uit onze kop moeten zetten, en als hij uitgeleend zou worden zal het wel naar een club uit 2de gaan. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 24 Jan 2010, 22:53 |
|
|
Miniem
Neen , van den Antwerp ,
Heb 1 match gezien van de reserven van GBA en iedereen was lovend over Kpaka maar ze zullen dus allemaal verkeerd geweest zijn en op het verkeerde veld gekeken hebben. Maar we hebben dus Amghar,geef hem direkt 5jaar contract als je zo zeker bent. Waarom speelt hij niet bij Bossu dat 17 goals maakte dit seizoen (wij maakten er meer in 4 matchen!) of is Bossu een topploeg in 2e met acht spitsen,trouwens vandaag weer 0-0 |
| 24 Jan 2010, 22:54 |
|
|
Miniem
Steve,
Ik begrijp het dat Kpaka niet haalbaar kan zijn maar ook andere eersteklassers hebben spelers op overschot. Wil enkel aantonen dat Amghar zijn CV povertjes is en dat er beter moet te vinden zijn in eerste. |
| 24 Jan 2010, 22:57 |
|
|
Freak
De Brandt Wim schreef: Neen , van den Antwerp , Heb 1 match gezien van de reserven van GBA en iedereen was lovend over Kpaka maar ze zullen dus allemaal verkeerd geweest zijn en op het verkeerde veld gekeken hebben. Maar we hebben dus Amghar,geef hem direkt 5jaar contract als je zo zeker bent. Waarom speelt hij niet bij Bossu dat 17 goals maakte dit seizoen (wij maakten er meer in 4 matchen!) of is Bossu een topploeg in 2e met acht spitsen,trouwens vandaag weer 0-0 een contract van vijf jaar, nee dat doet enkel GDR ik zeg gewoon dat die Amghar een goede DOUBLURE zou zijn voor Depoitre, omdat dat hetzelfde type speler is. niet meer, niet minder. of iemand niet speelt, kan meerdere redenen hebben hé. Kijk naar Seminck bij ons, een klasbak, en startte vandaag zijn eerste wedstrijd Boussu is geen topploeg in tweede, maar wij ook geen topploeg in derde. ik zag hem vorig jaar 5 keer aan het werk (waarvan één reservenmatch) en die beviel mij wel. maar ik ben geen scout hé. och we zien wel |
| 24 Jan 2010, 22:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Brandt Wim schreef: Neen , van den Antwerp , Heb 1 match gezien van de reserven van GBA en iedereen was lovend over Kpaka maar ze zullen dus allemaal verkeerd geweest zijn en op het verkeerde veld gekeken hebben. Maar we hebben dus Amghar,geef hem direkt 5jaar contract als je zo zeker bent. Waarom speelt hij niet bij Bossu dat 17 goals maakte dit seizoen (wij maakten er meer in 4 matchen!) of is Bossu een topploeg in 2e met acht spitsen,trouwens vandaag weer 0-0 Jongens toch. Als hij bij een topploeg in tweede zou meedoen zou hij niet naar derde zakken. Als hij 10 potten had gemaakt in tweede ook niet. Op statistiekjes afgaan is flauw hoor als je iemand niet hebt zien spelen... Had Wouter Moreels misschien al zoveel doelpunten gemaakt de vorige seizoenen ? En precies of het gemakkelijk is bij een ploeg die niet draait in tweede veel goals te maken.. |
| 24 Jan 2010, 22:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De Brandt Wim schreef: Steve, Ik begrijp het dat Kpaka niet haalbaar kan zijn maar ook andere eersteklassers hebben spelers op overschot. Wil enkel aantonen dat Amghar zijn CV povertjes is en dat er beter moet te vinden zijn in eerste. Kpaka is in principe een goaltjesdief dat klopt, maar is toch niet die speler die we zoeken ter vervanging van Laurent denk ik... Compleet ander type weer en een typische spits voor in een tweespitsensysteem waar de spitsen met twee naast elkaar spelen... In onze kern dus geen enkele speler waarmee je die een complementair duo kan laten vormen, op uitzondering van Laurent misschien, maar ja... Er zijn inderdaad veel overschotjes, maar om Laurent te vervangen is dat toch niet zo simpel denk ik... Als je ziet wat er bij Westerlo in punt stond tegen ons met diene Ceesay, dan ben ik niet zo direct overtuigd dat alles wat er nu in eerste zit, ook zomaar een versterking is. Massart was bij Brussels ook een enorm talent, is bij ons door de mand gevallen en is vorig jaar bij Ternat in vierde ook bedankt voor bewezen diensten... dus ja... Ik volg El Corredor wel wat Amghar betreft... zeer onderschatte speler en de reden waarom hij bij Boussu niet meer aan de bak komt, is omdat hij eigenlijk al sinds vorige winter mocht vertrekken en hij blijkbaar niet van de gemakkelijkste is... Maar als je op zoek bent naar een type Depoitre benadert hij hem wel als een nagenoeg exacte kopie, maar dan met een kaal koppie...Ik vrees alleen, als Fransman zijnde en gezien het feit dat hij toch bij een club blijft ook al speelt hij al bijna een jaar niet - dat het niet meteen een goedkoop alternatief is... Dufoor had zijn boontjes al te week gelegd op een buitenlandse transfer maar die ging in extremis niet door... Of dit enfant terrible een goede versterking zou blijken? Ja - als hij speelt want sterk, leep en weet de goal staan - maar grote vraagtekens als hij eens twee keer op de bank zou moeten zitten... |
| 25 Jan 2010, 8:47 |
|
|
forumlegende
Wie wordt nu de nieuwe spits?????
