|
|
| Pagina 98 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. Als we er nu even van uit gaan dat Boom kampioen wordt, zie ik bij onze concurrenten anders ook nog niet te veel "goalgetters" ... En als ze de eindronde spelen en niet winnen, gaat ge zeggen: "Ziet ge het wel!" Als ge moogt meedoen hebt ge nu eenmaal maar één kans op acht, hé. In Aalst zouden ze altijd ver boven de concurrentie moeten uitsteken; anders is 't nooit niet goed en worden er bomen, zeg maar bossen door gedaan tot aan de volgende overwinning. 't Zou voor ons 't plezierigst zijn, moesten veel supporters = veel punten, maar zo marcheert dat niet in 't voetbal, hé. Dat voetbal wiskunde was, 't zou allemaal zoveel eenvoudiger zijn ... Die "goalgetters" die er elk seizoen 25 in lappen, die lopen nog niet te dik, zenne. Als ge er dan al eentje vindt, moet ge zien dat ge hem kunt betalen en dat ge hem niet kwijt speelt aan één van de zovele eerste- en tweedeklassers, want ook daar is 't armoede troef ... Met een fitte Moreels en Depoitre hebt ge de beste voorlijn van heel de eindronde. Schrijf dat maar op ... Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 29 Mar 2010, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Mar 2010, 16:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. We zijn de enige ploeg die qua gescoorde goals in de buurt komen van Boom en gij gaat hier beginnen zeveren over nen goalgetter ![]() |
| 29 Mar 2010, 16:37 |
|
|
forumlegende |
lot schreef: Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. ja want het is al heel duidelijk gebleken dit seizoen dat wij geen goals kunnen maken we hebben er nog maar 65 gemaakt dit seizoen ik dacht 66 na gisteren? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Mar 2010, 17:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. Gij weet echt wel van geen ophouden, shit zeg. Ge moet er Wouter Moreels zijn gemiddelde eens bijnemen, zonder blessures staat die er daar bovenaan bij hoor. Of Troch zijn gemiddelde, zelfs dat van Depoitre. Alleen hebben we pech dat al onze aanvallers al serieus wat gemist hebben door blessures (en ook door schorsing in geval van Depoitre). Trouwens, maakt het dan uit wie ze maakt? Enkel Rupel Boom maakte er meer dan ons, dat is de realiteit. Liever drie man die er tien maken dan ene die er twintig maakt. |
| 29 Mar 2010, 17:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. Gij weet echt wel van geen ophouden, shit zeg. Ge moet er Wouter Moreels zijn gemiddelde eens bijnemen, zonder blessures staat die er daar bovenaan bij hoor. Of Troch zijn gemiddelde, zelfs dat van Depoitre. Alleen hebben we pech dat al onze aanvallers al serieus wat gemist hebben door blessures (en ook door schorsing in geval van Depoitre). Trouwens, maakt het dan uit wie ze maakt? Enkel Rupel Boom maakte er meer dan ons, dat is de realiteit. Liever drie man die er tien maken dan ene die er twintig maakt. Ik wacht nog altijd op een post van Dani waarin enig positivisme zit.... |
| 29 Mar 2010, 17:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Persbabbel na KMSK Deinze - KSV Temse
De analyse van Peter De Maertelaere was correct, stelde de bezoekende trainer Peter QUINTELIER, die onlangs het sportieve roer in handen geduwd kreeg. Inderdaad, alles een beetje ‘afgewacht’ misschien wel voor een puntje gespeeld… maar dan toch tweemaal gescoord uit hoop en al 3 kansen. Bijna aan 100 % dus. Ondergingen dan wel de eerste helft… in de tweede helft dan iets meer op de counter kunnen spelen, met bovendien een juiste ingesteldheid. Dit dan op een groot speelveld, hetgeen fysieke moeilijkheden met zich meebrengt tegen een ploeg die dan toch in elf wedstrijden niet meer geklopt werd. Is uiteraard dan ook zeer tevreden met het verworven resultaat. Volgende week staat evenwel een thuiswedstrijd tegen K.S.K. Heist op het programma… de strijd voor een “play-off” ticket is dus nog open, waarbij Peter hoopt dat zijn ploeg tot op het laatste kan meedingen voor dat plaatsje. Weet ook wel dat, toekomstgericht, er nog moet afgewacht dient te worden of de licentie zal toegekend worden. In alle geval is men in Temse bezig aan het verbouwen van het stadion … hoewel de uitbreidingsmogelijkheden beperkt zijn ! Op termijn zullen de accommodaties in alle geval moeten aangepast worden/zijn ! Franky DEKENNE had het vorige week al in de gaten. Het ging toen al minder en dat werd nu overduidelijk. Daar waar er in Waregem nog tegen een zwakke tegenstrever kon gewonnen worden, was dat nu