|
|
| Pagina 487 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 485 486 487 488 489 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: de Dendertopic
Onderkroiper schreef: Deze avond Hansken gezien in het station Denderleeuw Ik dacht eerst die komt naar de trainingen kijken van FC Denderdinges Foutje natuurlijk ![]() kwam gewoon iemand oppikken ze ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Sep 2010, 8:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: Deze avond Hansken gezien in het station Denderleeuw Ik dacht eerst die komt naar de trainingen kijken van FC Denderdinges Foutje natuurlijk ![]() kwam gewoon iemand oppikken ze ![]() Wist ik wel, ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Sep 2010, 9:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
davy1919 schreef: Dit is écht zielig, in eerste instantie lachwekkend, maar als dit het niveau is van de gemiddelde FCV Dender-supporter, dan hoop ik dat het nooit tot een fusie komt (allé in alle andere gevallen ook niet zelle). _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Sep 2010, 9:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: davy1919 schreef: Dit is écht zielig, in eerste instantie lachwekkend, maar als dit het niveau is van de gemiddelde FCV Dender-supporter, dan hoop ik dat het nooit tot een fusie komt (allé in alle andere gevallen ook niet zelle). ![]() |
| 16 Sep 2010, 9:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
davy1919 schreef: Dat is deze die in Doornik destijds met zijn fcd-sjaal tussen die mannen van Peruwelz stond... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Sep 2010, 10:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: Deze avond Hansken gezien in het station Denderleeuw Ik dacht eerst die komt naar de trainingen kijken van FC Denderdinges Foutje natuurlijk ![]() kwam gewoon iemand oppikken ze ![]() Met paparazzi Onderkroiper heb je geen privacy meer hé |
| 16 Sep 2010, 10:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: hansken schreef: Onderkroiper schreef: Deze avond Hansken gezien in het station Denderleeuw Ik dacht eerst die komt naar de trainingen kijken van FC Denderdinges Foutje natuurlijk ![]() kwam gewoon iemand oppikken ze ![]() Met paparazzi Onderkroiper heb je geen privacy meer hé Geen foto's genomen Ik heb met Hansken nog effen over de nakende OPC akties gehad ..... ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Sep 2010, 10:26 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
davy1919 schreef: Wat gaat de Nuri hier van zeggen , ? ![]() |
| 16 Sep 2010, 11:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
eendrachter'80 schreef: davy1919 schreef: Wat gaat de Nuri hier van zeggen , ? ![]() ik heb een nieuwe god om te verafgoden ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Sep 2010, 11:26 |
|
|
forumlegende
Geef nu toch toe dat de man in het clipje nog slechter is dan een mongool ?
|
| 16 Sep 2010, 11:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Optforum van 2de klasse heeft hij trouwens schrik om den bak in te vliegen
volgende week woensdag is mijn uit spraak het kan zijn dat zaterdag mijn laaste westrijden van dender kan zien omdat wij constand naar 101 gebelt om hulp te vragen aan poilitie wat zou jij doen als je doodbedreigen krijgt van uwe famillie enzo wat zou jij doen als iemand u geld gaat af hallen van uwe rekening dat je deze persoon vriend is van u zonder uwe toestemming krijg van u wat zou jij doen als jij iets uit leent voor beeld uwe back als je terug vraagt dan zeggen ik heb uwe back niet meer enzo wat zou jij doen als niks gedaan heeft enzo voorbleed iemand zijn gsm nummer op internet zitten wat zou jij doen zo maar slagen krijgen van te politie wat zou jij doen als uwe gsm 6 x per maand af genoemen word door politie omdat je naar politie belt acher hulp