|
|
| Pagina 236 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Fanatix schreef: Ik vrees ervoor: 19/01/2010 Jelle Delie ‘Volgend seizoen zou ik graag in derde klasse spelen' 4DE KLASSE Als oud-speler van SK Ronse was Jelle Delie aanwezig op de match tegen Oostende. Tegenwoordig is hij actief bij Sint-Eloois-Winkel in vierde klasse. Door de algemene afgelasting in vierde klasse, had hij een vrije zondag. Jelle Delie, tot anderhalf jaar geleden geregeld de vlot scorende spits bij SK Ronse en volgens waarnemers een sterkhouder voor de toekomst, ruilde Ronse voor Eendracht Aalst omdat hij in tweede klasse niet genoeg speelkansen kreeg. Na enkele maanden kwam daar een nieuwe trainer, die het blijkbaar zonder Delie kon doen. Daardoor werd hij versast naar Sint-Eloois-Winkel. ‘Ik ga daar weg op het einde van het seizoen', zegt Jelle Delie. ‘Ik ben als 19-jarige de jongste van de ploeg. Intussen kreeg ik aanbiedingen van verschillende ploegen uit vierde en derde klasse. Terugkeren naar Aalst, waar de mij goed bekende Bart Van Renterghem als ex-trainer van Ronse goed bezig is, lijkt mij niet aan de orde. Vooral omdat ik daar niet zo lang geleden het verzoek kreeg naar een andere ploeg uit te kijken. Ik voel mij sterk genoeg om volgend seizoen in derde klasse goed mee te draaien. Ik denk niet zozeer aan vierde klasse, al is er interesse van Olsa Brakel.' Delie zorgde anderhalf jaar geleden voor een stunt toen hij in een wedstrijd voor de Beker van België met Ronse viermaal scoorde. Het zou jammer zijn mocht zo'n talent verder weg deemsteren. Staat er ook bij hoeveel keer hij al heeft gescoord in 4de? Niks tegen die jongen, vol goede wil, harde werker, maar sorry mannen, dit is geen alternatief voor Depoitre, zelfs geen voor de diepe spits van de beloften Wat betreft de spits, zou ik zeggen, wait and see, morgen is waarschijnlijk D-day. Maar laat ons vooral niet vooruit lopen op de zaken, eerst Hoogstraten en ook met die ploeg hebben we nog een eitje te pellen. ![]() _________________ geer'n bè |
| 25 Jan 2010, 14:51 |
|
|
forumlegende |
panoleon schreef: Fanatix schreef: Ik vrees ervoor: 19/01/2010 Jelle Delie ‘Volgend seizoen zou ik graag in derde klasse spelen' 4DE KLASSE Als oud-speler van SK Ronse was Jelle Delie aanwezig op de match tegen Oostende. Tegenwoordig is hij actief bij Sint-Eloois-Winkel in vierde klasse. Door de algemene afgelasting in vierde klasse, had hij een vrije zondag. Jelle Delie, tot anderhalf jaar geleden geregeld de vlot scorende spits bij SK Ronse en volgens waarnemers een sterkhouder voor de toekomst, ruilde Ronse voor Eendracht Aalst omdat hij in tweede klasse niet genoeg speelkansen kreeg. Na enkele maanden kwam daar een nieuwe trainer, die het blijkbaar zonder Delie kon doen. Daardoor werd hij versast naar Sint-Eloois-Winkel. ‘Ik ga daar weg op het einde van het seizoen', zegt Jelle Delie. ‘Ik ben als 19-jarige de jongste van de ploeg. Intussen kreeg ik aanbiedingen van verschillende ploegen uit vierde en derde klasse. Terugkeren naar Aalst, waar de mij goed bekende Bart Van Renterghem als ex-trainer van Ronse goed bezig is, lijkt mij niet aan de orde. Vooral omdat ik daar niet zo lang geleden het verzoek kreeg naar een andere ploeg uit te kijken. Ik voel mij sterk genoeg om volgend seizoen in derde klasse goed mee te draaien. Ik denk niet zozeer aan vierde klasse, al is er interesse van Olsa Brakel.' Delie zorgde anderhalf jaar geleden voor een stunt toen hij in een wedstrijd voor de Beker van België met Ronse viermaal scoorde. Het zou jammer zijn mocht zo'n talent verder weg deemsteren. Staat er ook bij hoeveel keer hij al heeft gescoord in 4de? Niks tegen die jongen, vol goede wil, harde werker, maar sorry mannen, dit is geen alternatief voor Depoitre, zelfs geen voor de diepe spits van de beloften Wat betreft de spits, zou ik zeggen, wait and see, morgen is waarschijnlijk D-day. Maar laat ons vooral niet vooruit lopen op de zaken, eerst Hoogstraten en ook met die ploeg hebben we nog een eitje te pellen. ![]() wat mij betreft is zondagavond om 23.59 het laatste moment dus ik wacht tot dan _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Jan 2010, 15:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
panoleon schreef: Staat er ook bij hoeveel keer hij al heeft gescoord in 4de? Niks tegen die jongen, vol goede wil, harde werker, maar sorry mannen, dit is geen alternatief voor Depoitre, zelfs geen voor de diepe spits van de beloften Wat betreft de spits, zou ik zeggen, wait and see, morgen is waarschijnlijk D-day. Maar laat ons vooral niet vooruit lopen op de zaken, eerst Hoogstraten en ook met die ploeg hebben we nog een eitje te pellen. ![]() Jelle Delie. Wedstrijden* E.Aalst: 13 Doelpunten* E.Aalst: 5 In een ploeg die niet draaide ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2010, 15:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zolang er maar gene Kabongo of Iakovlevski komt ist voor mij goed, da ze desnoods is gaan zien bij Meldert ofzo.
