|
|
| Pagina 130 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Rode Duivels
DT schreef: Iendrachter90 schreef: Omdat we 3punten achterstaan op de oostenrijkers? Rechtstreekse kwalificatie gingen we zowiezo niet afdwingen,die barrageplaats is nog altijd mogelijk. Die 3 punten zijn niet het probleem, wel het feit dat Oostenrijk een match minder heeft gespeeld... Ik vind wel dat Leekens zo mag reageren eigenlijk - ge kunt de ploeg weinig verwijten alleen dat ze het niet meer hadden mogen weggeven... Anderzijds missen de Oostenrijkers bij de 2-3 nog enkele dotten van kansen dus was het al een half mirakel dat we nog op 4-3 konden komen... Die cijfers zijn inderdaad wat ze zijn maar ik vond het vandaag wel een stuk beter dan onze zogezegde glansprestatie tegen Duitsland... En een nest Oostenrijkers zoals hierboven aangehaald, is toch ook serieus bij de haren getrokken... Zaten een paar goeie spelers bij en ze hebben even slecht verdedigd als de Rode Duivels... We hebben de laatste jaren al veel slechter gezien van onze nationale ploeg... Ik had zo'n Aalst - Cappellen gevoel van een aantal jaar terug... ze moeten wel nog 2 x tegen duitsland en turkije. hoe groot is Bailly ? toch zeker een meter 90 , dan mag je als keeper nooit zoveel duels verliezen , laat die de volgende keer aub op de bank. |
| 12 Okt 2010, 23:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: De verdediging was echt wel slecht hoor vandaag... Vooral op de backs toch dikwijls teveel ruimte weggegeven, maar de uitzondering achterin was alleszins Kompany, want die speelde echt weergaloos vond ik. Wat een flair en uitstraling zeg. Won elk duel en altijd subliem uitvoetballend. Die is stilaan echt naar Europese top aan het doorgroeien, want ook bij Man City speelt die op een enorm hoog niveau momenteel. |
| 12 Okt 2010, 23:48 |
|
|
Freak
DT schreef: Iendrachter90 schreef: Omdat we 3punten achterstaan op de oostenrijkers? Rechtstreekse kwalificatie gingen we zowiezo niet afdwingen,die barrageplaats is nog altijd mogelijk. Die 3 punten zijn niet het probleem, wel het feit dat Oostenrijk een match minder heeft gespeeld... Ik vind wel dat Leekens zo mag reageren eigenlijk - ge kunt de ploeg weinig verwijten alleen dat ze het niet meer hadden mogen weggeven... Anderzijds missen de Oostenrijkers bij de 2-3 nog enkele dotten van kansen dus was het al een half mirakel dat we nog op 4-3 konden komen... Die cijfers zijn inderdaad wat ze zijn maar ik vond het vandaag wel een stuk beter dan onze zogezegde glansprestatie tegen Duitsland... En een nest Oostenrijkers zoals hierboven aangehaald, is toch ook serieus bij de haren getrokken... Zaten een paar goeie spelers bij en ze hebben even slecht verdedigd als de Rode Duivels... We hebben de laatste jaren al veel slechter gezien van onze nationale ploeg... Ik had zo'n Aalst - Cappellen gevoel van een aantal jaar terug... hoeveel van de Oostenrijkers spelen bij Europese TOP clubs. En Leekens mag ontgoocheld reageren, maar alle zin voor realiteit (4op12) verliezen en daarop iemand bruutweg afblaffen, is not done. De negatievelingen moeten positief zijn. 8 jaar geleden dat we een tornooi gespeeld hebben, nu 4 op 12, en ge hebt tegen uw drie concurrenten 1 op 9 gehaald. Aanvallend misschien een heel goeie wedstrijd, maar verdedigend een ramp!! |
| 13 Okt 2010, 7:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: En Leekens mag ontgoocheld reageren, maar alle zin voor realiteit (4op12) verliezen en daarop iemand bruutweg afblaffen, is not done. Dat gebeurt natuurlijk enkele minuten na de wedstrijd en nog in volle emoties. Eens de adrenaline wat weg is, zal hij ook wel iets rustiger kunnen analyseren. |
| 13 Okt 2010, 8:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ik blijf Georges Leekens een kl..t vinden, en niet alleen àls mens...
Alhoewel, gisteren vond ik ze vooraan eens echt dreigend en gevaarlijk (lang geleden), maar vanachter een zeef. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Okt 2010, 8:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En eerlijk gezegd, moest ik trainer zijn en 5 minuten na zo een match staat Stefke Wijnants daar al, 'k had nog minder beleefd gereageerd.
Maar toch wel erg dat ge Kompany hoort spreken dat ze dit soort foutjes binnen een paar jaar niet meer gaan maken. Allé, 't ligt misschien aan mij, maar dat soort fouten zou een goede voetballer op zijn 20ste al niet meer mogen maken hoor. Het is niet dat dat een tactisch spitsvondigheidje is waar je jaren uw kop moet over breken. Feit is ook dat we dat soort foutjes nu al een aantal jaar op rij maken zonder dat ze iets lijken bij te leren. De jongens welke die fouten nu nog maken, gaan die binnen 5 jaar nog maken vrees ik. Maar wel positief blijven, er zat vuur in deze ploeg en dat kan misschien nog wat hoop geven. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Okt 2010, 8:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
als je met nog 2 min te spelen en balverlies hebt en met 5 spelers voor de bal loopt dan vraag je om problemen. Neem daarbij dat er een verdediger uitstapt en te laat is, de doelman onoordeelkundig zijn lijn verlaat en dan vragen wij ons af hoe het komt dat je nog een tegendoelpunt krijgt. Mooie pot voetbal gisteren (absoluut) maar zo kom je geen stap verder. Waar is de tijd dat onze defensie veruit de beste ter wereld was. En die mannen speelden niet bij topclubs, maar waren noeste realistische voetballers waarmee je naar de oorlog kon. Voetbal begint met organisatie en eindigt met organisatie en daar loopt het op dit moment serieus mank. Enfin dit is mijn mening.
![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Okt 2010, 9:19 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37 Berichten: 62 Locatie: hofstade Aalst |
Zolang die strandjannet van een Bailly in de goal blijft staan, gaan wij nog veel goalen slikken, dat is toch geen keeper die punten pakt !! Geef mij maar Proto of Mignolet, dat zijn mannen die de nul kunnen houden.
Voorts een mooie en spannende match gezien, waarbij wij nogmaals met effecientie geconfronteerd werden ! _________________ mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar |
| 13 Okt 2010, 9:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: hoeveel van de Oostenrijkers spelen bij Europese TOP clubs. En Leekens mag ontgoocheld reageren, maar alle zin voor realiteit (4op12) verliezen en daarop iemand bruutweg afblaffen, is not done. De negatievelingen moeten positief zijn. 8 jaar geleden dat we een tornooi gespeeld hebben, nu 4 op 12, en ge hebt tegen uw drie concurrenten 1 op 9 gehaald. Aanvallend misschien een heel goeie wedstrijd, maar verdedigend een ramp!! Die 4 op 12 daar moet Leekens inderdaad verantwoording voor afleggen, maar die andere 7 jaar dat we blijven aanmodderen zijn, daar kon hij moeilijk iets aan doen. Vandereyken, Vercauteren, Dickie, daar ging het steil bergaf... We hebben gisteren voor het eerst sinds lang naar voor gespeeld maar de efficiëntie was er niet... Dan mag je zagen op die 4 tegendoelpunten, maar als je de kansen ziet voor Legaer (2x) en die van Vossen dan kon er daar toch ook wel iets op gezegd worden... Op dat niveau zo'n kansen laten liggen, betaal je cash... Als je Arnautovic zijn bal ziet afmaken bij de 1-2, dat was andere koek... Wynants heeft vier keer zitten hameren op die 4 tegendoelpunten en heeft dan ook de zoneverdediging nog eens afgeknald. Probleem bij die stilstaande fases was niet zozeer de zonedekking hoor, maar Fellaini die 2x als een miniem gaat verdedigen... Bij de eerste goal kijkt hij enkel naar de bal, heeft hij geen oog voor de opkomende man en vergeet hij zelfs te springen... Bij de tweede maait hij helemaal naast de bal... Aan die laatste goal gaan bovendien 4 persoonlijke fouten vooraf - Hazard die veel te veel hooi op zijn vork neemt ipv gewoon de bal in de diepte te spelen waar er volk genoeg stond te wachten, Lombaerts die compleet verkeerd instapt (geen idee wat die daar probeerde te doen), Kompany die die aanvaller zomaar laat lopen (nen Albert in den tijd tegen VTS die ging voor rood gegaan hebben daar) en Bailly die acteerde op zijn niveau van gisteren en de laatste weken in Duitsland...ook al stonden we met teveel voor de bal, die fouten wogen een pak zwaarder door... |
