Artikels - Pagina 142 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 140 141 142 143 144 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 56
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:

:whistle: en anderen zijn op de kar gesprongen.

IK heb niets verspreid over een fusie of dergelijke hé, daar is die iendrachtoiljst123 mee afgekomen hé :cool:

Jij hebt het gepost dat er een artikel op komst is in HLN,om daarna te vragen,weet iemand meer,nu kan ik toch niet meer volgen :wadde:
Dit alles toont ook wel aan dat we waakzaam blijven hè? :EA:

06 Mar 2010, 11:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Zou oos bestuur zo zot zijn vo een fusie te doen me Dender? Da weten ze toch zelf daze dan praktisch geen supporters van Eendracht meer gaan hebben?
Kdenk eerder aan Dender me NOG iemand ofzo , zo lang oozen Iendracht dr ma buiten blijft

06 Mar 2010, 11:04
Ancien

Leeftijd: 56
gweninho schreef:
Zou oos bestuur zo zot zijn vo een fusie te doen me Dender? Da weten ze toch zelf daze dan praktisch geen supporters van Eendracht meer gaan hebben?
Kdenk eerder aan Dender me NOG iemand ofzo , zo lang oozen Iendracht dr ma buiten blijft

Of mischien wordt Dender wel opgeslorpt door Panters Okegem?? Of wordt bekendgemaakt dat Dender al jaren gesponsord wordt door de PKK-afdeling die ze daar hebben opgerold?? :D

06 Mar 2010, 11:19
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
iendrachtoilsjt123 schreef:
Ik heb gehoord dat dender een voorstel heeft ingediend voor te verbroederen jonges, ze zouden nu aan het vergaderen zijn, iemand nieuws?.. :fuck:

En je hebt je speciaal geregistreerd om ons dat te melden. Hoe ontroerend schoon. Dender-supporter zeker?

06 Mar 2010, 11:23
Freak

Gasten,

Voor ons stadion is alles in orde tot er wekelijks 7000man zit.
Daar zijn we nog even van af, zelfs al zouden we promoveren. Dus geen zorgen.
De licentie zou zeker en vast geen probleem mogen vormen dus om daarom een fusie aan te gaan ... ik denk het niet.

Daarnaast loopt de afbetaling van onze schulden helemaal volgens plan en dus zijn er ook daar geen problemen.
Ons bestuur werkt aan een toekomst voor Eendracht Aalst dat minstens uitkomt in de tweede klasse. Niet aan een fusieclub.

Een fusieclub in Aalst en je kan er van op aan dat er geen kat naar komt kijken, dat zullen ze bij ons bestuur ook wel weten.

06 Mar 2010, 11:37
Reserve

Leeftijd: 57
Casual1919 schreef:
Een fusieclub in Aalst en je kan er van op aan dat er geen kat naar komt kijken, dat zullen ze bij ons bestuur ook wel weten.

sjans want ziet dat al die kattendagers der op afkomen :D

ik dacht anders gisterenavond al da we al 1 april waren ...

06 Mar 2010, 11:44
Vaste Waarde

eendrachter'80 schreef:
jammen schreef:
De Jean schreef:
Iemand de krant al gaan halen?

Ja, maar in HLN vind ik hierover niets.

Er zou deze week een artikel verschenen zijn in het Nieuwsblad waarin onze voorzitter zegt dat ons stadion verouderd is en niet meer aan de eisen voldoet als wij naar 2e Klasse zouden gaan, weet iemand daar van ?

ik heb dat gisteren op internet gelezen. Het komt erop neer dat het PC-stadion voldoet aan de eisen voor derde + dat het voor tweede normaliter de goedkeuring kan krijgen + dat het voor eerste niet zou voldoen, maar da's geen nieuws he.

06 Mar 2010, 12:45
Vaste Waarde

Michaël schreef:
Casual1919 schreef:

sjans want ziet dat al die kattendagers der op afkomen :D

ik dacht anders gisterenavond al da we al 1 april waren ...

:iendracht: blijft :iendracht: :schaap: blijft dender :schaap:

06 Mar 2010, 12:46
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
nonkeltje schreef:
eendrachter'80 schreef:
jammen schreef:

Ja, maar in HLN vind ik hierover niets.

Er zou deze week een artikel verschenen zijn in het Nieuwsblad waarin onze voorzitter zegt dat ons stadion verouderd is en niet meer aan de eisen voldoet als wij naar 2e Klasse zouden gaan, weet iemand daar van ?

ik heb dat gisteren op internet gelezen. Het komt erop neer dat het PC-stadion voldoet aan de eisen voor derde + dat het voor tweede normaliter de goedkeuring kan krijgen + dat het voor eerste niet zou voldoen, maar da's geen nieuws he.

Als ge ziet dat "pleintjes" zoals die van Wetteren, Tienen, ... wel voldoen zal het onze ook wel in orde zijn veronderstel ik.
Den bosuil is ook serieus verouderd maar er mag toch 2eklasse voetbal in gespeeld worden dus denk ik niet dat dat een probleem zal vormen. ;)

06 Mar 2010, 12:51
forumlegende

Bwa, als wij Dender volledig opslorpen en we komen volgend jaar uit in tweede onder de naam Eendracht Aalst kan het mij eerlijk gezegd niet geven.

Het enige wat we uit hun "stadion" kunnen gebruiken zijn de nieuwe lichtmasten en het bestek van het restaurant .. :-)

06 Mar 2010, 13:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Wat een hetze hier...? :cool:

06 Mar 2010, 16:46
Nationale Ploeg

Iemand van mijn familie sprak gisteren met trainer Borreman van Terjoden-Welle en die wist te vertellen dat Dender de jeugd van hen zou overnemen en Terjoden hun thuiswedstrijden zou gaan spelen op Dender

06 Mar 2010, 19:34
Freak

Leeftijd: 35
gweninho schreef:
Iemand van mijn familie sprak gisteren met trainer Borreman van Terjoden-Welle en die wist te vertellen dat Dender de jeugd van hen zou overnemen en Terjoden hun thuiswedstrijden zou gaan spelen op Dender

Dieje is toch ontslagen?

06 Mar 2010, 19:39
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:

Dieje is toch ontslagen?

Sinds wanneer da?
Volgens mij is dieje daar nog trainer , maar ik kan altijd achterlopen

06 Mar 2010, 19:40
forumlegende

Leeftijd: 43
Borreman werd deze week inderdaad ontslagen.

06 Mar 2010, 19:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 140 141 142 143 144 497