Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 111 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 109 110 111 112 113 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Alle,

Dus een klein beetje goed nieuws. IK begrijp de mensen niet die zeveren dat ze te weinig kaarten hebben gekregen. Je wist op voorhand gewoon dat er moeilijk iets te krijgen is. Dat het bij ons niet leeft, is altijd zo bij de topclubs ( ;-) ), met een historiek van de jaren stillekes. Bij ons moeten de flikken en veiligheidsverantwoordelijken ook altijd moeilijker doen omp postjes te redden !

Het is toch logisch dat zij die mee-eten niet meetellen. Waarom? Die zitten in een andere tribune ( hoofdtribune) en niet i het uitvak. Dus is de capaciteit van het vak of vakken niet van invloed op die telling.

Maar ik zal jullie nog eens blij maken met een dode mus en een beke spammen ;-) Vandaag vieren we ons 8jaar bestaan en hebben toch ook een klein beke druk voor jullie kunnen uitvoeren.

We geven van Voetbalkrant elke persoon die meedoet met de actie en nog geen geen lid is van Bwin 150 Euro gratis ! Als je dan een beke goed speelt, kan je gratis gaan eten met die dikkenekken ;-) tot nu toe staat record gewonnen met die 150 Euro op 7500 euro ! ;-)

http://www.voetbalkrant.com/gratis-wedden-bwin

Kunnen de verantwoordelijken van de suppsclubs en de commercieel manager van de club me effe contacteren. Kan zijn dat ik een techinische oplossing heb voor die bussen.

Bedankt en succes !

07 Okt 2010, 18:44
Ancien

Leeftijd: 47
Voor één keer dan maar diep in de zak gaan. Eten, tribune kost me wellicht 100 euro. Maar ge leeft maar ene keer! En toch zal ik er bij zijn. Heb het vrouwtje poeslief uitgelegd wat precies allemaal gaande was...'Awei ja jong, doe da' was het antwoord en dat laat ik me geen twee keer zeggen!

Komaan gasten die, net als ik, geen abo hebben en dus ook nihil kans maken op een ticket. Laat u niet kennen, we pakken da restaurant ook in :EA:

Ge moet rekenen als ge naar eerste gaat kost je een match al gemakkelijk 30 euro, inkom-drank-hamburger. Dit is toch één van de hoogtepunten hé. Laat het niet liggen. Schrijf jullie in, zo komen we ook aan meer dan 1000 man!! (en zit ik daar als 'gewone' niet alleen tussen de maatpakken).

KOMAAN MANNEN!! 100 EURO SPAREN. Ge hebt nog twee weken!

07 Okt 2010, 18:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Tom_1919 schreef:
El Corredor schreef:
ik vind de teneur hier opvallend positief terwijl we hier blij gemaakt worden met een dode mus.

(y)

(y) (y) :juij:

07 Okt 2010, 18:53
Ancien

Wacht effen af copains, geloof me vrij er komt zo snel mogelijk een regeling voor de problemen die zich nu stellen betreffende deze bekerwedstrijd. ;)
Het bestuur is er volop mee bezig om alles te organiseren en in goede banen te leiden, wat betreft o.a. de tickets, vervoer enz..
Dus wacht rustig af mannen, misschien dat we zondag ter gelegenheid van de thuiswedstrijd al iets meer gaan weten.
Ik zou zeggen, laten we onze pijlen richten op de wedstrijd van zondag aanstaande, op naar de eerste periode! :banana: :EA:

07 Okt 2010, 18:58
Ancien

Ik stel voor als we volgend seizoen den Beerschot trekken, om onmiddelijk forfait te geven. :fuck:

07 Okt 2010, 19:12
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ok, het is nog steeds niet ideaal maar we kunnen nu toch al over iets meer tickets beschikken. Dat het niet genoeg is weet ik ook wel, maar het massale protest heeft toch iets uit gedaan.... .

07 Okt 2010, 19:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Langs de ene kant toch wat blij met wat extra tickets, langs de andere kant jammer dat je verplicht bent om met de bus te gaan.

Nu wachten op nieuws over de voorverkoop, zoda'k rap genoeg kan gaan aanschuiven voor 2 tickets :)

07 Okt 2010, 19:24
Knaap

Leeftijd: 41
Met den bus gaan bezie ik nie als een probleem.. een ticket bemachtigen das een probleem..
hopelijk ist ni in de week de voorverkoop en zeker nie tijdens de werkuren.. en al zeker nie alleen voor abonees.. :)

anders zal het gaan eten worden.. zetten we da "restaurant" eens op zn kop!
nu nog 100euro sparen! iemand zijne gazon da moe gemaaid worden? :D

07 Okt 2010, 19:38
Ancien

Sammeken schreef:
Met den bus gaan bezie ik nie als een probleem.. een ticket bemachtigen das een probleem..
hopelijk ist ni in de week de voorverkoop en zeker nie tijdens de werkuren.. en al zeker nie alleen voor abonees.. :)

anders zal het gaan eten worden.. zetten we da "restaurant" eens op zn kop!
nu nog 100euro sparen! iemand zijne gazon da moe gemaaid worden? :D

In het PC-stadion of op de zandberg is er ook veel gazon af te rijden, smakelijk in ieder geval. :lol: (y)

07 Okt 2010, 19:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
witzwet schreef:
Voor één keer dan maar diep in de zak gaan. Eten, tribune kost me wellicht 100 euro. Maar ge leeft maar ene keer! En toch zal ik er bij zijn. Heb het vrouwtje poeslief uitgelegd wat precies allemaal gaande was...'Awei ja jong, doe da' was het antwoord en dat laat ik me geen twee keer zeggen!

