|
|
| Pagina 231 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bericht Re: Eerste klasse
moesten ze al beginnen met die toegestane prijsverhogingen voor sommige ploegen af te schaffen,in elke klasse...Pure discriminatie.
Wij betalen in 3de op een gans seizoen al een pak meer dan supporters van pakweg Wielsbeke. In 1 ste wordt voetbal idd een dure hobby,als ge alle matchen volgt komt ge er nie met 200€/maand,gesteld dat ge af en toe een pintje drinkt zoals ik ![]() _________________ www.be-cycle.com |
| 05 Apr 2010, 0:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Onderkroiper schreef: salvador schreef: Een collega van mij is supporter van AA Gent, had een abonnement voor de competitie, maar heeft er geen gepakt voor de play-offs: prijzen zijn schandalig duur, zegt hij... Daarvoor alleen zou ik al schrik hebben om opnieuw ooit in 1ste te spelen. Zelfs staanplaatsen zijn verschrikkelijk duur. Ik verschiet er niet van dat vele werkende mensen afhaken. oh, Belgacom TV, ALL-foot kost u 20 euro per maand. Ge moet maar naar 1 match kijken en ge hebt het al terugverdiend. Mocht EA ooit nog in eerste spelen dan ga ik enkel nog thuis zien. Ze hebben op verplaatsing lang genoeg hun prijzen opgedreven als wij kwamen. En zolang ze er de zot meehouden... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Apr 2010, 18:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
witzwet schreef: Onderkroiper schreef: salvador schreef: Een collega van mij is supporter van AA Gent, had een abonnement voor de competitie, maar heeft er geen gepakt voor de play-offs: prijzen zijn schandalig duur, zegt hij... Daarvoor alleen zou ik al schrik hebben om opnieuw ooit in 1ste te spelen. Zelfs staanplaatsen zijn verschrikkelijk duur. Ik verschiet er niet van dat vele werkende mensen afhaken. oh, Belgacom TV, ALL-foot kost u 20 euro per maand. Ge moet maar naar 1 match kijken en ge hebt het al terugverdiend. Mocht EA ooit nog in eerste spelen dan ga ik enkel nog thuis zien. Ze hebben op verplaatsing lang genoeg hun prijzen opgedreven als wij kwamen. En zolang ze er de zot meehouden... Als ik thuis zit en niet in 't stadion word ik zot, ik zal maar al een cengsken op kant zetten voor als we in eerste zitten ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Apr 2010, 11:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Mariner schreef: witzwet schreef: Onderkroiper schreef: Daarvoor alleen zou ik al schrik hebben om opnieuw ooit in 1ste te spelen. Zelfs staanplaatsen zijn verschrikkelijk duur. Ik verschiet er niet van dat vele werkende mensen afhaken. oh, Belgacom TV, ALL-foot kost u 20 euro per maand. Ge moet maar naar 1 match kijken en ge hebt het al terugverdiend. Mocht EA ooit nog in eerste spelen dan ga ik enkel nog thuis zien. Ze hebben op verplaatsing lang genoeg hun prijzen opgedreven als wij kwamen. En zolang ze er de zot meehouden... Als ik thuis zit en niet in 't stadion word ik zot, ik zal maar al een cengsken op kant zetten voor als we in eerste zitten ![]() Pensioensparen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Apr 2010, 19:38 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bakkie schreef: Mariner schreef: witzwet schreef: oh, Belgacom TV, ALL-foot kost u 20 euro per maand. Ge moet maar naar 1 match kijken en ge hebt het al terugverdiend. Mocht EA ooit nog in eerste spelen dan ga ik enkel nog thuis zien. Ze hebben op verplaatsing lang genoeg hun prijzen opgedreven als wij kwamen. En zolang ze er de zot meehouden... Als ik thuis zit en niet in 't stadion word ik zot, ik zal maar al een cengsken op kant zetten voor als we in eerste zitten ![]() Pensioensparen ![]() ja, alleen zien dat ge niet teveel verliest bij het innen ervan...laat ons hopen dat we nog niet op ons pensioen zijn? Ma ja, als het weer 30 jaar gaat duren, heb ik prijs!_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Apr 2010, 13:51 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Zondag kan het een mooie dag worden voor alle Anderlecht-supporters.
| 14 Apr 2010, 23:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Sven KSK Opwijk schreef: Zondag kan het een mooie dag worden voor alle Anderlecht-supporters. Stel u voor seg. Kampioen worden in eigen huis is natuurlijk het mooiste maar de titel gaan pakken op het veld van de grote vijand kan ook wel tellen. ![]() |
| 15 Apr 2010, 8:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Alle eersteklassers hebben hun licentie gekregen.Dondernamiddag worden de 2deklassers behandeld.
|
| 15 Apr 2010, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Volgende week? Of straks/nu?
|
| 15 Apr 2010, 15:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Jean schreef: Volgende week? Of straks/nu? Ja goede opmerking,vandaag dus.Maar ,aangezien bijna elke 2deklasser opgeroepen is voor extra uitleg,vraag ik mij af of ze er vandaag al gaan uitgeraken. |
| 15 Apr 2010, 15:59 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Naar ik vernomen heb, zou de situatie dramatisch zijn in 2de klasse.
|
| 15 Apr 2010, 16:04 |
|
|
nonkel marcel schreef: Naar ik vernomen heb, zou de situatie dramatisch zijn in 2de klasse. Maarja,ze kunnen moeilijk 19ploegen hun licentie niet geven ![]() |
| 15 Apr 2010, 16:06 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: Alle eersteklassers hebben hun licentie gekregen.Dondernamiddag worden de 2deklassers behandeld. en wanneer gebeurt dit dan voor ons ( in 3e klas ) ?? |
| 15 Apr 2010, 16:07 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Iendrachter90 schreef: nonkel marcel schreef: Naar ik vernomen heb, zou de situatie dramatisch zijn in 2de klasse. Maarja,ze kunnen moeilijk 19ploegen hun licentie niet geven ![]() Neen, maar gisteren ging het gerucht dat slechts een handvol clubs in orde zouden zijn. De rest krijgt uitstel, maar het lijkt me weinig waarschijnlijk dat alle clubs een licentie zullen krijgen. |
| 15 Apr 2010, 16:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Iendrachter90 schreef: nonkel marcel schreef: Naar ik vernomen heb, zou de situatie dramatisch zijn in 2de klasse. Maarja,ze kunnen moeilijk 19ploegen hun licentie niet geven ![]() Neen, maar gisteren ging het gerucht dat slechts een handvol clubs in orde zouden zijn. De rest krijgt uitstel, maar het lijkt me weinig waarschijnlijk dat alle clubs een licentie zullen krijgen. Sebiet kan deelnemen aan de eindronde al gelijk staan aan promoveren .Allé, wij zondag winnen en Deinze verliezen en de promotie is binnen . |
| 15 Apr 2010, 16:13 |
|
| Pagina 231 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 500 Volgende |