|
|
| Pagina 221 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 219 220 221 222 223 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Eerste klasse
Deef schreef: jammen schreef: Bakkie schreef: Geen schorsing voor Vargas Ronald Vargas wordt niet geschorst voor de rode kaart die hij gisteren kreeg in de topper tegen Anderlecht. Dat heeft het bondsparket van de KBVB beslist. Een pleister op de wonde noem ik zoiets. Als Vargas geen rood krijgt wordt het misschien geen 2-2, laat staan 3-2. Maar ja, zoiets zul je natuurlijk nooit te weten komen. Een wedstrijd duurt 90 minuten. Je mag van mij eens nagaan hoeveel wedstrijden Brugge dit seizoen won dankzij een doelpunt in de blessuretijd. De scheidsrechter zat er in dit geval (alweer) naast, maar Boussouffa loopt daar gewoon de baklijn binnen. Daar kon Vargas niks aan gedaan hebben hoor... Brugge zou misschien niet zo achteruit gekropen zijn. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Feb 2010, 13:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
DavidSeal schreef: Deef schreef: jammen schreef: Een pleister op de wonde noem ik zoiets. Als Vargas geen rood krijgt wordt het misschien geen 2-2, laat staan 3-2. Maar ja, zoiets zul je natuurlijk nooit te weten komen. Een wedstrijd duurt 90 minuten. Je mag van mij eens nagaan hoeveel wedstrijden Brugge dit seizoen won dankzij een doelpunt in de blessuretijd. De scheidsrechter zat er in dit geval (alweer) naast, maar Boussouffa loopt daar gewoon de baklijn binnen. Daar kon Vargas niks aan gedaan hebben hoor... Brugge zou misschien niet zo achteruit gekropen zijn. ![]() |
| 05 Feb 2010, 13:27 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 02 Aug 2009, 14:08 Berichten: 39 Leeftijd: 44 |
IK was er zat in de spionkop zo een zalige wedstrijd heb noch niet veel meegemaakt zat recht achter de goal de sfeer was ook super.Dat Brugge naar achter kroop was van niet beter meer kunnen elke bal dat een speler van Brugge kreeg werd met minstens 2 man van anderlecht onder druk gezet .natuurlijk zou de wedstrijd er anders uit gezien hebben zonder de rode kaart.
|
| 05 Feb 2010, 19:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zambiot schreef: IK was er zat in de spionkop zo een zalige wedstrijd heb noch niet veel meegemaakt zat recht achter de goal de sfeer was ook super.Dat Brugge naar achter kroop was van niet beter meer kunnen elke bal dat een speler van Brugge kreeg werd met minstens 2 man van anderlecht onder druk gezet .natuurlijk zou de wedstrijd er anders uit gezien hebben zonder de rode kaart. Dat bedoelde ik ook in m'n vorige post, de spelsituatie met Boussafa, waaruit het winnende doelpunt komt, zou zich dan misschien niet voorgedaan hebben met 11 tegen 11. Met 11 tegen 11 wordt het dan misschien wel 1-3, wie weet.... Dit zullen we nooit te weten komen, wat gebeurd is, is gebeurd. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Feb 2010, 20:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
jammen schreef: zambiot schreef: IK was er zat in de spionkop zo een zalige wedstrijd heb noch niet veel meegemaakt zat recht achter de goal de sfeer was ook super.Dat Brugge naar achter kroop was van niet beter meer kunnen elke bal dat een speler van Brugge kreeg werd met minstens 2 man van anderlecht onder druk gezet .natuurlijk zou de wedstrijd er anders uit gezien hebben zonder de rode kaart. Dat bedoelde ik ook in m'n vorige post, de spelsituatie met Boussafa, waaruit het winnende doelpunt komt, zou zich dan misschien niet voorgedaan hebben met 11 tegen 11. Met 11 tegen 11 wordt het dan misschien wel 1-3, wie weet.... Dit zullen we nooit te weten komen, wat gebeurd is, is gebeurd. Inderdaad , Vargas kon aan Boussoufa daar niks doen , ma wa da wel zo is da is da Brugge is moeten terugplooien me 10 en daardoor heeft Frutos zo snel kunnen scoren |
| 05 Feb 2010, 20:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
zambiot schreef: IK was er zat in de spionkop zo een zalige wedstrijd heb noch niet veel meegemaakt zat recht achter de goal de sfeer was ook super.Dat Brugge naar achter kroop was van niet beter meer kunnen elke bal dat een speler van Brugge kreeg werd met minstens 2 man van anderlecht onder druk gezet .natuurlijk zou de wedstrijd er anders uit gezien hebben zonder de rode kaart. Indien mogelijk.. In de toekomst graag met leestekens. |
| 05 Feb 2010, 20:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Stijn schreef: zambiot schreef: IK was er zat in de spionkop zo een zalige wedstrijd heb noch niet veel meegemaakt zat recht achter de goal de sfeer was ook super.Dat Brugge naar achter kroop was van niet beter meer kunnen elke bal dat een speler van Brugge kreeg werd met minstens 2 man van anderlecht onder druk gezet .natuurlijk zou de wedstrijd er anders uit gezien hebben zonder de rode kaart. Indien mogelijk.. In de toekomst graag met leestekens. _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 05 Feb 2010, 20:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vond het spel van Anderlecht niet zo indrukwekkend dat laatste halfuur. Puur op kracht, "On-Anderlecht"...
|
| 05 Feb 2010, 21:03 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Ik vond het spel van Anderlecht niet zo indrukwekkend dat laatste halfuur. Puur op kracht, "On-Anderlecht"... Dat Anderlecht na de 1-2 en rode kaart nog ging minstens gelijk spelen was makkelijk te voorspellen. Waar Adrie Koster anders uitblinkt door durf, neemt hij er nu met nog 25 minuten Kouemaha af. Perisic en de andere middenvelders moesten minstens 40 meter met de bal lopen om aan de goal te geraken voor ze gevaarlijk konden worden. Ik vond het tactisch een vreemde zet, en dan nog van nen hollander. Brugge was nochtans 60 minuten de beste ploeg. |
| 05 Feb 2010, 21:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Ik vond het spel van Anderlecht niet zo indrukwekkend dat laatste halfuur. Puur op kracht, "On-Anderlecht"... Als ge "champagnevoetbal" gewoon zijt. |
| 06 Feb 2010, 10:54 |
|
|
Vaste Waarde
Sporting
terug met de voetjes op de grond_________________ Broer van ja |
| 06 Feb 2010, 22:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stef DV schreef: Sporting terug met de voetjes op de grondInderdaad na 1 - 2 verlies tegen STVV ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Feb 2010, 22:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Stef DV schreef: Sporting terug met de voetjes op de grondIdd |
| 07 Feb 2010, 12:09 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Stef DV schreef: Sporting terug met de voetjes op de grondJa, in de laatste minuten verliezen. Sounds familiar? _________________
|
| 07 Feb 2010, 13:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Belgie voor de kwalificatie's van het ek in een groep met duitsland,turkye,oostenrijk,kazakstan en azerbeidzjan.
|
| 07 Feb 2010, 13:45 |
|
| Pagina 221 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 219 220 221 222 223 … 500 Volgende |