Transfers 2010-2011 - Pagina 42 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2010-2011
DT schreef:
El Corredor schreef:
panoleon schreef:
Stel, je bent sportief verantwoordelijke op Eendracht Aalst en je mag met nieuwjaar nog 2 transfers doen. Laat het ons erover eens zijn een backlinks en een spits. Weet dat je geen spelers uit 3de klasse kan nemen en dat vaste waardes in 1ste en 2de klasse waarschijnlijk niet gaan komen. Hou er ook rekening mee dat het in wezen echte versterkingen moeten zijn. Eens benieuwd naar mogelijke bankzitters uit 1ste, 2de en of reserven ;) Ik heb alvast 2 namen, wel voor dezelfde plaats: Siani, Mukendi ;)

een beetje vijgen na Pasen deze vraag, maar soit.

VOOR het seizoen gezegd om eventueel Van Diepenbeeck en/of Spinelli te halen, twee backs die je ook nog ergens anders kwijt kan, de ene centraal achteraan, de andere op het middenveld.

Wat de spits betreft, kan je misschien je licht eens opsteken in Lokeren of Zulte Waregem (Dugardein), of Sakanoko misschien.

ik had qua spits graag voor het seizoen NGom zien komen, maar dienen heeft dacht ik nu zelfs geen ploeg meer, werd buitengekuist bij Turnhout

Voor het seizoen zat je minstens met Delclef en Ringoot op de backpositie, dus qua dubbele bezetting kon dat wel tellen. Daar nog extra in investeren voor het seizoen had ik zelf nu ook niet gedaan eerlijk gezegd. Ondanks dat Spinelli een steengoede speler is geweest, stagneerde hij de laatste twee jaar wel enorm - anders zou Woluwe hem ook niet zomaar laten gaan hebben. Hij kan ook links op het midden uit de voeten, maar daarvoor had je Cousin en Podevijn al lopen (in mindere mate zelfs Glenn Coppens) dus ja... je kan moeilijk uw seizoen starten met drie linksbacks in je kern.

Begrijp ook wel de opmerking van Bakkie en Bram - centrale verdediger kan ook en Flippo op links, maar dan moet je echt wel een leider kunnen strikken. Iemand die zijn mond opentrekt en de rest stuurt, want buiten Flippo doet niemand dat bij ons centraal vanachter (was weer duidelijk in de tweede helft op Dessel), noch Niels, noch Kestens, noch Brecht (ook Seminck deed dat niet) en dat is het gevaar als Flippo terug naar links zou schuiven...

als ik zeg dat ik voor het seizoen graag dat Spinelli of Van Diepenbeeck zouden komen, bedoelde ik daarmee wel als eerste keuze, en niet als aanvulling op Delclef en Ringoot. Jouw geloof in die twee was nogal groot, het mijnen iets minder moet ik zeggen. Kan best zijn dat het prijsbewuste keuzes waren, maar buiten het feit dat ze misschien niet veel kosten,, spelen ze ook wel niet natuurlijk.

Wat opmerking betreft van centrale verdediger met maturiteit, daar kan ik mij ook wel in vinden. Makkelijker te vinden dan een goede linksback, alleen waarschijnlijk ook drie keer zo duur.

07 Dec 2010, 20:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
De Broyer als spits zou super zijn, maar waarschijnlijk (te) duur.

Verder denk ik ook dat er bij de beloften in eerste nog wel talent genre De Schutter, De Ridder, Mertens, ... te vinden moet zijn. Ik herinner me onze oefenmatch tegen de beloften van Gent vorig seizoen. Daar liepen toch een aantal goeie spelers bij.

07 Dec 2010, 23:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
De Broyer zou naar Centre trekken

07 Dec 2010, 23:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bram schreef:

Dat betekent dat hij dus haalbaar is voor een derdeklasser. Als het nog niet te laat is, mag BVR gerust een klapke gaan doen met zijn vroegere polain.

08 Dec 2010, 0:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Bram schreef:

Dat betekent dat hij dus haalbaar is voor een derdeklasser. Als het nog niet te laat is, mag BVR gerust een klapke gaan doen met zijn vroegere polain.

Ge moet wel met alles rekening houden, naast het feit dat die voor back-up peperduur is, moet ge u ook afvragen of die zonder problemen de bank gaat warm houden als Depoitre terug fit is.

08 Dec 2010, 0:50
Nationale Ploeg

Crispijn krijgt hier echt wel weinig krediet.
Laatste twee invalbeurten boem boem, en dat waren geen misse doelpunten. (y)

08 Dec 2010, 2:30
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Da vindek ook, mor khou mijn hart vast als Crispijn dan nekeer geschorst is of ook geblesseerd uitvalt... wie hebben we dan nog?

