|
|
| Pagina 102 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 100 101 102 103 104 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Rode Duivels
eendrachter'80 schreef: Gerets naar Maroko en Leekens naar Lokeren Wilmots misschien met Dick mee naar Rusland |
| 20 Apr 2010, 10:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jean schreef: Stop gewoon met die nationale ploeg, er is geen éénheid. Een Vlaamse nationale ploeg zou veel beter zijn, allemaal dezelfde mentaliteit en dezelfde taal spreken dat kan werken! ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Apr 2010, 11:56 |
|
|
forumlegende
Mariner schreef: Jean schreef: Stop gewoon met die nationale ploeg, er is geen éénheid. Een Vlaamse nationale ploeg zou veel beter zijn, allemaal dezelfde mentaliteit en dezelfde taal spreken dat kan werken! ![]() dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! |
| 20 Apr 2010, 12:30 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jean schreef: Mariner schreef: Jean schreef: Stop gewoon met die nationale ploeg, er is geen éénheid. Een Vlaamse nationale ploeg zou veel beter zijn, allemaal dezelfde mentaliteit en dezelfde taal spreken dat kan werken! ![]() dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! Ge zou er van verschieten hoe weinig er daar zouden achterstaan. En terecht trouwens. _________________
|
| 20 Apr 2010, 12:32 |
|
|
forumlegende
Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Mariner schreef: ![]() dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! Ge zou er van verschieten hoe weinig er daar zouden achterstaan. En terecht trouwens. gij moogt altijd voor de walen gaan supporteren hé |
| 20 Apr 2010, 12:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Deef schreef: eendrachter'80 schreef: Gerets naar Maroko en Leekens naar Lokeren Wilmots misschien met Dick mee naar Rusland Dan is hij meteen ook alle respect bij mij kwijt.... en als coach had ik er al amper respect voor. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2010, 12:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jean schreef: Mariner schreef: Jean schreef: Stop gewoon met die nationale ploeg, er is geen éénheid. Een Vlaamse nationale ploeg zou veel beter zijn, allemaal dezelfde mentaliteit en dezelfde taal spreken dat kan werken! ![]() dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! Dan zou er tenminste als supporters achter een ploeg gestaan worden, dat kunstmatig in leven gehouden gedrocht Belgie heb ik geen enkele binding mee. Ik ken massa's mensen die bij een vlaamse nationale ploeg wel op post zouden zijn _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Apr 2010, 12:51 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! Ge zou er van verschieten hoe weinig er daar zouden achterstaan. En terecht trouwens. gij moogt altijd voor de walen gaan supporteren hé Ja geen probleem. Ik ben Belg, dan supporter ik wel voor alletwee. Like I care. _________________
|
| 20 Apr 2010, 13:02 |
|
|
forumlegende
Mariner schreef: Jean schreef: Mariner schreef: ![]() dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! Dan zou er tenminste als supporters achter een ploeg gestaan worden, dat kunstmatig in leven gehouden gedrocht Belgie heb ik geen enkele binding mee. Ik ken massa's mensen die bij een vlaamse nationale ploeg wel op post zouden zijn Dat denk ik er ook van! |
| 20 Apr 2010, 13:40 |
|
|