|
| 25 Jan 2010, 15:52 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: panoleon schreef: Staat er ook bij hoeveel keer hij al heeft gescoord in 4de? Niks tegen die jongen, vol goede wil, harde werker, maar sorry mannen, dit is geen alternatief voor Depoitre, zelfs geen voor de diepe spits van de beloften Wat betreft de spits, zou ik zeggen, wait and see, morgen is waarschijnlijk D-day. Maar laat ons vooral niet vooruit lopen op de zaken, eerst Hoogstraten en ook met die ploeg hebben we nog een eitje te pellen. ![]() Jelle Delie. Wedstrijden* E.Aalst: 13 Doelpunten* E.Aalst: 5 In een ploeg die niet draaide ![]() Da denk ik er ook van. Niet dat ik vind dat dienen nu moet terugkomen, want dan zou hij van in het begin al tegen teveel vooroordelen moeten opboksen en ik ga er nu zelf ook gene wereldvoetballer en de messias van maken, maar hij leek mij geen slecht alternatief voor op de bank. Vond dat dienen hier nogal snel afgeserveerd werd zonder dat we een alternatief hadden. Was niet de spits die zelf de actie kon maken of zo, maar was toch gevaarlijk in de baklijn en pikte op tijd zijn goaltje mee. Mensen die ervan dromen om hier nen tweeden Depoitre op de bank te kunnen zetten, dream on. |
| 25 Jan 2010, 15:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: panoleon schreef: Staat er ook bij hoeveel keer hij al heeft gescoord in 4de? Niks tegen die jongen, vol goede wil, harde werker, maar sorry mannen, dit is geen alternatief voor Depoitre, zelfs geen voor de diepe spits van de beloften Wat betreft de spits, zou ik zeggen, wait and see, morgen is waarschijnlijk D-day. Maar laat ons vooral niet vooruit lopen op de zaken, eerst Hoogstraten en ook met die ploeg hebben we nog een eitje te pellen. ![]() Jelle Delie. Wedstrijden* E.Aalst: 13 Doelpunten* E.Aalst: 5 In een ploeg die niet draaide ![]() Jelle Delie Wedstrijden St Elois-Winkel: 16 Doelpunten: 1 in en ploeg die wel draait, zegt veel en nogmaals ik ga die jongen zeker inzake ingesteldheid niet afbreken, maar dan lopen er heel wat andere jongens rond. Uiteindelijk is Delie hier zelfs helemaal niet aan de orde. Wij moeten verder met de huidige kern en de kans dat er nog een spits bijkomt is vrij groot. ![]() _________________ geer'n bè |
| 25 Jan 2010, 16:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als er geld is om een "goede" spits aan te werven zouden we dat best doen.
De blessure van Laurent blijkt dan toch niet al te ernstig te zijn maar stel je voor dat hij na de transferperiode zich wel ernstig kwetst en je hebt geen alternatief binnengehaald, dan heb je problemen. Zeker als we de eindronde spelen, want dat zullen allemaal topmatchen worden waar we het liefst in onze sterkste opstelling moeten aantreden. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Jan 2010, 17:00 |
|
|
forumlegende
Kom jongens, eerlijk zijn: Delie is technisch te beperkt en heeft geen snelheid...
