|
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 163 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: delclef gaat gewoon spelen volgens hln. Idd en voor de 15de plek gaat het tussen denys,crispyn en yombo. Wat een weelde hebben wij toch op de bank als je ziet tussen wie van deze 3 de trainer moet kiezen om de resterende plek op te vullen. En dan spreek ik nog niet over de spelers die naast de bank vallen. Yombo zou ook eens zijn plaats op de bank verdienen, is naar 't schijnt heel goed bezig bij de beloften. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Sep 2010, 12:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: delclef gaat gewoon spelen volgens hln. Idd en voor de 15de plek gaat het tussen denys,crispyn en yombo. Wat een weelde hebben wij toch op de bank als je ziet tussen wie van deze 3 de trainer moet kiezen om de resterende plek op te vullen. En dan spreek ik nog niet over de spelers die naast de bank vallen. Yombo zou ook eens zijn plaats op de bank verdienen, is naar 't schijnt heel goed bezig bij de beloften. In het nieuwsblad maken ze er dan weer van dat crispyn niet in aanmerking komt en dat brecht moreels bij de selectie zit en dat delclef vanavond pas test .We zullen maar wachten tot het op de officiele site komt zeker ![]() |
| 18 Sep 2010, 12:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: delclef gaat gewoon spelen volgens hln. Delclef die gans de week niet getraind heeft zal wel niet spelen. Aangezien BVR altijd voorzichtigheid inbouwt zie ik hem ook niet starten met Podevijn als linksachter. |
| 18 Sep 2010, 18:23 |
|
|
Ancien
Het zal een loodzware namiddag worden voor onze ploeg, als we deze wedstrijd winnend kunnen afsluiten, zal het vertrouwen zeer groot zijn voor de topper tegen Geel.
Maar ja, zoals ik zeg eerst deze aartsmoeilijke klip omzeilen. Hopelijk kan Ken Van Damme aan geel ontsnappen, zodanig dat hij kan meespelen in de topper van volgende week. Komaan Iendracht just do it! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2010, 20:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Het zal een loodzware namiddag worden voor onze ploeg, als we deze wedstrijd winnend kunnen afsluiten, zal het vertrouwen zeer groot zijn voor de topper tegen Geel. Maar ja, zoals ik zeg eerst deze aartsmoeilijke klip omzeilen. Hopelijk kan Ken Van Damme aan geel ontsnappen, zodanig dat hij kan meespelen in de topper van volgende week. Komaan Iendracht just do it! ![]() Eventjes de statistieken van de ref opgezocht. Vannoppen floot 4matchen dit seizoen al:2matchen in de areeks en 2in de b-reeks.In die 4matchen trok hij alles samen 11gele(waarvan 5in hoogstraten-waregem) en 0rode kaarten. Van de 4matchen waren er 3gelijke spelen en de 5-0overwinning van virton tegen ternat. Met andere woorden ken zal zich morgen wat moeten inhouden,want tegen geel zou ik ook het liefst met de basiself spelen. |
| 18 Sep 2010, 21:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Het zal een loodzware namiddag worden voor onze ploeg, als we deze wedstrijd winnend kunnen afsluiten, zal het vertrouwen zeer groot zijn voor de topper tegen Geel. Maar ja, zoals ik zeg eerst deze aartsmoeilijke klip omzeilen. Hopelijk kan Ken Van Damme aan geel ontsnappen, zodanig dat hij kan meespelen in de topper van volgende week. Komaan Iendracht just do it! ![]() Eventjes de statistieken van de ref opgezocht. Vannoppen floot 4matchen dit seizoen al:2matchen in de areeks en 2in de b-reeks.In die 4matchen trok hij alles samen 11gele(waarvan 5in hoogstraten-waregem) en 0rode kaarten. Van de 4matchen waren er 3gelijke spelen en de 5-0overwinning van virton tegen ternat. Met andere woorden ken zal zich morgen wat moeten inhouden,want tegen geel zou ik ook het liefst met de basiself spelen. Ken zal zich wel inhouden denk ik , en ALS , ik zeg als , de match al gespeeld is na 60minuten zal ken de eerste zijn die er afgaat uit voorzorg daarvoor |
| 18 Sep 2010, 21:10 |
|
|
Ancien
Gezien de uitslag van Geel gisteren ben ik vandaag met één puntje content.
