|
|
| Pagina 590 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 588 589 590 591 592 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Nooit Off-topic
die s is ter afgevallen,ze leit ier nevest menne pc.
![]() |
| 31 Okt 2010, 13:48 |
|
|
forumlegende |
http://www.youtube.com/watch?v=-ZyslJ2O ... _embedded#!
blijkbaar is shaquille o'neal ook al eens naar carnaval in aalst gekomen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 01 Nov 2010, 16:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
waly 2 schreef: Zhang kroont zichzelf tot snelste bierdrinker ter wereld De Chinees Zhang Fengzhong beweert van zichzelf dat hij de snelste bierdrinker ter wereld is. De kerel zwelgt een pint van 64 centiliter binnen in welgeteld 3.17 seconden. Burps. Zijn prestatie is alvast opgenomen in het Jinisi-boek, de Chinese evenknie van het Guinnessboek. Zhang kapt ook wel eens een karton melk van 1,2 liter achterover. Daar heeft hij op de kop 7 seconden voor nodig. Natuurtalent De man schuimt verscheidene drinkcompetities in zijn land af. "Noem mij gerust een natuurtalent", zegt Zhang over zijn bijzondere gave. "Al komt er ook heel wat training aan te pas. Ik raad de mensen echter aan om voorzichtig te zijn met dergelijke stunts". (eb) en t is gienen oiljteneer ![]() uitdaging ver tzwoin? _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Nov 2010, 19:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1177371/2010/11/01/Live-te-volgen-PSV-fan-laat-10-0-tattoo-zetten.dhtml
Live te volgen: PSV-fan laat 10-0 tattoo zetten Eindhovenaar en PSV-fan Jos Hofman laat een speciale tatoeage zetten. Op zijn rug komt een tattoo van 20 bij 30 centimeter met de tekst: PSV-Feyenoord 10-0. Omroep Brabant zendt het tatoeëren live uit op de site. Het idee is begonnen als "geintje". Vorige week, na afloop van de wedstrijd, begon Hofman in café De Aftrap over de tatoeage. Het idee sloeg aan. De PSV-fan is met de pet rondgegaan en heeft 425 euro opgehaald. Van dat geld laat hij een tatoeage zetten. Via een webcam is het zetten van de 10-0 in Tattooshop Arie te volgen. Arie begon om 18.30 uur met tatoeëren en verwacht rond 21 uur klaar te zijn. (mvl) _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Nov 2010, 20:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: waly 2 schreef: Zhang kroont zichzelf tot snelste bierdrinker ter wereld De Chinees Zhang Fengzhong beweert van zichzelf dat hij de snelste bierdrinker ter wereld is. De kerel zwelgt een pint van 64 centiliter binnen in welgeteld 3.17 seconden. Burps. Zijn prestatie is alvast opgenomen in het Jinisi-boek, de Chinese evenknie van het Guinnessboek. Zhang kapt ook wel eens een karton melk van 1,2 liter achterover. Daar heeft hij op de kop 7 seconden voor nodig. Natuurtalent De man schuimt verscheidene drinkcompetities in zijn land af. "Noem mij gerust een natuurtalent", zegt Zhang over zijn bijzondere gave. "Al komt er ook heel wat training aan te pas. Ik raad de mensen echter aan om voorzichtig te zijn met dergelijke stunts". (eb) en t is gienen oiljteneer ![]() uitdaging ver tzwoin? ik dacht net hetzelfde, kweet da tzwoin al is ne liter op 10seconde heeft gedaan... dus er zijn mogelijkheden! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Nov 2010, 22:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Hebben er mensen zondag naar "de jaren stillekes" gekeken?
Aalst is er ook weeral nog eens goe doorgetrokken maar twas wel nog grappig De sergio vermeldde ook dat hij graag nr aalst komt en jarenlang "mascotte" van ons ploeg is geweest. Heeft ook da verhaal verteld dat hij hier op de markt ne x slagen heeft gekregen ![]() |
| 02 Nov 2010, 22:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
ajoin_bart schreef: Hebben er mensen zondag naar "de jaren stillekes" gekeken? Aalst is er ook weeral nog eens goe doorgetrokken maar twas wel nog grappig De sergio vermeldde ook dat hij graag nr aalst komt en jarenlang "mascotte" van ons ploeg is geweest. Heeft ook da verhaal verteld dat hij hier op de markt ne x slagen heeft gekregen ![]() Ja heb het ook gezien,aalst is weer eens door het slijk getrokken,de sergio zijn rammeling was in de pontstraat als ik me nog goed herinner. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Nov 2010, 22:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bakkie schreef: Ja heb het ook gezien,aalst is weer eens door het slijk getrokken,de sergio zijn rammeling was in de pontstraat als ik me nog goed herinner. Kan zijn, wist het niet goed meer Ja, en na de uitzending kwam er dan nog in klein letterkes op da aalst eigelijk stad vd smaak is dit jaar en dergelijk maarja. In een vorige uitzending had dienen het ook al over marginaal, marginaler marginAALST.. Achja, we komen toch nog isj op den teevee |
| 02 Nov 2010, 22:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajoin_bart schreef: Bakkie schreef: Ja heb het ook gezien,aalst is weer eens door het slijk getrokken,de sergio zijn rammeling was in de pontstraat als ik me nog goed herinner. Kan zijn, wist het niet goed meer Ja, en na de uitzending kwam er dan nog in klein letterkes op da aalst eigelijk stad vd smaak is dit jaar en dergelijk maarja. In een vorige uitzending had dienen het ook al over marginaal, marginaler marginAALST.. Achja, we komen toch nog isj op den teevee Agja,die presentator zelf is ook een aalstenaar dusja ![]() |
| 02 Nov 2010, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Iendrachter90 schreef: ajoin_bart schreef: Bakkie schreef: Ja heb het ook gezien,aalst is weer eens door het slijk getrokken,de sergio zijn rammeling was in de pontstraat als ik me nog goed herinner. Kan zijn, wist het niet goed meer Ja, en na de uitzending kwam er dan nog in klein letterkes op da aalst eigelijk stad vd smaak is dit jaar en dergelijk maarja. In een vorige uitzending had dienen het ook al over marginaal, marginaler marginAALST.. Achja, we komen toch nog isj op den teevee Agja,die presentator zelf is ook een aalstenaar dusja ![]() De helft van de mensen die dat programma maakt is van Aalst ![]() |
| 02 Nov 2010, 22:49 |
|
|
Vaste Waarde
Amaai. Just is naar Koppen XL gekeken.
![]() PLatte beelden. Nog nie veel gezien op den E40 |
| 02 Nov 2010, 23:07 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Iendrachter90 schreef: ajoin_bart schreef: Bakkie schreef: Ja heb het ook gezien,aalst is weer eens door het slijk getrokken,de sergio zijn rammeling was in de pontstraat als ik me nog goed herinner. Kan zijn, wist het niet goed meer Ja, en na de uitzending kwam er dan nog in klein letterkes op da aalst eigelijk stad vd smaak is dit jaar en dergelijk maarja. In een vorige uitzending had dienen het ook al over marginaal, marginaler marginAALST.. Achja, we komen toch nog isj op den teevee Agja,die presentator zelf is ook een aalstenaar dusja ![]() Steven Van Herreweghe haalt Aalst maar al te graag door het slijk... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 02 Nov 2010, 23:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
voorbijganger schreef: Amaai. Just is naar Koppen XL gekeken. ![]() PLatte beelden. Nog nie veel gezien op den E40 2 geschifte woiven mè gedacht!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Nov 2010, 11:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: voorbijganger schreef: Amaai. Just is naar Koppen XL gekeken. ![]() PLatte beelden. Nog nie veel gezien op den E40 2 geschifte woiven mè gedacht!! ![]() Blijkbaar niks gepakt...maar hebben die een zeldzame aandoening. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Nov 2010, 11:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: Schepper schreef: voorbijganger schreef: Amaai. Just is naar Koppen XL gekeken. ![]() PLatte beelden. Nog nie veel gezien op den E40 2 geschifte woiven mè gedacht!! ![]() Blijkbaar niks gepakt...maar hebben die een zeldzame aandoening. DavidSeal, wa medicamenten moeie goi doar veer pakken? ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Nov 2010, 12:05 |
|
| Pagina 590 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 588 589 590 591 592 … 885 Volgende |