Rode Duivels - Pagina 92 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bericht Re: Rode Duivels
waly 2 schreef:
fellaini?

(y) de beste middenvelder in engeland, als dat al niets wil zeggen. :)

13 Mar 2010, 17:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Everton is toch geen topploeg zeker, en als je zegt dat Fellaini de beste middenvelder in Engeland is moet ik is goed lachen hoor...

13 Mar 2010, 18:44
forumlegende

OK, Vermaelen speelt ijzersterk achterin. Was ik even vergeten omdat ik het vooral had op de aanvallende Belgische spelers. Kompany en Van Buyten spelen ook als centrale verdediger in topclubs.
Al is Bayern zonder twijfel dé grootste club van dit drietal waar Van Buyten toch al een aantal jaar vertoeft én presteert. Alleen wordt dit niet overgebracht op de nationale ploeg. Een beetje een Nilis-syndroom.

Ajax is vergelijkbaar met Anderlecht dus zo'n top is dat ook niet (meer).
Everton is subtop in Engeland, is niet de absolute top.

Het gaat om het feit dat er veel "zogezegde interesse" is in bepaalde spelers maar het toch zelden effectief tot een transfer komt.

Daarmee zeg ik niet dat Hazard een slechte speler is, integendeel, maar hij zal nog veel meer een ploegspeler moeten worden om echt aan de top te geraken. Daar gaat een doelpunt tegen Liverpool niet veel aan veranderen.

Steven Defour wordt door velen de hemel ingeprezen. Hij moet zijn eerste goede match bij de Rode Duivels nog spelen ...

13 Mar 2010, 18:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gohja, tot voor de laatste 2 jaar moest ik ook eens lachen met die vermeende interesse...
ondertussen zijn er toch een paar spelers die serieuze grote stappen hebben gezet vanuit onze Micky-mouse competitie.
En nu met de goede resultaten europees zal het op het einde vh seizoen serieus money-time zijn voor de meeste clubs denk ik.
Wat er DAN met het geld gebeurt dat ze gaan binnen krijgen, dat is de grote vraag.
De coefficiënt is dit jaar zo uitzonderlijk goed, dat we mits deftige resultaten de volgende 2 seizoenen zelfs nog plaatsen gaan stijgen.... ik hoop dus dat ze een paar slimme zetten doen.

13 Mar 2010, 18:49
Freak

Leeftijd: 45
Dani schreef:
OK, Vermaelen speelt ijzersterk achterin. Was ik even vergeten omdat ik het vooral had op de aanvallende Belgische spelers. Kompany en Van Buyten spelen ook als centrale verdediger in topclubs.
Al is Bayern zonder twijfel dé grootste club van dit drietal waar Van Buyten toch al een aantal jaar vertoeft én presteert. Alleen wordt dit niet overgebracht op de nationale ploeg. Een beetje een Nilis-syndroom.

Ajax is vergelijkbaar met Anderlecht dus zo'n top is dat ook niet (meer).
Everton is subtop in Engeland, is niet de absolute top.

Het gaat om het feit dat er veel "zogezegde interesse" is in bepaalde spelers maar het toch zelden effectief tot een transfer komt.

Daarmee zeg ik niet dat Hazard een slechte speler is, integendeel, maar hij zal nog veel meer een ploegspeler moeten worden om echt aan de top te geraken. Daar gaat een doelpunt tegen Liverpool niet veel aan veranderen.

Steven Defour wordt door velen de hemel ingeprezen. Hij moet zijn eerste goede match bij de Rode Duivels nog spelen ...

de grootste baltovenaars en beste spelers zijn hoegenaamd geen ploegspelers maar allemaal individualisten genre Maradona, Cruyff, C.Ronaldo...

13 Mar 2010, 20:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Jeroen schreef:
Everton is toch geen topploeg zeker, en als je zegt dat Fellaini de beste middenvelder in Engeland is moet ik is goed lachen hoor...

Ik heb dat niet gezegd maar zijn trainer david moyes wel,er was niemand in engeland die hem toen heeft uitgelachen . alleen enen in belgie :hmm: In engeland zullen ze er geen verstand van hebben zeker.

14 Mar 2010, 1:32
Ancien

Leeftijd: 65
Het zal wel altijd zo blijven dat de Belgen neerbuigend doen over hun eigen sporters...

14 Mar 2010, 14:53
forumlegende

Bwa, neerbuigend. We mogen toch een beetje realistisch zijn hé.
Een type speler genre Ronaldo hebben we niet en zullen we ook nooit hebben.

Net zoals we fout bezig zijn om Lukaku de hemel in te prijzen.
Het is verdomme nog een kind !

14 Mar 2010, 19:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:

Hoeveel landen hebben dan wel een type Cristiano Ronaldo? Met Argentinië dat Messi heeft misschien nog één ander land.
Ge hebt het hier over de absolute wereldtop hé, nogal logisch dat er daarvan zoveel niet rondlopen en ge kunt gerust al een deftige ploeg maken met spelers van net een niveautje daaronder.
Trouwens, hoe weet gij dat we dat nooit zullen hebben? Hebt gij dan ne glazen bol waarin ge dat ziet? Ge moet maar eens de chance hebben dat er een natuurtalent als Cristiano Ronaldo of Messi geboren wordt en uw nationaliteit heeft.
Ik peis dat de uitspraak 'het gras is altijd groener aan de overkant' echt wel op u gebaseerd is. Men kon nochtans (tevergeefs) hopen dat ge een beetje uw les zou leren nadat ge enkele keren heel pijnlijk met uwe kop tegen de muur gelopen zijt. Wat gij zijt, is echt niet realistisch, maar eerder irritant pessismistisch of zo.

14 Mar 2010, 19:28
Freak

Leeftijd: 45
Dani schreef:

Lukaku 16 jaar, momenteel topschutter, maakte een prima debuut tegen Kroatië, dus hem de hemel in prijzen is wel terecht voor de moment. Ken je voor het ogenblik een betere Belgische spits?

14 Mar 2010, 19:31
Ancien

Leeftijd: 55
Dani schreef:

Ik moet niet hebben van Anderlecht, laat dat duidelijk zijn maar wat die Lukaku laat zien daar zou je toch lyrisch over worden? Zo jong en nu dit al laten zien, die jongen heeft alles he, snelheid, kracht èn kan met een bal overweg dus...en zijn pa heeft genoeg (voetbal)watertjes doorzwommen om hem met beide voetjes op de grond te houden. Nee, die jongen die gaat een mooie toekomst tegemoet.

14 Mar 2010, 21:28
forumlegende

Toch maar eerder voorzichtig zijn in de uitspraken rond Lukaku.
We zullen eens zien hoeveel keer hij volgend jaar zal scoren. Het jaar van de bevestiging is cruciaal.

En wat betreft spelers op wereldniveau : bijna elke nationale ploeg heeft wel zo'n gevestigde waarde die een ploeg kan dragen of een wedstrijd kan beslissen. Zelfs Bosnië heeft zo'n spelers (actief bij Wolfsburg) die ook effectief het verschil maken in wedstrijden waar het om de knikkers gaat.

Bij ons wil ik dit eerst wel nog eens zien. En als je deze uitspraken pessimistisch vind, tja, de nationale ploeg heeft de laatste jaren zo slecht gepresteerd dat je er moeilijk optimistisch kan van worden.

We hebben de laatste jaren zoveel talenten, ongelooflijk, meer dan in Nederland zelfs.
Talenten op overschot ... maar prestaties ? Blijkbaar onbelangrijk.
We zijn al in hoerastemming als we een kind van 16 in de spits zien staan bij de nationale ploeg. En het erge eraan is, we hebben gewoon niks anders.

Als we met spelertjes van 16,17 of 18 jaar ons gaan moeten kwalificeren jongens, face it ... ook het EK zullen we niet halen met al onze "talenten".

15 Mar 2010, 14:23
Ancien

Leeftijd: 38
Gij zijt echt wel nen ongelooflijke pessimist e Dani. Lukaku is hier van het beste dat we hier hebben rondlopen en ja natuurlijk zal die jongen nog wel is een dip krijgen en het is hem zeer vergeven ook. Als je dat al presteert op je 16e zowel nationaal als internationaal dan ben je gewoon een topper.

15 Mar 2010, 14:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
We zullen eens zien hoeveel keer hij volgend jaar zal scoren. Het jaar van de bevestiging is cruciaal.

En wat betreft spelers op wereldniveau : bijna elke nationale ploeg heeft wel zo'n gevestigde waarde die een ploeg kan dragen of een wedstrijd kan beslissen. Zelfs Bosnië heeft zo'n spelers (actief bij Wolfsburg) die ook effectief het verschil maken in wedstrijden waar het om de knikkers gaat.

Bij ons wil ik dit eerst wel nog eens zien. En als je deze uitspraken pessimistisch vind, tja, de nationale ploeg heeft de laatste jaren zo slecht gepresteerd dat je er moeilijk optimistisch kan van worden.

We hebben de laatste jaren zoveel talenten, ongelooflijk, meer dan in Nederland zelfs.
We zijn al in hoerastemming als we een kind van 16 in de spits zien staan bij de nationale ploeg. En het erge eraan is, we hebben gewoon niks anders.

Als we met spelertjes van 16,17 of 18 jaar ons gaan moeten kwalificeren jongens, face it ... ook het EK zullen we niet halen met al onze "talenten".

Der is toch reden om (voorzichtig) optimistisch te zijn nu. Een aantal jongens die mogen meespelen bij goeie ploegen, een aantal jongens die echt wel aanzien hebben in Europa. Ge kunt bijvoorbeeld wel zeggen dat Fellaini bijvoorbeeld maar bij Everton speelt, maar als ge de commentaren hoorde de weken voor zijn blessure, daar werd hij Match of the Day door gereputeerde analisten wel degelijk als absolute top omschreven hoor.
Alleen gaan we wel wat geduld moeten hebben. Ik versta dat na zoveel slechte jaren niet iedereen dat geduld kan opbrengen, maar ge kunt niet verwachten dat jongens van 19 of 20 jaar al de ploeg gaan dragen. Het talent is er alleszins, dat is al een begin. Maar ook ervaring is belangrijk en dat kunnen ze maar krijgen door op internationaal niveau wedstrijden te spelen. Op lange termijn kunnen we daar enkel de vruchten van plukken, ook al hebben sommigen niet het inzicht om verder dan vandaag te kijken. Als ge nu eens naar onze ploeg kijkt, dan kunt ge de toekomst van onze nationale ploeg toch wel een pak rooskleuriger tegemoet zien dan pakweg tien jaar geleden zeker.

En wat betreft Lukaku, hoe kunt ge nu van ne jongen van 16 jaar zeggen dat het jaar van de bevestiging cruciaal is :? ? Wat als het volgend jaar wat minder loopt? Schrijft ge hem dan direct af? Dan is hij er dus 17 hé, nog altijd ne leeftijd waarop de meesten bij de beloften nog rondlopen. Ondertussen is hij wel ene speeldag verwijderd van op zijn 16 jaar al topschutter van de hoogste klasse te worden. Die jongen zit nu al enkele lichtjaren voor op zijn evolutie, geef hem dus maar wat tijd om er te komen.

15 Mar 2010, 14:34
Ancien

Leeftijd: 65
Dani schreef:

Ik wist niet dat jij dat woord kende!? :whistle:

15 Mar 2010, 19:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 242