08 Dec 2010, 8:58
Ancien

El Corredor schreef:

als ik zeg dat ik voor het seizoen graag dat Spinelli of Van Diepenbeeck zouden komen, bedoelde ik daarmee wel als eerste keuze, en niet als aanvulling op Delclef en Ringoot. Jouw geloof in die twee was nogal groot, het mijnen iets minder moet ik zeggen. Kan best zijn dat het prijsbewuste keuzes waren, maar buiten het feit dat ze misschien niet veel kosten,, spelen ze ook wel niet natuurlijk.

Wat opmerking betreft van centrale verdediger met maturiteit, daar kan ik mij ook wel in vinden. Makkelijker te vinden dan een goede linksback, alleen waarschijnlijk ook drie keer zo duur.

Niet noodzakelijk, maar je moet ze willen vinden ook hé :-)

Spinelli had al heel snel een contract getekend bij Willebroek, nog voor wij de eindronde moesten spelen met kans op promotie naar tweede... Dan snap ik wel dat je als bestuur nog enkele opties openhoudt. Als daarna Delclef werd voorgesteld, toch ook met een redelijke staat van dienst bij Wetteren, mag je toch wel enig geloof hebben denk ik. Op dat moment kan je ook niet weten dat Ringoot en Delclef niet gespaard zouden blijven van blessures uiteraard. Als dan uw derde optie op de linksback - ook reeds getest in de voorbereiding - de beste blijkt te zijn maar uitvalt voor de rest van het seizoen, kan je op die positie toch wel van pech spreken.

08 Dec 2010, 9:01
Ancien

AlostanA schreef:
Crispijn krijgt hier echt wel weinig krediet.
Laatste twee invalbeurten boem boem, en dat waren geen misse doelpunten. (y)

Gaat niet zozeer over een gebrek aan krediet tov Sam hoor AlostanA, integendeel...

Maar er is wel een verschil tussen 10 minuten spelen tegen Hoogstraten (1 doelpunt) en een halfuur op Dessel (1 doelpunt) dan enkele weken na elkaar 90 minuten te moeten afhaspelen. Afgaand op de woorden van BVR die pas op Laurent rekent vanaf eind januari, betekent dit dus 6 volledige matchen nog. En lees eens de reacties op Sam's prestatie hier na de match op Oudenaarde, daar kan je zien hoeveel krediet hij gaat krijgen als hij niet scoort of als de ploeg punten laat...

Bovendien sukkelde Sam in het begin van het seizoen ook al met enkele kwaaltjes toen hij vaak zelfs enkel met de beloften diende op te draven. Het feit dat de velden er de komende weken niet beter op gaan worden, is ook al geen positief vooruitzicht. De overstap van provinciale zal net daar het meeste impact gaan hebben...

08 Dec 2010, 9:09
forumlegende

Bartos schreef:
Smetje schreef:
Bram schreef:

Ge moet wel met alles rekening houden, naast het feit dat die voor back-up peperduur is, moet ge u ook afvragen of die zonder problemen de bank gaat warm houden als Depoitre terug fit is.

Wie zegt dat De Broyer en Depoitre niet samen in de spits kunnen spelen?

Is misschien de duurste oplossing maar voor derde klasse toch een meerwaarde, zekerheid (al ben je nooit echt zeker in voetbal).

08 Dec 2010, 14:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:

Is misschien de duurste oplossing maar voor derde klasse toch een meerwaarde, zekerheid (al ben je nooit echt zeker in voetbal).

Ik twijfel er niet aan dat Depoitre en De Broyer samen in de spits kunnen spelen, maar wat gaat ge dan met Wouter Moreels doen? Wouter is misschien (zelfs waarschijnlijk) de beste speler van de reeks en ge kunt die in nood wel eens op de flank te zetten, maar zo een speler moet ge toch op zijn beste positie (en dat is zwervende spits) uitspelen hoor.

08 Dec 2010, 14:11
Freak

Leeftijd: 36
Dani schreef:
Bartos schreef:
Smetje schreef:

Depoitre en de broyer samen?En moreels erachter zkr,in een 3-5-2?Trouwens,er komt enkel een vervanger voor depoitre als die voor langere tijd out is en dat weten we pas eind januari in feite.

08 Dec 2010, 14:12
Vaste Waarde

En dan is het veel te laat om nog een transfer te doen !

08 Dec 2010, 14:14
Ancien

Leeftijd: 56
Dani schreef:
Bartos schreef:
Smetje schreef:

Wat ga je dan doen met Moreels? Als je Moreels er uit laat, DAN heb je pas problemen...

08 Dec 2010, 16:23
Freak

al die theorien tellen alleen als depoitre lange tijd out moest zijn.

08 Dec 2010, 17:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 345