|
|
| Pagina 562 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 560 561 562 563 564 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Jeroen schreef: Die Van Den Abbeele vind ik ook maar een kwal. Ik vind Joos nog meevallen (toch als je het met die van de VTM van vroeger bekijkt), maar zowel hij als Raes (bij Frank is't nog een stuksk erger, ik vind dat die er totaal geen verstand van heeft) mogen inderdaad is wat kritischer worden. Op dat gebied vind ik de verslaggeving op Belgacom TV een verademing, daar zeggen ze meestal waar het opstaat. En die van VTM nu, die dikkenek (Deferme) dat de CL doet daar krijg ik diarree van. Moet altijd speciaal doen bij het uitspreken van de namen (net als Polspoel op Prime). Deco is plots Décoe en Ronaldo Ronaldoe. Hij wil het dan op zijn Spaans uitspreken tot er een snelle fase in de match komt en hij is het plots vergeten en tis weer gewoon Deco, wat nen onnozelaar. En dan probeert hij wat mooie eufemismen en krachttermen erin te smijten en maakt hij zich nog belachelijker _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Apr 2010, 9:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Mariner schreef: Jeroen schreef: Die Van Den Abbeele vind ik ook maar een kwal. Ik vind Joos nog meevallen (toch als je het met die van de VTM van vroeger bekijkt), maar zowel hij als Raes (bij Frank is't nog een stuksk erger, ik vind dat die er totaal geen verstand van heeft) mogen inderdaad is wat kritischer worden. Op dat gebied vind ik de verslaggeving op Belgacom TV een verademing, daar zeggen ze meestal waar het opstaat. En die van VTM nu, die dikkenek (Deferme) dat de CL doet daar krijg ik diarree van. Moet altijd speciaal doen bij het uitspreken van de namen (net als Polspoel op Prime). Deco is plots Décoe en Ronaldo Ronaldoe. Hij wil het dan op zijn Spaans uitspreken tot er een snelle fase in de match komt en hij is het plots vergeten en tis weer gewoon Deco, wat nen onnozelaar. En dan probeert hij wat mooie eufemismen en krachttermen erin te smijten en maakt hij zich nog belachelijker Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() _________________ geer'n bè |
| 27 Apr 2010, 10:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Apr 2010, 12:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
davy1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=jmwB-oKwk5U&feature=player_embedded#at=28 ![]() Hij kent toch nog het verschil tussen links en rechts ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Apr 2010, 13:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
panoleon schreef: Mariner schreef: Jeroen schreef: Die Van Den Abbeele vind ik ook maar een kwal. Ik vind Joos nog meevallen (toch als je het met die van de VTM van vroeger bekijkt), maar zowel hij als Raes (bij Frank is't nog een stuksk erger, ik vind dat die er totaal geen verstand van heeft) mogen inderdaad is wat kritischer worden. Op dat gebied vind ik de verslaggeving op Belgacom TV een verademing, daar zeggen ze meestal waar het opstaat. En die van VTM nu, die dikkenek (Deferme) dat de CL doet daar krijg ik diarree van. Moet altijd speciaal doen bij het uitspreken van de namen (net als Polspoel op Prime). Deco is plots Décoe en Ronaldo Ronaldoe. Hij wil het dan op zijn Spaans uitspreken tot er een snelle fase in de match komt en hij is het plots vergeten en tis weer gewoon Deco, wat nen onnozelaar. En dan probeert hij wat mooie eufemismen en krachttermen erin te smijten en maakt hij zich nog belachelijker Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() en nu kijken er geen vrouwen meer misschien? _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Apr 2010, 14:58 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vicky schreef: panoleon schreef: Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() en nu kijken er geen vrouwen meer misschien? Nu kijken we enkel nog in de hoop dat er een van die spelers zijn truitje uittrekt en we kunnen kwijlen he. ![]() |
| 27 Apr 2010, 15:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
lot schreef: Vicky schreef: panoleon schreef: Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() en nu kijken er geen vrouwen meer misschien? Nu kijken we enkel nog in de hoop dat er een van die spelers zijn truitje uittrekt en we kunnen kwijlen he. ![]() "Ik" bedoel je ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Apr 2010, 17:11 |
|
|
Freak