Zijn top is echt wel vierde klasse, zeker niet hoger. Een Depoitre, Moreels, Van Damme, ... daar zit echt muziek in. Die jongens kunnen zich nog ontwikkelen en kunnen de stap hogerop zeker aan ! En daar moet Eendracht werk van maken. |
| 25 Jan 2010, 17:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Dani schreef: Kom jongens, eerlijk zijn: Delie is technisch te beperkt en heeft geen snelheid... Zijn top is echt wel vierde klasse, zeker niet hoger. Een Depoitre, Moreels, Van Damme, ... daar zit echt muziek in. Die jongens kunnen zich nog ontwikkelen en kunnen de stap hogerop zeker aan ! En daar moet Eendracht werk van maken. hij zou dan ook wel als stand-in gediend hebben he.. ge kunt onmogelijk verwachten da ons bestuur nen 2en depoitre ga kopen, veel geld betalen en hem op de bank ga zetten. ik had content geweest moest Delie nog in de kern gezeten hebben. Is dienen dan zoveel slechter als nen Coppens bijvoorbeeld? Bovendien is Delie ook nog jong dus waarom had hij geen progressie meer kunnen maken? ![]() |
| 25 Jan 2010, 18:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
panoleon schreef: Bakkie schreef: panoleon schreef: Staat er ook bij hoeveel keer hij al heeft gescoord in 4de? Niks tegen die jongen, vol goede wil, harde werker, maar sorry mannen, dit is geen alternatief voor Depoitre, zelfs geen voor de diepe spits van de beloften Wat betreft de spits, zou ik zeggen, wait and see, morgen is waarschijnlijk D-day. Maar laat ons vooral niet vooruit lopen op de zaken, eerst Hoogstraten en ook met die ploeg hebben we nog een eitje te pellen. ![]() Jelle Delie. Wedstrijden* E.Aalst: 13 Doelpunten* E.Aalst: 5 In een ploeg die niet draaide ![]() Jelle Delie Wedstrijden St Elois-Winkel: 16 Doelpunten: 1 in en ploeg die wel draait, zegt veel en nogmaals ik ga die jongen zeker inzake ingesteldheid niet afbreken, maar dan lopen er heel wat andere jongens rond. Uiteindelijk is Delie hier zelfs helemaal niet aan de orde. Wij moeten verder met de huidige kern en de kans dat er nog een spits bijkomt is vrij groot. ![]() Blijkbaar zag onze huidige trainer er meer in,hij was het toch die Delie naar het eerste elftal haalde,omdat hij niet meekon bij de beloften om zo een transfer naar aalst te versieren,soit hij is weg en we zullen wel zien,wat ons bestuur die er volgens sommigen nog niets van terecht bracht uit hun hoed gaan toveren,hopelijk komt dan morgen de boot langs op den dender,met de nieuwe spits._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2010, 18:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk toch ook dat Van Renterghem diene niet had laten vertrekken. Delie was eerder nog een uitgaande transfer om komaf te maken met het oude bestuur, zo een beetje à la Dessaer.
Aan inkomende kant kreeg je dan Troch en Verheyden om het verhaaltje nog meer kracht bij te zetten.... Het heeft uiteindelijk de kop van Vanderhaegen gekost, Van Renterghem liet er zich niet aan vangen en met de gekende resultaten. Uiteindelijk moet de trainer zich van al die extrasportieve bullshit die rond een ploeg hangt zich niets aan trekken en gewoon de beste 11 laten spelen, dat is dit jaar wel duidelijk geworden. Na een aantal weken/maanden kunnen we dat nu toch wel stellen, want het is niet dat BVR zo een tovenaar zal zijn waarschijnlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jan 2010, 18:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bakkie schreef: panoleon schreef: Bakkie schreef: Jelle Delie. Wedstrijden* E.Aalst: 13 Doelpunten* E.Aalst: 5 In een ploeg die niet draaide ![]() Jelle Delie Wedstrijden St Elois-Winkel: 16 Doelpunten: 1 in en ploeg die wel draait, zegt veel en nogmaals ik ga die jongen zeker inzake ingesteldheid niet afbreken, maar dan lopen er heel wat andere jongens rond. Uiteindelijk is Delie hier zelfs helemaal niet aan de orde. Wij moeten verder met de huidige kern en de kans dat er nog een spits bijkomt is vrij groot. ![]() Blijkbaar zag onze huidige trainer er meer in,hij was het toch die Delie naar het eerste elftal haalde,omdat hij niet meekon bij de beloften om zo een transfer naar aalst te versieren,soit hij is weg en we zullen wel zien,wat ons bestuur die er volgens sommigen nog niets van terecht bracht uit hun hoed gaan toveren,hopelijk komt dan morgen de boot langs op den dender,met de nieuwe spits.Wie heeft dat dan gezegd ? |
| 25 Jan 2010, 18:55 |
|
|
Jeroen schreef: Bakkie schreef: panoleon schreef: Jelle Delie Wedstrijden St Elois-Winkel: 16 Doelpunten: 1 in en ploeg die wel draait, zegt veel en nogmaals ik ga die jongen zeker inzake ingesteldheid niet afbreken, maar dan lopen er heel wat andere jongens rond. Uiteindelijk is Delie hier zelfs helemaal niet aan de orde. Wij moeten verder met de huidige kern en de kans dat er nog een spits bijkomt is vrij groot. ![]() Blijkbaar zag onze huidige trainer er meer in,hij was het toch die Delie naar het eerste elftal haalde,omdat hij niet meekon bij de beloften om zo een transfer naar aalst te versieren,soit hij is weg en we zullen wel zien,wat ons bestuur die er volgens sommigen nog niets van terecht bracht uit hun hoed gaan toveren,hopelijk komt dan morgen de boot langs op den dender,met de nieuwe spits.Wie heeft dat dan gezegd ? ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2010, 18:57 |
|
|
Freak
nieuwe spits is naar verluid zo goed als rond...
|
| 25 Jan 2010, 19:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor schreef: nieuwe spits is naar verluid zo goed als rond... Dan zal die toch eerst een paar kilokes mogen verliezen. ![]() Nee, serieus, al enig idee wie? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Jan 2010, 19:08 |
|
| Pagina 236 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 280 Volgende |