Bij winst of gelijkspel doen we, zowel sportief als op psychologisch vlak, een goede zaak mbt de topper van volgende week. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Sep 2010, 6:28 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: Gezien de uitslag van Geel gisteren ben ik vandaag met één puntje content. Bij winst of gelijkspel doen we, zowel sportief als op psychologisch vlak, een goede zaak mbt de topper van volgende week. Alvast duimen voor straks . Common Iendracht |
| 19 Sep 2010, 8:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Delclef en Ringoot zijn dus out voor straks. De enige vraag lijkt me dan ook wie er op de linksachter zal staan. Gaat Van Renterghem schuiven met Niels De Schutter en komt Kestens of Brecht Moreels aan de aftrap of schuift hij liever niet en zet hij er iemand anders (Podevijn)? Antwoord na de middag...
Het zal in elk geval nie simpel zijn in Sint-Niklaas. Na een aarzelende start lijken ze ook op toerental te komen met een 6 op 6 en ze hebben toch ook enkele kleppers lopen. Ge moet altijd het matchverloop afwachten maar op voorhand zou ik tekenen voor 1 punt. |
| 19 Sep 2010, 8:22 |
|
|
Ancien
Oh what a beautiful morning, oh what a beautiful day, was ik deze morgen aan het zingen na het puntenverlies van Geel.
Stel je voor dat ze wonnen en wij verloren, dan was de kloof reeds vijf punten geweest, vandaar mijn blijdschap. Niet verliezen is de must en het zou schitterend zijn met het oog op de topper van volgende week, moesten we deze wedstrijd winnend kunnen afsluiten. Komaan Iendracht, de twaalfde man is er klaar voor! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2010, 9:29 |
|
|
Ancien
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: delclef gaat gewoon spelen volgens hln. Idd en voor de 15de plek gaat het tussen denys,crispyn en yombo. Wat een weelde hebben wij toch op de bank als je ziet tussen wie van deze 3 de trainer moet kiezen om de resterende plek op te vullen. En dan spreek ik nog niet over de spelers die naast de bank vallen. Yombo zou ook eens zijn plaats op de bank verdienen, is naar 't schijnt heel goed bezig bij de beloften. Is bij de selectie voor de wedstrijd van vandaag. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2010, 9:33 |
|
|
Hugo schreef: jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Idd en voor de 15de plek gaat het tussen denys,crispyn en yombo. Wat een weelde hebben wij toch op de bank als je ziet tussen wie van deze 3 de trainer moet kiezen om de resterende plek op te vullen. En dan spreek ik nog niet over de spelers die naast de bank vallen. Yombo zou ook eens zijn plaats op de bank verdienen, is naar 't schijnt heel goed bezig bij de beloften. Is bij de selectie voor de wedstrijd van vandaag. ![]() Hij of B.moreels zal alleszins afvallen als 16de man. |
| 19 Sep 2010, 10:41 |
|
|
Freak
ik verwacht een moeilijke match eerlijk gezegd. Sint-Niklaas is toch een ploeg waar we het altijd lastig tegen hebben.
Benieuwd naar die De Meersman en De Oliviera, twee man waar we moeten voor opletten. |
| 19 Sep 2010, 12:03 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: ik verwacht een moeilijke match eerlijk gezegd. Sint-Niklaas is toch een ploeg waar we het altijd lastig tegen hebben. Benieuwd naar die De Meersman en De Oliviera, twee man waar we moeten voor opletten. Het zal inderdaad niet gemakkelijk worden maar een overwinning zal onze spelers een enorme boost geven voor de topper van volgende week. Ik volg vanop het werk maar tussen 15u en 16:45u zal er van werken niet veel in huis komen, vrees ik. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Sep 2010, 12:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: ik verwacht een moeilijke match eerlijk gezegd. Sint-Niklaas is toch een ploeg waar we het altijd lastig tegen hebben. Benieuwd naar die De Meersman en De Oliviera, twee man waar we moeten voor opletten. Zijn inderdaad twee gevaarlijke heerschappen, maar die hebben wij ook he. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Sep 2010, 12:19 |
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 163 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |