|
|
| Pagina 71 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 69 70 71 72 73 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
voorbijganger schreef: witteken schreef: Bartos schreef: Dat zou nu wel het stomste zijn dat we kunnen doen. Niet alleen omdat ge nu in volle titelstrijd gans uw systeem niet moet beginnen omgooien of omdat ik de speler niet benijd die als enige op het middenveld achter drie aanvallers alle gaten moet toelopen, maar vooral omdat toch duidelijk is dat Wouter Moreels zo dicht mogelijk bij de goal moet spelen, daar waar hij het verschil kan maken. is dat heel u systeem omgooien? wouter ipv ewen en pape naast depoitre. wouter loopt nu toch al bijna een hele wedstrijd in het middenveld kilometers af te leggen, dus veel verschil gaat dat niet maken. ik zou zo alleen spelen als die pape meevalt en gemakkelijk de weg naar het doel vindt. creativiteit is iets dat we missen in ons middenveld , iets dat wouter perfect zou kunnen invullen . en met depoitre heb je zowiezo iemand erbij die heel wat werk in het midden verzet Ja, want al die goals dat Wouter gemaakt heeft de laatsten tijd, heeft hij gemaakt vanop het middenveld ![]() Ik zou toch ook niet te veel veranderen, Moreels en Crispyn doen het toch goed? Je kan met Pape op de bank beginnen en laten invallen voor Sam (of Wouter) indien nodig, of laatste half uur. Wouter is niet uit de ploeg te denken, maar het zou sneu zijn om de Sam opzij te schuiven zoals ze hier al bezig waren!! Trouwens als Depoitre fit is, zal hij waarschijnlijk ook op de bank beginnen, nee, ik vind dat de volgorde Wouter, Laurent, Sam, Pape moet zijn àls iedereen fit is natuurlijk. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Feb 2011, 11:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Veel zal afhangen van wat er de volgende 2 weken nog gebeurd zeker ?
Op dit moment zou ik hem ook eerst laten invallen, maar als Crispijn de volgende niet op dreef is dan zal den nieuwe wel snel een kans krijgen. Laat ons nog maar wat afwachten.... met een beetje geluk stelt er zich een luxeprobleem. Eerst Torhout inblikken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Feb 2011, 11:59 |
|
|
Scholier
Smetje schreef: Gilles schreef: boer touch schreef: In hey HLN Staat dat hij bij anderlecht gaat testen? en bij de regio berichten staat dan weer dat hij tot het einde van dit seizoen bij ons blijft? Zal waarschijnlijk zijn dat hij testte met Aalst tegen RSCA. Staat toch op de officiële site dat hij van ons is dus daar zou ik mij geen zorgen over maken. Er staat in dat hij met ons tegen RSCA testte en dat hij nu bij RSCA test. Raar hoor. Hopelijk een fout van de krant. Als hij getekend heeft, kan hij er toch niet meer onderuit hoop ik. Wat zou die trouwens gaan doen bij Anderlecht. De Sutter en Vaseline zitten al op de bank. hij was gisteren al niet op de training |
| 11 Feb 2011, 12:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
zwetwit schreef: Smetje schreef: Gilles schreef: Zal waarschijnlijk zijn dat hij testte met Aalst tegen RSCA. Staat toch op de officiële site dat hij van ons is dus daar zou ik mij geen zorgen over maken. Er staat in dat hij met ons tegen RSCA testte en dat hij nu bij RSCA test. Raar hoor. Hopelijk een fout van de krant. Als hij getekend heeft, kan hij er toch niet meer onderuit hoop ik. Wat zou die trouwens gaan doen bij Anderlecht. De Sutter en Vaseline zitten al op de bank. hij was gisteren al niet op de training Hij gaat toch geen Mezineke doen ![]() |
| 11 Feb 2011, 12:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Was zo afgesproken, hij wordt pas volgende week op training verwacht.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 11 Feb 2011, 13:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: Was zo afgesproken, hij wordt pas volgende week op training verwacht. Idd,niet panikeren jongens hij zal wel voor aalst uitkomen als alles in orde is. ![]() |