_________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Apr 2010, 14:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mariner schreef: Jean schreef: Mariner schreef: ![]() dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! Dan zou er tenminste als supporters achter een ploeg gestaan worden, dat kunstmatig in leven gehouden gedrocht Belgie heb ik geen enkele binding mee. Ik ken massa's mensen die bij een vlaamse nationale ploeg wel op post zouden zijn Eigenlijk zou dat moeten kunnen, kijk maar naar Groot-Brittannië, die hebben ook elk hun nationale ploeg en 1 koning(in) met elk hun deelstaat. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Apr 2010, 19:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
witzwet schreef: Mariner schreef: Jean schreef: dat ze ne keer een enquête doen in Vlaanderen hoeveel % daar zou achterstaan hé! Dan zou er tenminste als supporters achter een ploeg gestaan worden, dat kunstmatig in leven gehouden gedrocht Belgie heb ik geen enkele binding mee. Ik ken massa's mensen die bij een vlaamse nationale ploeg wel op post zouden zijn Eigenlijk zou dat moeten kunnen, kijk maar naar Groot-Brittannië, die hebben ook elk hun nationale ploeg en 1 koning(in) met elk hun deelstaat. Ja, en van die 4 nationale ploegen stelt alleen die van Engeland iets voor, maar daar hebben ze dan ook 50 miljoen inwoners. Schotland is steeds meer aan het wegzakken (5,1 miljoen) en Wales en Noord-Ierland hebben (een zeldzame uitschieter daargelaten) nooit iets voorgesteld. Willen we die kant op? En kom nu niet af dat wat we zelf doen als Vlamingen, we beter doen en dat al wat misloopt de schuld is van de Walen. De hele Lange Wapper toestand is een schandalige verspilling van geld, nul resultaat en daar heeft geen Waal mee te maken. Wie zegt dat dat met een Vlaamse nationale ploeg en een Vlaamse voetbalbond niet net hetzelfde zou zijn? Als de Rode Duivels terug spelen zoals in de jaren '80, wees maar gerust dat ze dan wel weer volk zullen trekken, en ineens zouden de mensen verschieten hoeveel Belgische vlaggen er nog bestaan, net zoals toen. Maar zoals de laatste jaren geknoeid is, achter zo een ploeg ga je niet achter staan, he.. Met een nationale ploeg is het (nog meer) zoals met een gewoon clubelftal, je hebt vooral supporters als je succes hebt... |
| 21 Apr 2010, 23:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
salvador schreef: Ja, en van die 4 nationale ploegen stelt alleen die van Engeland iets voor, maar daar hebben ze dan ook 50 miljoen inwoners. Schotland is steeds meer aan het wegzakken (5,1 miljoen) en Wales en Noord-Ierland hebben (een zeldzame uitschieter daargelaten) nooit iets voorgesteld. Willen we die kant op? We mogen er niet aan denken dat we de schitterende resultaten van de laatste jaren op de helling zouden zetten hé .Ik ben er trouwens vrij zeker van dat Schotland en Noord-Ierland de voorbije kwalificatiecampagnes meer punten gehaald hebben dan ons. |
| 22 Apr 2010, 8:53 |
|
|
Bartos schreef: salvador schreef: Ja, en van die 4 nationale ploegen stelt alleen die van Engeland iets voor, maar daar hebben ze dan ook 50 miljoen inwoners. Schotland is steeds meer aan het wegzakken (5,1 miljoen) en Wales en Noord-Ierland hebben (een zeldzame uitschieter daargelaten) nooit iets voorgesteld. Willen we die kant op? We mogen er niet aan denken dat we de schitterende resultaten van de laatste jaren op de helling zouden zetten hé .Ik ben er trouwens vrij zeker van dat Schotland en Noord-Ierland de voorbije kwalificatiecampagnes meer punten gehaald hebben dan ons. N-Ierland is niet ver van kwalificatie geweest _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Apr 2010, 8:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: salvador schreef: Ja, en van die 4 nationale ploegen stelt alleen die van Engeland iets voor, maar daar hebben ze dan ook 50 miljoen inwoners. Schotland is steeds meer aan het wegzakken (5,1 miljoen) en Wales en Noord-Ierland hebben (een zeldzame uitschieter daargelaten) nooit iets voorgesteld. Willen we die kant op? We mogen er niet aan denken dat we de schitterende resultaten van de laatste jaren op de helling zouden zetten hé .Ik zat just hetzelfde te denken. ![]() |
| 22 Apr 2010, 9:26 |
|
| Pagina 102 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 100 101 102 103 104 … 242 Volgende |