Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 78 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 76 77 78 79 80 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
een boycot hangt in de eerste plaats af van ons bestuur. Het zijn zij die dit kunnen organiseren.

Als De Bruecker zegt: "jongens, hier zijn uw kaarten terug, aangezien we een EENDRACHTIGE familie zijn en wij onze talrijke supporters, jeugdspelers niet in de kou willen laten staan, mogen jullie de kaarten op een plaats steken waar de zon nooit komt".

Wij kunnen hier wel een poll organiseren, maar het is in de eerste plaats aan het bestuur en de afgevaardigen van de supporterclubs. Ofwel krijgt iedereen de kans om zich een ticket aan te schaffen, ofwel gaat er niemand!

inderdaad! alhoewel dat er hier enkele zeer egoistische mensen op het forum zitten , maar het is wel vrij duidelijk dat de meeste supporters wel een boycot zien zitten! Wie zal de beslissing nemen van de suppportersclubs om te zeggen , jij gaat mee , jongen jij gaat niet mee ... kzou niet in de schoenen willen staan van die mensen ...

04 Okt 2010, 19:55
Ancien

Ik ben eens benieuwd als er maar 650 tickets effectief uitgedeeld worden, hoeveel er hiervan de match gaan boycotten door niet te gaan. Als dit er maar bv. 50 zijn, dan heeft dit niet veel zin. Als er van die 650, 90% effectief gaat boycotten, dan kun je van een geslaagde aktie spreken.
Ik bekijk het zo: begin vorig seizoen toen we de ene slechte match na de andere speelden, hoorde je veel supporters zeggen: volgende week kom ik niet kijken. Nadat de slechte prestatie verteert was, stond iedereen de zondag daarop, toch zijn ploeg aan te moedigen.
Ik bedoel daarmee dat we nu wel (bijna allemaal) spreken van een boycot (we zijn 4 oktober), maar dat die 650 uitverkorenen (ik hoop op meer) er op 27 oktober toch zullen staan.

04 Okt 2010, 20:02
forumlegende

Leeftijd: 61
elfahem schreef:
anathema76 schreef:
EAwalker schreef:
want geef toe een familiefeest is pas echt leuk als gans de familie aanwezig kan zijn.

:EA: :EA: :EA:

Mooiste woorden die dit jaar op het forum zijn neergepend!!!

Nog nooit met mijne nonkel aan tafel gezeten zeker?

.....zeg het eens manneke :plat:

04 Okt 2010, 20:11
nieuw in de eerste ploeg

een boycot heeft alleen maar zin als (dit werd hier al enkele malen gezegd) ons bestuur het steunt , dus als ze de tickets weigeren ... een algemene boycot !anders heeft het inderdaad weinig zin...

04 Okt 2010, 20:12
Ancien

Leeftijd: 65
Ik ben "maar een successupporter" (eigenlijk een gelegenheidssupporter, ongeveer 6 keer per jaar) en volgens sommigen heb ik dus niks te zeggen...
Ik ben wel een supporter die vorig jaar op Deinze stond omdat mijn ploeg in de stront zat en ik ze dan niet in de steek wou laten, ook al wist ik van tevoren dat ze gingen verliezen. Twee weken later was ik in Westerlo om te genieten van de heropstanding...
Mocht het kunnen, ik zou ook naar GBA gaan, maar ik kom daar niet voor in aanmerking.

Ik ben echter heel erg voor een boycot!
Als Eendrachters vind ik dat de gelukzakken die wel zouden kunnen gaan solidair moeten zijn met evenveel of misschien wel meer supporters die niet kunnen gaan, niet omdat er geen plaats, niet omdat het niet veilig is maar omdat er kennelijke onwil is om ons te ontvangen. Het is onaanvaardbaar dat omwille van de onwil van enkelen een groot feest voor een derdeklasser wordt vergald. Dat pik je toch niet. Als je een greintje samenhorigheidsgevoel hebt dan vecht je voor het omkeren van deze situatie, zeker omdat het niet onmogelijk is.
Ik denk dat spelers dit echt wel kunnen begrijpen!
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het dreigen met een boycot in combinatie met positieve stappen en onderhandelen ertoe zal leiden dat er meer kaartjes beschikbaar komen.
En als we niet meer tickets krijgen dan hoop ik dat we op één lijn blijven staan en boycotten en wil ik gerust naar Aalst komen voor eender welke positieve actie om het financieel verlies van de boycot te compenseren.
En even dromen: als dat is in het eigen stadion naar de match kijken op groot scherm met meer dan 1000 mensen, wees gerust dat we dan de media halen...

