Dessel Sport - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 20
 Dessel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Kem mè gisteren graaaalek g'ammeseerd, ni in't minsjt dank zè den ongeloeiflek goeien ambiance van de spionkop! :juij: Bedankt!

En dorboi: den baal is rond! :EA:

28 Nov 2010, 11:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
http://www.youtube.com/watch?v=05RdDwxI9A0

filmpken van gisteren, :EA:
ge ziet wel geen steek :x

28 Nov 2010, 11:32
Freak

Leeftijd: 35
En dan nu een rondje ken je spelers:podevijn deed gisteren niet mee,coppens speelde links en niet rechts.Cousin stond er ook niet op,.....
Maar het ergste geval was toch bij de gussemé,dat ge u eigen spelers niet herkent kan ik al niet verstaan,maar dat ge zegt dat ge op zijn bakkes gaat slaan ,omdat hij een vreugdegebaar naar zijn eigen lief doet gaat er bij mij al helemaal niet in(dieje man dacht dat de gusseme ne speler van dessel was).Nicky moest zijn trainingsvest dan maar uitdoen om die supporter er op te wijzen dat hij een speler van aalst was.

28 Nov 2010, 12:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Iendrachter90 schreef:
En dan nu een rondje ken je spelers:podevijn deed gisteren niet mee,coppens speelde links en niet rechts.Cousin stond er ook niet op,.....
Maar het ergste geval was toch bij de gussemé,dat ge u eigen spelers niet herkend kan ik al niet verstaan,maar dat ge zegt dat ge op zijn bakkes gaat slaan ,omdat hij een vreugdegebaar naar zijn eigen lief doet gaat er bij mij al helemaal niet in.Nicky moest zijn trainingsvest dan maar uitdoen om die supporter er op te wijzen dat hij een speler van aalst was.

idd, ik stond naast die man, maar heeft zich wel na de match bij Gussemé verontschuldigd en die apprecieerde dat wel. Ja, den eenen dag is den anderen niet hé, zal waarschijinlijk niet goed wakker geweest zijn!

28 Nov 2010, 12:11
forumlegende

Leeftijd: 43
Iendrachter90 schreef:
Maar het ergste geval was toch bij de gussemé,dat ge u eigen spelers niet herkend kan ik al niet verstaan,maar dat ge zegt dat ge op zijn bakkes gaat slaan ,omdat hij een vreugdegebaar naar zijn eigen lief doet gaat er bij mij al helemaal niet in.Nicky moest zijn trainingsvest dan maar uitdoen om die supporter er op te wijzen dat hij een speler van aalst was.

Mja, twas bij sommigen weer de moeite.
Naast mij stond er enen en op een bepaald moment zei hij bij een goeie tussenkomst van Kestens "Ziede se, Kestens als vierde man vanachter, direct e groot verschil". Vervolgens verspeelt Kestens de door hem veroverde bal door een slechte pass te geven en de meneer in kwestie zegt "Ja Kestens, ge waart ook beter op de bank blijven zitten zelle" :wadde:

28 Nov 2010, 12:12
Ancien

Iendrachter90 schreef:
Maar het ergste geval was toch bij de gussemé,dat ge u eigen spelers niet herkent kan ik al niet verstaan,maar dat ge zegt dat ge op zijn bakkes gaat slaan ,omdat hij een vreugdegebaar naar zijn eigen lief doet gaat er bij mij al helemaal niet in(dieje man dacht dat de gusseme ne speler van dessel was).Nicky moest zijn trainingsvest dan maar uitdoen om die supporter er op te wijzen dat hij een speler van aalst was.

Allé, meent ge da nu?
Waarschijnlijk combinatie van de avondmatch (te donker) en de lange busreis (te zat). :D

28 Nov 2010, 12:12
Vaste Waarde

Woar es den iendracht? ;) Voor zo'n sfeerken doen we het... 90 min lang achter onze ploeg!!!