|
| 25 Jan 2010, 11:05 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Dani schreef: Wie wordt nu de nieuwe spits????? Er ging gisteren een spits tekenen, maar aangezien hier over geen nieuws is zal het niet doorgegaan zijn denk ik, vraag mij geen naam want dat weet ik niet. Maar gezien de kwetsuur van Depoitre niet zo erg zou zijn zal er volgens mij geen spits meer bijkomen ? |
| 25 Jan 2010, 12:47 |
|
|
forumlegende
Of komt er niemand meer bij gezien de nederlaag in Heist ?
|
| 25 Jan 2010, 12:48 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Dani schreef: Of komt er niemand meer bij gezien de nederlaag in Heist ? Kan ook ? |
| 25 Jan 2010, 12:52 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Moesten ze nu Delie gehouden hebben ipv hem voor niets weg te geven..
't Is zo iemand dat we nu nodig hebben, een bankzitter die van pas kan komen wanneer Laurent er niet bij is en die relatief vlotjes doelpunten scoort ook. Als er niemand bijkomt ga je echt hopen dat Depoitre niet geschorst of gekwetst is tijdens de eindronde.. Troch is gewoon geen spits, Lord is eerder de vervanger voor W.Moreels/Podevijn/Galucci. |
| 25 Jan 2010, 13:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik vrees ervoor:
19/01/2010 Jelle Delie ‘Volgend seizoen zou ik graag in derde klasse spelen' 4DE KLASSE Als oud-speler van SK Ronse was Jelle Delie aanwezig op de match tegen Oostende. Tegenwoordig is hij actief bij Sint-Eloois-Winkel in vierde klasse. Door de algemene afgelasting in vierde klasse, had hij een vrije zondag. Jelle Delie, tot anderhalf jaar geleden geregeld de vlot scorende spits bij SK Ronse en volgens waarnemers een sterkhouder voor de toekomst, ruilde Ronse voor Eendracht Aalst omdat hij in tweede klasse niet genoeg speelkansen kreeg. Na enkele maanden kwam daar een nieuwe trainer, die het blijkbaar zonder Delie kon doen. Daardoor werd hij versast naar Sint-Eloois-Winkel. ‘Ik ga daar weg op het einde van het seizoen', zegt Jelle Delie. ‘Ik ben als 19-jarige de jongste van de ploeg. Intussen kreeg ik aanbiedingen van verschillende ploegen uit vierde en derde klasse. Terugkeren naar Aalst, waar de mij goed bekende Bart Van Renterghem als ex-trainer van Ronse goed bezig is, lijkt mij niet aan de orde. Vooral omdat ik daar niet zo lang geleden het verzoek kreeg naar een andere ploeg uit te kijken. Ik voel mij sterk genoeg om volgend seizoen in derde klasse goed mee te draaien. Ik denk niet zozeer aan vierde klasse, al is er interesse van Olsa Brakel.' Delie zorgde anderhalf jaar geleden voor een stunt toen hij in een wedstrijd voor de Beker van België met Ronse viermaal scoorde. Het zou jammer zijn mocht zo'n talent verder weg deemsteren. _________________
|
| 25 Jan 2010, 14:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pai schreef: Moesten ze nu Delie gehouden hebben ipv hem voor niets weg te geven.. 't Is zo iemand dat we nu nodig hebben, een bankzitter die van pas kan komen wanneer Laurent er niet bij is en die relatief vlotjes doelpunten scoort ook. Als er niemand bijkomt ga je echt hopen dat Depoitre niet geschorst of gekwetst is tijdens de eindronde.. Troch is gewoon geen spits, Lord is eerder de vervanger voor W.Moreels/Podevijn/Galucci. Volgens de forum kenners kon hij met moeite op een balletje trappen,ze mochten Delie nooit laten gaan,we konden hem nu goed gebruiken. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2010, 14:49 |
|
| Pagina 235 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 233 234 235 236 237 … 280 Volgende |