|
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Predrag Filipovic Aalsterse supporters zijn de beste van het land'
AALST - Predrag Filipovic verloor onverwacht zijn vader , die plots overleed. De Aalsterse aanvoerder raakte met de steun van de Aalsterse fans over de klap heen en staat zondag op RC Mechelen opnieuw aan de aftrap. ‘Ik kom woorden te kort om de Aalsterse supporters te danken. Ze zijn veruit de beste van het land. Ik kreeg een resem steunbetuigingen die me door deze donkere periode heen hielpen. Vorige zondag viel ik al lekker in en op RC Mechelen kan ik nog wat extra matchritme opdoen. ‘Op 13 mei start de eindronde en vanaf dan gaan we er alles aan doen om een ticket voor tweede klasse te bemachtigen. De club deed het nodige door te voldoen aan de licentievoorwaarden. Nu ligt de bal in het kamp van de spelersgroep om op de groene rechthoek het waar te maken. We zetten een 60 op 78 neer in de laatste 26 matchen. Na de trainerswissel reden we het parcours van een kampioen. We zitten inmiddels aan 81 treffers, waardoor we ook de best scorende ploeg van derde klasse zijn. We beschikken over een fantastische coach en de groep vormt één hechte famile. Ik durf te stellen dat we met een volledig fitte kern over de beste ploeg van derde klasse beschikken', vervolgt Filipovic. ‘We trekken naar RC Mechelen voor de driepunter, al staat ginds niet veel meer op het spel. De coach zal wellicht wel enkele jongeren laten opdraven zodat volgende donderdag iedereen fris aan de aftrap staat, maar ook verjongd kunnen we winnen', aldus Predrag Filipovic. |
| 07 Mei 2010, 8:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
eendrachter'80 schreef: Predrag Filipovic Aalsterse supporters zijn de beste van het land' AALST - Predrag Filipovic verloor onverwacht zijn vader , die plots overleed. De Aalsterse aanvoerder raakte met de steun van de Aalsterse fans over de klap heen en staat zondag op RC Mechelen opnieuw aan de aftrap. ‘Ik kom woorden te kort om de Aalsterse supporters te danken. Ze zijn veruit de beste van het land. Ik kreeg een resem steunbetuigingen die me door deze donkere periode heen hielpen. Vorige zondag viel ik al lekker in en op RC Mechelen kan ik nog wat extra matchritme opdoen. ‘Op 13 mei start de eindronde en vanaf dan gaan we er alles aan doen om een ticket voor tweede klasse te bemachtigen. De club deed het nodige door te voldoen aan de licentievoorwaarden. Nu ligt de bal in het kamp van de spelersgroep om op de groene rechthoek het waar te maken. We zetten een 60 op 78 neer in de laatste 26 matchen. Na de trainerswissel reden we het parcours van een kampioen. We zitten inmiddels aan 81 treffers, waardoor we ook de best scorende ploeg van derde klasse zijn. We beschikken over een fantastische coach en de groep vormt één hechte famile. Ik durf te stellen dat we met een volledig fitte kern over de beste ploeg van derde klasse beschikken', vervolgt Filipovic. ‘We trekken naar RC Mechelen voor de driepunter, al staat ginds niet veel meer op het spel. De coach zal wellicht wel enkele jongeren laten opdraven zodat volgende donderdag iedereen fris aan de aftrap staat, maar ook verjongd kunnen we winnen', aldus Predrag Filipovic. Zalige kerel! |
| 07 Mei 2010, 8:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: Predrag Filipovic Aalsterse supporters zijn de beste van het land' AALST - Predrag Filipovic verloor onverwacht zijn vader , die plots overleed. De Aalsterse aanvoerder raakte met de steun van de Aalsterse fans over de klap heen en staat zondag op RC Mechelen opnieuw aan de aftrap. ‘Ik kom woorden te kort om de Aalsterse supporters te danken. Ze zijn veruit de beste van het land. Ik kreeg een resem steunbetuigingen die me door deze donkere periode heen hielpen. Vorige zondag viel ik al lekker in en op RC Mechelen kan ik nog wat extra matchritme opdoen. ‘Op 13 mei start de eindronde en vanaf dan gaan we er alles aan doen om een ticket voor tweede klasse te bemachtigen. De club deed het nodige door te voldoen aan de licentievoorwaarden. Nu ligt de bal in het kamp van de spelersgroep om op de groene rechthoek het waar te maken. We zetten een 60 op 78 neer in de laatste 26 matchen. Na de trainerswissel reden we het parcours van een kampioen. We zitten inmiddels aan 81 treffers, waardoor we ook de best scorende ploeg van derde klasse zijn. We beschikken over een fantastische coach en de groep vormt één hechte famile. Ik durf te stellen dat we met een volledig fitte kern over de beste ploeg van derde klasse beschikken', vervolgt Filipovic. ‘We trekken naar RC Mechelen voor de driepunter, al staat ginds niet veel meer op het spel. De coach zal wellicht wel enkele jongeren laten opdraven zodat volgende donderdag iedereen fris aan de aftrap staat, maar ook verjongd kunnen we winnen', aldus Predrag Filipovic. ![]() _________________ geer'n bè |
| 07 Mei 2010, 9:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Inderdaad ne creme van ne gast
Langs ne kant ist goe da hij nog matchritme kan opdoen in Mechelen, ma langs andere kant zou ik misschien geen onnodige risico's nemen. Zo superlang is hij nu toch ook ni buiten strijd geweest en zondag vond ik hem zeer goed invallen |
| 07 Mei 2010, 10:02 |
|
|
Scholier
eendrachter'80 schreef: ‘We trekken naar RC Mechelen voor de driepunter, al staat ginds niet veel meer op het spel. De coach zal wellicht wel enkele jongeren laten opdraven zodat volgende donderdag iedereen fris aan de aftrap staat, maar ook verjongd kunnen we winnen', aldus Predrag Filipovic. Hela hela, te hevig moet het nu ook weer niet hé. Doe het maar rustig aan ![]() |
| 07 Mei 2010, 10:19 |
|
|
Reserve
der zellen alted mensjen zen die t licht noeit zellen zing,zoelang as dat een club en eer bestier dor zelf ni teigen optredj zellen der spoitig genoeg maften rondloeipen die de club veil miseire brengen en beweren da ze supporter zen,zielig vinnek da....
|
| 07 Mei 2010, 10:34 |
|
|
Het is (te) lang geleden dat ik mij nog actief gemengd heb in een discussie, maar nu voel ik mij wel genoodzaakt.
Beste An, ik vind je redenering een beetje kortzichtig. Zijn er op den iendracht gasten die niet achteruit gaan en soms uitdagen... Ja, inderdaad. Maar zolang ik weet heb je dat overal!!! Ook bij een boerenploeg met maar 10 supporters. Vergeet echter niet dat het diezelfde mannen zijn die jij verafschuwt, die wekelijks voor de sfeer zorgen en zich steeds met hart en ziel inzetten om sfeeracties mogelijk te maken. Is dit een reden om hun soms ondoordachte (re)acties goed te keuren? Neen, maar hetgeen momenteel gedaan wordt door de ordediensten, is een ware heksenjacht. Zelfs een omhooggestoken arm levert vandaag een staionverbod op. Waar zijn we dan mee bezig. Hier zou het bestuur moeten optreden me dunkt. Tot zover mijn mening. See you aal sunday at Mechelen Noord. |
| 07 Mei 2010, 12:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
omeens te antwoorden op een van de vorige posts over "de ploeg aanmoedigen met eendrachtsongs" :