| 13 Okt 2010, 9:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: El Corredor schreef: hoeveel van de Oostenrijkers spelen bij Europese TOP clubs. En Leekens mag ontgoocheld reageren, maar alle zin voor realiteit (4op12) verliezen en daarop iemand bruutweg afblaffen, is not done. De negatievelingen moeten positief zijn. 8 jaar geleden dat we een tornooi gespeeld hebben, nu 4 op 12, en ge hebt tegen uw drie concurrenten 1 op 9 gehaald. Aanvallend misschien een heel goeie wedstrijd, maar verdedigend een ramp!! Wynants heeft vier keer zitten hameren op die 4 tegendoelpunten en heeft dan ook de zoneverdediging nog eens afgeknald. Probleem bij die stilstaande fases was niet zozeer de zonedekking hoor, maar Fellaini die 2x als een miniem gaat verdedigen... Bij de eerste goal kijkt hij enkel naar de bal, heeft hij geen oog voor de opkomende man en vergeet hij zelfs te springen... Bij de tweede maait hij helemaal naast de bal... Aan die laatste goal gaan bovendien 4 persoonlijke fouten vooraf - Hazard die veel te veel hooi op zijn vork neemt ipv gewoon de bal in de diepte te spelen waar er volk genoeg stond te wachten, Lombaerts die compleet verkeerd instapt (geen idee wat die daar probeerde te doen), Kompany die die aanvaller zomaar laat lopen (nen Albert in den tijd tegen VTS die ging voor rood gegaan hebben daar) en Bailly die acteerde op zijn niveau van gisteren en de laatste weken in Duitsland...ook al stonden we met teveel voor de bal, die fouten wogen een pak zwaarder door... Ben het eens met 3 van jouw punten, zie mijn mening, maar Kompany moet in de bewuste fase een keuze maken of hij laat zijn man lopen en dan komt die vrij recht voor doel of hij gaat tussenin verdedigen, wat de meest logische keuze was. Wat betreft de zoneverdediging ben ik het ook niet eens. Vorig jaar onder KVDH verdedigden we in zone, nooit zoveel doelpunten gepakt op stilstaande fases. Meest logische is de combinatie van de 2, maw 3 tot 4 man in de pure mandekking op de betere koppers (daarvoor dient dacht ik scouting), de rest in zone, maar dan ook in de zone. Gisteren bij het 3de doelpunt 6 man in de zone aan de 1ste paal en 1 op doellijn aan de 2de paal, maar geen enkele in de zone. Remember Duitsland-Spanje, waar men Puyol ook in zone ging opvangen, we kennen ondertussen het resultaat. Leuk om af en toe eens te analyseren en vooral schitterende stof om les te geven aan trainers. ![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Okt 2010, 11:23 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: hoeveel van de Oostenrijkers spelen bij Europese TOP clubs. En Leekens mag ontgoocheld reageren, maar alle zin voor realiteit (4op12) verliezen en daarop iemand bruutweg afblaffen, is not done. De negatievelingen moeten positief zijn. 8 jaar geleden dat we een tornooi gespeeld hebben, nu 4 op 12, en ge hebt tegen uw drie concurrenten 1 op 9 gehaald. Aanvallend misschien een heel goeie wedstrijd, maar verdedigend een ramp!! Die 4 op 12 daar moet Leekens inderdaad verantwoording voor afleggen, maar die andere 7 jaar dat we blijven aanmodderen zijn, daar kon hij moeilijk iets aan doen. Vandereyken, Vercauteren, Dickie, daar ging het steil bergaf... We hebben gisteren voor het eerst sinds lang naar voor gespeeld maar de efficiëntie was er niet... Dan mag je zagen op die 4 tegendoelpunten, maar als je de kansen ziet voor Legaer (2x) en die van Vossen dan kon er daar toch ook wel iets op gezegd worden... Op dat niveau zo'n kansen laten liggen, betaal je cash... Als je Arnautovic zijn bal ziet afmaken bij de 1-2, dat was andere koek... Wynants heeft vier keer zitten hameren op die 4 tegendoelpunten en heeft dan ook de zoneverdediging nog eens afgeknald. Probleem bij die stilstaande fases was niet zozeer de zonedekking hoor, maar Fellaini die 2x als een miniem gaat verdedigen... Bij de eerste goal kijkt hij enkel naar de bal, heeft hij geen oog voor de opkomende man en vergeet hij zelfs te springen... Bij de tweede maait hij helemaal naast de bal... Aan die laatste goal gaan bovendien 4 persoonlijke fouten vooraf - Hazard die veel te veel hooi op zijn vork neemt ipv gewoon de bal in de diepte te spelen waar er volk genoeg stond te wachten, Lombaerts die compleet verkeerd instapt (geen idee wat die daar probeerde te doen), Kompany die die aanvaller zomaar laat lopen (nen