28 Nov 2010, 12:35
forumlegende

Leeftijd: 45
serieuze ontlading na de match amaai
punten gepikt inderdaad maar meestal pikken ze ze van ons
wel een heel slecht zicht op da plein amaai,anders moeten ze nog dikkere tralies pakken
en de Jagermeister vond ik eerst een goed idee maar in het afkomen al ewa minder :)

28 Nov 2010, 12:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
acrid schreef:
serieuze ontlading na de match amaai
punten gepikt inderdaad maar meestal pikken ze ze van ons
wel een heel slecht zicht op da plein amaai,anders moeten ze nog dikkere tralies pakken
en de Jagermeister vond ik eerst een goed idee maar in het afkomen al ewa minder :)

Persoonlijke woorden van onze trainer na de match tegen voorzitter.
Soms moet men de punten eens pikken ook !

BVR zal dit wel beseft hebben ;)

Ook heb ik foto van de stadionomroeper van Dessel die besefte dat hij naam verkeerdelijk afriep.
Er moet ook gezegd worden dat ik nergens een aggresieve supporter van Dessel na de match tegenkomen ben (zelfs niet verbaal ), ondanks dat ik langs hen moest passeren om naar de bus te komen (y)

28 Nov 2010, 12:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Hopen om elke week zo een fistje opt straat te kunnen doen.
Die flikken deden zelfs de moeite niet meer om ons daar weg te krijgen. Ze bewogen zelfs nie meer, zelfs nie als er 50 man op u afstormt :)

28 Nov 2010, 13:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
voorbijganger schreef:
Die flikken deden zelfs de moeite niet meer om ons daar weg te krijgen. Ze bewogen zelfs nie meer, zelfs nie als er 50 man op u afstormt :)

:banana: :EA: idd

28 Nov 2010, 13:12
forumlegende

Leeftijd: 45
voorbijganger schreef:

denk dat ze wel doorhadden dat het als grap bedoeld was :)
moet zeggen dat de supporters en personeel daar heel vriendelijk waren
en hun buitenverwarming was ook goe gevonden

28 Nov 2010, 14:19
forumlegende

Inderdaad geen super-match gisteren. Eersten helft onder gelegen en in den tweeden helft gedurende 20min van 't kaske nor de muur gespeeld. 1-0 voorsprong voor Dessel was zeker niet overdreven.

De doorgevoerde wissels door BVR wierpen hun vruchten af, merci trainer! Sommigen zouden Sammy een basisplaats gunnen, maar ik denk dat hij conditioneel dit nog niet aankan. Wouter Moreels bleef achter elken bal jagen tot in den 92ste minuut... Sammy niet. Sammy is nen echten goalgetter, en heeft gisteren gralek goe gespeeld. Mor ik vrees als ge hem 90 minuten wil laten spelen dat de frisheid in den 2den helft volledig weg zal zijn... Hem met den time nekeer laten opkomen zou volgens mij een betere oplossing zijn. 0ns beide goalen mochten er best wezen, maar op nog een kans voro Wouter na, waren dit onze enige 'kansen'. Op 't einde goe weggekomen als diene kopbal van Dessel onderkant lat raakt en voor de lijn (?) botst ipv erachter...

Voor de rest, goeie match van onze keeper, verder ook Coppens die in het oog sprong. Van Damme wisselde gralek goeie acties af met slechte passes. Ook Kestens was goed in zijn interventies, maar zijn passes waren ook niet altijd wat het moest zijn. De Castro goeie match maar een oooh zo domme gele kaart om den bal weg te trappen...

Voor de spionkop nen dikke merci want de sfeer zat er gans de match goe in. Zo kosten we ons warm houden ;) . 't feestje op straat was anders ook ni slecht. Komen die flikken zeggen da we van 't straat af moeten zodat de auto 's door kosten en wa beginnen we dan te zingen... Zetj a neer, as ge ver 'n iendracht zetj,... :plat:

Merci ver den toffen avond. De titelrace is nog lang, mor wemmen toch vedrom ne stap in de goeie richting gezet.

28 Nov 2010, 14:29
Freak

*kijkt uit naar den onderkroiper zijn fotokes* :whistle:

28 Nov 2010, 14:36
Miniem

Ik kon der gisteren niet bijzijn.

Al iemand een deftig filmke gevonden van de match?

28 Nov 2010, 14:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 20