enzo wat zou jij doen als iemand gelooft wat zou jij doen als politie spel mee speelt enzo voorbeeld tegen partij wat zou jij doen als politie elkeer nutelozen opgroepen maken en medlden enzo wat zou jij doen als iemand aan voorzitter vragen wil deze persoon uit sportterlokaal gooien deze al jaren naar voetbal gaan zij amper 1 a 2 jaar mee gaat met de sportterlokaal het is voor mij al 3derde keer ik hebben moeten verschijnen naar rechbank van dendermonde mijn moeder en grootvader al 2keer En het vervolg: ik hoop dat je gelijk hebt mijn grootvader is heel ziek van hij was al ziek hem kan niet meer stappen zo zeggen hem zit in rolstoel hem heeft mij hulp nodig enzo hem is 74 jaar ik naar toch Gevangenis moe hij zal sterven van verdriet mijn moeder zal P.ziekenhuis planten van haar gestoreven haar zoon in gevangenis zit 1 geen gekrijgen 2 keer 1 jaar Gevangenis daar van 9 maanden uitstel en zwaaren geld boeten 3 nu zijn ? Wel geluk dat we weten dat het een belg is,aan de tekst te lezen is het eerder nen allochtoon. |
| 16 Sep 2010, 12:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik was de schrijffouten beginnen tellen, ben maar rap gestopt want tzijn er veel te veel
_________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Sep 2010, 12:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Optforum van 2de klasse heeft hij trouwens schrik om den bak in te vliegen volgende week woensdag is mijn uit spraak het kan zijn dat zaterdag mijn laaste westrijden van dender kan zien omdat wij constand naar 101 gebelt om hulp te vragen aan poilitie wat zou jij doen als je doodbedreigen krijgt van uwe famillie enzo wat zou jij doen als iemand u geld gaat af hallen van uwe rekening dat je deze persoon vriend is van u zonder uwe toestemming krijg van u wat zou jij doen als jij iets uit leent voor beeld uwe back als je terug vraagt dan zeggen ik heb uwe back niet meer enzo wat zou jij doen als niks gedaan heeft enzo voorbleed iemand zijn gsm nummer op internet zitten wat zou jij doen zo maar slagen krijgen van te politie wat zou jij doen als uwe gsm 6 x per maand af genoemen word door politie omdat je naar politie belt acher hulp enzo wat zou jij doen als iemand gelooft wat zou jij doen als politie spel mee speelt enzo voorbeeld tegen partij wat zou jij doen als politie elkeer nutelozen opgroepen maken en medlden enzo wat zou jij doen als iemand aan voorzitter vragen wil deze persoon uit sportterlokaal gooien deze al jaren naar voetbal gaan zij amper 1 a 2 jaar mee gaat met de sportterlokaal het is voor mij al 3derde keer ik hebben moeten verschijnen naar rechbank van dendermonde mijn moeder en grootvader al 2keer En het vervolg: ik hoop dat je gelijk hebt mijn grootvader is heel ziek van hij was al ziek hem kan niet meer stappen zo zeggen hem zit in rolstoel hem heeft mij hulp nodig enzo hem is 74 jaar ik naar toch Gevangenis moe hij zal sterven van verdriet mijn moeder zal P.ziekenhuis planten van haar gestoreven haar zoon in gevangenis zit 1 geen gekrijgen 2 keer 1 jaar Gevangenis daar van 9 maanden uitstel en zwaaren geld boeten 3 nu zijn ? Wel geluk dat we weten dat het een belg is,aan de tekst te lezen is het eerder nen allochtoon. Het échte Denderleeuws dialect is toch schoon zelle. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Sep 2010, 12:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dani schreef: Geef nu toch toe dat de man in het clipje nog slechter is dan een mongool ? NOG SLECHTER???!!! Dus gij vindt ne mongool iets slecht? Alé dat staat er toch denk ik ofniet? |
| 16 Sep 2010, 12:43 |
|
|
forumlegende
Absoluut niet ... zo moet je het zeker niet interpreteren.
Laat ons zeggen dat er iets grondig mis is met die gast. |
| 16 Sep 2010, 13:15 |
|
| Pagina 487 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 485 486 487 488 489 … 711 Volgende |