Eerste klasse - Pagina 284 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 282 283 284 285 286 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Eerste klasse
Nu ook officieel: Standard-KV Mechelen afgelast.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 101228_035

28 Dec 2010, 13:25
Freak

Leeftijd: 35
En het volgende beroep zit er ook aan te komen:Stvv-Kv mechelen 0-5
Bij mechelen zijn ze het trouwens grondig beu nu ze eisen de volledige afgelasting van de speeldag van morgen en dat de play offs 2weken worden uitgesteld of ze trekken naar de rechtbank.

28 Dec 2010, 16:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
redelijk schandalig toch, als ge dat plein zag heeft STVV er toch inderdaad alles aan gedaan om dat plein bespeelbaar te maken. Ge gaat mij nu niet zeggen dat ze opzettelijk en deel van het veld niet zullen verwarmd hebben ofzo ?
Begin dat gejank van de kakkers wel stillekes aan beu te geraken, alles wat niet in hun voordeel uitdraait resulteert in gejank in de pers.

28 Dec 2010, 18:49
Nationale Ploeg

Bram schreef:
redelijk schandalig toch, als ge dat plein zag heeft STVV er toch inderdaad alles aan gedaan om dat plein bespeelbaar te maken. Ge gaat mij nu niet zeggen dat ze opzettelijk en deel van het veld niet zullen verwarmd hebben ofzo ?
Begin dat gejank van de kakkers wel stillekes aan beu te geraken, alles wat niet in hun voordeel uitdraait resulteert in gejank in de pers.

Eindelijk iemand die zegt, wat ik al even denk. :juij:
Wat gaat het volgende zijn? Legt de competitie een paar jaar stil tot we een nieuw stadion hebben, want we staan op straat.

28 Dec 2010, 18:58

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bram schreef:

Timmermans: "Als men ons niet volgt, stappen we naar de rechtbank"Het is KV Mechelen menens met zijn eisen. De door afgelastingen geteisterde club wil dat Kalendercommissie de play-offs twee weken uitstelt.
Eén van de eisen is ook dat de 22ste speeldag volledig wordt afgelast, maar daar wil Malinwa zich nog tolerant in opstellen. "In het geval van deze speeldag beseffen we dat het kort dag is, maar voor de overige eisen is het ons menens", vertelt KVM-voorzitter Johan Timmermans aan VRT.
Wel wil men Achter de Kazerne dat in de toekomst bij een afgelasting de volledige speeldag wordt uitgesteld. "Als de Kalendercommissie ons niet volgt, zullen wij naar de burgerlijke rechtbank stappen. Want een mooier voorbeeld van competitievervalsing kun je moeilijk bedenken."

28 Dec 2010, 20:06

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bakkie schreef:
Want een mooier voorbeeld van competitievervalsing kun je moeilijk bedenken."
:plat: dat zegt dan veel over die mens zijn verstandelijke capaciteiten :crazy:

28 Dec 2010, 20:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Na op unibet: Wades de volgende match....? ;)
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... e-afgelast

28 Dec 2010, 21:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Schepper schreef:
Na op unibet: Wades de volgende match....? ;)
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... e-afgelast

Eerste (deel van) toegeving voor Mechelen is een feit... wat denken jullie?
Zou KVM die 'rechtszaak' winnen, als het zoverkomt :wadde: ?

28 Dec 2010, 22:04
Nationale Ploeg

Anderlecht wint met 0-2 op het veld van Kortrijk.

Brugge voor 't moment (na 1 minuut 32 seconden)1-0 voorsprong (thuis) tegen Charleroi (y)

29 Dec 2010, 21:50
Nationale Ploeg

Iendrachtzot schreef:
Anderlecht wint met 0-2 op het veld van Kortrijk.

Brugge voor 't moment (na 1 minuut 32 seconden)1-0 voorsprong (thuis) tegen Charleroi (y)

2-0 (na 25 minuten): 2x Perisic

29 Dec 2010, 22:01
Nationale Ploeg

Dat zit hier precies vol Orlans-supporters :crazy:

30 Dec 2010, 17:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Citeer:
De VRT heeft bevestigd wat al vermoed werd: de openbare omroep zal niet meebieden op het voetbalcontract. Dat zei gedelegeerd bestuurder Sandra De Preter in het programma 'Reyers Laat' op Canvas.

"Die beslissing heb ik niet genomen, die lag al klaar voor ik drie maanden geleden mijn nieuwe job startte. De VRT moet besparen, dus zal er minder voetbal op onze zenders komen. Op wielrennen en veldrijden wordt niet bespaard."

De huidige verbintenis loopt nog tot half 2011. Vanaf volgend voetbalseizoen zal de tv-kijker voor samenvattingen dus niet meer op de VRT terechtkunnen. Ook de talkshow Extra Time en de rechtstreekse uitzendingen van de bekerwedstrijden op de VRT verdwijnen. VT4 is één van de kandidaten om het voetbalcontract binnen te rijven. Het is ook uitkijken naar wat VRT-voetbaljournalisten als Frank Raes en Filip Joos zullen doen. (jv) HLN.be

11 Jan 2011, 15:24
Ancien

Leeftijd: 56
davy1919 schreef:
Citeer:
De VRT heeft bevestigd wat al vermoed werd: de openbare omroep zal niet meebieden op het voetbalcontract. Dat zei gedelegeerd bestuurder Sandra De Preter in het programma 'Reyers Laat' op Canvas.

"Die beslissing heb ik niet genomen, die lag al klaar voor ik drie maanden geleden mijn nieuwe job startte. De VRT moet besparen, dus zal er minder voetbal op onze zenders komen. Op wielrennen en veldrijden wordt niet bespaard."

De huidige verbintenis loopt nog tot half 2011. Vanaf volgend voetbalseizoen zal de tv-kijker voor samenvattingen dus niet meer op de VRT terechtkunnen. Ook de talkshow Extra Time en de rechtstreekse uitzendingen van de bekerwedstrijden op de VRT verdwijnen. VT4 is één van de kandidaten om het voetbalcontract binnen te rijven. Het is ook uitkijken naar wat VRT-voetbaljournalisten als Frank Raes en Filip Joos zullen doen. (jv) HLN.be

Langs de andere kant twijfelen ze dan wel voor een 3de VRT-post! :hmm: :wadde: .

11 Jan 2011, 15:28

De Kalendercommissie van de Pro League heeft de kalender in de hoogste voetbalklasse flink dooreengegooid. Om alle uitgestelde wedstrijden in te passen, worden niet alleen enkele speeldagen verlaat, maar ook de start van de play-offs wordt uitgesteld.

Zo wordt de speeldag van woensdag 2 februari (de 25e speeldag) vervangen door een eerste reeks inhaalwedstrijden en doorgeschoven naar het weekend van 4-6 februari, waardoor alle volgende speeldagen uiteraard worden doorgeschoven. Bovendien wordt een bijkomend inhaalweekend voorzien in het weekend van 26 en 27 februari.

Aangezien alle wedstrijden van speeldagen 29 en 30 op hetzelfde ogenblik dienen te worden gespeeld en Anderlecht mogelijk op donderdag moet uitkomen in de achtste finale van de Europa League, zal de definitieve datum van speeldag 29 pas bekend worden gemaakt op vrijdag 25 februari. De Brusselaars treffen Ajax immers op 17 en 24 februari.

Beker
Als Anderlecht zich kwalificeert voor de achtste finales, zal deze speeldag worden afgewerkt op maandag 14 maart (20u30). Wordt paars-wit door Ajax uitgeschakeld in de zestiende finales, zal de 29e speeldag plaatsvinden op zaterdag 12 maart (20u). Door deze verschuivingen beginnen de play-offs pas in het weekend van 2 en 3 april, in plaats van 19 maart, om te eindigen op dinsdag 17 mei 2011.

Bovendien werden de halve finales van de Cofidis Cup verplaatst met het akkoord van de betrokken tv-partners. De heenwedstrijden worden op woensdag 16 maart of donderdag 17 maart (als Anderlecht naar de achtste finales van de Europa League doorstoot) afgewerkt, de terugwedstrijd zal plaatsvinden op 6 april. (belga)

12 Jan 2011, 18:24

D'Onofrio: "Witsel is beter dan Zidane"Ook Dominique D'Onofrio is tevreden over de stage van Standard. De man is dit seizoen nog niet van kritiek gespaard gebleven, maar ziet beterschap in het verschiet

Dominique D'Onofrio voelt zich nog gesteund door zijn broer Luciano, maar zeker van zijn positie voelt hij zich niet. "Mijn broer heeft van voetbal zijn beroep gemaakt. Zoals om het even welke bedrijfsleider aarzelt hij niet in te grijpen als de gang van zaken een bedreiging vormt voor zijn onderneming", zegt hij in HLN.

"De dag dat hij van oordeel is dat ik mijn werk niet goed doe, zal hij niet aarzelen mij dat te zeggen en de maatregel treffen die zich opdringt. Ik maak mij daar niet druk over. Ik leef van de ene dag in de andere, van de ene match naar de andere."

De eerste wedstrijd na de winterstop is tegen Anderlecht. "Geen ploeg in België beschikt momenteel over een betere ploeg en een betere kern dan Anderlecht. Zij zijn favoriet. Zonder Defour en Witsel zullen we onze huidige mogelijkheden moeten overstijgen om kans te maken op een goed resultaat. Gelukkig recupereer ik Tchite. En gelukkig heeft Camara tijdens deze stage aangenaam verrast. Gelukkig wordt Witsel almaar beter, sterker en constanter. Geloof me: hij is beter dan Zidane toen die wegging bij Bordeaux."

D'Onofrio zal ook in Bordeaux geweest zijn,maar om de wijn te proeven. :crazy:

15 Jan 2011, 10:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 282 283 284 285 286 500