| 11 Feb 2011, 13:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Was zo afgesproken, hij wordt pas volgende week op training verwacht. Idd,niet panikeren jongens hij zal wel voor aalst uitkomen als alles in orde is. ![]() Je kan misschien je goede bronnen eens raadplegen maar mijn gezond boerenverstand zegt dat het er voor Lolo niet goed uitziet.Anders ga je nu geen speler meer bijhalen.Ik vrees dat het toch een paniekaankoop is.Niet vergeten dat er vorig jaar na de aankoop van Siereveld gezegd werd dat in de toekomst slechts spelers zouden worden binnengehaald nadat ze herhaaldelijk en door verschillende mensen werden gescout. |
| 11 Feb 2011, 14:11 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
Smetje schreef: zwetwit schreef: Smetje schreef: Er staat in dat hij met ons tegen RSCA testte en dat hij nu bij RSCA test. Raar hoor. Hopelijk een fout van de krant. Als hij getekend heeft, kan hij er toch niet meer onderuit hoop ik. Wat zou die trouwens gaan doen bij Anderlecht. De Sutter en Vaseline zitten al op de bank. hij was gisteren al niet op de training Hij gaat toch geen Mezineke doen ![]() Nee , hij rijdt mee met De CASTRO ![]() _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 11 Feb 2011, 14:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Was zo afgesproken, hij wordt pas volgende week op training verwacht. Idd,niet panikeren jongens hij zal wel voor aalst uitkomen als alles in orde is. ![]() Je kan misschien je goede bronnen eens raadplegen maar mijn gezond boerenverstand zegt dat het er voor Lolo niet goed uitziet.Anders ga je nu geen speler meer bijhalen.Ik vrees dat het toch een paniekaankoop is.Niet vergeten dat er vorig jaar na de aankoop van Siereveld gezegd werd dat in de toekomst slechts spelers zouden worden binnengehaald nadat ze herhaaldelijk en door verschillende mensen werden gescout. Heeft denk ik niet zozeer met de blessure van Laurent te maken maar gewoon met het feit dat ook de andere spitsen regelmatig eens kampen met kleine blessures - Sam met zijn schouder voor de match op Deinze, deze week sukkelend met een teenblessure... Wouter die soms ook al eens iets tegenkomt (heeft vorige week tijdens de rust op Geel bijvoorbeeld blijven opwarmen op het veld)... ik denk dus dat de oorzaak van de aankoop daar moet worden gezocht, eerder dan bij het slecht evolueren van Laurent's blessure... Als Gueye zijn goalen maakt hé, zal er geen haan naar kraaien denk ik waarom hij nu binnengehaald werd... |
| 11 Feb 2011, 14:31 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
DT schreef: lolo4ever schreef: Iendrachter90 schreef: Idd,niet panikeren jongens hij zal wel voor aalst uitkomen als alles in orde is. ![]() Je kan misschien je goede bronnen eens raadplegen maar mijn gezond boerenverstand zegt dat het er voor Lolo niet goed uitziet.Anders ga je nu geen speler meer bijhalen.Ik vrees dat het toch een paniekaankoop is.Niet vergeten dat er vorig jaar na de aankoop van Siereveld gezegd werd dat in de toekomst slechts spelers zouden worden binnengehaald nadat ze herhaaldelijk en door verschillende mensen werden gescout. Heeft denk ik niet zozeer met de blessure van Laurent te maken maar gewoon met het feit dat ook de andere spitsen regelmatig eens kampen met kleine blessures - Sam met zijn schouder voor de match op Deinze, deze week sukkelend met een teenblessure... Wouter die soms ook al eens iets tegenkomt (heeft vorige week tijdens de rust op Geel bijvoorbeeld blijven opwarmen op het veld)... ik denk dus dat de oorzaak van de aankoop daar moet worden gezocht, eerder dan bij het slecht evolueren van Laurent's blessure... Als Gueye zijn goalen maakt hé, zal er geen haan naar kraaien denk ik waarom hij nu binnengehaald werd... moet DT gelijk geven, wie zegt dat Laurent dit jaar nog zal spelen, had zondag na de opwarming weer last met de buikspieren, en papa beoordelen op één vriendenmatch is ook niet simpel. Ik hoop voor hem als hij zijn kans krijgt, dat hij er daar rap 2 binnenschiet....dat zal de druk op Wouter ook wat afhouden, wetende dat hij (misschien) vlot scoort ? _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 11 Feb 2011, 14:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dat ziet er dus weer slecht uit voor de Lolo,wa gaat dat volgend seizoen geven in tweede
ze kunnen natuurlijk met nieuwjaar weer een spits halen. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Feb 2011, 14:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Met de blessure van Laurent kon het bestuur niets anders dan er nog een spits bijhalen.
