Nooit Off-topic - Pagina 551 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 549 550 551 552 553 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Nooit Off-topic
salvador schreef:
In de Slimste Mens kwam gisterenavond ons geliefde Eendracht Aalst even ter sprake.
Allemaal foto's van ploegen uit eerste, en toen Lokeren kwam zei Koen De Graeve twijfelend "Eendracht Aalst?" 't Was wel niet juist, maar 't zegt toch iets dat die man eerder aan ons denkt dan aan Lokeren...
'k Vond het wel geestig... :-)

da wil toch wel iets zeggen he...da ze op fotos van EERSTEKLASSEploegen bij een wit-zwart truitje toch nog altijd eerst op den iendracht peizen.......gene goeie reclam voor het lokeren van ons maffiavriendje orlans....zelfs daar worden ze al niet (meer) herkend :plat:
waarschijnlijk heeft orlans da zelf niet gezien want in de gazet worden er geen meldingen gemaakt van een woedend door de lokerse straten lopende buffel.......

20 Jan 2010, 15:27
Freak

Leeftijd: 45
Dries schreef:
salvador schreef:
In de Slimste Mens kwam gisterenavond ons geliefde Eendracht Aalst even ter sprake.
Allemaal foto's van ploegen uit eerste, en toen Lokeren kwam zei Koen De Graeve twijfelend "Eendracht Aalst?" 't Was wel niet juist, maar 't zegt toch iets dat die man eerder aan ons denkt dan aan Lokeren...
'k Vond het wel geestig... :-)

die gast is dan ook van Erpe-Mere en heeft lang schoolgelopen in Aalst ;) onder andere nog bij mijn vader :D
goed opgevoed noemen ze dat :EA:

Koen De Graeve: bezitj, bezitj aa :plat:

20 Jan 2010, 19:54
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Ge kunt dat toch ook slecht oppakken dat ze Eendracht Aalst met Lokeren verwarren? Allé ja, ik zou dat toch ni zo leuk vinden moest ik in ullen plaats zijn...

21 Jan 2010, 16:48
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:
Ge kunt dat toch ook slecht oppakken dat ze Eendracht Aalst met Lokeren verwarren? Allé ja, ik zou dat toch ni zo leuk vinden moest ik in ullen plaats zijn...

ik bekijk dat toch ook liever positief, aangezien dat toont dat er toch nog wel wa mensen zijn die eerder aan den eendracht denken dan aan lokeren ^^

21 Jan 2010, 16:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 40
Dries schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

ik bekijk dat toch ook liever positief, aangezien dat toont dat er toch nog wel wa mensen zijn die eerder aan den eendracht denken dan aan lokeren ^^

Het maakt hier eigenlijk geenen bal uit eh :lol: . Diene kerel is van aalst, zag zwart me wit en dacht aan de club met de meeste naam en faam! :EA:

21 Jan 2010, 19:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Carnavalskar te koop, stevige kar op wielen. 20 €, zelf af te halen te Serskamp. Foto te verkrijgen voor wie wil. Contact [email protected]

25 Jan 2010, 14:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
"In Godsnaam" op één... vlaamse meiskes die hun bekeren tot moslim. :kots:

edit: dat moet ge echt is volgen, ongelofelijk.

25 Jan 2010, 22:25

Leeftijd: 68
Jeroen schreef:

Mijn dochter heeft het gezien en vertelde me dat ze er met open mond naar gekeken heeft :wow:

26 Jan 2010, 0:47
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
en die stomme geit geeft dan nog openlijk toe dat hij onder ne valse naam werkt en bij zijn trouw een valse afkomstplaats heeft doorgegeven.... :D
nog e geluk dat het niet echt van de slimste maskes zijn die we aan da geloof kwijtspelen....man,man...
:schaap:

ik weet niet....maar als ge na nen dag of 12 al trouwt me enen van den andere kant van de wereld dan zoude u als gemeentebestuur toch al wa vragen mogen beginnen stellen voor da ge da laat gebeuren he?

26 Jan 2010, 15:16
Ancien

Leeftijd: 65
supersossis schreef:
en die stomme geit geeft dan nog openlijk toe dat hij onder ne valse naam werkt en bij zijn trouw een valse afkomstplaats heeft doorgegeven.... :D
nog e geluk dat het niet echt van de slimste maskes zijn die we aan da geloof kwijtspelen....man,man...
:schaap:

ik weet niet....maar als ge na nen dag of 12 al trouwt me enen van den andere kant van de wereld dan zoude u als gemeentebestuur toch al wa vragen mogen beginnen stellen voor da ge da laat gebeuren he?

Correct zijn, de islamitische trouw was na 12 dagen (wat tussen haakjes onwettelijk is, je mag pas religieus trouwen in België nadat je wettelijk bent getrouwd, de bedienaar van de eredienst kan daar strafrechtelijk voor vervolgd worden). De wettelijke trouw was al een hele tijd later als dat koppel al een tijd samenwoonde. Dat is dan ook volgens mij geen schijnhuwelijk zoals hier en daar beweerd wordt, ik denk dat dat meisje dat oprecht meent (die jongen, ik hoop het ook), maar waarschijnlijk wel een heel naïef meisje dat goed gemanipuleerd werd, vrees ik.

26 Jan 2010, 15:42
Knaap

Zijn ene zin was de max: ben heel blij ze luistert heel goed naar haar man. Zulke geiten brengen onze beschaving terug naar de middeleeuwen! Was om te kotsen die stomme geiten allemaal te zien.

26 Jan 2010, 18:42

ajointje schreef:
Zijn ene zin was de max: ben heel blij ze luistert heel goed naar haar man. Zulke geiten brengen onze beschaving terug naar de middeleeuwen! Was om te kotsen die stomme geiten allemaal te zien.

tzawel zijn! da ze dan na tland van die manne trekken eh... :stom:

27 Jan 2010, 13:08

Leeftijd: 11
hansken schreef:
ajointje schreef:

tzawel zijn! da ze dan na tland van die manne trekken eh... :stom:

en met de wind vanachteren :wave:

27 Jan 2010, 17:35
forumlegende

Beproef uw geluk bij De Vroege Vogel.

In ons Betcenter kunt u terecht voor Lotto, krasloten en sportweddenschappen, dus kom snel eens langs om een gokje te wagen.
Binnenkort zal het mogelijk zijn om volautomatische weddingsschappen uit voeren in onze zaak.
U kiest zelf de wedstrijden op de terminal en bepaalt voor hoeveel u een gokje wenst te plaatsen.
Dit zal in samenwerking zijn met BETCENTER.
Alsook kan u het volledige spelprogramma van BETNET verkrijgen.
Dit is zeer intressant voor de liefhebbers die graag een gokje wensen te plaatsen op onze trots in derde nationale EENDRACHT AALST.
Wij houden u verder op de hoogte !!!!
DE VROEGE VOGEL HEET U WELKOM !!!!!

voor een gokje op DEN IENDRACHT
bij DE VROEGE VOGEL
BRUSSELBAAN 235 B
EREMBODEGEM

28 Jan 2010, 16:03
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Jeroen schreef:

ik heb een poging ondergaan om er naar te kijken, maar na 5 min. kreeg ik de drang om me menne slesj naar den tv te smijten, ... dus thanks, but no thanks (n)

28 Jan 2010, 20:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 549 550 551 552 553 885