niet het geval. Qua prestatie werd de lijn doorgetrokken... maar niet m.b.t. de uitslag ! Keerpunt in de wedstrijd was ongetwijfeld de actie van Thomas Weydisch die met een verkeerd terug gelegde bal de de score niet geopend zag. Het had dan een andere match geweest … maar niet dus. De wedstrijd die gewonnen moest worden werd dat niet … en voor Franky Dekenne betekent de nederlaag meteen ook het einde van de dromen voor het bereiken van de play-offs. Er zal nu gewerkt moeten worden in functie van het volgende seizoen. Vergelijkt de wedstrijd “on the day” met die van de eindronde. Toen maakte de thuisploeg het spel en scoorde K.M.S.K. Deinze de meeste doelpunten, nu was dat net het tegenovergestelde. Franky had wel graag die “play-offs” gespeeld, en de bedoeling was ook lang aanwezig … maar het zal nu niet het geval zijn. Over de ploeg wilde hij nog wel kwijt dat, aanvankelijk, Papa Ngom Meïssa zich fit had verklaard … bleek achteraf dus niet zo te zijn. Vindt dat Van Mieghem voor het ogenblik een beetje in een dipje zit, na zijn toch wel geslaagd wederoptreden voor enkele weken. Is dan ook van ver teruggekomen. Over de uiteindelijke uitslag … te weinig gebracht om aanspraak te kunnen maken op een gelijk spel … laat staan de zege ! Marcel Dingemans. Bericht geplaatst door Petro Depraetere op 29/03/2010 (15:52 uur) |
| 29 Mar 2010, 18:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. Nu je toch bezig bent met analyseren, kan je even naast al die tien spelers, en Moreels, de speelminuten naast zetten. Ik kijk nu al uit naar je lijstje. |
| 29 Mar 2010, 19:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jan schreef: Bartos schreef: Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. Gij weet echt wel van geen ophouden, shit zeg. Ge moet er Wouter Moreels zijn gemiddelde eens bijnemen, zonder blessures staat die er daar bovenaan bij hoor. Of Troch zijn gemiddelde, zelfs dat van Depoitre. Alleen hebben we pech dat al onze aanvallers al serieus wat gemist hebben door blessures (en ook door schorsing in geval van Depoitre). Trouwens, maakt het dan uit wie ze maakt? Enkel Rupel Boom maakte er meer dan ons, dat is de realiteit. Liever drie man die er tien maken dan ene die er twintig maakt. Ik wacht nog altijd op een post van Dani waarin enig positivisme zit.... Das niet waar hoor, Dani is in al zijn berichten enorm positief ... over al onze tegenstanders en over alle landen behalve België. |
| 29 Mar 2010, 19:06 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Jan schreef: Bartos schreef: Gij weet echt wel van geen ophouden, shit zeg. Ge moet er Wouter Moreels zijn gemiddelde eens bijnemen, zonder blessures staat die er daar bovenaan bij hoor. Of Troch zijn gemiddelde, zelfs dat van Depoitre. Alleen hebben we pech dat al onze aanvallers al serieus wat gemist hebben door blessures (en ook door schorsing in geval van Depoitre). Trouwens, maakt het dan uit wie ze maakt? Enkel Rupel Boom maakte er meer dan ons, dat is de realiteit. Liever drie man die er tien maken dan ene die er twintig maakt. Ik wacht nog altijd op een post van Dani waarin enig positivisme zit.... Das niet waar hoor, Dani is in al zijn berichten enorm positief ... over al onze tegenstanders en over alle landen behalve België. als ge mij met Dani vergelijkt ben ik nen enormen optimist... |
| 29 Mar 2010, 19:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
dwarskijker schreef: Persbabbel na KMSK Deinze - KSV Temse De analyse van Peter De Maertelaere was correct, stelde de bezoekende trainer Peter QUINTELIER, die onlangs het sportieve roer in handen geduwd kreeg. Inderdaad, alles een beetje ‘afgewacht’ misschien wel voor een puntje gespeeld… maar dan toch tweemaal gescoord uit hoop en al 3 kansen. Bijna aan 100 % dus. Ondergingen dan wel de eerste helft… in de tweede helft dan iets meer op de counter kunnen spelen, met bovendien een juiste ingesteldheid. Dit dan op een groot speelveld, hetgeen fysieke moeilijkheden met zich meebrengt tegen een ploeg die dan toch in elf wedstrijden niet meer geklopt werd. Is uiteraard dan ook zeer tevreden met het verworven resultaat. Volgende week staat evenwel een thuiswedstrijd tegen K.S.K. Heist op het programma… de strijd voor een “play-off” ticket is dus nog open, waarbij Peter hoopt dat zijn ploeg tot op het laatste kan meedingen voor dat plaatsje. Weet ook wel dat, toekomstgericht, er nog moet afgewacht dient te worden of de licentie zal toegekend worden. In alle geval is men in Temse bezig aan