panoleon schreef: Mariner schreef: Jeroen schreef: Die Van Den Abbeele vind ik ook maar een kwal. Ik vind Joos nog meevallen (toch als je het met die van de VTM van vroeger bekijkt), maar zowel hij als Raes (bij Frank is't nog een stuksk erger, ik vind dat die er totaal geen verstand van heeft) mogen inderdaad is wat kritischer worden. Op dat gebied vind ik de verslaggeving op Belgacom TV een verademing, daar zeggen ze meestal waar het opstaat. En die van VTM nu, die dikkenek (Deferme) dat de CL doet daar krijg ik diarree van. Moet altijd speciaal doen bij het uitspreken van de namen (net als Polspoel op Prime). Deco is plots Décoe en Ronaldo Ronaldoe. Hij wil het dan op zijn Spaans uitspreken tot er een snelle fase in de match komt en hij is het plots vergeten en tis weer gewoon Deco, wat nen onnozelaar. En dan probeert hij wat mooie eufemismen en krachttermen erin te smijten en maakt hij zich nog belachelijker Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() Allez Jef doe es iets |
| 27 Apr 2010, 20:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: panoleon schreef: Mariner schreef: En die van VTM nu, die dikkenek (Deferme) dat de CL doet daar krijg ik diarree van. Moet altijd speciaal doen bij het uitspreken van de namen (net als Polspoel op Prime). Deco is plots Décoe en Ronaldo Ronaldoe. Hij wil het dan op zijn Spaans uitspreken tot er een snelle fase in de match komt en hij is het plots vergeten en tis weer gewoon Deco, wat nen onnozelaar. En dan probeert hij wat mooie eufemismen en krachttermen erin te smijten en maakt hij zich nog belachelijker Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() Allez Jef doe es iets ze gaan lopen ....en we zijn alweer op weg naar een WK, 'k weet zelfs niet wie ze gemaakt heeft mensen, mensen, mensen toch ik wist het, ik wist het Zanzibar, zanzibar ze gaan ze toch niet naar Siberië sturen, ze spelen tegen een goei ploeg hé Enzo, Enzo toch en zijn Nederlands wordt alsmaar beter ![]() _________________ geer'n bè |
| 27 Apr 2010, 21:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
panoleon schreef: El Corredor schreef: panoleon schreef: Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() Allez Jef doe es iets ze gaan lopen ....en we zijn alweer op weg naar een WK, 'k weet zelfs niet wie ze gemaakt heeft mensen, mensen, mensen toch ik wist het, ik wist het Zanzibar, zanzibar ze gaan ze toch niet naar Siberië sturen, ze spelen tegen een goei ploeg hé Enzo, Enzo toch en zijn Nederlands wordt alsmaar beter ![]() Argentina, wereldkampioen '82 nul, Belgica, en ik zeg daar voorlopig niks bij, één... Die moet zich wel heel goed in zijn vel voelen nu er zo op hem geschoten wordt (over de keeper van El Salvador, toen oorlogsland, in een match die ze met 10-1 verloren) De enige kritiek die je kan geven (over Brazilië in Spanje) is dat ze te veel door het midden gaan, maar als Racing Mechelen 10 zo een spelers had mochten ze van mij ook gerust ook altijd door het midden gaan... |
| 27 Apr 2010, 21:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
lot schreef: Vicky schreef: panoleon schreef: Er zal nooit een betere komen als Rik De Saedeleer. Toen keken de vrouwen zelfs naar het voetbal, alleen maar voor zijne commentaar. elk jaar opnieuw hoogdag bij de cup-final. Dat waren nog eens tijden ... ![]() en nu kijken er geen vrouwen meer misschien? Nu kijken we enkel nog in de hoop dat er een van die spelers zijn truitje uittrekt en we kunnen kwijlen he. ![]() Bwa, da's dan weer te zien wie er zijn truitje uittrekt he... En eigenlijk kijk ik ook wel gewoon naar de voetbal voor de voetbal ze... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 28 Apr 2010, 11:14 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bakkie,
Ik moest je ne gelukkige wensen vanwege je beste vriend FCD tot in de kist, en uiteraard ook vanwege mezelf! ![]() |
| 28 Apr 2010, 16:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkel marcel schreef: Bakkie, Ik moest je ne gelukkige wensen vanwege je beste vriend FCD tot in de kist, en uiteraard ook vanwege mezelf! ![]() FCD tot in de kist wa ver ne olifant is dat na weer,verklaar u nader._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Apr 2010, 15:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: nonkel marcel schreef: Bakkie, Ik moest je ne gelukkige wensen vanwege je beste vriend FCD tot in de kist, en uiteraard ook vanwege mezelf! ![]() FCD tot in de kist wa ver ne olifant is dat na weer,verklaar u nader.Da is dieje zijn fout, dat ik waly2 hier eens verweten heb. Weet het nog waly? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Apr 2010, 16:12 |
|
|
Freak
![]() |
| 29 Apr 2010, 16:41 |
|
| Pagina 562 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 560 561 562 563 564 … 885 Volgende |