04 Okt 2010, 20:14
forumlegende

EAwalker schreef:
Beste medesupporters,

Ik heb mijn licht eens opgestoken bij Sporza. Ik heb daar iemand opgebeld die zich bezighoud met de bekerwedstrijden, helaas is zij tot volgende week dinsdag afwezig.

Nu heb ik haar collega al even gesproken die mij volgende info gaf:

Sommige wedstrijden hebben een voorkeur tov andere wedstrijden, de wedstrijden die een mindere voorkeur genieten en die dus mar 2a3 min op antenne komen hebben minder camera's staan in het stadion (4 of 6 st) logisch als je inderdaad maar enkel de goalen laat zien op een samenvatting.

Hierdoor is het dus niet mogelijk om die wedstrijd integraal live uit te zenden.

Nu moesten er genoeg camera's voorzien zijn op GBA-EA (en dat weet ik volgende week) is er een kans dat wij die match kunnen volgen op groot scherm (al dan niet in het pc stadion)

Mijn voorstel is dus, laat ons dit volgende week bekijken en eventueel een vergadering inleggen met het bestuur (als iemand deze op de hoogte kan brengen) en de mogelijkheden bekijken.

want geef toe een familiefeest is pas echt leuk als gans de familie aanwezig kan zijn.

Gene zever he mannen, maar we moeten er achter staan ! allemaal !

dit is tenminste nog eens iets constructiefs proberen doen zie. Bedankt en hou ons op de hoogte aub.
By the way : stel dat het toch zou lukken, dan bied ik mij aan als vrijwilliger om in het PC-stadion te komen helpen.

Laatst gewijzigd door kreezie nonkeltje op 04 Okt 2010, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Okt 2010, 20:21
nieuw in de eerste ploeg

salvador schreef:
Ik ben "maar een successupporter" (eigenlijk een gelegenheidssupporter, ongeveer 6 keer per jaar) en volgens sommigen heb ik dus niks te zeggen...
Ik ben wel een supporter die vorig jaar op Deinze stond omdat mijn ploeg in de stront zat en ik ze dan niet in de steek wou laten, ook al wist ik van tevoren dat ze gingen verliezen. Twee weken later was ik in Westerlo om te genieten van de heropstanding...
Mocht het kunnen, ik zou ook naar GBA gaan, maar ik kom daar niet voor in aanmerking.

Ik ben echter heel erg voor een boycot!
Als Eendrachters vind ik dat de gelukzakken die wel zouden kunnen gaan solidair moeten zijn met evenveel of misschien wel meer supporters die niet kunnen gaan, niet omdat er geen plaats, niet omdat het niet veilig is maar omdat er kennelijke onwil is om ons te ontvangen. Het is onaanvaardbaar dat omwille van de onwil van enkelen een groot feest voor een derdeklasser wordt vergald. Dat pik je toch niet. Als je een greintje samenhorigheidsgevoel hebt dan vecht je voor het omkeren van deze situatie, zeker omdat het niet onmogelijk is.
Ik denk dat spelers dit echt wel kunnen begrijpen!
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het dreigen met een boycot in combinatie met positieve stappen en onderhandelen ertoe zal leiden dat er meer kaartjes beschikbaar komen.
En als we niet meer tickets krijgen dan hoop ik dat we op één lijn blijven staan en boycotten en wil ik gerust naar Aalst komen voor eender welke positieve actie om het financieel verlies van de boycot te compenseren.
En even dromen: als dat is in het eigen stadion naar de match kijken op groot scherm met meer dan 1000 mensen, wees gerust dat we dan de media halen...

prachtige post man! (y) (y) (y) :worship:

04 Okt 2010, 20:23
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
kreezie nonkeltje schreef:
EAwalker schreef:
Beste medesupporters,

Ik heb mijn licht eens opgestoken bij Sporza. Ik heb daar iemand opgebeld die zich bezighoud met de bekerwedstrijden, helaas is zij tot volgende week dinsdag afwezig.

Nu heb ik haar collega al even gesproken die mij volgende info gaf:

Sommige wedstrijden hebben een voorkeur tov andere wedstrijden, de wedstrijden die een mindere voorkeur genieten en die dus mar 2a3 min op antenne komen hebben minder camera's staan in het stadion (4 of 6 st) logisch als je inderdaad maar enkel de goalen laat zien op een samenvatting.

Hierdoor is het dus niet mogelijk om die wedstrijd integraal live uit te zenden.

Nu moesten er genoeg camera's voorzien zijn op GBA-EA (en dat weet ik volgende week) is er een kans dat wij die match kunnen volgen op groot scherm (al dan niet in het pc stadion)

Mijn voorstel is dus, laat ons dit volgende week bekijken en eventueel een vergadering inleggen met het bestuur (als iemand deze op de hoogte kan brengen) en de mogelijkheden bekijken.

