|
|
| Pagina 477 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 475 476 477 478 479 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Bericht Re: de Dendertopic
josken1 schreef: Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Op hun forum waren ze aan het lachen omdat wij, op onze fandag, tegen hen speelden ipv tegen een grote ploeg (waarmee ze zich zelf eigenlijk belachelijk maakten). Zij, het "grote" Dender zou tegen Club Brugge spelen op hun fandag. Wat blijkt nu dat ze eigenlijk tegen de beloften van Club Brugge spelen. Keer op keer slagen die gasten erin om zichzelf voor aap te zetten, zouden ze da nu echt ni snappen. Ja,tzou wat raar zijn dat brugge vandaag en morgen met hun eerste elftal aantreed natuurlijk.Op de site van dender stond wel a-elftal ze hebben hun supporters daar weer goed liggen. Inderdaad, en dat terwijl wij er al een galamatch hebben opzitten tegen de a kern van anderlecht Dender--> ![]() kannek es meelachen , zonder in mekaar gemept te worden door ne FCD-hool ![]() wij zijn tenminste een ploeg met een geschiedenis, een ziel, een traditie! dender ja, een fusieploegske met grootheidswaanzin, ma zijn supporters op 1 hand kan tellen, zonder ziel, zonder geschiedenis, mischien binnenkort voor goed en altijd geschiedenis ,ze spelen al met het stamnummer van Denderhoutem in 2de, volgend jaar mss met het stamnummer van Terjoden-Welle in 4de klas of 1ste provincial |
| 09 Aug 2010, 1:53 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Iendrachter90 schreef: Forza_FCD schreef: ![]() Lap,ten peisde dat ze hier allemaal wegzijn,dan is er toch nog altijd enen dat verloren gelopen is. ![]() da is als vliegen, ge mept er 1 dood en er komen er 10 terug ![]() springlevend? haha, tnt dynamiet mss , efkes et schuldenlontje insmeren met gerlingse benzine en ontploft (springt) de boel uit mekaarof wa ook kan, de versleten plomkast een beetje verven langs de buitenkant, maar waar het al binnen rot is zal de plom toch SPRINGEN en failliet |
| 09 Aug 2010, 2:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jongen toch, gij hebt uwe nick niet gestolen ze. 'Klodde'.
![]() |
| 09 Aug 2010, 10:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Jongen toch, gij hebt uwe nick niet gestolen ze. 'Klodde'. ![]() Volgens Oilsjtersen Diksjoneir van Jan Louies wordt klodde als volgt verklaard Kloddeken : Vodje Bloeit of met een Kloddeken = Met of zonder condoom ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Aug 2010, 17:41 |
|
|
Freak
wanneeer is dender hun fandag?
|
| 10 Aug 2010, 8:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: wanneeer is dender hun fandag? Was eergisteren... hebben gespeeld tegen de beloften van Club Brugge |
| 10 Aug 2010, 9:34 |
|
|
forumlegende
Ze gingen tegen de reserven van Brugge kansloos ten onder : 0-2.
|
| 10 Aug 2010, 9:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Ze gingen tegen de reserven van Brugge kansloos ten onder : 0-2. Ja, het was tegen ons al een wonder dat ze 2 goals konden scoren... Als ze hun start in de competitie missen, zal het een heeeel zwaar seizoen worden voor hen... |
| 10 Aug 2010, 11:39 |
|
|
Freak
ik heb daar niet veel van gelezen,van die fandag.t zal gene vette geweest zijn.maar ja,den iendracht speelde ook .ze kwamen waarschijnlijk eens naar voetbal kijken want daar zie je niks.
![]() |
| 10 Aug 2010, 11:52 |
|
|
Onderkroiper schreef: Gilles schreef: Jongen toch, gij hebt uwe nick niet gestolen ze. 'Klodde'. ![]() Volgens Oilsjtersen Diksjoneir van Jan Louies wordt klodde als volgt verklaard Kloddeken : Vodje Bloeit of met een Kloddeken = Met of zonder condoom ![]() neenee, theeft ni die betekenis héhé,t'is eerder een herrinering aan mijn petje zaliger, als ik nog tiener was en we samen nog hout zaagden, veegden we op het einde van de dag alles op, en dan zei die veel, zo een kloddeken moe je ni opvegen, op iets klein, iets wat de moeite ni is om op te vegen hij sprak ook van "veel klodden" zijn da hier, al die nagels, maakte zich dus kwaad als we hout uitzagen da het vol nagels zat of met zo een oude klodde (vb versleten zaagblad) kan je ni zagen ma hij zei veel klodde, en ik vond da wel een tof woord, en heb da ooit als nickname genomen, en ik zal da ook nooit ni veranderen, mijn petje is vorig jaar in oktober gestorven, en voor mij betekend het woord klodde enorm veel hoewel het letterlijk " waardeloos ding" betekent mijn petje ![]() |
| 11 Aug 2010, 0:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
klodde schreef: Onderkroiper schreef: Gilles schreef: Jongen toch, gij hebt uwe nick niet gestolen ze. 'Klodde'. ![]() Volgens Oilsjtersen Diksjoneir van Jan Louies wordt klodde als volgt verklaard Kloddeken : Vodje Bloeit of met een Kloddeken = Met of zonder condoom ![]() neenee, theeft ni die betekenis héhé,t'is eerder een herrinering aan mijn petje zaliger, als ik nog tiener was en we samen nog hout zaagden, veegden we op het einde van de dag alles op, en dan zei die veel, zo een kloddeken moe je ni opvegen, op iets klein, iets wat de moeite ni is om op te vegen hij sprak ook van "veel klodden" zijn da hier, al die nagels, maakte zich dus kwaad als we hout uitzagen da het vol nagels zat of met zo een oude klodde (vb versleten zaagblad) kan je ni zagen ma hij zei veel klodde, en ik vond da wel een tof woord, en heb da ooit als nickname genomen, en ik zal da ook nooit ni veranderen, mijn petje is vorig jaar in oktober gestorven, en voor mij betekend het woord klodde enorm veel hoewel het letterlijk " waardeloos ding" betekent mijn petje ![]() en hoe lang is da geleden? _________________ MCMXIX |
| 11 Aug 2010, 0:09 |
|
|
Freak
toch een fotoken van de fandag gezien,ge kost ze weer tellen de "supporters"
![]() |
| 11 Aug 2010, 17:12 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
waly 2 schreef: toch een fotoken van de fandag gezien,ge kost ze weer tellen de "supporters" ![]() Hier op deze link kan met de foto's bekijken http://album.fcvdendereh.be/10-11/Fanda ... ndex2.html ![]() |
| 11 Aug 2010, 18:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
waly 2 schreef: toch een fotoken van de fandag gezien,ge kost ze weer tellen de "supporters" ![]() dat zijn dan ook de enigsten zijn die er hun geld nog aan kwijt willen... in feite zijn dat helden! hun laatste euros gaan weggeven aan iets waar iedereen van weet dat het toch niks opbrengt.. ![]() |
| 11 Aug 2010, 18:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Amai, zoeveel volk, in Oilsjt emmek da nog nie gezien zenne
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 12 Aug 2010, 11:49 |
|
| Pagina 477 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 475 476 477 478 479 … 711 Volgende |