|
|
| Pagina 593 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 591 592 593 594 595 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: ] [quote="Onderkroiper" 't Zen de sjef-gardes van Antweirpen en nie oit Oilsjt die goan stoaken [/b Broekschijters! ![]() Die van Antweirpen of die van Oilsjt :wadde: [/quote]Weir moeten nie stoaken Schoein diensten Ze kennen ons diensten niet langer maken dan wettelijk mag. Wij zitten al een tijdje aan het maximum wettelijk toegelaten. Dus verslechteren konden we niet meer enkel verbeteren maar Op naar die fameuze 5.000 dus Eerst eten en dan Pc herstarten want beeld wiebelt plots _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Nov 2010, 19:36 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: [quote="Onderkroiper" 't Zen de sjef-gardes van Antweirpen en nie oit Oilsjt die goan stoaken [/b Broekschijters! ![]() Die van Antweirpen of die van Oilsjt :wadde: ![]() Weir moeten nie stoaken Schoein diensten Ze kennen ons diensten niet langer maken dan wettelijk mag. Wij zitten al een tijdje aan het maximum wettelijk toegelaten. Dus verslechteren konden we niet meer enkel verbeteren maar Op naar die fameuze 5.000 dus Eerst eten en dan Pc herstarten want beeld wiebelt plots _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Nov 2010, 19:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Op noar de 5000
Onderkroiper schreef: Jan schreef: DavidSeal schreef: Nog voif berichtjes en den Onderkroiper zitj oan 5000, met zén nief machien...ni miejr te kloppen. Waarvan 4500 met ne foto.... 4501 me ne foto 1 foto zegt meer dan 1000 woorden want ik wou zeker Hugo van de Kletser een eerbetoon geven Hugo ging de laatste keer mee op verplaatsing naar Wielsbeke eind vorig seizoen en trakteerde ons met zelfgebakken Oilsjteneirs. Ik ben er nog niet goed van dat Hugo er niet meer is. Dit is het lot van zelf ouder te worden dan verlies je meer en meer vrienden. Bakanst 5000 kieren "bevestig" geklikt Ik ben iens krejeis of er de webmasters iet oit eiren hoed goan toeveren ? Na est "ancien" en goat da verandren mè 5000 ? ![]() Ge moet oppassen wat ge vraagt, hé? Wat kan er nog komen na ancien? Fossiel of zo??? |
| 04 Nov 2010, 19:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Onderkroiper schreef: Jan schreef: DavidSeal schreef: Nog voif berichtjes en den Onderkroiper zitj oan 5000, met zén nief machien...ni miejr te kloppen. Waarvan 4500 met ne foto.... 4501 me ne foto 1 foto zegt meer dan 1000 woorden want ik wou zeker Hugo van de Kletser een eerbetoon geven Hugo ging de laatste keer mee op verplaatsing naar Wielsbeke eind vorig seizoen en trakteerde ons met zelfgebakken Oilsjteneirs. Ik ben er nog niet goed van dat Hugo er niet meer is. Dit is het lot van zelf ouder te worden dan verlies je meer en meer vrienden. Bakanst 5000 kieren "bevestig" geklikt Ik ben iens krejeis of er de webmasters iet oit eiren hoed goan toeveren ? Na est "ancien" en goat da verandren mè 5000 ? ![]() |
| 04 Nov 2010, 21:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: [quote="Onderkroiper" 't Zen de sjef-gardes van Antweirpen en nie oit Oilsjt die goan stoaken [/b Broekschijters! ![]() Die van Antweirpen of die van Oilsjt :wadde: ![]() Weir moeten nie stoaken Schoein diensten Ze kennen ons diensten niet langer maken dan wettelijk mag. Wij zitten al een tijdje aan het maximum wettelijk toegelaten. Dus verslechteren konden we niet meer enkel verbeteren maar Op naar die fameuze 5.000 dus Eerst eten en dan Pc herstarten want beeld wiebelt plots Da wiebelen eift niks te moaken mé anne peicei mor van annen nieven moto da nog ni just afgesteldj es. Krejeis wa vér nen titel ze aa goan geiven. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Nov 2010, 22:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
chunga schreef: Onderkroiper schreef: Jan schreef: Waarvan 4500 met ne foto.... 4501 me ne foto 1 foto zegt meer dan 1000 woorden want ik wou zeker Hugo van de Kletser een eerbetoon geven Hugo ging de laatste keer mee op verplaatsing naar Wielsbeke eind vorig seizoen en trakteerde ons met zelfgebakken Oilsjteneirs. Ik ben er nog niet goed van dat Hugo er niet meer is. Dit is het lot van zelf ouder te worden dan verlies je meer en meer vrienden. Bakanst 5000 kieren "bevestig" geklikt Ik ben iens krejeis of er de webmasters iet oit eiren hoed goan toeveren ? Na est "ancien" en goat da verandren mè 5000 ? ![]() Spijtig genoeg staat alsook Willy Callebaut samen met Hugo op deze foto. Wie had ooit gedacht dat minder dan een jaar later beiden er niet meer zijn. Moraal van het verhaal " Wij leven slechts een bepaalde tijd en daarom moeten we genieten voor de tijd die en er ons rest, er het beste van te maken " Voila een mooier bericht kon ik niet zetten voor mijn 5000 ste post op naar de 10000 ste ![]() Om Freaky van te worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 8:50 |
|
|
Ancien
Forum, foto, brommer en Iendrachtfreak proficiat met je 5000ste!
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Nov 2010, 9:58 |
|
|
Ancien
Man filmt echtgenote en pastoor in bed
Een Peruviaanse priester die een relatie heeft met zijn getrouwde poetsvrouw, is op heterdaad betrapt door de bedrogen echtgenoot. Die filmde de twee terwijl ze de liefde bedreven en speelde de beelden door aan een televisiezender in Lima. De vrouw blijkt ook zwanger te zijn van de priester. De echtgenoot had vermoedens dat zijn vrouw hem bedroog met de priester. Daarom sloop hij op een avond met een videocamera in de hand de pastorij van de Medalla Milagrosa-kerk in Trujillo binnen. De twee waren net aan het vrijen in het bed van de priester. 'U hebt me in de val gelokt', reageerde de verbouwereerde priester, maar hij voegde er meteen aan toe dat hij zijn fout erkende. De vrouw, die ontslagen werd, is ondertussen vier maanden zwanger en eist van de priester dat hij het kind erkent. De pastoor is nog steeds in functie._________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Nov 2010, 11:11 |
|
|
Ancien
Léonard: 'Misgangers moeten weer vaker knielen'
Met uitzondering van 'mensen met gezondheidsproblemen' zouden misgangers meer de 'rituelen van het rechtstaan en het knielen' moeten respecteren. Dat zegt aartsbisschop André-Joseph Léonard in het oktobernummer van Pastoralia, het maandblad van het aartsbisdom. De uitspraak past in een reeks aanbevelingen om 'minder gelukkige of boudweg ongelukkige praktijken' in de eucharistievieringen bij te sturen. Zo wil hij ook dat priesters weer overal een kazuifel dragen en pleit hij ervoor om meer jongens misdienaar te laten worden. 'Het gebeurt dat meisjes zo talrijk zijn dat de jongens enige terughoudendheid tonen om zich aan te bieden.' Meer jongens zijn nodig 'vermits menige priesterroeping haar oorsprong vindt in het directe contact met de misviering'. Nog volgens Léonard worden traditionele misteksten, vooral het Gloria, het Credo en het Sanctus, best niet vervangen 'door dichterlijke alternatieven die soms een verre verwantschap hebben met de liturgische teksten'. Ook in het septembernummer had Léonard het al over de liturgische normen. Maar na alle controverse over eerdere uitspraken wil hij niet belerend overkomen. 'Ik weet dat het delicaat is om niet over te komen als iemand die anderen de les wil spellen. Maar aangezien er problemen bestaan, is het mijn plicht om in te grijpen.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Nov 2010, 11:15 |
|
|
Ancien
Top tien slechte excuses om je ziek te melden
Wat hebben een inbrekende koe, een mislukte haartransplantatie en een gebroken ruit gemeen? Ze werden alle drie al eens gebruikt als excuus om niet te komen werken. De vacaturesite CareerBuiler ging op zoek naar de meest ongebruikelijke ziekmeldingen en kwam daarbij tot de volgende top tien. 1. Een medewerker beweerde dat zijn moeder werd aangevallen door een kip. 2. Een andere medewerker bleef met zijn vinger vastzitten in een bowlingbal. 3. Iemand had een mislukte haartransplantatie achter de rug en durfde niet opdagen. 4. Een medewerker viel achter zijn computer in slaap tijdens het werken en stootte daarbij zijn hoofd aan het tafelblad. (onderkroiper) 5. Een werknemer stelde vast dat er in zijn huis was ingebroken … door een koe. 6. Iemand moest thuisblijven omdat zijn lief per ongeluk een raam had ingegooid met een stuk speelgoed. 7. Een medewerker bleef met zijn voet steken in de vuilnisbak en kon zo niet op het werk verschijnen. 8. Een werknemer belde om vijf uur ‘s morgens vanuit een café naar zijn baas om te melden dat hij ziek was. (nen iendrachter) 9. Een medewerker liet weten dat hij zich die dag niet al te slim voelde en dus liever niet kwam werken. 10. Een medewerker beweerde dat hij het gras in zijn tuin moest maaien om te voorkomen dat iemand een rechtzaak tegen hem zou aanspannen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Nov 2010, 11:30 |
|
|
Hugo schreef: Top tien slechte excuses om je ziek te melden Wat hebben een inbrekende koe, een mislukte haartransplantatie en een gebroken ruit gemeen? Ze werden alle drie al eens gebruikt als excuus om niet te komen werken. De vacaturesite CareerBuiler ging op zoek naar de meest ongebruikelijke ziekmeldingen en kwam daarbij tot de volgende top tien. 1. Een medewerker beweerde dat zijn moeder werd aangevallen door een kip. 2. Een andere medewerker bleef met zijn vinger vastzitten in een bowlingbal. 3. Iemand had een mislukte haartransplantatie achter de rug en durfde niet opdagen. 4. Een medewerker viel achter zijn computer in slaap tijdens het werken en stootte daarbij zijn hoofd aan het tafelblad. (onderkroiper) 5. Een werknemer stelde vast dat er in zijn huis was ingebroken … door een koe. 6. Iemand moest thuisblijven omdat zijn lief per ongeluk een raam had ingegooid met een stuk speelgoed. 7. Een medewerker bleef met zijn voet steken in de vuilnisbak en kon zo niet op het werk verschijnen. 8. Een werknemer belde om vijf uur ‘s morgens vanuit een café naar zijn baas om te melden dat hij ziek was. (nen iendrachter) 9. Een medewerker liet weten dat hij zich die dag niet al te slim voelde en dus liever niet kwam werken. 10. Een medewerker beweerde dat hij het gras in zijn tuin moest maaien om te voorkomen dat iemand een rechtzaak tegen hem zou aanspannen. Ik ben steeds alert, zeker als er moet gesprint worden, en dan slaap jij wel zeker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 11:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Een tip voor de mannen met stadion verbod http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuw ... g-op.dhtml
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Nov 2010, 15:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
In Zelzate mag je gratis met de politiecombi rijden maar er is één voorwaarde je moet lid zijn van een bende crapuul die mensen afranselt en messteken geeft.
ARM BELGIË!!!!!! Dank u politiekers!!!!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 05 Nov 2010, 18:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 05 Nov 2010, 19:00 |
|
|
Gio schreef: http://www.youtube.com/watch?v=ZoC4yWWxFGs&feature=player_embedded#! ![]() De Zwawi als em jonger was ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 19:32 |
|
| Pagina 593 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 591 592 593 594 595 … 885 Volgende |