|
|
| Pagina 295 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 293 294 295 296 297 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Eerste klasse
Hier zijn geen woorden voor. Kampioen in tweede klasse? Proficiat, je mag aan de eindronde met 5 ploegen deelnemen. |
| 25 Feb 2011, 20:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Alleen in België, terug naar de 19de eeuw die toestanden. De 2de klassers hebben hun stem hier duidelijk mogen laten horen
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Feb 2011, 20:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Alleen in België, terug naar de 19de eeuw die toestanden. De 2de klassers hebben hun stem hier duidelijk mogen laten horen ![]() Die supporters plannen nu wel actie,ze gaan proberen de eerste en derdeklassers ook achter zich te krijgen. |
| 25 Feb 2011, 20:19 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-02-25/de-nieuwe-degradatieregeling-uitgelegd Ze menen da dus ofwa ![]() ik peis dat de Schalkse Ruiters terug zijn !!!! is deze reportage waar of niet waar. @Bartos: al enig gedacht hoe da ge da schikt uit te leggen in Espana? |
| 25 Feb 2011, 20:19 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
ik denk dat er een paar clubs naar de rechtbank zullen trekken
|
| 25 Feb 2011, 20:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik denk echt dat we met alle voetbalsupporters in alle reeksen actie moeten voeren.
Dit slaat toch allemaal nergens meer op en is een reinste aanfluiting van de sportiviteit. Eén ding is zeker, van mij krijgen die ploegen geen euro meer! En elk gezang tegen dit systeem zal ik uit volle borst ondersteunen. Ik ben zo gedegouteerd van heel die voetbaltop, echt, jongens... Gelukkig kan ik mij op den Eendracht nog amuseren. Pas op, ik weet ook wel dat Orlans hier in de tijd serieuze stommiteiten is beginnen doen om de club in eerste te houden en dat dat ons faillissement heeft betekend, maar om dan dit soort onzinnige regels uit te gaan vinden. Jongens, jongens, arm Vlaanderen (want merk op dat in die top 4 geen enkele Waalse club zit, hé!). Bekrompenheid troef, zoals wel vaker! |
| 25 Feb 2011, 20:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ze trekken de lijn van gewone politiek hier gewoon door naar het voetbal, de "gewone" man is eens te meer de dupe.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Feb 2011, 20:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Aalst mag de spits afbijten op 4maart
http://www.facebook.com/home.php#!/even ... 2920012196 Kort gezegd gaat de groep over protesten tegen de huidige gang van zaken. |
| 25 Feb 2011, 21:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
denk dat er gewoon massaal protest moet komen,voor 1 keer ne keer alles supps samen(behalve die van Dender
en Van Holsbeek zijnen uitleg vindt het wel laf van de zogenaamde K11 om hun toch te laten doen Standard is zowat de enige club die bij hun standpunt blijft |
| 25 Feb 2011, 21:20 |
|
|
acrid schreef: denk dat er gewoon massaal protest moet komen,voor 1 keer ne keer alles supps samen(behalve die van Dender en Van Holsbeek zijnen uitleg vindt het wel laf van de zogenaamde K11 om hun toch te laten doen Standard is zowat de enige club die bij hun standpunt blijft Aan die protesten wordt gewerkt op het exqi league forum ![]() Kvrees dat de witte gaat botsen met zijn uitspraken als supporters zullen wel zowiezo achter ons staan,hij zou nog is fameus kunnen verschieten hoe beu iedereen het is. |
| 25 Feb 2011, 21:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
die degradatie-regeling
Hoe moet je nu in godsnaam weten hoeveel je nog boven een veilige plaats staat? Hoeveel supporters gaan nog de moeite doen om het te begrijpen? Te belachelijk voor woorden. Ga dat eens in een ander land uitleggen... |
| 26 Feb 2011, 0:13 |
|
|
Stijn schreef: die degradatie-regeling Hoe moet je nu in godsnaam weten hoeveel je nog boven een veilige plaats staat? Hoeveel supporters gaan nog de moeite doen om het te begrijpen? Te belachelijk voor woorden. Ga dat eens in een ander land uitleggen... Alsge dat uit probeert te leggen,komt gans da land met u lachen peisk ![]() |
| 26 Feb 2011, 1:45 |
|
|
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... eling-niet
Over die degradatieregeling ist laatste woord nog ni gezegd. |
| 26 Feb 2011, 12:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Iendrachter90 schreef: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-02-26/lierse-sk-aanvaardt-degradatieregeling-niet Over die degradatieregeling ist laatste woord nog ni gezegd. Dat houdt voor geen enkele rechtbank vrees ik, die regel. En het zet de deur naar competitievervalsing inderdaad nog veel groter open dan nu al... En ik vraag me af of de UEFA of de FIFA zich daar ook niet mee kunnen bemoeien. Mag je zo een zottigheid zomaar loslaten? Zijn daar geen overkoepelende regels voor? (Bartos???). Ze zouden die bobo's toch beter gewoon opsluiten en beginnen met mensen wiens verstand in hun hoofd zit in plaats van in hun portefeuille... |
| 26 Feb 2011, 15:08 |
|
|
Freak
Lierse SK aanvaardt degradatieregeling niet
Lierse stemde tegen de play-offs en wilde terug naar een normale competitie met achttien ploegen. De club voelt ook niets voor de nieuwe degradatieregeling. "Dit tart alle verbeelding en kunnen we niet aanvaarden", zegt Neel De Ceulaer, CEO van Lierse, in GvA. "Wij waren absoluut voorstander voor een terugkeer naar achttien ploegen en zonder play-offs. De meerderheid besliste om de zestien clubs en de play-offs te behouden. Daar leggen we ons bij neer." "Alleen de vorm die werd bedacht en goedgekeurd om in de toekomst de degradanten aan te duiden, het punt zeven van de overeenkomst, tart alle verbeelding. Dit is niet te geloven! Eén: dat systeeem is heel oneerlijk. Twee: het kan corruptie in de hand werken. Drie: het maakt het bijna onmogelijk voor een tweedeklasser om eens in eerste klasse daar ook te blijven." "Wat corruptie betreft, geef ik het volgende voorbeeld", vervolgt De Ceulaer. "Een ploeg die twee keer na elkaar vijfde wordt, kan het zich veroorloven in het derde seizoen laatste te worden met nul punten. Dan blijft ze nog in eerste klasse." Lierse legt zich niet neer bij deze beslissing. "We zullen met alle middelen vechten tegen een goedkeuring hiervan. Hoe we dat doen, zullen we met onze advocaten beslissen." |
| 26 Feb 2011, 15:10 |
|
| Pagina 295 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 293 294 295 296 297 … 500 Volgende |