|
|
| Pagina 90 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Rode Duivels
El Corredor schreef: de commentaren en interviews zijn weer opvallend mild. Ik vond het heel slappe koffie, te traag, te weinig tempo, maar we hebben weer goeie en positieve zaken gezien aldus Kompany. ik vond die colpaert ook dik tegenvallen, mag Krancjar nooit laten trappen. En Bailly gaat ook zwaar in de fout, wel goeie invalbeurt Carcela Idem. Ook Van Damme vond ik zwak als back links. Misschien goed voor de Belgische competitie maar internationaal toch te plat vind ik. |
| 04 Mar 2010, 0:25 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26 Berichten: 167 Leeftijd: 41 |
Een weetje
Steve Colpaert heeft in de jeugd van EA gespeeld in het jaar 99-2000 heeft hij met de nationale miniemen kampioen gespeeld ![]() _________________ Oilsjt, goi stad van men droeimen |
| 04 Mar 2010, 2:29 |
|
|
forumlegende
En iedereen maar vol lof over Eden Hazard....hoeveel keer heeft hij de bal niet verloren ? Vele acties maken maar 75% van de acties mislukken. Het doelpunt komt er na balverlies van ... Hazard.
Geef mij dan maar een type zoals Gert Verheyen, die kon amper een actie maken maar was wel constant in zijn prestaties ... |
| 04 Mar 2010, 16:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Dani schreef: En iedereen maar vol lof over Eden Hazard....hoeveel keer heeft hij de bal niet verloren ? Vele acties maken maar 75% van de acties mislukken. Het doelpunt komt er na balverlies van ... Hazard. Geef mij dan maar een type zoals Gert Verheyen, die kon amper een actie maken maar was wel constant in zijn prestaties ... Wordt veel gezegd, dat die niet kon voetballen maar hij haalde toch alles uit zijn carriere. Speelde hier toch bij de twee topclubs. En kon bovendien ooit naar Duitse club, weet niet meer welke, maar toch... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Mar 2010, 19:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
DavidSeal schreef: Wordt veel gezegd, dat die niet kon voetballen maar hij haalde toch alles uit zijn carriere. Speelde hier toch bij de twee topclubs. En kon bovendien ooit naar Duitse club, weet niet meer welke, maar toch... Ook naar een Engelse denk ik, als ik mij niet vergis kon die ooit naar Ipswich Town. |
| 04 Mar 2010, 19:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En Hazard is een sterspeler bij Lille, een ploeg die 2 keer zo professioneel werkt als Anderlecht en Brugge en een budget heeft dat waarschijnlijk het dubbele is van die clubs.
Om maar te zeggen... Hazard is echt een fantastische speler, het was gisteren misschien niet goed maar die ploeg draait nu ook niet hé. Een Dembele, Martens, Colpaert of Bailly waren gisteren dan zeker even slecht en zij zijn toch een pak ouder. Gert Verheyen maakte zijn debuut bij België in 1994 op 24-jarige leeftijd. Hazard is er 19... Hoe zou Verheyen het gedaan hebben als hij op 19-jarige speler mocht starten in een niet draaiend elftal. |
| 04 Mar 2010, 20:37 |
|
|
Freak
Dani schreef: En iedereen maar vol lof over Eden Hazard....hoeveel keer heeft hij de bal niet verloren ? Vele acties maken maar 75% van de acties mislukken. Het doelpunt komt er na balverlies van ... Hazard. Geef mij dan maar een type zoals Gert Verheyen, die kon amper een actie maken maar was wel constant in zijn prestaties ... Gert Verheyen, waar is de tijd zeg! De Ronaldinho onder de boerenpaarden. Als je Verheyen boven Hazard verkiest, tja. ![]() |
| 04 Mar 2010, 20:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Jaja, Hazard, mooi om naar te kijken, maar rendement? 0,0
Verheyen was een boerepaard, maar haalde het maximum uit z'n vrij beperkte kwaliteiten en koppelde dat aan rendement. |
| 04 Mar 2010, 21:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
nonkel marcel schreef: Jaja, Hazard, mooi om naar te kijken, maar rendement? 0,0 Verheyen was een boerepaard, maar haalde het maximum uit z'n vrij beperkte kwaliteiten en koppelde dat aan rendement. Allez, man, Hazard daar ga je al eens voor op 't puntje van je stoel zitten. En je mag iemand van 19 niet vergelijken met een man die een hele carriëre heeft gemaakt. Geef mij maar Hazard, goed begeleiden en laten groeien en een beetje omringd, en we gaan daar nog plezier aan beleven... |
| 04 Mar 2010, 23:26 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Wat ben je met "schoon" voetballers als ze geen goal kunnen maken? Idem dito Dembele.
