|
|
| Pagina 431 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 429 430 431 432 433 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: de Dendertopic
blue schreef: lot schreef: blue schreef: En al 26? Dat zegt al veel. telenet moet echt stoppen met cursussen internet aan bejaarden te geven Breek me de mond niet open, dit kan net zoveel over u gezegd worden hoor.( daar gaat mijn beetje respect voor den iendracht) Ik wou enkel aangeven dat eendrachter'80 het mis had en dat we morgen pas weten hoever we (FC) staan. Kheb tal van vrienden die iendracht supporter zijn en wat zijn die wat milder in hen comentaar. Dit wens dit geen enkele club toe die je nauw aan het hart ligt. En 90 procent hier wenst Dender een langzame dood zodat jullie vortige gedrocht nooit meer in nationale zal te zien zijn ! |
| 20 Apr 2010, 22:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Dender en Beveren ten dode opgeschreven, twee clubs waar Boskamp de laatste jaren gepasseerd is... Toeval? Oei Bossie is hier ook al een paar keer gespot in de zittribune _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Apr 2010, 22:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Die mannen beleven daar dus een "alles of niets" vergadering, en het enige wat ge op hun forum leest zijn 5 reactie. En waarschijnlijk stond er 10 man en ne paardekop aan't gemeentehuis. "Ploeg van de denderstreek" durft dat zichzelf noemen.. Het is hier ooit anders geweest..
|
| 20 Apr 2010, 23:44 |
|
|
Freak
de doncker en van roy gaan samen 500000 eurokes in de denderput steken en de rest moet van de gemeente komen.
![]() |
| 21 Apr 2010, 8:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Die mannen beleven daar dus een "alles of niets" vergadering, en het enige wat ge op hun forum leest zijn 5 reacties... Dat vind ik dus ook redelijk schrijnend... Allez, wij halen in twee wedstrijd topics even veel posts als zij in gans hun 'financiële toestand' topic. Ik weet dat ge zo'n situatie aan niemand toewenst. Maar als ik dan toch 1 club moet kiezen... Anyway, nu dat die zotten dat half miljoen terug in de put gaan stampen, zal het wel in orde komen. Ze krijgen waarschijnlijk nog 34 keer uitstel van de licentiecommissie, de gemeente zal ook nog wa geld lenen en we zullen nog een jaartje extra de doodstrijd kunnen volgen. |
| 21 Apr 2010, 10:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: de doncker en van roy gaan samen 500000 eurokes in de denderput steken en de rest moet van de gemeente komen. ![]() Misschien een domme vraag maar waar halen die mannen nu ineens 500000euro ?????? ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 21 Apr 2010, 11:58 |
|
|
Junior
iendracht mèn 2de vraa schreef: waly 2 schreef: de doncker en van roy gaan samen 500000 eurokes in de denderput steken en de rest moet van de gemeente komen. ![]() Misschien een domme vraag maar waar halen die mannen nu ineens 500000euro ?????? ![]() in het geval van De Doncker is het hopelijk zijn zwart geld, want dien zijn firma draait al een tijdje niet van die aard dat hij zich dat nomaalgezien zou kunnen permitteren... vraag mij af wat die zijn werkvolk daar begint van te vinden ? ![]() |
| 21 Apr 2010, 12:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
gij weet zeker niet wat een containerken voor steengruis en anderen bazaar tegenwoordig kost!?
voor de rest zou ik zeggen , bestel uwe container niet meer bij van roy , da scheelt weer wa eurokes in de put... |
| 21 Apr 2010, 12:58 |
|
|
Junior
supersossis schreef: gij weet zeker niet wat een containerken voor steengruis en anderen bazaar tegenwoordig kost!? voor de rest zou ik zeggen , bestel uwe container niet meer bij van roy , da scheelt weer wa eurokes in de put... idd. op kantoor: geen brothers meer (naar hp overgeschakeld), vant jaar verbouwd: fuck Bouwpunt De Doncker, bouwafval vervoeren: absoluut geen Van Gansewinckel/Van Roy. zelfs van slager (Filson) veranderd en nog wat dingen. |
| 21 Apr 2010, 13:01 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ze zullen het ongetwijfeld gevoeld hebben in hun portefeuille.
|
| 21 Apr 2010, 13:06 |
|
|
Junior
nonkel marcel schreef: Ze zullen het ongetwijfeld gevoeld hebben in hun portefeuille. ze zullen daar helemaal niks van gevoeld hebben... al dat geld dat ze echter in het bodemloze gat fcv vanallesaaneengeplaktendannogniksken gestort hebben daarentegen. zeer opmerkelijk trouwens dat er hier meer fusiegedrocht supps zitten dan op eigen fora... is het niet duidelijk dat ullen boel dood is, zelfs al gaan die 2 zotten en de gemeente (met oa MIJN belastinggeld opnieuw) er weer een bom tegenaansmijten ? ![]() |
| 21 Apr 2010, 13:15 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Dan moet je maar verhuizen he, simpel toch.
Ik begrijp al die frustraties niet zenne, 't zou hier feest moeten zijn :wink: |
| 21 Apr 2010, 13:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
nonkel marcel schreef: Dan moet je maar verhuizen he, simpel toch. Wat een verzuurde, gefrustreerde reacties toch. ![]() Welke reacties? Je mag nu nog de put vullen, hij gaat na verloop van tijd alleen maar opnieuw groter worden. Voor FC Rendac is het over, amen en uit, is het dit jaar niet, dan wel volgend. De melkkoe stopt één keer hoor. en welke speler durft zich nu nog in een avontuur met Dender storten? Wetende dat tegen november de problemen opnieuw beginnen, spelerslonen niet betaald, jeugdtrainers al sinds geruime tijd niet betaald. Welke leveranciers gaat ge nog vinden, of denk je nu echt dat die allemaal zo zot zijn. Nee maat, we hebben het zelf meegemaakt, éénmaal in de negatieve spiraal, kom je er niet meer uit, zeker niet zonder achterban. En laat dat nu toch eens net het probleem zijn van FC Rendac. Oh ja, mss moet jij wel verhuizen, van forum wel te verstaan, maar ja, alleen is maar alleen zeker ![]() _________________ geer'n bè |
| 21 Apr 2010, 13:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Morgen om 18uur komt de licentiecommissie samen,vandaag moeten de ontbrekende stukken voor de dossiers van alle ploegen binnen zijn.
Zo zullen wetteren en turnhout een licentie krijgen ,waarin ze tot 1july tijd hebben om te voldoen aan het aantal zitplaatsen. |
| 21 Apr 2010, 13:39 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Jeroen schreef: Die mannen beleven daar dus een "alles of niets" vergadering, en het enige wat ge op hun forum leest zijn 5 reactie. En waarschijnlijk stond er 10 man en ne paardekop aan't gemeentehuis. "Ploeg van de denderstreek" durft dat zichzelf noemen.. Het is hier ooit anders geweest.. Zolang dat gijlen de berichten op ons forum komt tellen is er volk ![]() _________________ FC Dender |
| 21 Apr 2010, 14:07 |
|
| Pagina 431 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 429 430 431 432 433 … 711 Volgende |