Aalst - Rc Waregem - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 28
 Aalst - Rc Waregem 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
witzwet schreef:
eendracht4ever schreef:
niemand spreekt hier over galucci

het is een plezier om naar hem te kijken. altijd veel inzet en gaat makkelijk zijn manneke voorbij. We zullen moeten promoveren om deze jongen nog 1 seizoen hier te houden.
Wat je ons bestuur niet kan verwijten is de aankoop van aanvallende flanken. Het rendement van cousin ligt veel hoger dan dat van claessens en voor de vergelijking van lord en galucci heb je geen woorden nodig (y)

het probleem heeft zich verschoven naar de verdedigende flanken. declef, met alle respect voor diene jongen, zal zich de komende weken moeten herpakken anders is de conclusie simpel; hij kan niet mee in deze ploeg. Maakt veel dekkingsfouten en is onzeker in zijn beslissingen. Brecht moreels heeft zich wel wat herpakt in de 2de helft maar toch mis ik backs met meer voetballend vermogen (lees goede passing)
Als er versterling moet komen zal het op deze 2 posities zijn en kan er meer voetballende vermogen komen. Hoeveel verloren lange passes zijn er vandaag niet verstuurd??? Wouter morreels heeft soms 5 keer na mekaar achter ballen moeten lopen waar hij niet aankon. de bal had meer moeten rond gespeeld worden maar als uw verdedigers (buiten filippo) niet kunnen uitvoetballen, dan heb je een probleem

misschien is het nog te vroeg maar transfers als crispijn zijn volgens mij alleen maar overbodig. je merkt duidelijk dat hij (nog) niet het tempo aankaan en dat voorlopig 3de klasse te hoog gegrepen is. Ik hoop dat dit nog veranderd.

ps: ik heb een kwartier lang moeten aanschuiven om mijn ticket voor de staantribune te bemachtigen en dit met mijn schoenen in de modder. vind wel dat ze hier iets moeten aandoen kwestie om miscchien volgend seizoen in 2de klasse het wat vlotter te laten verlopen

Als ge nu nie promoveert zie ik eerlijk gezegd heel wat sterkhouders vertrekken. Maar hé...we staan nog altijd op de eerste plaats hé. Volgende week winnen en we kunnen weer wat vriendelijker zijn tegen elkaar. :kiss:

Groot gelijk man (y) :iendracht:

14 Nov 2010, 22:12
Vaste Waarde

Tom_1919 schreef:
Iendrachter90 schreef:
wittebolle schreef:
wie zegt dat ge dat moet lezen en hebt jij zo intressante post mischien

Hij bedoelde gewoon dat het een rare zinsbouw was ineens ;)

Idd, niets meer of minder. Ma bon, der zen der hier da hele lange tenen hebben voor de moment blijkbaar...

ok sorry dan heb ik je verkeerd begrepen en dat zouden
er een paar meer moeten doen maar ja fouten of ongelijk toegeven
is toch zo moeilijk :oooh:

14 Nov 2010, 22:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
jawatte :x der mogen der ier noste week e paar gefrustreerde zotten gerust thuisblijven ze, aja promoveren gaan we toch precies niemeer doen :hmm: ok 1/9 is nie fameus maar als ge als "supporter"(afkomstig van het engelse woord "support"=steunen=weir zetn ons aal achter ons ploeg :hmm: ) nu al begint te panikeren...blijft dan int vervolg gewoon thuis bij tvrouwken (of is zij één van de redenen da gijlen zo ambetant staat? :p ) enfin op nor de noste match, ons herpakken en we zen weer vertrokken. :EA:

