|
|
| Pagina 275 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eerste klasse
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Dec 2010, 17:48 |
|
|
forumlegende
davy1919 schreef: Jeroen schreef: De Boeck buiten... T'zal daar nu ook wel gaan ontploffen op den Beerschot en hij lag nog 2.5 jaar onder contract tzal een duur ontslag geweest zen zelle ![]() Bwa, dat weet ik nog zo niet... Het betreft een ontslag wegens dringende redenen... wordt ongetwijfeld via gerechterlijke weg vervolgd. |
| 07 Dec 2010, 16:01 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
OPNIEUW COMPETITIEHERVORMING!
Volgend seizoen worden de play-off's afgeschaft en komt er in eerste klasse terug een competitie met 18 ploegen. Hieruit volgt dat er 2 extra ploegen moeten stijgen vanuit tweede naar eerste, waardoor ook in derde klasse (goed voor ons eigenste Iendracht; als we geen kampioen spelen) meerdere ploegen nog kans maken om naar tweede over te gaan... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Dec 2010, 18:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Eerste klasse volgend seizoen met 18 teams zonder playoffs
Eerste klasse wordt weer zoals het was: een competitie met 18 clubs zonder play-offs. Dat hebben de eersteklassers daarnet beslist. Twaalf van de zestien eersteklassers stemden voor een terugkeer naar de oude formule. Ook Standard stemde voor. Anderlecht, Club Brugge, Genk en Gent laten weten volgende week te beslissen over hun strategie. De 'nieuwe' competitie met 18 start volgend seizoen. Dat wil zeggen dat er 2 extra ploegen uit tweede klasse moeten promoveren. Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 10 Dec 2010, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Dec 2010, 18:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Alé de play -offs zijn eindelijk afgeschaft in 1ste klasse.
Ik ben er persoonlijk wel content mee! Gelijk de regeling nu was vond ik het maar nix. De laatste 2 da 5! matchen moeten spelen onder elkaar en de (eigenlijke)kampioen da nog is moet aantreden in play-offs om dit nog is te bevestigen eigenlijk ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Dec 2010, 18:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Eerste klasse volgend seizoen met 18 teams zonder playoffs Eerste klasse wordt weer zoals het was: een competitie met 18 clubs zonder play-offs. Dat hebben de eersteklassers daarnet beslist. Twaalf van de zestien eersteklassers stemden voor een terugkeer naar de oude formule. Ook Standard stemde voor. Anderlecht, Club Brugge, Genk en Gent laten weten volgende week te beslissen over hun strategie. De 'nieuwe' competitie met 18 start volgend seizoen. Dat wil zeggen dat er 2 extra ploegen uit tweede klasse moeten promoveren. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Dec 2010, 18:19 |
|
|
Tom_1919 schreef: eendrachter'80 schreef: Eerste klasse volgend seizoen met 18 teams zonder playoffs Eerste klasse wordt weer zoals het was: een competitie met 18 clubs zonder play-offs. Dat hebben de eersteklassers daarnet beslist. Twaalf van de zestien eersteklassers stemden voor een terugkeer naar de oude formule. Ook Standard stemde voor. Anderlecht, Club Brugge, Genk en Gent laten weten volgende week te beslissen over hun strategie. De 'nieuwe' competitie met 18 start volgend seizoen. Dat wil zeggen dat er 2 extra ploegen uit tweede klasse moeten promoveren. Wil dus zeggen as die zjiekers van Dender zo blijven presteren da ze terug in 1ste zouden geraken ook ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Dec 2010, 18:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Tom_1919 schreef: Tom_1919 schreef: eendrachter'80 schreef: Eerste klasse volgend seizoen met 18 teams zonder playoffs Eerste klasse wordt weer zoals het was: een competitie met 18 clubs zonder play-offs. Dat hebben de eersteklassers daarnet beslist. Twaalf van de zestien eersteklassers stemden voor een terugkeer naar de oude formule. Ook Standard stemde voor. Anderlecht, Club Brugge, Genk en Gent laten weten volgende week te beslissen over hun strategie. De 'nieuwe' competitie met 18 start volgend seizoen. Dat wil zeggen dat er 2 extra ploegen uit tweede klasse moeten promoveren. Wil dus zeggen as die zjiekers van Dender zo blijven presteren da ze terug in 1ste zouden geraken ook ![]() Of er zijn dit seizoen geen dalers in eerste |
| 10 Dec 2010, 18:22 |
|
|
eendrachter'80 schreef: Of er zijn dit seizoen geen dalers in eerste Ik zou het persoonlijk maar triestig vinden dat ze niemand zouden doen dalen. Zowizo gaan er wel 2 extra ploegen naar 2e doorschuiven ook dan... (wss 1 uit beide reeksen (Derde A + B)) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Dec 2010, 18:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendrachtzot schreef: eendrachter'80 schreef: Of er zijn dit seizoen geen dalers in eerste Ik zou het persoonlijk maar triestig vinden dat ze niemand zouden doen dalen. Zowizo gaan er wel 2 extra ploegen naar 2e doorschuiven ook dan... (wss 1 uit beide reeksen (Derde A + B)) Gewoon de nrs 2en 3uit de eindronde dat mee mogen in dat geval,maar er wordt nog 1ding over het hoofd gezien:de grote 4 alé 3+meeloper gent gaan hun er niet zomaar bij neerleggen. |
| 10 Dec 2010, 18:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
wat gaan ze doen uit de competitie stappen ?
het enige wat mogelijk is, is hun rechten samen verkopen, en dat natuurlijk enkel voor wat de thuismatchen betreft. Eerlijk gezegd, betwijfel ik sterk of de impact daarvan op de kleine clubs zo immens groot gaat zijn. Bij Anderlecht denken ze immers nogal gemakkelijk dat de wereld rond om hun gat draait.... maar of ze hun eigen pakket zo gemakkelijk verkocht gaan krijgen .... en vooral tegen welke prijs ? Benieuwd of VH nu werkelijk iets gaat ondernemen, volgens mij verliest hij altijd. Eigen project (persoonlijk zie ik het niet van grond geraken in België), onderneemt hij niets, ja dan lachen ze hem in de rest van Belgie vierkantig uit. Of is het wishful thinking ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2010, 18:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zou het akkoord van Standard trouwens iets te maken hebben met de situatie van Charleroi ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2010, 18:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Zou het akkoord van Standard trouwens iets te maken hebben met de situatie van Charleroi ? Er wordt later vergaderd over of er nu extra stijgers komen of gewoon geen dalers,dus standard zou dan beslist hebben op basis van iets dat misschien kan gebeuren. |
| 10 Dec 2010, 18:41 |
|
|
Freak
Benieuwd wat de "grote" 4 met hun tv rechten-geld gaan doen. Ze kunnen ieder apart hun tv rechten verkopen. Ik vermoed dat het pakket van Anderlecht iets sneller de deur gaat uit zijn, dan pakweg een pakket met 12 clubs met matchen als Charleroi-Westerlo...
prima zaak die afschaffing van de playoffs voor de voetballiefhebber, economisch een ramp. ik vraag mij wel af welk motief Standard heeft om zich bij de kleinere clubs te voegen, het monopolie van hun tv-geld in de Walen misschien? Dit betekent dat er misschien vier clubs gaan overkomen uit tweede, of dat weer een verrijking gaat zijn, is nog maar zeer de vraag. Van die playoffs was ik niet zot, maar terug naar 18 clubs is ook geen stap voorwaarts, eerder eentje achterwaarts. Laatst gewijzigd door El Corredor op 10 Dec 2010, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Dec 2010, 18:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: wat gaan ze doen uit de competitie stappen ? het enige wat mogelijk is, is hun rechten samen verkopen, en dat natuurlijk enkel voor wat de thuismatchen betreft. Eerlijk gezegd, betwijfel ik sterk of de impact daarvan op de kleine clubs zo immens groot gaat zijn. Bij Anderlecht denken ze immers nogal gemakkelijk dat de wereld rond om hun gat draait.... maar of ze hun eigen pakket zo gemakkelijk verkocht gaan krijgen .... en vooral tegen welke prijs ? Benieuwd of VH nu werkelijk iets gaat ondernemen, volgens mij verliest hij altijd. Eigen project (persoonlijk zie ik het niet van grond geraken in België), onderneemt hij niets, ja dan lachen ze hem in de rest van Belgie vierkantig uit. Of is het wishful thinking ? ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2010, 19:08 |
|
| Pagina 275 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 500 Volgende |