|
|
| Pagina 292 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Eerste klasse
Bram schreef: Stijnen zou zich in de zomer van 2008 ook aangeboden hebben op Heerenveen (toen met Sollied als trainer) via hun forum We hebben hier opt forum toch ook al spelers gehad die hun kwamen aanbieden. |
| 22 Feb 2011, 18:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik hoop ook dat er nog een aantal afleveringen volgen in die story rond Stijnen
![]() |
| 22 Feb 2011, 18:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bomber schreef: Jan schreef: Ik hoop ook dat er nog een aantal afleveringen volgen in die story rond Stijnen ![]() Dat hij nog een verdoken zoon van Albert is ofzo... Ge bedoelt van Filip, voordat die met Mathilde was.... Tja, wie had dat gedacht, hé, van die jongen... |
| 22 Feb 2011, 22:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Heet van de naald !!!!
Stijn Stijnen opnieuw aangeworven door Club Brugge ........ Als webmaster van de Club ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Feb 2011, 23:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gisteren:fans zijn duidelijk,we willen geen play offs.
Vandaag:vrijdag wordt herstemt,wat zal leiden tot behoud van de huidige competitievorm. Zielige ploegen anderlecht,brugge,gent en genk, ze sussen de rest met wat geld en de supporters worden weer is over het hoofd gezien. |
| 23 Feb 2011, 13:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stijn Stijnen zou nog twee jaar uitbetaald worden door Club Brugge. Dat komt neer op zo'n 1 miljoen euro bruto. De doelman lag nog tot juni 2015 onder contract bij Club, een overeenkomst die goed was voor twee miljoen euro. Ploeg en speler vonden elkaar dus ergens halverwege bij de scheiding, zo weet de krant Het Laatste Nieuws.
De zaak-Stijnen werd gisteren snel afgehandeld: beide partijen gingen in onderling overleg uit elkaar, zoals dat heet. Het verwachte juridische steekspel bleef dus uit. Bedragen werden na de 'deal' niet genoemd. Stijnen werd vertegenwoordigd door topadvocaat Johnny Maeschalck en manager Renée Vandermeersch, Club Brugge door advocaat Jesse De Preter. Bestuur en speler hielden zich afzijdig tijdens de bespreking. Onmogelijk gemaakt: Stijn Stijnen had zich onmogelijk gemaakt als speler van Club, nadat zijn werkgever erachter was gekomen dat er vanop het IP-adres van Stijnens computer controversiële berichtjes waren gepost op internetfora. De prestaties van Stijnen werden verheerlijkt in die posts, die van enkele medespelers én van enkele beleidsmedewerkers fel bekritiseerd. Bayat: "Welkom bij ons" Na het verbreken van zijn contract komt Stijnen op de transfermarkt terecht. Analisten verwachten dat de doelman naar het buitenland zal trekken, maar toch zijn er nog enkele clubvoorzitters die hem een tweede kans willen geven in eigen land. Vooral de controversiële Charleroivoorzitter Abbas Bayat veroordeelt hem niet. "Hij is toch geen crimineel hé?", zegt Bayat in een interview met de Coreliokranten. "Als Stijnen naar Charleroi wil komen en hij heeft redelijke eisen, dan willen wij zeker praten." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Feb 2011, 14:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ben ik nu den enige die zich afvraagt of Club Brugge dit wel niet echt enorm slecht afgehandeld heeft? Nu krijgt Stijnen een bom geld en binnen enkele maanden mag hij toch gelijk waar als vrije speler een nieuw contract tekenen. Ze hadden hem beter nog enkele maanden in de B-kern gestoken en dan gewoon volgende zomer verkocht. Met wat chance hadden ze er dan zelfs nog iets aan verdiend en al zeker had het geen miljoen euro gekost.
|
| 23 Feb 2011, 14:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Tsja, de vraag is wie de zielige ploegen zijn dan natuurlijk.
bij 90% was het doel dus duidelijk: extra geld zonder er iet voor te moeten doen. Ik ben tegen die play-offs en tegen het reduceren van het competitie tot 16 ploege (wat draagt het bij ? ). Als ik Ivan De Witte over die zaak hoor spreken dan lijkt dat wel of ge tegen een plat boerke spreekt... Langs de andere kant weet ik nu wel zeer goed de capaciteiten van een De Witte, dat is geen bandenmarchant of nen duivelmelker maar nen zeer sterke zakenman. Het kan dus niet anders zijn dan dat hij wanneer het over voetbal gaat alle zin voor realiteit verliest. Volgens De Witte zijn er maar een beperkt aantal sponsors, een beperkt aantal supporters etc.... Hoe statisch kan je de zaken wel niet voorstellen ? Dat is precies het economisch model zoals ze het aanleren aan kinderen in het 6de leerjaar. Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat een uitbreiding van het aantal ploegen net meer sponsors en meer supporters zal aantrekken. Moest De Witte het ook niet even zo zwart-wit zien en ietsje dynamischer dan zou hij weten dat iemand niet van vandaag op morgen supporter wordt van een club. Datzelfde patroon trouwens voor een sponsor.... het aantal sponsors die belist om van de eene dag op de andere over te gaan toch hoofdsponsorschap is volgens mij ook zeer beperkt. Ik ben er mij van bewust dat deze uitleg misschien ook niet onderbouwd is met statistieken of cijfers, maar het is dus wel puur op die 2 pijlers (en evenmin onderbouwd) dat gans die hervorming is doorgevoerd hé. Ze kunnen wel wijzen naar Belgacom TV, maar de G4 was al lang vragende partij vooraleer Belgacom TV met die vraag afkwam. En dan nog een aspect: 4 extra ploegen of 2 extra ploegen betekent direkt 20 (of 40) belgen extra die kunnen proeven van eersteklassevoetbal. De vijver wordt enkel groter om in te vissen. Een ander groot probleem is dus dat de ploegen elkaar niets gunnen. 't moet van Boussoufa geleden zijn dat er nog eens een mooi bedrag op tafel kwam voor een transfer tussen 2 belgische clubs. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Feb 2011, 14:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Ben ik nu den enige die zich afvraagt of Club Brugge dit wel niet echt enorm slecht afgehandeld heeft? Nu krijgt Stijnen een bom geld en binnen enkele maanden mag hij toch gelijk waar als vrije speler een nieuw contract tekenen. Ze hadden hem beter nog enkele maanden in de B-kern gestoken en dan gewoon volgende zomer verkocht. Met wat chance hadden ze er dan zelfs nog iets aan verdiend en al zeker had het geen miljoen euro gekost. ze zullen (onder druk van telenet en andere sponsors) het zekere voor het onzekere willen pakken hebben zeker om die soap zo snel als mogelijk af te handelen ? Langs de andere kant kan ik ook wel begrijpen dat ze hem gewoon niet meer wouden zien, ook niet bij de B-kern. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Feb 2011, 14:08 |
|
|
Freak
Peter Van der Heyden: “Tegen een balleke leren stampen in den hof”Peter Van der Heyden had zich wellicht meer voorgesteld van zijn terugkeer bij Club Brugge. De Aalstenaar kende vijf succesvolle jaren in Jan Breydel, voetbalde vijf jaar in Duitsland en is nu onverwacht in een puinhoop genaamd Club Brugge terechtgekomen
“Op mijn 22ste kwam Eendracht Aalst, een nieuwe stap vooruit want Aalst speelde toen nog in eerste klasse. Ik was er meteen onder de indruk van de trainingsmodaliteiten. Dat Aalst me opmerkte kwam ook weer deels door mijn doelpunten denk ik, want bij Denderleeuw speelde ik nog als linksmidden. En we hadden ook een paar goeie prestaties neergezet in de beker tegen eersteklassers.” Den Iendracht “Met zaken rond het voetbal was ik eigenlijk heel weinig bezig. Voor mij was Aalst op dat moment een logische volgende stap, want ik woonde toch in de buurt. Van een aanpassing kan ik dan ook niet spreken. Ik deed er gewoon mijn ding, net zoals dat voorheen het geval was. Ik had in die periode ontzettend veel plezier. Alles liep ook van een leien dakje bij den Iendracht.” |
| 23 Feb 2011, 14:24 |
|
|
Freak
El Corredor schreef: Bram schreef: El Corredor schreef: daar ben ik toch zo zeker niet van hoor. Ik veronderstel dat ze zeer snel een akkoord zullen bereiken en het zover niet komt. Maar moest Stijnen het onderste uit de kan willen halen vrees ik toch dat hij bedrogen kan uitkomen.... qua werknemerbescherming zitten we nu niet meteen in de beste periode. Het verhaal van den Onderkroiper mag dan misschien zeer hartverwarmend klinken maar het is eerder de uitzondering dan de regel. SS heeft nog contract van vier jaar, ik vermoed dat ze elkaar zullen tegemoetkomen en dat ze hem 2 jaar zullen uitbetalen en hij vrij mag vertrekken. ik moet helderziende worden... ![]() |
| 23 Feb 2011, 18:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: Ik veronderstel dat ze zeer snel een akkoord zullen bereiken en het zover niet komt. Maar moest Stijnen het onderste uit de kan willen halen vrees ik toch dat hij bedrogen kan uitkomen.... qua werknemerbescherming zitten we nu niet meteen in de beste periode. Het verhaal van den Onderkroiper mag dan misschien zeer hartverwarmend klinken maar het is eerder de uitzondering dan de regel. SS heeft nog contract van vier jaar, ik vermoed dat ze elkaar zullen tegemoetkomen en dat ze hem 2 jaar zullen uitbetalen en hij vrij mag vertrekken. ik moet helderziende worden... ![]() Helderziende,webmaster,...Ghebt keuze genoeg é ![]() |
| 23 Feb 2011, 18:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: Ik veronderstel dat ze zeer snel een akkoord zullen bereiken en het zover niet komt. Maar moest Stijnen het onderste uit de kan willen halen vrees ik toch dat hij bedrogen kan uitkomen.... qua werknemerbescherming zitten we nu niet meteen in de beste periode. Het verhaal van den Onderkroiper mag dan misschien zeer hartverwarmend klinken maar het is eerder de uitzondering dan de regel. SS heeft nog contract van vier jaar, ik vermoed dat ze elkaar zullen tegemoetkomen en dat ze hem 2 jaar zullen uitbetalen en hij vrij mag vertrekken. ik moet helderziende worden... ![]() Geef mij eens zes (6!!) nummers tussen 0 en 42... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Feb 2011, 18:28 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: El Corredor schreef: SS heeft nog contract van vier jaar, ik vermoed dat ze elkaar zullen tegemoetkomen en dat ze hem 2 jaar zullen uitbetalen en hij vrij mag vertrekken. ik moet helderziende worden... ![]() Geef mij eens zes (6!!) nummers tussen 0 en 42... ![]() doine service is helaas niet gratis ![]() |
| 23 Feb 2011, 18:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Nu wil men in eerste vanaf volgend seizoen de nrs 15 en 16 aanduiden op basis van de resultaten van de laatste drie seizoenen
Moeten we hier nu mee lachen of wenen Ik vind het vooral triest. |
| 24 Feb 2011, 11:19 |
|
| Pagina 292 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 500 Volgende |