14 Nov 2010, 22:15
Reserve

Iendrachtzot schreef:
eendracht4ever schreef:
niemand spreekt hier over galucci

het is een plezier om naar hem te kijken. altijd veel inzet en gaat makkelijk zijn manneke voorbij.
We zullen moeten promoveren om deze jongen nog 1 seizoen hier te houden.
Wat je ons bestuur niet kan verwijten is de aankoop van aanvallende flanken. Het rendement van cousin ligt veel hoger dan dat van claessens en voor de vergelijking van lord en galucci heb je geen woorden nodig (y)

het probleem heeft zich verschoven naar de verdedigende flanken. declef, met alle respect voor diene jongen, zal zich de komende weken moeten herpakken anders is de conclusie simpel; hij kan niet mee in deze ploeg. Maakt veel dekkingsfouten en is onzeker in zijn beslissingen. Brecht moreels heeft zich wel wat herpakt in de 2de helft maar toch mis ik backs met meer voetballend vermogen (lees goede passing)
Als er versterling moet komen zal het op deze 2 posities zijn en kan er meer voetballende vermogen komen. Hoeveel verloren lange passes zijn er vandaag niet verstuurd??? Wouter morreels heeft soms 5 keer na mekaar achter ballen moeten lopen waar hij niet aankon. de bal had meer moeten rond gespeeld worden maar als uw verdedigers (buiten filippo) niet kunnen uitvoetballen, dan heb je een probleem

misschien is het nog te vroeg maar transfers als crispijn zijn volgens mij alleen maar overbodig. je merkt duidelijk dat hij (nog) niet het tempo aankaan en dat voorlopig 3de klasse te hoog gegrepen is. Ik hoop dat dit nog veranderd.

ps: ik heb een kwartier lang moeten aanschuiven om mijn ticket voor de staantribune te bemachtigen en dit met mijn schoenen in de modder. vind wel dat ze hier iets moeten aandoen kwestie om miscchien volgend seizoen in 2de klasse het wat vlotter te laten verlopen

Da's waar, (y) anderzijds, hij heeft toch al (nog) betere periodes gehad.

En op spelers da nu goed bezig zijn kunnen we weinig over zeggen, doe zo voort zou'k zeggen :EA:

misschien wel maar als hij aan de bal is dan is er altijd gevaar

14 Nov 2010, 22:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Onderkroiper schreef:
Iendrachtzot schreef:
DavidSeal schreef:

Trek het u niet aan onderkroiper, er zitten hier een paar moraalridders op het forum, hier van hun kloten maken, maar thuis niks te zeggen hebben...

(y)

Om terug te komen op RESPECT, heb je dan gezien dat ik tijdens de minuut stilte mijn muts heb afgenomen ? Dat is pas respect tonen als je tenminste de juiste betekenis van dit woord begrijpt.
Zoals er hier deze avond en volgende dagen spelers / trainer / staf / bestuur zullen bekritiseerd worden, dat vind ik pas respectloos tegenover diegenen die amper een secondentic geleden bejubeld werden door alle onze kenners hier.

We hebben verloren maar de 2 personen en familie hiervan hebben zwaar verloren.
Inderdaad om effen bij stil te staan.
Persoonlijk had ik liever gehad dat je die pots liet opstaan, maar nogmaals, ik vond het gewoon ongepast dat je daar als de heilige Sint Franciscus aan de middencirkel staat en ondertussen op uw kodaksken van 19.99 euro staat te tokkelen. Dat is gewoon mijn mening en doet niets af aan al wat je voor de club doet waar je trouwens wel mijn respect voor hebt.

14 Nov 2010, 22:21
Ancien

Sommige personen zouden idd eerst eens nadenken voor ze iets neerpennen.
We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen.

Eind april/begin mei zijn wij, en niemand anders, kampioen.

14 Nov 2010, 22:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
jammen schreef:
We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen.

voila :EA:

14 Nov 2010, 22:27
nieuw in de eerste ploeg

jammen schreef:

(y) (y) ik zou zeggen , zeg persoonlijk je gedacht tegen den onderkroiper , zeg wat je er je dwars zit , ga desnoods met hem een pintje drinken op cafè maar iemand beledigen 'anoniem' op een forum doet je niet ... voila! en kunnen we het terug over de match hebben aub...

14 Nov 2010, 22:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
davy1919 schreef:
jammen schreef:

voila :EA:

Weir zett'n ons aal, achter ons ploeg ;) :iendracht:

14 Nov 2010, 22:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
wittebolle schreef:
Iendrachter90 schreef:
wittebolle schreef:
wie zegt dat ge dat moet lezen en hebt jij zo intressante post mischien

vindt jij dat dan niet raar,gekwetst moet je niet op de bank zitten ,zijn wel onze
twee beste spelers de niels achteraan en depoitre vooraan en zo kunnen we
ze voor een lange tijd missen is dat dan beter

dan moet je mij eens zeggen waarom hij er depoitre tegen oudenaarde na een 3-0 achterstand er nog opbrengt ?waarom hij gallucci op de bank zet , omdat hij een beetje moe is , is dat ook een kwetsuur ?
waarom pak hij er vandamme er dan niet af op oudenaarde , was ook niet 100 % , nee hij pakt er denys eruit , de enige in de kern die 100% fit was.
de schutter omdat hij ziek is?

14 Nov 2010, 22:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
tsjoep schreef:
jammen schreef:

(y) (y) ik zou zeggen , zeg persoonlijk je gedacht tegen den onderkroiper , zeg wat je er je dwars zit , ga desnoods met hem een pintje drinken op cafè maar iemand beledigen 'anoniem' op een forum doet je niet ... voila! en kunnen we het terug over de match hebben aub...
Zal ik zeker doen en zoals je zelf zegt laat het ons nu maar weer over de match hebben ;)

14 Nov 2010, 22:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De Waldan zijn onderschrift,is het beste wat ik hier al gelezen heb deze avond.

Supporting Iendracht Oilsjt is ....

14 Nov 2010, 22:34
Scholier

tsjoep schreef:
jammen schreef:

(y) heel goed gezegd,waarom deze persoon aanvallen?Ben jij soms blind? Melken op onderkroiper en wa dan gezegd van al die kloten die te laat binnen komen en hun bakkes niet kunnen houden,waar is hun respect dan?

14 Nov 2010, 22:37
Vaste Waarde

witteken schreef:
wittebolle schreef:
Iendrachter90 schreef:

vindt jij dat dan niet raar,gekwetst moet je niet op de bank zitten ,zijn wel onze
twee beste spelers de niels achteraan en depoitre vooraan en zo kunnen we
ze voor een lange tijd missen is dat dan beter

dan moet je mij eens zeggen waarom hij er depoitre tegen oudenaarde na een 3-0 achterstand er nog opbrengt ?waarom hij gallucci op de bank zet , omdat hij een beetje moe is , is dat ook een kwetsuur ?
waarom pak hij er vandamme er dan niet af op oudenaarde , was ook niet 100 % , nee hij pakt er denys eruit , de enige in de kern die 100% fit was.
de schutter omdat hij ziek is?

op oudenaarde was iedereen slecht complede offdag maar vandaag moeten de spelers de hand in eigen
boezem steken teveel induviduele fouten bij de goals en oudenaarde vindt ik toch sterker

14 Nov 2010, 22:43
Vaste Waarde

chunga schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachtzot schreef:
(y)

Om terug te komen op RESPECT, heb je dan gezien dat ik tijdens de minuut stilte mijn muts heb afgenomen ? Dat is pas respect tonen als je tenminste de juiste betekenis van dit woord begrijpt.
Zoals er hier deze avond en volgende dagen spelers / trainer / staf / bestuur zullen bekritiseerd worden, dat vind ik pas respectloos tegenover diegenen die amper een secondentic geleden bejubeld werden door alle onze kenners hier.

We hebben verloren maar de 2 personen en familie hiervan hebben zwaar verloren.
Inderdaad om effen bij stil te staan.
Persoonlijk had ik liever gehad dat je die pots liet opstaan, maar nogmaals, ik vond het gewoon ongepast dat je daar als de heilige Sint Franciscus aan de middencirkel staat en ondertussen op uw kodaksken van 19.99 euro staat te tokkelen. Dat is gewoon mijn mening en doet niets af aan al wat je voor de club doet waar je trouwens wel mijn respect voor hebt.

pots, pots, een moesj ! gij respect, jawadde, en dan nog he, ge kent niets van kodakskes ook, den Onderkroiper zijn masjien kost veel meer, diene mens doe da trouwens gratis en voor niets, waarvoor hij ook van velen respect krijgt.
ge kunt mee Kerstmis als ezel optreden int stalleken bij -10 en kontent zijn als er ene voor u respect zou hebben.

14 Nov 2010, 22:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 28