|
|
| Pagina 587 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 585 586 587 588 589 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Onderkroiper schreef: lot schreef: Jan schreef: Die mannen maken daar een sport van om elk jaar in oktober te staken zeker? Da's daar precies al een jaarlijks evenement Maandag heb ik congé dus zal ik geen last hebben, dinsdag zal iet anders zijn... @Lot: als je dinsdag ook de trein moet hebben 's avonds, kunnen we enen gaan drinken hé, in afwachting dat die mannen terug goesting hebben om te werken ![]() Normaal heb ik dinsdag nen trein vroeger dan u. Maar kan zijn dat ge mij daar nog zielig op het perron ziet zitten omdat ik als arm schaap niet naar huis geraak. Ocheirm schoapken 'k zien a doar a zitten ![]() Maandag en dinsdag heb ik twee shiften tot 23u in BXL, als er personen zijn die niet thuis geraakt zijn wil ik nog even taxi spelen (mits vergoeding natuurlijk) ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 13 Okt 2010, 22:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
lot schreef: Jan schreef: Die mannen maken daar een sport van om elk jaar in oktober te staken zeker? Da's daar precies al een jaarlijks evenement Maandag heb ik congé dus zal ik geen last hebben, dinsdag zal iet anders zijn... @Lot: als je dinsdag ook de trein moet hebben 's avonds, kunnen we enen gaan drinken hé, in afwachting dat die mannen terug goesting hebben om te werken ![]() Normaal heb ik dinsdag nen trein vroeger dan u. Maar kan zijn dat ge mij daar nog zielig op het perron ziet zitten omdat ik als arm schaap niet naar huis geraak. Als ge daar nog zit zal ik u komen vergezellen als zielige mens die ook niet thuisgeraakt . Met 2 op de trein is het altijd leuker dan alleen. |
| 14 Okt 2010, 0:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: lot schreef: Jan schreef: Die mannen maken daar een sport van om elk jaar in oktober te staken zeker? Da's daar precies al een jaarlijks evenement Maandag heb ik congé dus zal ik geen last hebben, dinsdag zal iet anders zijn... @Lot: als je dinsdag ook de trein moet hebben 's avonds, kunnen we enen gaan drinken hé, in afwachting dat die mannen terug goesting hebben om te werken ![]() Normaal heb ik dinsdag nen trein vroeger dan u. Maar kan zijn dat ge mij daar nog zielig op het perron ziet zitten omdat ik als arm schaap niet naar huis geraak. Als ge daar nog zit zal ik u komen vergezellen als zielige mens die ook niet thuisgeraakt . Met 2 op de trein is het altijd leuker dan alleen.Bloeit er hier iets ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Okt 2010, 0:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Moesten ze na stoaken van s'mergens est nog ambetant mor tein gojje gewoein nie op. Na blokkeren ze et spel just in den auvendspits en de mensjen geroaken nie nor hois.
Ze zouden beter hiél da spel privatiseren, et zal mss ewa dierder oitkommen mor de troinen zellen wel op toid bollen en et materiool zal nie moeten bloiven gebroikt werren totda et oitién valt. Troinen noeit nie op toid, oftewel afgeschaft. As ge in Likert op den troin stapt meegde al sjans emmen da ge der a van boiten nie moetj oanhangen gellek in India, en tein kommen die conducteurs a simpelweg vertellen da ge betoljd etj vér et traject te doen nie vér een zitplosj ! Wanniér goan weir als roiziger ne kiér stoaken é . Kém er moin goeste af ! ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 14 Okt 2010, 8:01 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
en nen dikken proficiat aan Hansken
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Okt 2010, 8:16 |
|
|
Ancien
Happy Birthday Hansken!
Geef er maar een serieuse lap op, maar ook niet overdrijven hé, dat ge zondag de match niet moet missen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Okt 2010, 8:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Proficiat Hansken.
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Okt 2010, 9:43 |
|
|
Vaste Waarde
voor zij die hebben meegespeelt me de lotto van Arijs een paar weken geleden:
er is nog 113€ over en daar wordt vandeweek weer mee gespeelt. wer doen voesj tot als we een paar miljoen emmen. |
| 16 Okt 2010, 11:32 |
|
|
Vaste Waarde
Please MTV....
http://www.youtube.com/watch?v=a3LIKGrIrP4 |
| 17 Okt 2010, 13:12 |
|
|
Ancien
Dirk schreef: Moesten ze na stoaken van s'mergens est nog ambetant mor tein gojje gewoein nie op. Na blokkeren ze et spel just in den auvendspits en de mensjen geroaken nie nor hois. Ze zouden beter hiél da spel privatiseren, et zal mss ewa dierder oitkommen mor de troinen zellen wel op toid bollen en et materiool zal nie moeten bloiven gebroikt werren totda et oitién valt. Troinen noeit nie op toid, oftewel afgeschaft. As ge in Likert op den troin stapt meegde al sjans emmen da ge der a van boiten nie moetj oanhangen gellek in India, en tein kommen die conducteurs a simpelweg vertellen da ge betoljd etj vér et traject te doen nie vér een zitplosj ! Wanniér goan weir als roiziger ne kiér stoaken é . Kém er moin goeste af ! ![]() Een van die mannen is juist weer uit zijn onderduikadres. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 21:26 |
|
|
Ancien
Zaalvoetballer 91 jaar geschorst
In Frankrijk heeft de Franse voetbalbond FFF (Fédération Française de Football) een wel zeer merkwaardige uitspraak gedaan. Zaalvoetballer Ali Bedredine werd voor 91 jaar geschorst. De 31-jarige voetballer werd niet geschorst omwille van onsportief gedrag in de zaal, maar wel omdat hij twee spelerslicenties heeft. Bedredine zou zowel een spelerslicentie bij de FFF als bij de lager aangeschreven bond UNCF hebben. Bedredine reageerde enigszins verbouwereerd op zijn schorsing. Volgens de speler bestaat er geen regel dat je niet gelijktijdig lid mag zijn van twee voetbalbonden. 'Zowel lid zijn van een tennis- als een zwemvereniging is toch ook toegelaten?' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 22:11 |
|
|
Ancien
Maandag én dinsdag stakingen bij NMBS
Bron: Onderkroiper Hoe zat het mannen, op tijd op het werk geraakt? Juist telefoon gekregen van mijn zoon, meer dan twee uren voor op te rijden naar Brussel en nog eens twee twee uren om terug te komen. Waar zit den Onderkroiper, den organisator van den NMBS? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2010, 18:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ik ben vandaag gewoon thuis gebleven, kwas toch ni zo goed na zondag
Morgen ga ik wel op met den otto, staking aant zuid, en ik werk daar op enkele honderden meters af! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Okt 2010, 19:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: Ik ben vandaag gewoon thuis gebleven, kwas toch ni zo goed na zondag Morgen ga ik wel op met den otto, staking aant zuid, en ik werk daar op enkele honderden meters af! ![]() den dezen is ook thuisgebleven allez jong, waarde ne goe? hoe kan da nu ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Okt 2010, 19:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: hansken schreef: Ik ben vandaag gewoon thuis gebleven, kwas toch ni zo goed na zondag Morgen ga ik wel op met den otto, staking aant zuid, en ik werk daar op enkele honderden meters af! ![]() den dezen is ook thuisgebleven allez jong, waarde ne goe? hoe kan da nu ![]() feen flauw idee, op tijd gaan slape nochtans ze! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Okt 2010, 19:27 |
|
| Pagina 587 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 585 586 587 588 589 … 885 Volgende |