ge kunt kiezen he mannekes....: Maskes en jonges zêmmen der, 3,2,1... ... De Zwerte Maan dienen heiget allemoal gezeit Mor sinjs jooren es da naa nog nie gebeirt Vanoan de poitepit tot oan de groeite mert Roepen al d'Ajoinen, viva wit en zwert! Vanoan Sint Job tot aan de keirk van Moilebeik Loot'n d'Ajoinen noeit eir ploeg nie in de steik Komt injs nor 't ploin, doar moeje zoin On 't hoileg ert, speltj wit en zwert ... Iendracht veroit, 't es de ploeg die naa moe winnen Iendracht veroit, sjot de baalekes mor binnen (meestal stopt het hier ergens.....) Iendracht veroit, roepen weir wel mè miljoenen Iendracht veroit, werd de ploeg der kampioenen ... En van je hopsasa en weir zèn hier, De voetbalisten, de voetbalisten En van je hopsasa en weir zèn hier, De voetbalisten van 't ajoinkot die zén hier, van 't ajoinkot die zèn hier, zèèèn hier. EN DA MAG TOT HIER GEZONGEN WORDEN HE!! goi stad van men droeimen Oilsjt, men stad, goi allien Hier wil ik altet woeinen Ie klein pleksken beklien Oilsjt, goi stad van men droeimen Land van Markes en Boein Stad vol bier en frituren Oilsjt, men stad, goi allien Stad vol bier en frituren Oilsjt, men stad, goi allien ... Oilsjt, goi stad van men droeimen Goi zitj diep in men hert K Roep het hoeig uit de boeimen Door in 't gat van de Mert. Oilsjt, goi stad van men droeimen Land van niezj en krakiel Stad vol pitten en bultjen Oilsjt men stad, goi allien Stad vol pitten en bultjen Oilsjt men stad, goi aliien Weir zèn Iendracht supporters (clap x4) Dat is wit en zwert En weir kommen gereigeld oan 't hoileg ert ... Weir zèn Iendracht supporters (clap x4) Dat is wit en zwert En weir kommen gereigeld oan 't hoileg ert Hand in hand, kameraden Hand in hand, voor vaderland Geen woorden maar daden Viva iendracht oilsjt Ik ben van X 'K em gien verstand, zonder mijn koeien ben 'k ambetant As ek moe lachen, ist mè een scheet En hoe dat 't komt, da 'k het nie weet We love den Iendracht we do We love den Iendracht we do We love den Iendracht we do Oooh Iendracht we love you We are black, we are white We are fucking dynamite Lolololo lololo lolo De herdertjes lagen bij naaachte Zij lagen bij nacht in het veld (strontzat) Zij hielden vol trouwe de waaachte Zij hadden hun schaapjes geteld (strontzat) Daar hoorden ze engelen ziiingen Eendracht (Clap x3) Eendracht (Clap x3) Komaaan Eendracht Aalst komaan Eendracht Aalst scoor die goal, scoor goal scoor goooaaal Everywhere we go People ought to know Who we are Where we come from We are the Black-side We come to fight And after fight and after sing, We gonna play, we gonna win Sing with me Here we goooo (x3) Oh Ah On 't hoilig hert On 't hoilig hert On 't hoilig hert speelt wit en zwart! On 't hoilig hert speelt wit en zwaaart! On 't hoilig hert speelt wit en zwart! lololololololololololo lololololololololololo (sneller) Forza Alost Forza Alost Forza, Forza, Forza Alost You only sing when you're winning Sing when you're winning You only sing when you're winning En wij zijn wit En wij zijn zwert Wij dragen Iendracht in ons hert lolololololo Forza Iendracht olé olé (x2) Forza Iendracht (clap clap) Forza Iendracht (clap clap) Forza Iendracht olé olé Iendracht Oilsjt Back to glory, drinking vodka and bacardi (10000 keer herhalen...tot de rust of zo Thankfully, wherever we may be, we are the black & white's army We're standing all the way, we hate to run away We are the black & white's army Wij zijn anti-fusieclub, wij zijn anti-fusieclub Anti-fusieclub, anti-fusieclub Wij zijn anti-fusieclub ( als ge tegen een fusieding speelt natuurlijk... Sjolololololololo (2x) Come on, Come on Iendracht Stoat er hoar op... Sta recht, as ge ver n'iendracht zijt (repeat) Zet a neer, as ge ver n'iendracht zijt (repeat) Ajoineuuuuh (Ajoiiineeeuhh) (2x) Weir zen Iendracht supporters (Weir zen Iendracht