|
|
| Pagina 118 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Rode Duivels
Je moet centraal vanachter altijd met Kompany-Vermaelen spelen en Van Buyten hoogstens op de bank of beter nog thuislaten.
|
| 04 Sep 2010, 10:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Iedereen zit altijd maar op van Blunder bezig (pas op ik ben ook geen fan hoor) maar hoeveel goalen kunnen onze 'duivels' nog scoren. Bitterweinig. Ja, als je dan een foutje maakt, ben je direct verloren.
Dat ze eerst eens leren scoren... _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 04 Sep 2010, 10:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
de clerus schreef: Iedereen zit altijd maar op van Blunder bezig (pas op ik ben ook geen fan hoor) maar hoeveel goalen kunnen onze 'duivels' nog scoren. Bitterweinig. Ja, als je dan een foutje maakt, ben je direct verloren. Dat ze eerst eens leren scoren... Door geen goals binnen te laten haal je altijd minstens 1 punt, en ik denk dat veel ploegen daarvoor zouden tekenen tegen de duitsers. Dat je geen goals maakt tegen één van de beste ploegen van de wereld vind ik niet meer als normaal, maar tegen ploegen als Kazachstan, Armenie en co moet er inderdaad meer gescoord worden en meer aanvallend gespeeld worden. We zitten altijd over het "talent" te praten bij de duivels, maar wa zijde der mee als ge geen match kunt winnen ?? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 04 Sep 2010, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
sfeer was in ieder geval goed, ik heb de duitsers geen 3x gehoord behalve in minuut 90 . Of was dat anders op tv?
|
| 04 Sep 2010, 11:52 |
|
|
forumlegende |
home > voetbal > Rode Duivels > Van Buyten: "De pass van Marouane was slecht"
Van Buyten: "De pass van Marouane was slecht" PhotoNews za 04/09/2010 - 09:24 Daniel Van Buyten speelde met zijn balverlies bij de Duitse goal een hoofdrol in het verlies van de Rode Duivels tegen Duitsland. "Het was een samenloop van omstandigheden", zegt de verdediger over het doelpunt van Miroslav Klose. Lees ook: Duitsland buit flater van de Rode Duivels uit "Fellaini verraste me met zijn pass", zegt Van Buyten in de kranten. "De bal belandde tussen mijn voeten en Schweinsteiger zette mij snel onder druk. Ik wou de bal nog ontzetten, maar daarvoor was het al te laat." PhotoNews "Fellaini had de bal niet naar een zone met veel Duitsers mogen spelen. Marouane had die bal gewoon moeten wegtrappen. Nu maakte hij een foute keuze, gaf hij een slechte pass en praatte hij niet." "Of ik me schuldig voel? Dat is toch helemaal niet belangrijk. Het is gewoon héél jammer dat deze fase onze goede wedstrijd ontsiert." "De Duitsers hadden het niet makkelijk met ons. Dat hebben Klose en Schweinsteiger mij tijdens en na de wedstrijd bevestigd", zegt de verdediger van Bayern München. "In Turkije moeten we minstens voor een gelijkspel gaan. We zullen wel opnieuw een stevige organisatie moeten hebben, want we mogen de Turken niet laten voetballen." twas misschien niet het allerslimste dat fellaini kon doen in die situatie, maar van buyten had zelf anders ook meer dan genoeg tijd om den bal weg te rammen als hij da wou doen _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 04 Sep 2010, 11:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Het is lang geleden dat ik zo oprecht ontgoocheld ben in een nederlaag van de rode duivels. Maar toch heb ik het gevoel dat er met deze groep wel iets te verwezenlijken is, op enkele wijzigingen na natuurlijk. We missen tegenwoordig toch mannen zoals vroeger een Nico Van Kerckhoven of een Deflandre.
