|
|
| Pagina 609 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 607 608 609 610 611 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bartos schreef: Iendrachtzot schreef: http://www.youtube.com/watch?v=K4_ie9fFHic&feature=player_embedded en dan zeggen dat wij hooligans zijn... ![]() Die Kroaten daar is wel ne zwaren hoek af. Als ge die verhalen hoort van toen Anderlecht dit seizoen in Hajduk Split ging spelen . Hajduksupporters die het hotel van de Anderlechtfans bestormden en de kamers binnenstormden om mensen te molesteren. Hajduksupporters die gans Split rondgingen om het uur te vragen en wie niet in het Kroatisch kon antwoorden, werd met baseballknuppels bewerkt. Die mannen peizen dat het ginder nog altijd oorlog is.Nee die verhalen had ik nog niet gehoord/gelezen.Als ze waar zijn,,, da's er toch wel over. Maja algemeen kunde toch wel zeggen dat zelfs het hooliganisme in het Belgisch voetbal ni echt meer nijg/erg is? of denk jij (denken jullie) daar anders over? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Dec 2010, 21:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Iendrachtzot schreef: Bartos schreef: Iendrachtzot schreef: http://www.youtube.com/watch?v=K4_ie9fFHic&feature=player_embedded en dan zeggen dat wij hooligans zijn... ![]() Die Kroaten daar is wel ne zwaren hoek af. Als ge die verhalen hoort van toen Anderlecht dit seizoen in Hajduk Split ging spelen . Hajduksupporters die het hotel van de Anderlechtfans bestormden en de kamers binnenstormden om mensen te molesteren. Hajduksupporters die gans Split rondgingen om het uur te vragen en wie niet in het Kroatisch kon antwoorden, werd met baseballknuppels bewerkt. Die mannen peizen dat het ginder nog altijd oorlog is.Nee die verhalen had ik nog niet gehoord/gelezen.Als ze waar zijn,,, da's er toch wel over. Maja algemeen kunde toch wel zeggen dat zelfs het hooliganisme in het Belgisch voetbal ni echt meer nijg/erg is? of denk jij (denken jullie) daar anders over? En dat is maar goed ook, hé. Ik herinner me begin jaren '80 dat ik naar Anderlecht-Tottenham ging zien en dat de avond voor de match een Tottenham-supporter was doodgestoken en dat de auto's stonden te branden in de straten rond het stadion... Er is maar één vorm van hooliganisme waar ik me niet druk kan over maken en dat is als 2 rivaliserende groepen ervoor kiezen te vechten op een afgesproken plaatse ver van de bewoonde wereld ergens op een open veld en daar met elkaar op de vuist gaan en desnoods elkaar de kop inslaan. Dat is nog een tijd gewoonte geweest. Eigenlijk zou de politie dan gewoon moeten laten betijen, eigen schuld, dikke bult... Al de rest: in de stadions of onschuldige mensen lastigvallen of aanvallen, daar heb ik 0,0 respect voor. Allez, als die verhalen kloppen van mensen op straat of in een hotel te gaan afkloppen, sorry 1302 is al lang voorbij, hé (skild en vriend), al is dat in de Balkan natuurlijk niet zo lang geleden... En daar moet geen enkele gaan beweren dat hooliganisme iets van doen heeft met clubliefde of zo, er is nog nooit een club beter geworden van zijn hooligans, maar er zijn al wel veel clubs veel slechter van geworden (boetes, mensen die wegblijven, uitgesloten uit competities, matchen met gesloten deuren, doden,...). Die gasten, dat is gewoon te veel testosteron en de voetbal is maar het schaamlapje omdat er daar meest kans is op straffeloosheid... |
| 15 Dec 2010, 21:26 |
|
|
forumlegende
Bericht Re:
salvador schreef: Iendrachtzot schreef: Bartos schreef: Die Kroaten daar is wel ne zwaren hoek af. Als ge die verhalen hoort van toen Anderlecht dit seizoen in Hajduk Split ging spelen . Hajduksupporters die het hotel van de Anderlechtfans bestormden en de kamers binnenstormden om mensen te molesteren. Hajduksupporters die gans Split rondgingen om het uur te vragen en wie niet in het Kroatisch kon antwoorden, werd met baseballknuppels bewerkt. Die mannen peizen dat het ginder nog altijd oorlog is.Nee die verhalen had ik nog niet gehoord/gelezen.Als ze waar zijn,,, da's er toch wel over. Maja algemeen kunde toch wel zeggen dat zelfs het hooliganisme in het Belgisch voetbal ni echt meer nijg/erg is? of denk jij (denken jullie) daar anders over? En dat is maar goed ook, hé. Ik herinner me begin jaren '80 dat ik naar Anderlecht-Tottenham ging zien en dat de avond voor de match een Tottenham-supporter was doodgestoken en dat de auto's stonden te branden in de straten rond het stadion... Er is maar één vorm van hooliganisme waar ik me niet druk kan over maken en dat is als 2 rivaliserende groepen ervoor kiezen te vechten op een afgesproken plaatse ver van de bewoonde wereld ergens op een open veld en daar met elkaar op de vuist gaan en desnoods elkaar de kop inslaan. Dat is nog een tijd gewoonte geweest. Eigenlijk zou de politie dan gewoon moeten laten betijen, eigen schuld, dikke bult... Al de rest: in de stadions of onschuldige mensen lastigvallen of aanvallen, daar heb ik 0,0 respect voor. Allez, als die verhalen kloppen van mensen op straat of in een hotel te gaan afkloppen, sorry 1302 is al lang voorbij, hé (skild en vriend), al is dat in de Balkan natuurlijk niet zo lang geleden... En daar moet geen enkele gaan beweren dat hooliganisme iets van doen heeft met clubliefde of zo, er is nog nooit een club beter geworden van zijn hooligans, maar er zijn al wel veel clubs veel slechter van geworden (boetes, mensen die wegblijven, uitgesloten uit competities, matchen met gesloten deuren, doden,...). Die gasten, dat is gewoon te veel testosteron en de voetbal is maar het schaamlapje omdat er daar meest kans is op straffeloosheid... nooit aan gedacht om pastoor te worden? |
| 16 Dec 2010, 8:47 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Re:
Jean schreef: salvador schreef: Iendrachtzot schreef: Nee die verhalen had ik nog niet gehoord/gelezen.Als ze waar zijn,,, da's er toch wel over. Maja algemeen kunde toch wel zeggen dat zelfs het hooliganisme in het Belgisch voetbal ni echt meer nijg/erg is? of denk jij (denken jullie) daar anders over? En dat is maar goed ook, hé. Ik herinner me begin jaren '80 dat ik naar Anderlecht-Tottenham ging zien en dat de avond voor de match een Tottenham-supporter was doodgestoken en dat de auto's stonden te branden in de straten rond het stadion... Er is maar één vorm van hooliganisme waar ik me niet druk kan over maken en dat is als 2 rivaliserende groepen ervoor kiezen te vechten op een afgesproken plaatse ver van de bewoonde wereld ergens op een open veld en daar met elkaar op de vuist gaan en desnoods elkaar de kop inslaan. Dat is nog een tijd gewoonte geweest. Eigenlijk zou de politie dan gewoon moeten laten betijen, eigen schuld, dikke bult... Al de rest: in de stadions of onschuldige mensen lastigvallen of aanvallen, daar heb ik 0,0 respect voor. Allez, als die verhalen kloppen van mensen op straat of in een hotel te gaan afkloppen, sorry 1302 is al lang voorbij, hé (skild en vriend), al is dat in de Balkan natuurlijk niet zo lang geleden... En daar moet geen enkele gaan beweren dat hooliganisme iets van doen heeft met clubliefde of zo, er is nog nooit een club beter geworden van zijn hooligans, maar er zijn al wel veel clubs veel slechter van geworden (boetes, mensen die wegblijven, uitgesloten uit competities, matchen met gesloten deuren, doden,...). Die gasten, dat is gewoon te veel testosteron en de voetbal is maar het schaamlapje omdat er daar meest kans is op straffeloosheid... nooit aan gedacht om pastoor te worden? Hij heeft wel overschotten van gelijk hé _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 16 Dec 2010, 13:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Bericht Re: Re:
Jean schreef: salvador schreef: Iendrachtzot schreef: Nee die verhalen had ik nog niet gehoord/gelezen.Als ze waar zijn,,, da's er toch wel over. Maja algemeen kunde toch wel zeggen dat zelfs het hooliganisme in het Belgisch voetbal ni echt meer nijg/erg is? of denk jij (denken jullie) daar anders over? En dat is maar goed ook, hé. Ik herinner me begin jaren '80 dat ik naar Anderlecht-Tottenham ging zien en dat de avond voor de match een Tottenham-supporter was doodgestoken en dat de auto's stonden te branden in de straten rond het stadion... Er is maar één vorm van hooliganisme waar ik me niet druk kan over maken en dat is als 2 rivaliserende groepen ervoor kiezen te vechten op een afgesproken plaatse ver van de bewoonde wereld ergens op een open veld en daar met elkaar op de vuist gaan en desnoods elkaar de kop inslaan. Dat is nog een tijd gewoonte geweest. Eigenlijk zou de politie dan gewoon moeten laten betijen, eigen schuld, dikke bult... Al de rest: in de stadions of onschuldige mensen lastigvallen of aanvallen, daar heb ik 0,0 respect voor. Allez, als die verhalen kloppen van mensen op straat of in een hotel te gaan afkloppen, sorry 1302 is al lang voorbij, hé (skild en vriend), al is dat in de Balkan natuurlijk niet zo lang geleden... En daar moet geen enkele gaan beweren dat hooliganisme iets van doen heeft met clubliefde of zo, er is nog nooit een club beter geworden van zijn hooligans, maar er zijn al wel veel clubs veel slechter van geworden (boetes, mensen die wegblijven, uitgesloten uit competities, matchen met gesloten deuren, doden,...). Die gasten, dat is gewoon te veel testosteron en de voetbal is maar het schaamlapje omdat er daar meest kans is op straffeloosheid... nooit aan gedacht om pastoor te worden? tiens salva ... er is precies toch enen levend van da veld afgeraakt ![]() |
| 16 Dec 2010, 13:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
edit
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Dec 2010, 15:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2010, 20:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 16 Dec 2010, 20:48 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
England4ever schreef: Haha nice ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 16 Dec 2010, 20:51 |
|
|
Vaste Waarde
Als ge da ziet, stelt een Witselleken veel minder voor e.
http://www.youtube.com/watch?v=f9IvUS4i ... re=related |
| 17 Dec 2010, 17:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Als ge da ziet, stelt een Witselleken veel minder voor e. http://www.youtube.com/watch?v=f9IvUS4i ... re=related Voetbal een feest Er zitten een paar specialekes tussen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Dec 2010, 19:41 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
|
| 17 Dec 2010, 20:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Afrikaanse betonpomp http://www.youtube.com/watch?v=5ayf7DsTT2U
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Dec 2010, 13:21 |
|
|
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Dec 2010, 13:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Dec 2010, 13:27 |
|
| Pagina 609 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 607 608 609 610 611 … 885 Volgende |