|
|
| Pagina 28 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Beker van Belgie
Iendrachter90 schreef: Cercle-anderlecht toch met heen en terug.De wedstrijd van nu zaterdag cercle-chaleroi wordt verschoven zodat de bekermatch kan plaatsvinden. Toch voor Charleroi ook. Op donderdag te horen krijgen dat de match op zaterdag niet zal doorgaan ![]() _________________
|
| 21 Jan 2010, 21:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Anderlecht zit er ook ni goe voor ze..
1-0 achter op cercle ver de moment.. |
| 26 Jan 2010, 22:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: Anderlecht zit er ook ni goe voor ze.. 1-0 achter op cercle ver de moment.. Daaraan zie je nu, de Bond ontnam eerst Cercle het thuisvoordeel in de return. Nu deze wedstrijd er wel moest komen ligt Anderlecht er zelfs uit ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Jan 2010, 23:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: ajoin_bart schreef: Anderlecht zit er ook ni goe voor ze.. 1-0 achter op cercle ver de moment.. Daaraan zie je nu, de Bond ontnam eerst Cercle het thuisvoordeel in de return. Nu deze wedstrijd er wel moest komen ligt Anderlecht er zelfs uit ;) ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Jan 2010, 23:28 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Allé, het was weer zo een typisch avondje. Je vergeet het af te maken in de heenmatch en je gaat naar daar met een halve reserveploeg spelen en dan krijg je dit...
| 27 Jan 2010, 1:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Allé, het was weer zo een typisch avondje. Je vergeet het af te maken in de heenmatch en je gaat naar daar met een halve reserveploeg spelen en dan krijg je dit... Waarom met een halve reserveploeg ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jan 2010, 2:03 |
|
|
Vaste Waarde
Mooie zaak, sporting weer met de voetjes op de grond...
_________________ Broer van ja |
| 27 Jan 2010, 8:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Stef DV schreef: Mooie zaak, sporting weer met de voetjes op de grond... Idd, alles op de titel ![]() |
| 27 Jan 2010, 9:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Allé, het was weer zo een typisch avondje. Je vergeet het af te maken in de heenmatch en je gaat naar daar met een halve reserveploeg spelen en dan krijg je dit... Waarom met een halve reserveploeg ? ![]() eigen schuld dikke bult, Gent nu topfavoriet om den beker te winnen _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Jan 2010, 17:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Allé, het was weer zo een typisch avondje. Je vergeet het af te maken in de heenmatch en je gaat naar daar met een halve reserveploeg spelen en dan krijg je dit... Waarom met een halve reserveploeg ? ![]() eigen schuld dikke bult, Gent nu topfavoriet om den beker te winnen Ik gun het Gent zeker en vast! Die spelen al enkele seizoenen enorm goed in België, maar kwamen altijd net iets te kort om in de prijzen te delen. |
| 27 Jan 2010, 18:22 |
|
|
Freak
Deef schreef: Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Waarom met een halve reserveploeg ? ![]() eigen schuld dikke bult, Gent nu topfavoriet om den beker te winnen Ik gun het Gent zeker en vast! Die spelen al enkele seizoenen enorm goed in België, maar kwamen altijd net iets te kort om in de prijzen te delen. Gent iets gunnen? Kort van geheugen precies... Historie met Garré al vergeten? |
| 27 Jan 2010, 19:12 |
|
|
El Corredor schreef: Deef schreef: Mariner schreef: eigen schuld dikke bult, Gent nu topfavoriet om den beker te winnen Ik gun het Gent zeker en vast! Die spelen al enkele seizoenen enorm goed in België, maar kwamen altijd net iets te kort om in de prijzen te delen. Gent iets gunnen? Kort van geheugen precies... Historie met Garré al vergeten? Is Gent zelf verantwoordelijk voor de waanzin van Garré ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jan 2010, 19:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: Deef schreef: Mariner schreef: eigen schuld dikke bult, Gent nu topfavoriet om den beker te winnen Ik gun het Gent zeker en vast! Die spelen al enkele seizoenen enorm goed in België, maar kwamen altijd net iets te kort om in de prijzen te delen. Gent iets gunnen? Kort van geheugen precies... Historie met Garré al vergeten? Ik gun het Gent ook, ende fout in die tijd ligt bij Garré en niet bij Gent, hé, hij was een voorzitter die zijn ploeg wou verpatsen voor eigen gewin! Van de samenwerking met Gent hebben wij vooral voordelen geplukt in die tijd (de spelers), maar Garré wou zo graag centjes verdienen in Gent en daar is AA Gent en zijn spelers en supporters niet schuldig aan. Ge hebt er hier éne op het forum die nog altijd boos is op Cercle voor iets wat 42 jaar geleden gebeurd is. Komaan, hé... Ge moet dingen in proportie zien... Ik ben kwaad op Garré (en op Orlans) omdat zij niet correct waren als leiders van Aalst, maar ik zie niet in waarom ik Gent niks zou gunnen. Ze doen hun best om met niet het grootste budget mooi voetbal te brengen en voor mij mogen die gerust eens een prijs winnen... |
| 27 Jan 2010, 21:44 |
|
|
Freak
salvador schreef: El Corredor schreef: Deef schreef: Ik gun het Gent zeker en vast! Die spelen al enkele seizoenen enorm goed in België, maar kwamen altijd net iets te kort om in de prijzen te delen. Gent iets gunnen? Kort van geheugen precies... Historie met Garré al vergeten? Ik gun het Gent ook, ende fout in die tijd ligt bij Garré en niet bij Gent, hé, hij was een voorzitter die zijn ploeg wou verpatsen voor eigen gewin! Van de samenwerking met Gent hebben wij vooral voordelen geplukt in die tijd (de spelers), maar Garré wou zo graag centjes verdienen in Gent en daar is AA Gent en zijn spelers en supporters niet schuldig aan. Ge hebt er hier éne op het forum die nog altijd boos is op Cercle voor iets wat 42 jaar geleden gebeurd is. Komaan, hé... Ge moet dingen in proportie zien... Ik ben kwaad op Garré (en op Orlans) omdat zij niet correct waren als leiders van Aalst, maar ik zie niet in waarom ik Gent niks zou gunnen. Ze doen hun best om met niet het grootste budget mooi voetbal te brengen en voor mij mogen die gerust eens een prijs winnen... pakt aa anders een abonnement op de gantoise hein ![]() |
| 27 Jan 2010, 22:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
AA Gent heeft ons alleszins door ons een lelijke loer te draaien met Dries Mertens toen achteraf bezien wel een pak geld gekost hé.
|
| 27 Jan 2010, 23:39 |
|
| Pagina 28 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 47 Volgende |