|
| 04 Sep 2010, 12:41 |
|
|
Vaste Waarde
voorbijganger schreef: Kvind da er wel een paksken talent in die ploeg zit. Lukaku, Hazard, Dembele, Kompany, Vermaelen, Fellaini en ga zo maar door. Die mannen spelen bij hun club allemaal op (top)niveau en breken ze altijd wel potten. Ma in de nationale ploeg zen da echt allemaal lammekes. Allemaal opt gemaksken zonder initiatief, zonder lef en me precies een ei in hun broek. Den enigsten dat da wa complexloos speelt, is Hazard. Dembele deed da bij de jeugdploeg (Olympische spelen) maar das ook nu al veel minder vindek persoonlijk. Al die mannen zijn bekanst vader (Hazard ook al) dus ze zullen wel ballen hebben zeker? Da ze het nu is tonen en iedereen onder de grasmat steken. Vanavond trouwens is aandacht aan besteden: Belgen kunnen niet ingooien.Elke keer als we mogen ingooien, verliezen we den bal direct. Alle, ik neem mijn woorden terug over Dembele. 3 man der rond en gewoon bal bijhouden. Sterk gespeeld van hem. Als Hazard dan ook nog is kan schitteren, dan hebde wel 2 serieuze flankspelers. Mja, van Buyten. Het is wel in elke match dat hij zoiets begaat en waar er een goal van komt. Iedereen kan da natuurlijk maken, maar ik vind da toch nog altijd raar dat diejen sterkhouder is bij Bayern Munchen. En hoeveel longen heeft Vertongen nie e? Ma ik had wel gelijk over het ingooien. Altijd gewoon naar Fellaini zijn kruin zoeken terwijl er vaak gewoon iemand vrij stond. Inwerpen is eigenlijk een nadeel voor ons. |
| 04 Sep 2010, 13:13 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Dembele was den beste op het plein
Lukaku was ook al iets beter als bij A'lecht vantegenwoordig er zat misschien meer in en ze zijn er voor gegaan maar als ze dinsdag verliezen wordt het weer heel moeilijk |
| 04 Sep 2010, 13:37 |
|
|
Freak
In HLN van vandaag de verzameling blunders van Van Buyten, 11 !!!!!!!! in totaal.
man toch, en die roepen ze nog op, onbegrijpelijk. Ik was niet onder de indruk van de Duitsers (commentator Raes weer wel)... Dembele outstanding, Kompany ook goed, maar Van Buyten gooit weer roet in het eten... Simons vond ik niet goed, Kompany moet de eerste helft een gele kaart pakken omdat Simons er gewoonweg werd afgelopen. |
| 04 Sep 2010, 18:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
AlostanA schreef: Jules Destrooper schreef: AlostanA schreef: Simons, Van Buyten, ik word gewoon ongezond van die namen. Simons jongens, de eeuwige middelmaat ![]() Simons begrijp ik inderdaad ook niet, maar Van Buyten mag zeker in de selectie. Hij is tenslotte basisspeler bij de finalist van de Champions League. En toch moet ik er niet van weten, laat elke match zijn tegenstander ne keer of twee alleen op wandel. Wat een konijn... |
| 05 Sep 2010, 13:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Als hazard niet speelklaar geraakt wordt hij vervangen door gillet,van een verzwakking gesproken.
|
| 06 Sep 2010, 19:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Iendrachter90 schreef: Als hazard niet speelklaar geraakt wordt hij vervangen door gillet,van een verzwakking gesproken. Inderdaad, en ik lees zopas op Sporza dat Vertonghen blijkbaar ook geblesseerd is.. Dienen zouden we pas missen tegen de turken |
| 06 Sep 2010, 20:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
De Belgen 0-1 voor door een goal van... jawel van buyten
tkan snel gaan in voetbal é ![]() |
| 07 Sep 2010, 20:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
ajoin_bart schreef: De Belgen 0-1 voor door een goal van... jawel van buyten tkan snel gaan in voetbal é ![]() Bijna 0-2. Doeme toch _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 07 Sep 2010, 20:37 |
|
|
josken1 schreef: ajoin_bart schreef: De Belgen 0-1 voor door een goal van... jawel van buyten tkan snel gaan in voetbal é ![]() Bijna 0-2. Doeme toch inderdaad, ik vind ze goed bezig maar heb weer zo'n gevoel dat we deze match ni gaan winnen... |
| 07 Sep 2010, 20:49 |
|
| Pagina 118 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 242 Volgende |