|
|
| Pagina 575 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 573 574 575 576 577 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Nooit Off-topic
voorbijganger schreef: Da olielek van BP is dik overdreven. http://www.youtube.com/watch?v=jD_VXBuQ_5I We weten nu direct hoe dat de bruine beren ontstaan zijn. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Jul 2010, 13:53 |
|
|
Ancien
25 Jaar na de feiten gaan ze naar sporen zoeken van de Bende van Nijvel in één of ander kanaal.
C.S.I. Belgium ten top. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Aug 2010, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Plumeau schreef: Tomorrowland was e fiejst, echt een superweekend gehad ![]() btw: toen ik de zaterdag dag van de camping naar het festivalterrein stapte, hoorde ik 50m achter mij in een keer onze welbekende "Ajoinen". Per toeval forummers? ![]() Ik was het niet. Maar als wij ergenst naartoe gaan durven we den Ajoinen ook isj bovenhalen ze |
| 03 Aug 2010, 13:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
jammen schreef: 25 Jaar na de feiten gaan ze naar sporen zoeken van de Bende van Nijvel in één of ander kanaal. C.S.I. Belgium ten top. ![]() Als er nog iets zou te vinden zijn, zou dat een doorbraak in het onderzoek zijn, word na 25 jaar eens tijd dat ze die moordenaars oppakke zeker? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 03 Aug 2010, 19:02 |
|
|
Ancien
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook niet liever dat ze die gasten oppakken (als die ondertussen al niet overleden zijn tenminste). Maar 25 na de feiten? Wat hebben ze dan al die tijd uitgespookt?
En dan spreek ik nog niet van de nabestaanden van de slachtoffers, voor hen wordt nu alles nog eens ogerakeld. Alsof die mensen nog niet genoeg afgezien hebben. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Aug 2010, 21:34 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook niet liever dat ze die gasten oppakken (als die ondertussen al niet overleden zijn tenminste). Maar 25 na de feiten? Wat hebben ze dan al die tijd uitgespookt? En dan spreek ik nog niet van de nabestaanden van de slachtoffers, voor hen wordt nu alles nog eens ogerakeld. Alsof die mensen nog niet genoeg afgezien hebben. ik zen genen advocaat, maar stel da ze die mannen nu ooit terugvinden en kunnen oppakken, zijn die feiten dan allemaal nie verjaard zodat die mannen niks kan gedaan worden? En die onderzoekers, mja, chapeau. maar tis ook met de moed der wanhoop als ze vragen :'weet u nog iets? heeft u deze persoon gezien'? Als ik naar de winkel ga, dan herinner ik mij ook geen gezichten in de afdeling charcuterie e. Denigste dak mij herinner is die knappe kassabediende, die zallek nie rap vergeten me erren decolté |
| 04 Aug 2010, 9:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: jammen schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook niet liever dat ze die gasten oppakken (als die ondertussen al niet overleden zijn tenminste). Maar 25 na de feiten? Wat hebben ze dan al die tijd uitgespookt? En dan spreek ik nog niet van de nabestaanden van de slachtoffers, voor hen wordt nu alles nog eens ogerakeld. Alsof die mensen nog niet genoeg afgezien hebben. ik zen genen advocaat, maar stel da ze die mannen nu ooit terugvinden en kunnen oppakken, zijn die feiten dan allemaal nie verjaard zodat die mannen niks kan gedaan worden? En die onderzoekers, mja, chapeau. maar tis ook met de moed der wanhoop als ze vragen :'weet u nog iets? heeft u deze persoon gezien'? Als ik naar de winkel ga, dan herinner ik mij ook geen gezichten in de afdeling charcuterie e. Denigste dak mij herinner is die knappe kassabediende, die zallek nie rap vergeten me erren decolté Let maar op dat ge geen netvliesloslating krijgt ! Ik spreek uit ondervinding met al die decoltés op de trein ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Aug 2010, 10:54 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: voorbijganger schreef: jammen schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook niet liever dat ze die gasten oppakken (als die ondertussen al niet overleden zijn tenminste). Maar 25 na de feiten? Wat hebben ze dan al die tijd uitgespookt? En dan spreek ik nog niet van de nabestaanden van de slachtoffers, voor hen wordt nu alles nog eens ogerakeld. Alsof die mensen nog niet genoeg afgezien hebben. ik zen genen advocaat, maar stel da ze die mannen nu ooit terugvinden en kunnen oppakken, zijn die feiten dan allemaal nie verjaard zodat die mannen niks kan gedaan worden? En die onderzoekers, mja, chapeau. maar tis ook met de moed der wanhoop als ze vragen :'weet u nog iets? heeft u deze persoon gezien'? Als ik naar de winkel ga, dan herinner ik mij ook geen gezichten in de afdeling charcuterie e. Denigste dak mij herinner is die knappe kassabediende, die zallek nie rap vergeten me erren decolté Let maar op dat ge geen netvliesloslating krijgt ! Ik spreek uit ondervinding met al die decoltés op de trein ![]() Treinconducteur: een gevaarlijk beroep "op 't eerste zicht". ![]() _________________ oilsjt, goi alien... Laatst gewijzigd door jammen op 04 Aug 2010, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Aug 2010, 11:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Onderkroiper schreef: voorbijganger schreef: ik zen genen advocaat, maar stel da ze die mannen nu ooit terugvinden en kunnen oppakken, zijn die feiten dan allemaal nie verjaard zodat die mannen niks kan gedaan worden? En die onderzoekers, mja, chapeau. maar tis ook met de moed der wanhoop als ze vragen :'weet u nog iets? heeft u deze persoon gezien'? Als ik naar de winkel ga, dan herinner ik mij ook geen gezichten in de afdeling charcuterie e. Denigste dak mij herinner is die knappe kassabediende, die zallek nie rap vergeten me erren decolté Treinconducteur: een gevaarlijk beroep zo te "zien". Let maar op dat ge geen netvliesloslating krijgt ! Ik spreek uit ondervinding met al die decoltés op de trein ![]() Treinconducteur: een gevaarlijk beroep "op 't eerste zicht". ![]() Versta je nu dat wij reeds op 55 jarige leeftijd gepensioneerd worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Aug 2010, 11:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
feiten van de BVN moeten binnen de 5 jaar voor het gerecht komen, of de feiten zijn inderdaad verjaard.
Ik weet niet goed wat er van te vinden, langs de eene kant zou het voor het imago van België en justitie goed zijn dat ze alsnog die zaak kunnen ophelderen, langs de andere kant vrees ik eerder dat het zal uitdraaien op een geweldige verspilling van belastingsgeld. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Aug 2010, 12:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: feiten van de BVN moeten binnen de 5 jaar voor het gerecht komen, of de feiten zijn inderdaad verjaard. Ik weet niet goed wat er van te vinden, langs de eene kant zou het voor het imago van België en justitie goed zijn dat ze alsnog die zaak kunnen ophelderen, langs de andere kant vrees ik eerder dat het zal uitdraaien op een geweldige verspilling van belastingsgeld. Hebben ze er niet eens van gesproken dat dergelijke zware feiten geen verjaringstermijn meer hebben? |
| 04 Aug 2010, 13:44 |
|
|
Freak
Urzua schreef: Bram schreef: feiten van de BVN moeten binnen de 5 jaar voor het gerecht komen, of de feiten zijn inderdaad verjaard. Ik weet niet goed wat er van te vinden, langs de eene kant zou het voor het imago van België en justitie goed zijn dat ze alsnog die zaak kunnen ophelderen, langs de andere kant vrees ik eerder dat het zal uitdraaien op een geweldige verspilling van belastingsgeld. Hebben ze er niet eens van gesproken dat dergelijke zware feiten geen verjaringstermijn meer hebben? dergelijke zware feiten hebben een verjaringstermijn van 30 jaar, al kan het parlement anders beslissen en per (specifiek) dossier de termijn verlengen. |
| 04 Aug 2010, 13:47 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Urzua schreef: Bram schreef: feiten van de BVN moeten binnen de 5 jaar voor het gerecht komen, of de feiten zijn inderdaad verjaard. Ik weet niet goed wat er van te vinden, langs de eene kant zou het voor het imago van België en justitie goed zijn dat ze alsnog die zaak kunnen ophelderen, langs de andere kant vrees ik eerder dat het zal uitdraaien op een geweldige verspilling van belastingsgeld. Hebben ze er niet eens van gesproken dat dergelijke zware feiten geen verjaringstermijn meer hebben? dergelijke zware feiten hebben een verjaringstermijn van 30 jaar, al kan het parlement anders beslissen en per (specifiek) dossier de termijn verlengen. Dan hebben ze nog 5 jaar de tijd om op hun elan van de laatste 25 jaar door te gaan. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Aug 2010, 17:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gohja, parlement ik zie het zo al voor mij dat één of andere mediageile dwaze advocaat zoiets dan wel voor het hof in straatsburg trekt ofzo en dat ze ze dan toch moeten lossen.
mohja, geen paniek de kans dat ze een doorbraak forceren is even groot dan dat AA Gent de CL nog wint dit seizoen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Aug 2010, 17:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bram schreef: Gohja, parlement ik zie het zo al voor mij dat één of andere mediageile dwaze advocaat zoiets dan wel voor het hof in straatsburg trekt ofzo en dat ze ze dan toch moeten lossen. mohja, geen paniek de kans dat ze een doorbraak forceren is even groot dan dat AA Gent de CL nog wint dit seizoen. Bij deze... onbestaande dus... |
| 04 Aug 2010, 22:19 |
|
| Pagina 575 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 573 574 575 576 577 … 885 Volgende |