Albert in den tijd tegen VTS die ging voor rood gegaan hebben daar) en Bailly die acteerde op zijn niveau van gisteren en de laatste weken in Duitsland...ook al stonden we met teveel voor de bal, die fouten wogen een pak zwaarder door... tja, die zoneverdediging had ik ook afgenknald. De feiten die je daar opsomt , zijn de eigenschappen van een zoneverdediging. Je moet uit stilstand verdedigen op een paar torens die in beweging zijn, en dan mak je dat niet meer goed. Dus terecht van Wynants dat hij daar een kanttekening bijplaats. De perceptie is na gisteren dat we vooruit gevoetbald hebben en we onze beste match sinds acht jaar speelde, maar we komen er weer niet mee vooruit. En altijd maar van "we zijn een ploeg in opbouw en binnen een jaar maken we die fouten niet meer", ik krijg er het vliegend schijt van eerlijk gezegd. Ik heb dan bij Leekens een hoog Leterme-gevoel, " wie gelooft die man nog?" Voor de malaise van de voorbije acht jaar kan je Leekens uiteraard niet verantwoordelijk noemen, maar is het nu zoveel beter? Kijk puur naar de resultaten, want daar draait het om hé. Tegen drie rechtstreekse concurrenten 1 op 9. En dan maar zeggen, we zijn op de goede weg. Ik vind dat een beetje lachwekkend.K Maar in 2014 gaan we erbij zijn... ![]() |
| 13 Okt 2010, 18:39 |
|
|
forumlegende
Ik vind Leekens persoonlijk een zeer goede trainer.
Hij neemt zijn spelers in bescherming, kan verrassen en heeft altijd wel één of ander plan. Ik zie in deze campagne zeker en vast vooruitgang. Tegen Duitsland zag je ze strijdend ten onder gaan na een individuele fout. Op Turkije hebben we het geluk niet echt aan onze zijde gehad maar ik vond ons daar onze zwakste wedstrijd spelen. Verdiend gewonnen tegen Kazachstan (verdorie die mannen speelden niet slecht die eerste helft!). En dan tegen Oostenrijk.. wat een rare ploeg is dat. Aanvallend waren ze toch wel sterk en kwamen er gevaarlijk uit maar verdedigend ... zwak. Zelden een ploeg zoveel kansen zien weggeven (en dan nog tegen onze Rode Duivels). Legaer was de eerste helft outstanding (Vandereycken moest hem niet). Het is nu net wat onze ploeg in de vorige campagnes ontbrak : snelheid en afdwingen van kansen. Legaer, El Ghanassi, Hazard ; type spelers die een actie kunnen maken gekoppeld aan een beresterke Vossen en Ogunjimi (gewone spelertjes van RC Genk). In die optiek was het misschien verstandiger om een Proto of Gillet in de goal te zetten terwijl Bailly toch een mindere periode kent in Duitsland en toch zeer twijfelend acteerde. Maar dat is allemaal praat achteraf; Het is nog niet verloren maar dan moeten we dringend ook eens tegen de "betere" landen beginnen winnen. Te beginnen in Oostenrijk. |
| 14 Okt 2010, 13:38 |
|
|
Vaste Waarde
Dani schreef: Het is nu net wat onze ploeg in de vorige campagnes ontbrak : snelheid en afdwingen van kansen. Legaer, El Ghanassi, Hazard ; type spelers die een actie kunnen maken gekoppeld aan een beresterke Vossen en Ogunjimi (gewone spelertjes van RC Genk). Neem dan nog is nen Dembele, Mertens, Mirallas,... Vergeet efkes de uitslagen en ge ziet dat daar wel een pak talent in diejen groep zit. Ze zeggen dat ge een typeploeg moet hebben en altijd dezelfde spelers. Ik zou het soms ook nie weten welke kiezen ze. Kzou enkel zeker zijn van Vertonghen, Vermaelen, Kompany en Fellaini. |
| 14 Okt 2010, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Talent wel maar resultaat nul en dat is al lang zo, en dan zijn er nog die er in geloven in die kwalificatie
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 14 Okt 2010, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Miralas lijkt mij toch wel ver van de RD af te staan ondertussen, net als een Martens waar ik nooit in geloofd heb.
Dembele kan in Engeland terug progressie maken en zo een plaats bij de RD opeisen. Het is in ieder geval bemoedigend dat een aantal spelers basisspelers geworden zijn bij ploegen in grote competities. Ik denk ook dat gasten gelijk nen Vertonghen, Legaer, Lukaku (Vossen ? ) binnenkort ook een gelijkaardige stap zullen gaan zetten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Okt 2010, 18:07 |
|
| Pagina 130 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 242 Volgende |