het verbouwen van het stadion … hoewel de uitbreidingsmogelijkheden beperkt zijn ! Op termijn zullen de accommodaties in alle geval moeten aangepast worden/zijn ! Franky DEKENNE had het vorige week al in de gaten. Het ging toen al minder en dat werd nu overduidelijk. Daar waar er in Waregem nog tegen een zwakke tegenstrever kon gewonnen worden, was dat nu niet het geval. Qua prestatie werd de lijn doorgetrokken... maar niet m.b.t. de uitslag ! Keerpunt in de wedstrijd was ongetwijfeld de actie van Thomas Weydisch die met een verkeerd terug gelegde bal de de score niet geopend zag. Het had dan een andere match geweest … maar niet dus. De wedstrijd die gewonnen moest worden werd dat niet … en voor Franky Dekenne betekent de nederlaag meteen ook het einde van de dromen voor het bereiken van de play-offs. Er zal nu gewerkt moeten worden in functie van het volgende seizoen. Vergelijkt de wedstrijd “on the day” met die van de eindronde. Toen maakte de thuisploeg het spel en scoorde K.M.S.K. Deinze de meeste doelpunten, nu was dat net het tegenovergestelde. Franky had wel graag die “play-offs” gespeeld, en de bedoeling was ook lang aanwezig … maar het zal nu niet het geval zijn. Over de ploeg wilde hij nog wel kwijt dat, aanvankelijk, Papa Ngom Meïssa zich fit had verklaard … bleek achteraf dus niet zo te zijn. Vindt dat Van Mieghem voor het ogenblik een beetje in een dipje zit, na zijn toch wel geslaagd wederoptreden voor enkele weken. Is dan ook van ver teruggekomen. Over de uiteindelijke uitslag … te weinig gebracht om aanspraak te kunnen maken op een gelijk spel … laat staan de zege ! Marcel Dingemans. Bericht geplaatst door Petro Depraetere op 29/03/2010 (15:52 uur) ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Mar 2010, 19:16 |
|
|
Scholier
Iendracht02 schreef: Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. Als we er nu even van uit gaan dat Boom kampioen wordt, zie ik bij onze concurrenten anders ook nog niet te veel "goalgetters" ... En als ze de eindronde spelen en niet winnen, gaat ge zeggen: "Ziet ge het wel!" Als ge moogt meedoen hebt ge nu eenmaal maar één kans op acht, hé. In Aalst zouden ze altijd ver boven de concurrentie moeten uitsteken; anders is 't nooit niet goed en worden er bomen, zeg maar bossen door gedaan tot aan de volgende overwinning. 't Zou voor ons 't plezierigst zijn, moesten veel supporters = veel punten, maar zo marcheert dat niet in 't voetbal, hé. Dat voetbal wiskunde was, 't zou allemaal zoveel eenvoudiger zijn ... Die "goalgetters" die er elk seizoen 25 in lappen, die lopen nog niet te dik, zenne. Als ge er dan al eentje vindt, moet ge zien dat ge hem kunt betalen en dat ge hem niet kwijt speelt aan één van de zovele eerste- en tweedeklassers, want ook daar is 't armoede troef ... Met een fitte Moreels en Depoitre hebt ge de beste voorlijn van heel de eindronde. Schrijf dat maar op ... Met een fitte Moreels en Depoitre hebt ge de beste voorlijn van heel de eindronde. Schrijf dat maar op ... dat is waar, alleen spijtig dat moreels van het seizoen niet meer aan de aftrap zal verschijnen, of wist je dat nog niet, er komt heel waarschijnlijk een operatie maar ze wordt als maar uitgesteld |
| 29 Mar 2010, 19:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bartos schreef: Jan schreef: Bartos schreef: Gij weet echt wel van geen ophouden, shit zeg. Ge moet er Wouter Moreels zijn gemiddelde eens bijnemen, zonder blessures staat die er daar bovenaan bij hoor. Of Troch zijn gemiddelde, zelfs dat van Depoitre. Alleen hebben we pech dat al onze aanvallers al serieus wat gemist hebben door blessures (en ook door schorsing in geval van Depoitre). Trouwens, maakt het dan uit wie ze maakt? Enkel Rupel Boom maakte er meer dan ons, dat is de realiteit. Liever drie man die er tien maken dan ene die er twintig maakt. Ik wacht nog altijd op een post van Dani waarin enig positivisme zit.... Das niet waar hoor, Dani is in al zijn berichten enorm positief ... over al onze tegenstanders en over alle landen behalve België. Gewoon ne gelukkige mens ![]() |
| 29 Mar 2010, 20:02 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: Das niet waar hoor, Dani is in al zijn berichten enorm positief ... over al onze tegenstanders en over alle landen behalve België. Ik bedoelde dus idd dat ik nog steeds wacht op een positieve post wat betreft den Iendracht ![]() |
| 29 Mar 2010, 20:06 |
|
|
forumlegende
Ik word toch een beetje verkeerd begrepen denk ik of misschien druk ik me ongelukkig uit ?