Gene zever he mannen, maar we moeten er achter staan ! allemaal !

dit is tenminste nog eens iets constructiefs proberen doen zie. Bedankt en hou ons op de hoogte aub.
By the way : stel dat het toch zou lukken, dan bied ik mij aan als vrijwilliger om in het PC-stadion te komen helpen.

Inderdaad, schitterend werk van EAwalker (y)

04 Okt 2010, 20:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
tsjoep schreef:
El Corredor schreef:
een boycot hangt in de eerste plaats af van ons bestuur. Het zijn zij die dit kunnen organiseren.

Als De Bruecker zegt: "jongens, hier zijn uw kaarten terug, aangezien we een EENDRACHTIGE familie zijn en wij onze talrijke supporters, jeugdspelers niet in de kou willen laten staan, mogen jullie de kaarten op een plaats steken waar de zon nooit komt".

Wij kunnen hier wel een poll organiseren, maar het is in de eerste plaats aan het bestuur en de afgevaardigen van de supporterclubs. Ofwel krijgt iedereen de kans om zich een ticket aan te schaffen, ofwel gaat er niemand!

inderdaad! alhoewel dat er hier enkele zeer egoistische mensen op het forum zitten , maar het is wel vrij duidelijk dat de meeste supporters wel een boycot zien zitten! Wie zal de beslissing nemen van de suppportersclubs om te zeggen , jij gaat mee , jongen jij gaat niet mee ... kzou niet in de schoenen willen staan van die mensen ...
De anderen zijn natuurlijk even egoistisch hé, de poll laat ook al zien dat er enorm veel stemmen uit eigenbelang.

Als jullie een boycot kunnen forceren en een mooi alternatief aanbieden: i'm in, maar dat wordt een aartsmoeilijke opdracht, lukt het niet dan moeten onze spelers er maar voor zorgen dat iedereen er tegen Brugge of Lommel kan bij zijn ;)

04 Okt 2010, 20:44
forumlegende

ik heb alvast mijn ticket geweigerd, voor mijn part mogen de jeugdspelers gaan zien, dan beleven die gasten ook nekeer iets. :EA:

04 Okt 2010, 20:53
Vaste Waarde

Mijn emails zijn verstuurd! komaan iedereen.
Eendracht maakt macht!

04 Okt 2010, 20:55
Freak

kreezie nonkeltje schreef:
ik heb alvast mijn ticket geweigerd, voor mijn part mogen de jeugdspelers gaan zien, dan beleven die gasten ook nekeer iets. :EA:

Awel dat is het beste voorstel dat hier al gestaan heeft,echt waar (alé buiten het voorstel om zoveel mogelijk druk op janssens te zetten)(y)
De jeugdspelers kunnen gaan, al degene die niet konden gaan worden vergezeld door de 650die wel mochten gaan en onze spelers hebben vocale steun. :D

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 04 Okt 2010, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Okt 2010, 20:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf ni geloof, maar heb van een beerschotsupporter vernomen dat EA zijn 650 kaarten zou krijgen + dat onze jeugd in het neutrale vak zou mogen zitten? Weet niet wat er van waar is
Ik hoop in ieder geval dat ons Ilse ne keer in de patrick zen ogen kijkt en een oplossing vindt. Desnoods flikken van Aalst nr ginder sturen..

04 Okt 2010, 20:57
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
ajoin_bart schreef:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf ni geloof, maar heb van een beerschotsupporter vernomen dat EA zijn 650 kaarten zou krijgen + dat onze jeugd in het neutrale vak zou mogen zitten? Weet niet wat er van waar is
Ik hoop in ieder geval dat ons Ilse ne keer in de patrick zen ogen kijkt en een oplossing vindt. Desnoods flikken van Aalst nr ginder sturen..

Op de vergadering van vrijdag is er gezegd geweest dat de jeugdspelers niet zouden gaan omdat ze geen aparte tickets kregen.

04 Okt 2010, 20:59
Freak

lot schreef:
ajoin_bart schreef:

Op de vergadering van vrijdag is er gezegd geweest dat de jeugdspelers niet zouden gaan omdat ze geen aparte tickets kregen.

Misschien is janssens op dat vlak wel al bijgedraait?Maarja daarmee zijn al die andere supporters nog niet content natuurlijk.
Trouwens @ajoin_bart die 650kaarten krijgen we zowiezo é :D

04 Okt 2010, 20:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 76 77 78 79 80 200