|
|
| Pagina 4 van 12 |
[ 171 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Prodialoog schreef: Ik zou Depoitre naast de ploeg laten. Er volgen, als alles mee zit, nog meer dan 10 wedstrijden. Tegen een ploeg als Ieper moet je de klus kunnen klaren zonder hem. En wat extra rust kan nooit geen kwaad. Als je puur op de vorm van het moment af gaat zou ik Lord of Podevijn naast de ploeg zetten. Al vrees ik dat Coppens of Ringoot het kind van de rekening zullen worden. Wie er ook naast vallen, we zullen ze nog nodig hebben. Deze namiddag telt maar 1 ding en dat is winnen. Resultaatvoetbal is in dit stadium van de competitie primair. De Champagne mogen ze koud zetten voor in mei. Over Depoitre hebde overschot van gelijk Laat em rustig herstellen en ziet dat we hem met de eindronde voor 100 procent hebben |
| 21 Mar 2010, 11:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
gweninho schreef: El Corredor schreef: **************Lord***********Amghar******** Coppens*****Verheyden****Van Damme***Galucci De Schutter**Filipovic**Seminck***De Castro ***********************VDN**************** Met alle begrip , maar Troch niet in de ploeg?? Ik kan mij vinden in deze opstelling. Al is Troch nog zo goed bezig de laatste weken, met hem erbij, en Verheyden naast hem, heb je weinig duelkracht op het middenveld. Tel daarbij nog eens Lord die een broertje dood heeft aan verdedigen en je kunt problemen krijgen. Thomas zou ik wel laten invallen natuurlijk. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Mar 2010, 12:02 |
|
|
forumlegende |
jammen schreef: gweninho schreef: El Corredor schreef: **************Lord***********Amghar******** Coppens*****Verheyden****Van Damme***Galucci De Schutter**Filipovic**Seminck***De Castro ***********************VDN**************** Met alle begrip , maar Troch niet in de ploeg?? Ik kan mij vinden in deze opstelling. Al is Troch nog zo goed bezig de laatste weken, met hem erbij, en Verheyden naast hem, heb je weinig duelkracht op het middenveld. Tel daarbij nog eens Lord die een broertje dood heeft aan verdedigen en je kunt problemen krijgen. Thomas zou ik wel laten invallen natuurlijk. en tel daarbij nog eens(ondanks zijn aanvallend goeie invalbeurten) het verdedigend werk van coppens en ge zit weer in de problemen... kwil maar zeggen, er zullen altijd zwakke punten zijn _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Mar 2010, 12:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
BVR zal wel weer voor een goede opstelling zorgen
|
| 21 Mar 2010, 12:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
troch amghar
lord ewen gallucci de schutter ringoot seminck filipovic de castro vdn het wordt tijd dat de schutter eens op zijn beste plaats mag spelen, hij heeft al genoeg tijd verloren op die back links. |
| 21 Mar 2010, 12:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Prodialoog schreef: Deze namiddag telt maar 1 ding en dat is winnen. Resultaatvoetbal is in dit stadium van de competitie primair. De Champagne mogen ze koud zetten voor in mei. Klopt, resultaat is belangrijker dan oogstrelend voetbal op dit moment. Al zou een mooie score en een sterke prestatie wel bijdragen tot een beter zelfvertrouwen, en dat mag wel met de eindronde in gedachte. Ieper mag normaal geen probleem vormen, al kan alles in voetbal. Kijk maar naar RCM gisteren ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Mar 2010, 12:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Van Den Noortgaete
De Castro, Seminck, Filipovic, De Schutter Gallucci, Kestens, Verheyden, Coppens Troch Amghar Bank: De Batselier, Brecht Moreels, Van Damme, Lord Dit is de ploeg die ik zou opstellen. Podevijn en Ringoot vallen af, nie da ze het verdienen ma ge moet nu eenmaal keuzes maken he. |
| 21 Mar 2010, 13:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Van Den Noortgaete De Castro, Seminck, Filipovic, De Schutter Gallucci, Kestens, Verheyden, Coppens Troch Amghar Bank: De Batselier, Brecht Moreels, Van Damme, Lord Dit is de ploeg die ik zou opstellen. Podevijn en Ringoot vallen af, nie da ze het verdienen ma ge moet nu eenmaal keuzes maken he. Kzou toch voor vandamme kiezen ipv kestens.Alleszins van renterghem heeft vandaag enkele moeilijke keuzes te maken. |
| 21 Mar 2010, 13:53 |
|
|
Knaap
Iemand die de wedstrijd meevolgt ?
|
| 21 Mar 2010, 16:25 |
|
|
Ancien
1-0 own-goal.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Mar 2010, 16:38 |
|
|
Knaap
Yes! Komoan Iendracht!
![]() |
| 21 Mar 2010, 16:42 |
|
|
Ancien
2-0 Kestens.
| 21 Mar 2010, 16:44 |
|
|
Knaap
Nog 45 min. volhouden en de 3 punte zijn binne!
![]() |
| 21 Mar 2010, 16:53 |
|
|
Ancien
3-0 Amghar.
| 21 Mar 2010, 17:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
stand boom-koksijde 3-2(2x ventose -1x vd linden)
|
| 21 Mar 2010, 17:16 |
|
| Pagina 4 van 12 |
[ 171 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 12 Volgende |