supporters) Weir komen ver te winnen (Weir komen ver te winnen) komaan iendracht ( komaan iendracht) x2 Sjolololololololo Cheerio, Cheerio, Op n'iendracht doar zingen ze zo XXX failliet en XXX kapot Geeft ons den titel en wij werren zot! We're comiiing, We're comiiing, We're comiiing down the road Can you hear the noise of the black's army boys We are coming down the road! down the road! I'm Iendracht till I die, I'm Iendracht till I die I know I am, I'm sure I am I'm Iendracht till i die We're going to win the cup, we're going to win the cup We're going to win the final, we're going to win the final We're going to win the finaaal We're going to win the cup One super Iendracht There's only one super Iendracht One suuuuppeeer Iendracht There's only one super Ieeendracht Ik loop een rondje rond de tafel 1 stap vooruit 2 achteruit, In de verte is het kermis (kermisgebaar) Daar gaan de lichtjes aan en uit! (lichtjesgebaar) sjololololoololoolooo... ik heb de ferryboot genomen, voor een tochtje over zee maar we zijn niet ver gekomen want de poorten stonden open dus we gingen naar beneen! sjololololoololoolooo... Ik leg een lijntje op de trommel 1tje voor jou en 2 voor mij! In ons hoofdje is het kermis, Dat maakt ons allemaal zo blij! sjololololoololoolooo... Ik heb de autobus genomen Voor een tochtje ver in't land maar we zijn niet ver gekomen want ons busje vloog in brand sjololololoololoolooo... en eentje dak zeker nog eens wil terug horen ( iedereen kent dat en zingt dat graag eens mee...) EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOOOOOOO! iendracht oilsjt olei ! x 10000 en jipiiiiiijajeeeeeeeeee jipiiiijajooo-oooooh Oooooh Iendracht Oilsjt ! The One and Only ! Black and White ! They think we're dead and burried, no one knows us anymore But we're alive and kicking like we've always been before ! Oooooh Iendracht Oilsjt ! The One and Only ! |
| 07 Mei 2010, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg
supersossis schreef: De Zwerte Maan dienen heiget allemoal gezeit Mor sinjs jooren es da naa nog nie gebeirt Vanoan de poitepit tot oan de groeite mert Roepen al d'Ajoinen, viva wit en zwert! Vanoan Sint Job tot aan de keirk van Moilebeik Loot'n d'Ajoinen noeit eir ploeg nie in de steik Komt injs nor 't ploin, doar moeje zoin On 't hoileg ert, speltj wit en zwert Dit lieke maakte altijd veel indruk op mij, bij vroegere bezoeken aan den Iendracht, alleen verstond ik er meestal niet veel meer van dan "De Zwerte Maan... ???" Leuk om den tekst er eens van te lezen. Alleen het woord "poitepit" zegt me nu nog niks, de rest heb ik wel begrepen. Mijn Oiljsters gaat er dus wel op vooruit. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 07 Mei 2010, 13:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: supersossis schreef: De Zwerte Maan dienen heiget allemoal gezeit Mor sinjs jooren es da naa nog nie gebeirt Vanoan de poitepit tot oan de groeite mert Roepen al d'Ajoinen, viva wit en zwert! Vanoan Sint Job tot aan de keirk van Moilebeik Loot'n d'Ajoinen noeit eir ploeg nie in de steik Komt injs nor 't ploin, doar moeje zoin On 't hoileg ert, speltj wit en zwert Dit lieke maakte altijd veel indruk op mij, bij vroegere bezoeken aan den Iendracht, alleen verstond ik er meestal niet veel meer van dan "De Zwerte Maan... ???" Leuk om den tekst er eens van te lezen. Alleen het woord "poitepit" zegt me nu nog niks, de rest heb ik wel begrepen. Mijn Oiljsters gaat er dus wel op vooruit. ![]() @Gruunwit Poitepit = Kikkerpoel _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Mei 2010, 13:43 |
|
|
Scholier