Deze riante uitgangspositie mogen we nu niet meer uit handen geven en moest Lolo dan toch lange tijd out zijn dan heeft men toch gedaan wat men moest doen. Of deze nieuwe spits potten gaat breken moeten we voorlopig nog allemaal afwachten, maar nu kan Sam of Wouter al eens vervangen worden door een echte spits ipv door Ewout, die dit jaar in de spits nog 0,0 bewezen heeft. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Feb 2011, 14:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Met de blessure van Laurent kon het bestuur niets anders dan er nog een spits bijhalen. Deze riante uitgangspositie mogen we nu niet meer uit handen geven en moest Lolo dan toch lange tijd out zijn dan heeft men toch gedaan wat men moest doen. Of deze nieuwe spits potten gaat breken moeten we voorlopig nog allemaal afwachten, maar nu kan Sam of Wouter al eens vervangen worden door een echte spits ipv door Ewout, die dit jaar in de spits nog 0,0 bewezen heeft. Dat is het hem juist wat ik bedoel,zou men niet beter echt uitkijken naar een waardige vervanger voor de Lolo,inplaats van tijdens de winterstop opzoek moeten te gaan naar een vervanger,dit is al het tweede seizoen zo. Goeie speler maar o zo broos. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Feb 2011, 14:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Dat ziet er dus weer slecht uit voor de Lolo,wa gaat dat volgend seizoen geven in tweede ze kunnen natuurlijk met nieuwjaar weer een spits halen. ![]() Als hij effectief zo blessuregevoelig blijft dan ist mss beter da ge hem toch van de hand probeert te doen, als ge naar 2de zou gaan. Hij heeft al van serieuse waarde geweest, maar iemand die maar 1/3 van een seizoen effectief kan presteren... Natuurlijk zou ek ook liever hebben da het goe komt en hij kan blijven, want ene van hetzelfde type vinden ga ver onmogelijk zijn... _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 11 Feb 2011, 14:59 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Tom_1919 schreef: Bakkie schreef: Dat ziet er dus weer slecht uit voor de Lolo,wa gaat dat volgend seizoen geven in tweede ze kunnen natuurlijk met nieuwjaar weer een spits halen. ![]() Als hij effectief zo blessuregevoelig blijft dan ist mss beter da ge hem toch van de hand probeert te doen, als ge naar 2de zou gaan. Hij heeft al van serieuse waarde geweest, maar iemand die maar 1/3 van een seizoen effectief kan presteren... Natuurlijk zou ek ook liever hebben da het goe komt en hij kan blijven, want ene van hetzelfde type vinden ga ver onmogelijk zijn... Bij Deinze loopt er zo een speler rond PAPA MEISA NGOM die mogen ze van mij transfereren naar Aalst. |
| 11 Feb 2011, 15:04 |
|
| Pagina 71 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 69 70 71 72 73 … 345 Volgende |