Transfers 2009-2010 - Pagina 271 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 269 270 271 272 273 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Falco schreef:
Zo doen de meeste topschutters dat bij mijn weten. Dit jaar is hij alweer topschutter ifv de zilveren bal.
Correct wat betreft die matchen tegen ons, maar misschien moeten we eens een omgekeerde tactiek toepassen, ipv mannen te pakken die tegen ons briljant spelen (2x op een seizoen) en eens hier niks meer waard zijn, is het tijd om dat eens andersom te testen ;)

En toch denk ik dat zo een speler bij ons niet zou aarden. Bij een ploeg als Ternat kan dat misschien van daar voorin ne speler te zetten die enkel in de backlijn op de ballen wacht en voor de rest niks uitsteekt, maar bij ons wordt er toch iets meer verwacht en wordt er verwacht dat ne spits ook meevoetbalt en zijn taken uitvoert.
Misschien dat hij de zilveren bal trouwens heeft als topschutter van de provincie Brabant, maar van de reeks is hij zeker geen topschutter hoor.

10 Mei 2010, 13:04
nieuw in de eerste ploeg

Dat zei ik toch ook. :wadde:
Je mag dat zeker denken op basis van die twee wedstrijden. Ik heb hem al meermaals aan het werk gezien maar ik geen zin in die discussie. Zoals al aangegeven is hij mijn verzoeknummer ;)

10 Mei 2010, 13:12
Nationale Ploeg

Mijn verzoeknummer is dan eerder iemand als Schamp. Zochten we geen extra linksbuiten?

10 Mei 2010, 13:20
Reserve

Leeftijd: 56
ik heb niet echt een verzoeknummer ...
heb heel veel vertrouwen in bestuur en technische staf om de juiste transfers te realiseren ...

ik denk dat het heel lang geleden is dat we zo een geslaagd transferbeleid gehad hebben en het ziet er naar uit dat ons bestuur niet zinnens is van bij een eventuele promotie in tweede voor het behoud te gaan spelen

Laat ze maar rustig hun werk doen en die spits en linkervleugel zal er wel staan
:EA:

10 Mei 2010, 15:20
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
El Falco schreef:
Zo doen de meeste topschutters dat bij mijn weten. Dit jaar is hij alweer topschutter ifv de zilveren bal.
Correct wat betreft die matchen tegen ons, maar misschien moeten we eens een omgekeerde tactiek toepassen, ipv mannen te pakken die tegen ons briljant spelen (2x op een seizoen) en eens hier niks meer waard zijn, is het tijd om dat eens andersom te testen ;)

En toch denk ik dat zo een speler bij ons niet zou aarden. Bij een ploeg als Ternat kan dat misschien van daar voorin ne speler te zetten die enkel in de backlijn op de ballen wacht en voor de rest niks uitsteekt, maar bij ons wordt er toch iets meer verwacht en wordt er verwacht dat ne spits ook meevoetbalt en zijn taken uitvoert.
Misschien dat hij de zilveren bal trouwens heeft als topschutter van de provincie Brabant, maar van de reeks is hij zeker geen topschutter hoor.

Desaegher is hetzelfde type als Crispijn die we al hebben binnengehaald, dus zou het me zeer sterk verbazen dat er nog zo'n type speler zou worden aangetrokken... Daarenboven - je moet toch al van ver komen om het aanvalsduo Depoitre-Moreels uit elkaar te kunnen spelen hoor... Zelfs al kom je van hoger... En een Desaegher als wissel voor als 1 van die twee uitvalt - I don't think so...

10 Mei 2010, 16:01
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
El Falco schreef:

Is inderdaad topschutter in onze provincie. Heeft in derde klasse 20 doelpunten gemaakt en deelt daarmee de zilveren bal met Steven Hillaerts (SK Londerzeel, 4de klasse). Is wel een meevoetballende spits hoor. Toch in de 2 seizoenen dat hij tegen Opwijk speelde. En zoveel strafschoppen heeft die niet getrapt denk ik. En dan nog, trap ze maar binnen hoor...

10 Mei 2010, 22:13
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
Is inderdaad topschutter in onze provincie. Heeft in derde klasse 20 doelpunten gemaakt en deelt daarmee de zilveren bal met Steven Hillaerts (SK Londerzeel, 4de klasse). Is wel een meevoetballende spits hoor. Toch in de 2 seizoenen dat hij tegen Opwijk speelde. En zoveel strafschoppen heeft die niet getrapt denk ik. En dan nog, trap ze maar binnen hoor...

Ge moet ze inderdaad nog binnentrappen, maar hij heeft er wel degelijk redelijk wat op strafschop gemaakt. En meevoetballen in vierde of in derde klasse is wel een wereld van verschil. Soit, ne goalgetter is het natuurlijk, dat heeft hij in het verleden al bewezen, maar als die bij ons zou zitten, is het wel voor de bank warm te houden.

11 Mei 2010, 7:15
Iendracht.be - beheer

Ik heb het zelfs even opgezocht :D . Blijkbaar maakte hij 7 van zijn 20 doelpunten op strafschop.

11 Mei 2010, 7:28
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Ik heb het zelfs even opgezocht :D .

En waarom verbaast mij dat nu niet? :lol:

11 Mei 2010, 8:24
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bartos schreef:
Ik heb het zelfs even opgezocht :D . Blijkbaar maakte hij 7 van zijn 20 doelpunten op strafschop.

Ja, een paar denk ik in de laatste minuten (zoek dat is op als ge tijd hebt :D ) en dus bewijst hij ook dat hij een koele kikker is ;)

11 Mei 2010, 15:59
Duivelke

Volgens het forum van Oudenaarde zou Sarrazijn naar jullie komen, zelfs de voorwaarden staan op da forum ginder vermeld... Klopt dit??:-)

11 Mei 2010, 16:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Jonge Belgische spits, sterke punten zijn snelheid en torinstinct, 23 goals bij een middenmoter zoals Koksijde...

Laat maar komen !!!

11 Mei 2010, 16:36
Scholier

Leeftijd: 46
Op de website van coxyde staat nochtans dat ie, nadat hij zijn gouden schoon heeft mogen ontvangen, bevestigd heeft dat hij volgend seizoen bij coxyde blijft.... Afwachten dus ofwel is t gewoon een kwakkel.

11 Mei 2010, 16:40
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
Jonge Belgische spits, sterke punten zijn snelheid en torinstinct, 23 goals bij een middenmoter zoals Koksijde...

Laat maar komen !!!

Die zou ik eerlijk gezegd veel liever dan Desaegher zien komen, heeft volgens mij potentieel om hoger dan Coxyde aan te kunnen. Zou misschien nog als back-up voor Depoitre en Wouter Moreels zijn, maar extra concurrentie kan nooit kwaad.

11 Mei 2010, 17:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Was toch 2 keer sterk tegen ons. Er zitten daar bij Coxyde wel meerdere degelijke spelers trouwens.
Ook bij Hoogstraeten herinner ik er zo een paar.

Ik denk dat dit ook eerder het profiel is waar onze club naar op zoek is: een talent waar hier en daar nog wat moet aan geveild worden itt een peperdure ervaren rat die bij het minste probleem gans uw groepssfeer om zeep helpt.

11 Mei 2010, 18:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 269 270 271 272 273 280