In 't voetbal telt maar 1 ding, nl. 't resultaat. Wat deze generatie moet leren, is dat ze hun kwaliteiten moeten omzetten in rendement. |
| 04 Mar 2010, 23:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: Wat ben je met "schoon" voetballers als ze geen goal kunnen maken? Idem dito Dembele. In 't voetbal telt maar 1 ding, nl. 't resultaat. Wat deze generatie moet leren, is dat ze hun kwaliteiten moeten omzetten in rendement. En op wat baseert ge u dan ? Op dat matchke van de Rode Duivels van eergisteren ? Of hebt ge hem al zoveel bezig gezien bij Lille ? |
| 05 Mar 2010, 13:57 |
|
|
4 goals op 1716 minuten speeltijd is nu ook niet om achterover te vallen he.
'k Zeg het, er zitten in de nationale ploeg een aantal leuke voetballers, helaas met te weinig rendement. In 't voetbal draait het maar om 1 ding, nl. efficiëntie. Om meer druk naar voor te zetten, heb je goede flankspelers nodig. Dembele en Hazard knijpen te veel naar binnen. |
| 05 Mar 2010, 14:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: 4 goals op 1716 minuten speeltijd is nu ook niet om achterover te vallen he. 'k Zeg het, er zitten in de nationale ploeg een aantal leuke voetballers, helaas met te weinig rendement. In 't voetbal draait het maar om 1 ding, nl. efficiëntie. Om meer druk naar voor te zetten, heb je goede flankspelers nodig. Dembele en Hazard knijpen te veel naar binnen. Vergeet niet dat Eden Hazard toch nog altijd maar 19 jaar is en zelfs Dembele is nog relatief jong. Bijvoorbeeld een Cristiano Ronaldo was in het begin bij Manchester United ook vooral een speler die veel onnodige show gaf en weinig rendement haalde. Maar na enkele jaren hebben ze er (om het licht uit te drukken) toch ook rendement uitgehaald hé. Ik denk dat dat bij Hazard met de jaren wel nog kan komen hoor. Hij heeft, net als Dembele trouwens, toch al de actie in de benen, mits een goeie begeleiding zal dat rendement er vroeg of laat wel uitkomen. |
| 05 Mar 2010, 14:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind het ook belachelijk om op die jonge gasten te gaan zagen hoor...
Wat verwachten jullie dan van een 19-jarige gast ? Die jongen heeft talent, maar normaal worden die geleidelijk aan gebracht (zeker in een nationale ploeg), hier moeten ze de ploeg al gaan dragen (zie Lukaku)... Als Hazard op zijn 25 nog niet efficient is, dan mag je zagen. bij Dembélé ben ik dan wel meer akkoord, die speelt al 4 seizoenen bij AZ, als je je dan zo blijft vastlopen zoals woensdag, dan wordt het triestig |
| 05 Mar 2010, 14:56 |
|
|
Bartos schreef: Vergeet niet dat Eden Hazard toch nog altijd maar 19 jaar is en zelfs Dembele is nog relatief jong. Bijvoorbeeld een Cristiano Ronaldo was in het begin bij Manchester United ook vooral een speler die veel onnodige show gaf en weinig rendement haalde. Maar na enkele jaren hebben ze er (om het licht uit te drukken) toch ook rendement uitgehaald hé. Ik denk dat dat bij Hazard met de jaren wel nog kan komen hoor. Hij heeft, net als Dembele trouwens, toch al de actie in de benen, mits een goeie begeleiding zal dat rendement er vroeg of laat wel uitkomen. Laat ons hopen he. Alleen jammer dat er zoveel EK/WK's aan onze neus voorbijgegaan zijn, deze generatie heeft toch veel tijd nodig om talent in resultaten om te zetten. |
| 05 Mar 2010, 15:07 |
|
| Pagina 90 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 242 Volgende |