Ik bedoel dat je als Eendracht Aalst zijnde minimum één speler moet hebben die er in één seizoen een 20-tal maakt. Ten eerste is Moreels geen echte goalgetter (zijn z'n eigen woorden) en heb je met Depoitre wel een absolute topper maar wel ééntje die toch wel moeilijk scoort. Bij ons scoren er erg veel spelers en dat is uitermate positief. Probleem is dat deze scoringsstatistieken meestel evenredig zijn aan het niveau dat zo'n speler haalt. Zo speelde Moreels een aantal weken outstanding en scoorde hij al zijn goals. Hetzelfde met een Troch en een Galucci, als ze iet of wat een degelijk niveau halen scoren ze....het feit is dat deze spelers dit niet regelmatig doen (door blessure of vormcrisis). Met mijn vorige post bedoelde ik eigenlijk dat we nood hebben aan een speler a la Glouftsis of De Oliveira, spelers die regelmatig scoren, ongeacht de ploeg in een dip zit of niet. Er staan zelfs spelers tussen (De Saegher) die me niet opvielen maar wel al op regelmatige basis hebben gescoord. We zijn er overigens vet mee met al onze gescoorde doelpunten als je op 't einde van de rit je doelstelling niet behaalt. |
| 31 Mar 2010, 14:09 |
|
|
forumlegende |
Dani schreef: Ik word toch een beetje verkeerd begrepen denk ik of misschien druk ik me ongelukkig uit ? Ik bedoel dat je als Eendracht Aalst zijnde minimum één speler moet hebben die er in één seizoen een 20-tal maakt. Ten eerste is Moreels geen echte goalgetter (zijn z'n eigen woorden) en heb je met Depoitre wel een absolute topper maar wel ééntje die toch wel moeilijk scoort. Bij ons scoren er erg veel spelers en dat is uitermate positief. Probleem is dat deze scoringsstatistieken meestel evenredig zijn aan het niveau dat zo'n speler haalt. Zo speelde Moreels een aantal weken outstanding en scoorde hij al zijn goals. Hetzelfde met een Troch en een Galucci, als ze iet of wat een degelijk niveau halen scoren ze....het feit is dat deze spelers dit niet regelmatig doen (door blessure of vormcrisis). Met mijn vorige post bedoelde ik eigenlijk dat we nood hebben aan een speler a la Glouftsis of De Oliveira, spelers die regelmatig scoren, ongeacht de ploeg in een dip zit of niet. Er staan zelfs spelers tussen (De Saegher) die me niet opvielen maar wel al op regelmatige basis hebben gescoord. We zijn er overigens vet mee met al onze gescoorde doelpunten als je op 't einde van de rit je doelstelling niet behaalt. en de doelstelling was dan ook eindronde spelen...(eerste 5 werd er eerst zelfs gezegd onder vanderhaegen) wat we nog steeds in eigen hand hebben uiteraard wilt iedereen dat we promoveren met de titel en met champagnevoetbal maar met de pech die we al gehad hebben(blessures,schorsingen,...) vind ik eigenlijk dat we het niet exact slecht gedaan hebben gezien onze rampzalige start ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 31 Mar 2010, 14:34 |
|
| Pagina 98 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 133 Volgende |