Komaan gasten die, net als ik, geen abo hebben en dus ook nihil kans maken op een ticket. Laat u niet kennen, we pakken da restaurant ook in :EA:

Ge moet rekenen als ge naar eerste gaat kost je een match al gemakkelijk 30 euro, inkom-drank-hamburger. Dit is toch één van de hoogtepunten hé. Laat het niet liggen. Schrijf jullie in, zo komen we ook aan meer dan 1000 man!! (en zit ik daar als 'gewone' niet alleen tussen de maatpakken).

KOMAAN MANNEN!! 100 EURO SPAREN. Ge hebt nog twee weken!
awel ja, we zullen nog wa meer cengen in die mannen hun zakken steken :crazy:

07 Okt 2010, 19:57
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
dubbel gevoel: spijtig dat we slechts 274 extra tickets krijgen en niet pakweg 500 ofzo, maar tegelijkertijd positief dat onze acties toch al IETS uitgehaald hebben...
ik wacht momenteel af hoe het bestuur de verdeling van deze "nieuwe" tickets nu zal regelen en hoe dat dan zal zitten met de combi-regeling alvorens ik mij voor of tegen een boycot uitspreek

07 Okt 2010, 20:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Dries schreef:
dubbel gevoel: spijtig dat we slechts 274 extra tickets krijgen en niet pakweg 500 ofzo, maar tegelijkertijd positief dat onze acties toch al IETS uitgehaald hebben...
ik wacht momenteel af hoe het bestuur de verdeling van deze "nieuwe" tickets nu zal regelen en hoe dat dan zal zitten met de combi-regeling alvorens ik mij voor of tegen een boycot uitspreek

Idem hier! (y)

Een boycot zal echter héél moeilijk worden aangezien ge al 950 gelukkigen zult hebben en de meerderheid deze match zal kunnen bijwonen!

07 Okt 2010, 20:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
ajoin_bart schreef:
Dries schreef:

Idem hier! (y)

Een boycot zal echter héél moeilijk worden aangezien ge al 950 gelukkigen zult hebben en de meerderheid deze match zal kunnen bijwonen!

Een boycot is nie nodig vind ik. Op elke verplaatsing gaan we me 600-700. Moeste ze die nu is de voorkeur geven. Want of dajet draait of keert , nu gaan der toch mensen meegaan , die ma ene keer op een heel jaar kome zien eh

07 Okt 2010, 20:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Voor ge hier blijft doorgaan over boycot of niet: na alle heisa in de media heeft de club ook nog niet op dat thema gereageerd, ik denk dan ook dat het duidelijk is dat zijn geen vragende partij zijn voor een boycot hé.
En het is wel dat wat ge in eerste instantie nodig hebt.
De club kan nu op een manier die hun geen inspanning kost heel wat geld binnen halen, ze zouden ondertussen echt moeten zot zijn om dit nog uit hun handen te laten gaan.

Bovendien, zo een match op een groot scherm brengen is gewoon niet doenbaar, zowel technisch niet als financieel niet. Ze gaan u echt niet toestaan om op grote schaal deze match uit te zenden zonder dat ze daar iets aan hebben hoor (en dan spreek ik niet over wat kruimels). En wie zal er zich mee bezig houden ? De personen die zich regelmatig engageren op Eendracht Aalst zullen wel een abonnee of bij een SC zitten ook zeker ? (waarmee ik niet zeg dat de rest geen goede supporters zijn)

Mijn excuses als dit cru zou overkomen aan de - blijkbaar - nog vele supporters die niet aan een ticket geraken (hoe dit volgens mij nog wel zal meevallen) maar we moeten wel realistisch blijven !

07 Okt 2010, 20:16
forumlegende

Leeftijd: 61
Enerzijds ben ik teleurgesteld dat er niet méér tickets beschikbaar zullen zijn.

Anderzijds ben ik wel tevreden :

1) voor de 274 mensen die nu wél kunnen meegaan
2) voor de sfeer die we er zullen maken, de sfeer in ons vak zal s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d- zijn, ik ben er zeker
van dat die in het 'rattenvak' het zal moeten afleggen tegen ons.
3) ik ben graalek kontent met alle gedane inspanningen, bedankt aan allen. Den Iendracht heeft ze ginder
niet doen breken, doch we hebben toch voor barsten gezorgd en dat doet mij veel plezier

07 Okt 2010, 20:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 109 110 111 112 113 200