tomyboy schreef: Het is (te) lang geleden dat ik mij nog actief gemengd heb in een discussie, maar nu voel ik mij wel genoodzaakt. Beste An, ik vind je redenering een beetje kortzichtig. Zijn er op den iendracht gasten die niet achteruit gaan en soms uitdagen... Ja, inderdaad. Maar zolang ik weet heb je dat overal!!! Ook bij een boerenploeg met maar 10 supporters. Vergeet echter niet dat het diezelfde mannen zijn die jij verafschuwt, die wekelijks voor de sfeer zorgen en zich steeds met hart en ziel inzetten om sfeeracties mogelijk te maken. Is dit een reden om hun soms ondoordachte (re)acties goed te keuren? Neen, maar hetgeen momenteel gedaan wordt door de ordediensten, is een ware heksenjacht. Zelfs een omhooggestoken arm levert vandaag een staionverbod op. Waar zijn we dan mee bezig. Hier zou het bestuur moeten optreden me dunkt. Tot zover mijn mening. See you aal sunday at Mechelen Noord. Tomy, Inderdaad. Ook bij ons wordt het dikwijls een beetje té. Zoals je zegt, ons beide clans worden overgeviseerd. Soms terecht, soms op het belachelijke af met eigelijk soms als resultaat dat de supporters meer opgejaagd worden. Maar kom. Ik heb op ons forum wel een verwittiging rondgestuurd. Ook aan jullie fans, wees voorzichtig. De politie zal op scherp staan naar aanleiding van wat vorige week misgelopen is bij ons tegen Heist, waar Racing (naar mijn mening) te veel belachelijk/uitgedaagd werd gemaakt door de Heistse (kakkers ?)-aanhang. Maar kom, ik wil jullie bij deze ook het bericht niet onthouden dat ik dus gepost heb op ons forum onze supporters aan te manen hun verstand te gebruiken. Laten we er vooral een gezellige middag van maken. Citeer: Ik heb via via vernomen dat de politie zondag ZWAAR zal toekijken op de wedstrijd tussen Racing en Aalst. Om het cru te zeggen, er zal nog nauwgezetter worden toegezien dan ooit tevoren maw het zal een 'minder dan nul'-tolerantie worden. Naar aanleiding van wat er gebeurd is vorige zondag tegen Heist kan en mag de politie blijkbaar geen nieuwe misstap maken. Er zijn klachten gekomen op het politiegebeuren van zowel de Racing- als Heistkant. Met andere woorden, de supporters zullen tot in de kleinste details in de gaten gehouden worden. Dus, jullie zijn verwittigd : doe geen dommigheden, laat jullie niet vangen en wees sportief en maak er samen met de supporters van Aalst een hoogdag van. Een verwittigd man is er twee waard ! |
| 07 Mei 2010, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik hoop dat het daar binnen de perken blijft...
Het enige wat we in Racing Mechelen kunnen "winnen" is een hoop stadionverboden die erbij komen. En dat zal zeker en vast gevolgen hebben voor de sfeer volgend seizoen. |
| 07 Mei 2010, 13:50 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Ik hoop dat het daar binnen de perken blijft... Het enige wat we in Racing Mechelen kunnen "winnen" is een hoop stadionverboden die erbij komen. En dat zal zeker en vast gevolgen hebben voor de sfeer volgend seizoen. Laatst gewijzigd door Jean op 07 Mei 2010, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Mei 2010, 13:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ok, dat belooft
![]() |
| 07 Mei 2010, 14:00 |
|
|
Scholier
Jean schreef: Jeroen schreef: Ik hoop dat het daar binnen de perken blijft... Het enige wat we in Racing Mechelen kunnen "winnen" is een hoop stadionverboden die erbij komen. En dat zal zeker en vast gevolgen hebben voor de sfeer volgend seizoen. Wedden dat ze binnen de korste keren de voetbalwet dienaangaande zullen aanpassen ? ![]() |
| 07 Mei 2010, 14:03 |
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |