|
|
| Pagina 3 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: FOTOWEDSTRIJD "supporter" De Standaard.
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Inderdaad maar nu zoveel later zie ik dat de zonnestraal zich verplaatst vermits de foto's kort na elkaar genomen zijn. Ik heb nog een paar andere VOOR deze en omdat het zonlicht nog niet aan de bomen komt is deze donker boven de bomen dus niet zo mooi. In feite een momentopname want op enkele seconden tijd was deze kleurfase voorbij. Ik heb me zopas ingelogd op de website en ben klaar om een foto te posten. Ondertussen staan er al foto's op. Welke post ik nu ?STEMMEN op de te plaatsen foto dan kan ik deze uploaden ondertussen vangen de andere foto's al stemmen die foto van op het iendracht eetfestijn, waar ge van dat varkenshaasje en twee kroketten ne foto getrokken hebt, mijnen kop eraf als ge daarmee niet wint. ![]() Lang geleden zeker dat je eens voor de spiegel gestaan hebt [/quotezijne spiegel is gescheurd.... van 't verschieten_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 19 Nov 2010, 22:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: die foto van op het iendracht eetfestijn, waar ge van dat varkenshaasje en twee kroketten ne foto getrokken hebt, mijnen kop eraf als ge daarmee niet wint. ![]() Lang geleden zeker dat je eens voor de spiegel gestaan hebt ![]() ik probeer de spiegel zoveel mogelijk te vermijden, als ik nen ezel wil zien kijk ik 's zondags wel op ons plein ![]() El Corredor heeft toch gelijk. Vorige zondag was Van Der Haegen ezel van dienst, andere matchen is het de ref, ne speler van den tegenstander, ... Hij heeft toch niet gezegd dat hij het over iemand van den Iendracht heeft. |
| 19 Nov 2010, 22:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Onderkroiper schreef: Bram schreef: Onderkroiper schreef: Ik nam ook een tweede foto die niet werd gepost en hier zie je dat de vlek in feite de zon is die het veld beschijnt. ![]() Inderdaad maar nu zoveel later zie ik dat de zonnestraal zich verplaatst vermits de foto's kort na elkaar genomen zijn.Ik heb nog een paar andere VOOR deze en omdat het zonlicht nog niet aan de bomen komt is deze donker boven de bomen dus niet zo mooi. In feite een momentopname want op enkele seconden tijd was deze kleurfase voorbij. Ik heb me zopas ingelogd op de website en ben klaar om een foto te posten. Ondertussen staan er al foto's op. Welke post ik nu ? STEMMEN op de te plaatsen foto dan kan ik deze uploaden ondertussen vangen de andere foto's al stemmen ![]() |
| 19 Nov 2010, 23:04 |
|
|
Ancien
chunga schreef: Onderkroiper schreef: Bram schreef: no shit ![]() Inderdaad maar nu zoveel later zie ik dat de zonnestraal zich verplaatst vermits de foto's kort na elkaar genomen zijn.Ik heb nog een paar andere VOOR deze en omdat het zonlicht nog niet aan de bomen komt is deze donker boven de bomen dus niet zo mooi. In feite een momentopname want op enkele seconden tijd was deze kleurfase voorbij. Ik heb me zopas ingelogd op de website en ben klaar om een foto te posten. Ondertussen staan er al foto's op. Welke post ik nu ? STEMMEN op de te plaatsen foto dan kan ik deze uploaden ondertussen vangen de andere foto's al stemmen ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Nov 2010, 23:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Alles terug on-topic
Foto is geplaatst en er kan gestemd worden http://www.standaard.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=b8f3c710-17a8-4348-80f5-a06833e357d0 Komaan laat zien dat we EENDRACHTIG zijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2010, 23:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Alles terug on-topic Foto is geplaatst en er kan gestemd worden http://www.standaard.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=b8f3c710-17a8-4348-80f5-a06833e357d0 Komaan laat zien dat we EENDRACHTIG zijn ![]() de EERSTE stem is binnen, nu hopen dat er nog veel volgen... |
| 19 Nov 2010, 23:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Alles terug on-topic Foto is geplaatst en er kan gestemd worden http://www.standaard.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=b8f3c710-17a8-4348-80f5-a06833e357d0 Komaan laat zien dat we EENDRACHTIG zijn ![]() Eerste stem is van mij Je had er wel nog kunnen bijvermelden dat het de wedstrijd Coxyde - Aalst was |
| 19 Nov 2010, 23:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: Alles terug on-topic Foto is geplaatst en er kan gestemd worden http://www.standaard.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=b8f3c710-17a8-4348-80f5-a06833e357d0 Komaan laat zien dat we EENDRACHTIG zijn ![]() Eerste stem is van mij Je had er wel nog kunnen bijvermelden dat het de wedstrijd Coxyde - Aalst was en de volgende stem is ook binnen _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Nov 2010, 23:52 |
|
|
Wel raar. Als ik er terug naartoe ga, zie ik 0 stemmen voor deze foto. Ikzelf en Salvador hebben nochtans gestemd
![]() |
| 19 Nov 2010, 23:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Wel raar. Als ik er terug naartoe ga, zie ik 0 stemmen voor deze foto. Ikzelf en Salvador hebben nochtans gestemd ![]() En ik ook ,er zouden er al 4moeten zijn dus ![]() |
| 19 Nov 2010, 23:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Wel raar. Als ik er terug naartoe ga, zie ik 0 stemmen voor deze foto. Ikzelf en Salvador hebben nochtans gestemd ![]() En ik ook ,er zouden er al 4moeten zijn dus ![]() Inderdaad, site slecht up to date dus waarschijnlijk ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Nov 2010, 23:54 |
|
|
* Al 5 stemmen
* U hebt reeds gestemd Nog efkes en we zijn er! C'moon ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Nov 2010, 23:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Geduld jongens ik zie nu 16 stemmen staan
En sta hiermee op de 16e plaats amper 44 stemmen minder dan eerste plaats Ik zal ne sprint moeten trekken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2010, 23:58 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: Geduld jongens ik zie nu 16 stemmen staan En sta hiermee op de 16e plaats amper 44 stemmen minder dan eerste plaats Ik zal ne sprint moeten trekken ![]() momentje, de nonkels gaan ook stemmen _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 20 Nov 2010, 0:58 |
|
|
nonkeltje schreef: Onderkroiper schreef: Geduld jongens ik zie nu 16 stemmen staan En sta hiermee op de 16e plaats amper 44 stemmen minder dan eerste plaats Ik zal ne sprint moeten trekken ![]() momentje, de nonkels gaan ook stemmen Hopelijk hebben die tantes veel kinderen Het gaat goed want sta ondertussen op 8ste positie met 24 stemmen, precies een wielerwedstrijd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Nov 2010, 1:09 |
|
| Pagina 3 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |