|
|
| Pagina 6 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef: Rupel den boeim in en Racing da zakt, weir gon nor twiede op ons doeie gemak, cheerio!, cheerio! Aal te soamen Aal te soamen hej! hej! ( Spijtig genoeg zonder mij )wanneer komt ge naar huis? respect jongen! |
| 11 Mei 2010, 11:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik kan al aan niks anders meer denken dan aan zondag, lets go fucking mental
Mé maan en macht, nor twiede mé den iendracht _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Mei 2010, 12:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
tsjoep schreef: Neutralboy schreef: Rupel den boeim in en Racing da zakt, weir gon nor twiede op ons doeie gemak, cheerio!, cheerio! Aal te soamen Aal te soamen hej! hej! ( Spijtig genoeg zonder mij )wanneer komt ge naar huis? respect jongen! Pfff, laat je club maar in de steek... |
| 11 Mei 2010, 12:25 |
|
|
forumlegende
De mannen van Boom zien het blijkbaar echt niet zitten en pleiten om de jeugd een kans te geven.
Gevaarlijke situatie vind ik maar we moeten de klus toch op twee wedstrijden kunnen klaren. |
| 11 Mei 2010, 13:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Laat je maar niets wijsmaken door die mannen van Boom. We zullen vol aan de bak moeten als we naar de volgende ronde willen!!
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 11 Mei 2010, 13:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 11 Mei 2010, 13:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Neutralboy schreef: Rupel den boeim in en Racing da zakt, weir gon nor twiede op ons doeie gemak, cheerio!, cheerio! Zo hebben we het tegen Racing gezongen, maar zou het niet toepasselijker zijn om in de eindronde te zingen "...en Ronse da zakt..."? |
| 11 Mei 2010, 14:02 |
|
|
Miniem
Bericht Re: EINDRONDE ; Rupel Boom - Eendracht Aalst
shagual schreef: Hoeveel man kan er in Boom staan in bezoekersvak? Heb zo'n vermoeden dat ik best in voorverkoop mijn ticketjes haal ![]() 1250 in het niet overdekte vak en 750 overdekt. Dan nog eens een vak zitplaatsen waarvan ik de capaciteit niet durf te zeggen (enkele honderden) |
| 11 Mei 2010, 14:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Boom 4-ever schreef: shagual schreef: Hoeveel man kan er in Boom staan in bezoekersvak? Heb zo'n vermoeden dat ik best in voorverkoop mijn ticketjes haal ![]() 1250 in het niet overdekte vak en 750 overdekt. Dan nog eens een vak zitplaatsen waarvan ik de capaciteit niet durf te zeggen (enkele honderden) Genoeg dus Schitterende voorbeschouwing trouwens!! ![]() |
| 11 Mei 2010, 14:44 |
|
|
forumlegende
Boom 4-ever schreef: shagual schreef: Hoeveel man kan er in Boom staan in bezoekersvak? Heb zo'n vermoeden dat ik best in voorverkoop mijn ticketjes haal ![]() 1250 in het niet overdekte vak en 750 overdekt. Dan nog eens een vak zitplaatsen waarvan ik de capaciteit niet durf te zeggen (enkele honderden) Zoveel volk verwacht ik nu ook niet. 'k Peis als we 1200 man mee hebben, dat ni slecht zal zijn. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Mei 2010, 14:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Timoilsjt schreef: Boom 4-ever schreef: shagual schreef: Hoeveel man kan er in Boom staan in bezoekersvak? Heb zo'n vermoeden dat ik best in voorverkoop mijn ticketjes haal ![]() 1250 in het niet overdekte vak en 750 overdekt. Dan nog eens een vak zitplaatsen waarvan ik de capaciteit niet durf te zeggen (enkele honderden) Zoveel volk verwacht ik nu ook niet. 'k Peis als we 1200 man mee hebben, dat ni slecht zal zijn. Ni slecht? Denk dat da gralijk veel zal zijn. Op Westerlo waren er denk ik net geen 1000 en vond ik ons al neig talrijk. We zullent zondag wel zien he, in ieder geval zulde daar ni alleen zijn |
| 11 Mei 2010, 14:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
ajoin_bart schreef: Boom 4-ever schreef: shagual schreef: Hoeveel man kan er in Boom staan in bezoekersvak? Heb zo'n vermoeden dat ik best in voorverkoop mijn ticketjes haal ![]() 1250 in het niet overdekte vak en 750 overdekt. Dan nog eens een vak zitplaatsen waarvan ik de capaciteit niet durf te zeggen (enkele honderden) Genoeg dus Schitterende voorbeschouwing trouwens!! ![]() denk wel dat de loketten open zullen zijn zondag...1250 onoverdekt plus 750 overdekt en daar nog zitplaatsen bij ( amai,als da just is dan hebben die toch wel een van de betere bezoekersvakken in gans belgie ? ).... is denk ik meer dan genoeg plaats voor iedereen die de match zal willen zien ze... al weet ge da natuurlijk nooit zeker met eendrachtsupporters... ![]() |
| 11 Mei 2010, 14:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
supersossis schreef: ajoin_bart schreef: Boom 4-ever schreef: 1250 in het niet overdekte vak en 750 overdekt. Dan nog eens een vak zitplaatsen waarvan ik de capaciteit niet durf te zeggen (enkele honderden) Genoeg dus Schitterende voorbeschouwing trouwens!! ![]() denk wel dat de loketten open zullen zijn zondag...1250 onoverdekt plus 750 overdekt en daar nog zitplaatsen bij ( amai,als da just is dan hebben die toch wel een van de betere bezoekersvakken in gans belgie ? ).... is denk ik meer dan genoeg plaats voor iedereen die de match zal willen zien ze... al weet ge da natuurlijk nooit zeker met eendrachtsupporters... ![]() Grotere wilt ge zeggen... Want als het daar regent staat er 700 man droog en heeft de rest een ferm probleem ![]() |
| 11 Mei 2010, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Komoan Iendracht
![]() |
| 11 Mei 2010, 16:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
In de optiek dat boom- zoals verwacht trouwens- toch niet wil overgaan en blijkbaar nietmeer geinteresseerd is in de eindronde is het misschien geen slecht idee om sleutelspelers zoals een galluci bij de minste twijfel toch op de bank te laten beginnen.
We zullen hem nodig hebben in de volgende barragematchen als het ongetwijfeld tegen deinze zal gaan. Want die willen ook overgaan en zullen zich ook kwalificeren. |
| 11 Mei 2010, 16:36 |
|
| Pagina 6 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 46 Volgende |