|
|
| Pagina 24 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Europa League
Gilles schreef: salvador schreef: Gilles schreef: Brugge staat ook weer achter. ![]() Alle Belgische ploegen staan achter (en Gent is al verloren). Slecht voor ons coëfficiënt tegen dat wij weer naar Europa gaan... ![]() Gent is niet klaar voor Europees voetbal, dat is toch al langer duidelijk. En Brugge, tja dat is al jaren niks meer. Bij Genk weet je op voorhand dat ze al verloren zijn, Porto is toch een vaste waarde geweest de voorbije jaren in de CL. Het zal van Anderlecht afhangen om onze coëfficiënt wat in eer te houden. Kheb de match van gent gezien op livestream,ze hebben de kansen gehad om goals te maken,maarja die afwerking jonges toch. |
| 19 Aug 2010, 21:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Genk speelt goed mee tegen porto maar kreeg in de eerste helft een penaltygoal tege en mag nu met 10verder na terecht rood voor matoukou.
|
| 19 Aug 2010, 21:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Gilles schreef: Brugge staat ook weer achter. ![]() 2-1 _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Aug 2010, 9:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Waaaw, een belgische club die deze week kon winnen, en dan nog tegen een ploeg uit Wit-Rusland zeg.
Wat een prestatie ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Aug 2010, 10:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: Waaaw, een belgische club die deze week kon winnen, en dan nog tegen een ploeg uit Wit-Rusland zeg. Wat een prestatie ![]() Wat is dat nu weer voor iets, ze hebben toch gewonnen. . Ahja, ik vergat het ik zit hier op het "stiekeme" Anderlechtforum..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Aug 2010, 11:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
DavidSeal schreef: Bram schreef: Waaaw, een belgische club die deze week kon winnen, en dan nog tegen een ploeg uit Wit-Rusland zeg. Wat een prestatie ![]() Wat is dat nu weer voor iets, ze hebben toch gewonnen. . Ahja, ik vergat het ik zit hier op het "stiekeme" Anderlechtforum...Ik denk dat ik voor de meeste van ons spreek als ik zeg dat wij zeker niet voor Anderlecht zijn. Ik ben enkel voor EA. En zoals Bram zegt is het ook; als je al met moeite kan winnen van een Wit-Russisch ploegje.. Als ze in de volgende ronde een sterkere tegenstander treffen, kunnen ze het meteen vergeten. |
| 20 Aug 2010, 13:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ja, 'k zal voor Anderlecht zijn
Ik ben voor alle (Belgische) ploegen Europees en ik hoop dat Brugge het alsnog haalt en dan in eventuele volgende wat vertrouwen kan opdoen om een campagne zoals die van vorig jaar te herhalen. Maar aub zeg, gij zijt precies fier op een 2-1 overwinning tegen Dinamo Minsk ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Aug 2010, 13:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: DavidSeal schreef: Bram schreef: Waaaw, een belgische club die deze week kon winnen, en dan nog tegen een ploeg uit Wit-Rusland zeg. Wat een prestatie ![]() Wat is dat nu weer voor iets, ze hebben toch gewonnen. . Ahja, ik vergat het ik zit hier op het "stiekeme" Anderlechtforum...Ik denk dat ik voor de meeste van ons spreek als ik zeg dat wij zeker niet voor Anderlecht zijn. Ik ben enkel voor EA. En zoals Bram zegt is het ook; als je al met moeite kan winnen van een Wit-Russisch ploegje.. Als ze in de volgende ronde een sterkere tegenstander treffen, kunnen ze het meteen vergeten. Meer zelfs, Club Brugge is nog niet voorbij Minsk hé, ze moeten nog naar ginder ook. Met 2-1 moet ge nog niet te hoog van den toren blazen. Al is hoog van den toren blazen nog zowat het enige waar ze bij Club in uitblinken. |
| 20 Aug 2010, 13:33 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DavidSeal schreef: Bram schreef: Waaaw, een belgische club die deze week kon winnen, en dan nog tegen een ploeg uit Wit-Rusland zeg. Wat een prestatie ![]() Wat is dat nu weer voor iets, ze hebben toch gewonnen. . Ahja, ik vergat het ik zit hier op het "stiekeme" Anderlechtforum...Ja, tis hier nijg voor Anderlecht. Tip: Lees eens na een gewonnen match van RSCA hier op het forum de commentaar. Alleen als het heel goed is zal er hier positief gedaan worden. Brugge moet, net zomin als Anderlecht, hoog van de toren blazen... _________________
|
| 20 Aug 2010, 15:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Alleen als het heel goed is zal er hier positief gedaan worden. In mijn geval zelfs dan nog niet . |
| 20 Aug 2010, 15:53 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Ja, 'k zal voor Anderlecht zijn Ik ben voor alle (Belgische) ploegen Europees en ik hoop dat Brugge het alsnog haalt en dan in eventuele volgende wat vertrouwen kan opdoen om een campagne zoals die van vorig jaar te herhalen. Maar aub zeg, gij zijt precies fier op een 2-1 overwinning tegen Dinamo Minsk ![]() Ik fier? Ik ben daar blij mee ja, als ze doorgaan tegen wie dan ook... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Aug 2010, 18:10 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Alleen als het heel goed is zal er hier positief gedaan worden. In mijn geval zelfs dan nog niet .Inderdaad, RSCA mag nog de Champions League winnen en Bartos zou nog zeggen dat het met veel chance was en geheel onverdiend ![]() _________________
|
| 20 Aug 2010, 18:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Sven KSK Opwijk schreef: Inderdaad, RSCA mag nog de Champions League winnen en Bartos zou nog zeggen dat het met veel chance was en geheel onverdiend ![]() Moest RSCA ooit de CL winnen, dan zou het echt wel met enorm veel chance zijn e ![]() |
| 20 Aug 2010, 19:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Alleen als het heel goed is zal er hier positief gedaan worden. In mijn geval zelfs dan nog niet .Inderdaad, RSCA mag nog de Champions League winnen en Bartos zou nog zeggen dat het met veel chance was en geheel onverdiend ![]() ... en met de hulp van de scheidsrechter en ondanks het feit dat ze salon-supporters hebben... |
| 20 Aug 2010, 19:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Had Anderlecht ook geen slechte herinneringen aan een Wit-Russisch ploegske Bate Borisov.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Aug 2010, 22:45 |
|
| Pagina 24 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 66 Volgende |